НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін в Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах
Рішення виконавчого комітету №51 від 28.02.2017р. Втратив чинність
Про доповнення Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах
Рішення виконавчого комітету №82 від 22.03.2016р. Втратив чинність
Про Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах
Рішення виконавчого комітету №151 від 23.07.2019р. Внесено зміни
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
03.03.2018
Про Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах |
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011р. №1242 “Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.09.2017р. № 649-р “Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні”, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою розвитку та поширення сучасних технологій в управлінській діяльності, автоматизованого обміну даними між інформаційно-телекомунікаційними системами структурних підрозділів, шляхом впровадження електронного документообігу, вдосконалення форм і методів роботи з документами, посилення персональної відповідальності керівників за організацію діловодства у підпорядкованих структурних підрозділах, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Затвердити інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах (далі – Інструкція), що додається.
2. Інструкцію надіслати структурним підрозділам міської ради, міським установам і організаціям для використання в роботі.
3. Керівникам та працівникам структурних підрозділів міської ради у повсякденній роботі з документами чітко дотримуватися вимог цієї Інструкції.
4. Загальному відділу міської ради здійснювати організаційно-методичне керівництво роботою з документами, вживати заходів щодо скорочення термінів проходження документів.
5. Архівному відділу міської ради здійснювати контроль, перевіряти та надавати методичну допомогу в організації діловодства і зберіганні документів структурним підрозділам міської ради, міським установам та організаціям.
6. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 26.06.2012р. № 185, від 26.03.2013 р. № 47, від 22.03.2016р. №82 та від 28.02.2017р. № 51.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Т.Кухтара.
Міський голова І.Слюзар