НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 19 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток, штампів та стану орган..."  № 57-р від 22.02.2019р. 
Документ №57-р від 22.02.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №67-р від 28.02.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №307-р від 09.10.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.02.2019



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 22.02.2019р.  № 57-р
 

Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документа-ми, що містять службову інформацію


       З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:        


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:


Кухтар

Тарас Миронович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

Бондаренко

Микола Сергійович

начальник відділу інформаційних технологій міської ради

Волчинська

Наталія Миколаївна

начальник  загального відділу міської ради

Кротюк

Олександр Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради

Мацюк

Мар’яна Павлівна

провідний спеціаліст сектору контролю загального відділу міської ради

       2. Комісії забезпечити проведення перевірки до 1 квітня 2019 року.

       3. Начальникам загального відділу міської ради Н.Волчинській, відділу з питань цивільного захисту О.Кротюку, відділу інформаційних технологій М.Бондаренку за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та до 10.05.2019 року подати їх на затвердження міському голові.


       4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (Н.Волчинська).


       5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 28.02.2017 № 67-р « Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію».


       6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.




Міський голова                                                                                                           І. Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.