НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 24 серпня 2019 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про Інструкцію з діловодства в Коломийській міській рад..."  № 151 від 23.07.2019р. 
Документ №151 від 23.07.2019р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах
Рішення виконавчого комітету  №37 від 27.02.2018р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

27.07.2019



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 23.07.2019р.  № 151
 

Про Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах



       Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018р. №55 “Деякі питання документування управлінської діяльності”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.09.2017р. № 649-р “Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні”, постанови Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 та від 17 січня 2018 р. № 55, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою розвитку та поширення сучасних технологій в управлінській діяльності, автоматизованого обміну даними між інформаційно-телекомунікаційними системами структурних підрозділів, шляхом впровадження електронного документообігу, вдосконалення форм і методів роботи з документами, посилення персональної відповідальності керівників за організацію діловодства у підпорядкованих структурних підрозділах, виконавчий комітет міської ради

вирішив:

1. Затвердити інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах (далі – Інструкція), що додається.

2. Інструкцію надіслати структурним підрозділам міської ради, міським установам і організаціям для використання в роботі.

3. Керівникам та працівникам структурних підрозділів міської ради у повсякденній роботі з документами чітко дотримуватися вимог цієї Інструкції.

4. Загальному відділу міської ради здійснювати організаційно-методичне керівництво роботою з документами, вживати заходів щодо скорочення термінів проходження документів.

5. Архівному відділу міської ради здійснювати контроль, забезпечити перевірку та надавання методичної допомоги в організації діловодства і зберіганні документів структурним підрозділам міської ради, міським установам та організаціям.

6. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 27.02.2018р. № 37.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Т.Кухтара.



Міський голова                                                                                                           І.Слюзар



Додатки:



2011-2019 © Всі права застережено.