НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 27 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток, штампів та стану орган..."  № 307-р від 09.10.2020р. 
Документ №307-р від 09.10.2020р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №57-р від 22.02.2019р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №468-р від 21.12.2021р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

13.10.2020



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 09.10.2020р.  № 307-р
 

Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документа-ми, що містять службову інформацію


       З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:        


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:

Кухтар

Тарас Миронович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

Бондаренко

Микола Сергійович

начальник відділу інформаційних технологій міської ради

Волчинська

Наталія Миколаївна

начальник  загального відділу міської ради

Кротюк

Олександр Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради

Піц

Сніжана Миколаївна

провідний спеціаліст сектору контролю загального відділу міської ради

       2. Комісії за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та подати їх на затвердження міському голові.

       3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (Н.Волчинська).

       4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 22.02.2019 № 57-р « Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію».

       5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.



Міський голова                                                                                                       Ігор СЛЮЗАР



2011-2024 © Всі права застережено.