НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 29 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення ..."  № 247 від 19.09.2023р. 
Документ №247 від 19.09.2023р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду
Рішення виконавчого комітету  №393 від 18.10.2022р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року №393 "Про утворення комісії зі встановлення факту здійсненя догляду"
Рішення виконавчого комітету  №427 від 08.11.2022р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року №393 "Про утворення комісії із встановлення факту здійснення догляду"
Рішення виконавчого комітету  №47 від 28.02.2023р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 "Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду"
Рішення виконавчого комітету  №165 від 19.06.2023р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

23.09.2023



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 19.09.2023р.  № 247
 

Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду, затвердження її складу та положення про неї


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. №57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), з метою реалізації права на перетин державного кордону України осіб з інвалідністю І та ІІ груп: осіб, які потребують постійного стороннього догляду та супроводжуючих їх осіб, виконавчий комітет міської ради

вирішив:

1. Утворити комісію зі встановлення факту здійснення догляду та затвердити її склад (додається).

2. Затвердити Положення про комісію зі встановлення факту здійснення догляду (додається).

3. Вважати такими, що втратили чинність:

- рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 «Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 08.11.2022 року № 427 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 «Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.02.2023 року № 47 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 «Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду»;

- рішення виконавчого комітету від 19.06.2023 року № 165 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 «Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду».

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Миколу АНДРУСЯКА.




Міський голова                                                                               Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення виконавчого комітету

                                                                             міської ради

                                                                               від 19.09.2023 р. № 247




СКЛАД

комісії зі встановлення факту здійснення догляду


АНДРУСЯК

Микола Михайлович


- керуючий справами виконавчого комітету міської ради, голова комісії

ІВАХНЮК

Ігор Васильович


ЗАВОРОТНА

Оксана Михайлівна


- заступник начальника управління соціальної політики міської ради, заступник голови комісії


- начальник відділу по зв’язках з громадськістю управління соціальної політики міської ради, секретар комісії

Члени комісії


КОЗОВИЙ

Назар Сергійович



- заступник директора з дитинства і пологової допомоги комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги» (за згодою)

КУЗЬМИН

Михайло Васильович


- начальник відділу правової роботи та діловодства управління соціальної політики міської ради

МАНДРУСЯК

Уляна Іванівна

МАТКОВСЬКА

Олеся Ярославівна


- директор музею історії міста Коломиї, депутат міської ради (за згодою)

- провідний фахівець соціальної роботи  Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї (за згодою)

ПАСІЧНИЙ

Дмитро Васильович


- представник Коломийського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою)




Начальник управління

соціальної політики міської ради                                     Віталій ЯВОРСЬКИЙ


                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення виконавчого комітету

                                                                               міської ради

                                                                             від 19.09.2023 р. № 247



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію зі встановлення факту здійснення догляду


1. Загальні положення


1.1.        Це Положення визначає загальні засади діяльності Комісії зі встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду (далі – Комісія).

1.2.        Комісія зі встановлення факту здійснення догляду створена відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), з метою перевірки та встановлення  факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду. 

1.3.        Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України», цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

1.4.        До складу Комісії входять представники Центру первинної медико – санітарної допомоги, управління соціальної політики міської ради, Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї, за участю депутатів міської ради та представник Коломийського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою).

До роботи Комісії, з метою реального та об’єктивного встановлення факту здійснення догляду також можуть залучатися інші представники підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, інші фізичні особи.

1.5.        Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Коломийської міської ради.

1.6.        Комісія є повноважною за умови присутності на засіданні не менше двох третин її затвердженого складу.


2. Завдання та функції Комісії

2.1.        Основним завданням Комісії є встановлює факту здійснення догляду:

-  за особами з інвалідністю І чи ІІ груп;

- за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, які являються одним з своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка);

- особами, які потребують постійного догляду, що здійснюється одним із членів сім’ї першого ступеня споріднення.

2.2.        Встановлення факту здійснення догляду проводиться Комісією на підставі звернення особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд до Коломийської міської ради через Управління «Центр надання адміністративних послуг» про здійснення особою такого догляду із наступним пакетом документів:

       2.2.1. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які мають одного зі своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю І чи ІІ групи і супроводжують одного із таких батьків для виїзду за межі України:

- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;

-  згода на обробку персональних даних;

-  документи, що підтверджують родинні зв’язки;

-  документи, що підтверджують інвалідність;

-  документи, що підтверджують спільне проживання;

        - висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді (якщо потреба у постійному сторонньому догляді не зазначена у довідці до акту огляду медико-соціальною експертною комісією);

2.2.2. для встановлення факту здійснення постійного догляду за особами з інвалідність І чи ІІ групи і які супроводжують таких осіб для виїзду за межі  України, подається:

- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;

- згода на обробку персональних даних;

- копії документів, що підтверджують інвалідність;

- документи, що підтверджують спільне проживання

        - висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді (якщо потреба у постійному сторонньому догляді не зазначена у довідці до акту огляду медико-соціальною експертною комісією);

2.2.3. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які потребують постійного стороннього догляду у супроводі одного із членів сім’ ї першого ступеня споріднення, для виїзду за межі України, подається:

- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;

- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;

- згода на обробку персональних даних;

- копії документів, що підтверджують інвалідність;

- документи, що підтверджують спільне проживання;

- документи, що підтверджують родинні зв’язки;

висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді.

2.3.        У випадку, якщо особа з інвалідністю I чи II групи є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою, звернення із заявою про здійснення догляду подається за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.

2.4.        Встановлення/не встановлення факту здійснення догляду Комісією оформлюється Актом.

2.5.        Акт встановлення факту здійснення догляду (далі – Акт) складається Комісією у довільній формі у 2 (двох) примірниках, засвідчується підписами членів Комісії, особою, що потребує догляду та особою, що здійснює / не здійснює догляд та скріплюється печаткою міської ради.

2.6.        В Акті уповноваженими особами фіксується факт догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, особою, яка потребує догляду на дату та час проведення обстеження.

2.7.        Складається Акт не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви щодо встановлення факту здійснення догляду та надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням.

  2.8.        Не підлягають розгляду Комісією звернення щодо встановлення факту здійснення догляду, подані із неповним пакетом документів.


3. Організація роботи комісії


3.1.        Комісія проводить свої засідання та встановлює факт здійснення догляду відповідно до поданих заяв.

3.2.        Організаційно-інформаційне забезпечення роботи Комісії здійснює управління соціальної політики міської ради.



Начальник управління

соціальної політики міської ради                                                           Віталій ЯВОРСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.