НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Неділя, 08 вересня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про створення комісії зі встановлення факту здійснення ..."  № 124 від 24.06.2024р. 
Документ №124 від 24.06.2024р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду, затвердження її складу та положення про неї
Рішення виконавчого комітету  №247 від 19.09.2023р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

28.06.2024



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 24.06.2024р.  № 124
 







Про створення комісії зі встановлення факту здійснення догляду, затвердження її складу та положення про неї


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Правилами перетинання державного кордону громадянами України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. №57 (зі змінами), виконавчий комітет міської ради


вирішив:


1. Утворити комісію зі встановлення факту здійснення догляду та затвердити її склад (додається).

2. Затвердити Положення про комісію зі встановлення факту здійснення догляду (додається).

3. Рішення виконавчого комітету міської ради від 19.09.2023 р. № 247 «Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду, затвердження її складу та положення про неї» вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Романа ОСТЯКА.





Міський голова                                                       Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ






                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення виконавчого комітету

                                                                             міської ради

                                                                               від 24.06.2024 № 124




СКЛАД

комісії зі встановлення факту здійснення догляду


ОСТЯК

Роман Адамович


- заступник міського голови, голова комісії

ІВАХНЮК

Ігор Васильович


ЗАВОРОТНА

Оксана Михайлівна


- заступник начальника управління соціальної політики міської ради, заступник голови комісії

- начальник відділу по зв’язках з громадськістю управління соціальної політики міської ради, секретар комісії

Члени комісії


КОЗОВИЙ

Назар Сергійович



- заступник директора з дитинства і пологової допомоги комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги» (за згодою)

КУЗЬМИН

Михайло Васильович


- начальник відділу правової роботи та діловодства управління соціальної політики міської ради

ГАЄВИЙ

Мирослав Васильович

МАТКОВСЬКА

Олеся Ярославівна


- депутат Коломийської міської ради (за згодою)


- провідний фахівець соціальної роботи  Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї (за згодою)

РОМАНЮК

Олег Іванович


- представник Коломийського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, депутат Коломийської міської ради (за згодою)






Начальник управління

соціальної політики міської ради                                     Віталій ЯВОРСЬКИЙ

                                                               


                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення виконавчого комітету

                                                                               міської ради

                                                                             від 24.06.2024 № 124



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію зі встановлення факту здійснення догляду


1. Загальні положення


1.1.        Це Положення визначає загальні засади діяльності Комісії зі встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду (далі – Комісія).

1.2.        Комісія зі встановлення факту здійснення догляду створена відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), з метою перевірки та встановлення  факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду;

1.3.        Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України», цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

1.4.        До складу Комісії входять представники Центру первинної медико – санітарної допомоги, управління соціальної політики міської ради, Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї, за участю депутатів міської ради та представник Коломийського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою).

До роботи Комісії, з метою реального та об’єктивного встановлення факту здійснення догляду також можуть залучатися інші представники підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, інші фізичні особи.

1.5.        Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Коломийської міської ради.

1.6.        Комісія є повноважною за умови присутності на засіданні не менше двох третин її затвердженого складу.

1.7. Комісія проводить виїзні засідання, під час яких встановлює факт здійснення догляду за місцем реєстрації місця проживання або фактичного місця проживання громадян.



2. Завдання та функції Комісії


2.1.        Основним завданням Комісії є встановлення факту здійснення догляду:

-  за особами з інвалідністю І чи ІІ груп;

- за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, які являються одним з своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка);

- за особами, які потребують постійного догляду, що здійснюється одним із членів сім’ї першого ступеня споріднення або особами, які здійснюють постійний догляд.

2.2.        Встановлення факту здійснення догляду проводиться Комісією на підставі звернення особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд до Коломийської міської ради через Управління «Центр надання адміністративних послуг» про здійснення особою такого догляду із наступним пакетом документів:

       2.2.1. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які мають одного зі своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю І чи ІІ групи і супроводжують одного із таких батьків для виїзду за межі України:

- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;

-  згода на обробку персональних даних;

-  документи, що підтверджують родинні зв’язки;

-  документи, що підтверджують інвалідність;

-  документи, що підтверджують спільне проживання;

        - висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді (якщо потреба у постійному сторонньому догляді не зазначена у довідці до акту огляду медико-соціальною експертною комісією);

       - копія документа, що підтверджує перебування військовозобов’язаного, який здійснює догляд на військовому обліку.

2.2.2. для встановлення факту здійснення постійного догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи і які супроводжують таких осіб для виїзду за межі  України, подається:

- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;

- згода на обробку персональних даних;

- копії документів, що підтверджують інвалідність;

- документи, що підтверджують спільне проживання

        - висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді (якщо потреба у постійному сторонньому догляді не зазначена у довідці до акту огляду медико-соціальною експертною комісією);

       - копія документа, що підтверджує перебування військовозобов’язаного, який здійснює догляд на військовому обліку;

       - копія рішення або довідки про призначення чи не призначення компенсації з догляду на непрофесійній основі.

2.2.3. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які потребують постійного стороннього догляду у супроводі одного із членів сім’ї першого ступеня споріднення або у супроводі особи, яка здійснює постійний догляд для виїзду за межі України, подається:

- заява на ім’я міського голови від особи яка потребує догляду або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи яка потребує догляду та особи, яка здійснює догляд;

- згода на обробку персональних даних;

- копії документів, що підтверджують інвалідність;

- документи, що підтверджують спільне проживання;

- документи, що підтверджують родинні зв’язки;

висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді;

       - копія документа, що підтверджує перебування військовозобов’язаного, який здійснює догляд на військовому обліку.

2.3.        У випадку, якщо особа з інвалідністю I чи II групи є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою, звернення із заявою про здійснення догляду подається за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.

2.4.        Встановлення/не встановлення факту здійснення догляду Комісією оформлюється Актом.

2.5.        Акт встановлення факту здійснення догляду (далі – Акт) складається Комісією у довільній формі у 2 (двох) примірниках, засвідчується підписами членів Комісії, особою, що потребує догляду та особою, що здійснює / не здійснює догляд та скріплюється печаткою міської ради.

2.6.        В Акті уповноваженими особами фіксується факт догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, особою, яка потребує догляду на дату та час проведення обстеження.

2.7.        Складається Акт не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви щодо встановлення факту здійснення догляду та надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням.

  2.8.        Не підлягають розгляду Комісією звернення щодо встановлення факту здійснення догляду, подані із неповним пакетом документів.


3. Організація роботи комісії

3.1.        Комісія проводить свої засідання та встановлює факт здійснення догляду відповідно до поданих заяв.

3.2.        Організаційно-інформаційне забезпечення роботи Комісії здійснює управління соціальної політики міської ради.


Начальник управління

соціальної політики міської ради                                                             Віталій ЯВОРСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.