НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 20 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток, штампів та стану орган..."  № 468-р від 21.12.2021р. 
Документ №468-р від 21.12.2021р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №307-р від 09.10.2020р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів
Розпорядження міського голови  №57-р від 17.02.2023р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

25.12.2021



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 21.12.2021р.  № 468-р
 

Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документа-ми, що містять службову інформацію


       З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами:        


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:


КУХТАР

Тарас Миронович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

ДЕНИСЮК

Лілія Миколаївна

завідувач сектору контролю загального відділу міської ради

ІВАНОВА

Надія Михайлівна

в.о. начальника відділу з питань цивільного захисту міської ради

КАЧАНСЬКИЙ

Михайло Юрійович

начальник відділу комунікації та інформаційних технологій міської ради

КУРКО

Іванна Валеріївна

начальник загального відділу міської ради


       2. Комісії за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та подати їх на затвердження міському голові.

       3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (Іванна КУРКО).

       4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 09.10.2020 р.  № 307-р « Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію».

       5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.




Міський голова                                                                              Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.