НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови №67-р від 28.02.2017р. Втратив чинність
Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови №307-р від 09.10.2020р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.02.2019
Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документа-ми, що містять службову інформацію |
З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:
Кухтар Тарас Миронович |
керуючий справами виконкому, голова комісії |
Члени комісії: |
|
Бондаренко Микола Сергійович |
начальник відділу інформаційних технологій міської ради |
Волчинська Наталія Миколаївна |
начальник загального відділу міської ради |
Кротюк Олександр Степанович |
начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради |
Мацюк Мар’яна Павлівна |
провідний спеціаліст сектору контролю загального відділу міської ради |
2. Комісії забезпечити проведення перевірки до 1 квітня 2019 року.
3. Начальникам загального відділу міської ради Н.Волчинській, відділу з питань цивільного захисту О.Кротюку, відділу інформаційних технологій М.Бондаренку за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та до 10.05.2019 року подати їх на затвердження міському голові.
4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (Н.Волчинська).
5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 28.02.2017 № 67-р « Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію».
6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова І. Слюзар