НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року №393 "Про утворення комісії зі встановлення факту здійсненя догляду"
Рішення виконавчого комітету №427 від 08.11.2022р. Втратив чинність
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року №393 "Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду"
Рішення виконавчого комітету №19 від 02.02.2023р. Чинний
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року №393 "Про утворення комісії із встановлення факту здійснення догляду"
Рішення виконавчого комітету №47 від 28.02.2023р. Втратив чинність
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.10.2022 року № 393 "Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду"
Рішення виконавчого комітету №165 від 19.06.2023р. Втратив чинність
Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду, затвердження її складу та положення про неї
Рішення виконавчого комітету №247 від 19.09.2023р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
22.10.2022
Про утворення комісії зі встановлення факту здійснення догляду |
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), з метою реалізації права на перетин державного кордону України осіб з інвалідністю І та ІІ груп: осіб, які потребують постійного стороннього догляду та супроводжуючих їх осіб, виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Утворити комісію зі встановлення факту здійснення догляду та затвердити її склад (додається).
2. Затвердити Положення про комісію зі встановлення факту здійснення догляду (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Ігоря ІВАХНЮКА.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 18.10.2022 р. № 393
СКЛАД
комісії зі встановлення факту здійснення догляду
Ігор Васильович |
заступник міського голови, голова комісії |
|
ЯВОРСЬКИЙ Віталій Ярославович СІКОРСЬКА Тетяна Степанівна |
заступник начальника управління соціальної політики міської ради, заступник голови комісії начальник відділу призначення державних допомог та компенсацій управління соціальної політики міської ради, секретар комісії |
|
Члени комісії |
||
ДОМАШЕВСЬКА Христина Василівна КОЗОВИЙ Назар Сергійович |
начальник відділу правової робот управління соціальної політики міської ради заступник директора з дитинства і пологової допомоги комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги» |
|
МАНДРУСЯК Уляна Іванівна МАТКОВСЬКА Олеся Ярославівна |
директор музею історії міста Коломиї, депутат міської ради провідний фахівець соціальної роботи Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї |
соціальної політики міської ради Людмила ЯРЕМЧУК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 18.10.2022 р. № 393
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію зі встановлення факту здійснення догляду
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає загальні засади діяльності Комісії зі встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду (далі – Комісія).
1.2. Комісія зі встановлення факту здійснення догляду створена відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами), з метою перевірки та встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ груп, особами, які потребують постійного догляду.
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України», цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
1.4. До складу Комісії входять представники Центру первинної медико–санітарної допомоги, управління соціальної політики міської ради, Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї, за участю депутатів міської ради.
До роботи Комісії, з метою реального та об’єктивного встановлення факту здійснення догляду також можуть залучатися інші представники підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, інші фізичні особи.
1.5. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Коломийської міської ради.
1.6. Комісія є повноважною за умови присутності на засіданні не менше двох третин її затвердженого складу.
2. Завдання та функції Комісії
2.1. Основним завданням Комісії є встановлює факту здійснення догляду:
- за особами з інвалідністю І чи ІІ груп;
- за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, які являються одним з своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка);
- особами, які потребують постійного догляду, що здійснюється одним із членів сім’ї першого ступеня споріднення.
2.2. Встановлення факту здійснення догляду проводиться Комісією на підставі звернення особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд до Коломийської міської ради через Управління «Центр надання адміністративних послуг» про здійснення особою такого догляду із наступним пакетом документів:
2.2.1. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які мають одного зі своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю І чи ІІ групи і супроводжують одного із таких батьків для виїзду за межі України:
- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;
- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;
- згода на обробку персональних даних;
- документи, що підтверджують родинні зв’язки;
- документи, що підтверджують інвалідність;
- документи, що підтверджують спільне проживання;
- висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді;
2.2.2. для встановлення факту здійснення постійного догляду за особами з інвалідність І чи ІІ групи і які супроводжують таких осіб для виїзду за межі України, подається:
- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;
- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;
- згода на обробку персональних даних;
- копії документів, що підтверджують інвалідність;
- документи, що підтверджують спільне проживання
- висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді;
2.2.3. для встановлення факту здійснення догляду за особами, які потребують постійного стороннього догляду у супроводі одного із членів сім’ ї першого ступеня споріднення, для виїзду за межі України, подається:
- заява на ім’я міського голови від особи з інвалідністю І чи ІІ групи, або особи, яка здійснює догляд;
- копії паспортів особи з інвалідністю І чи ІІ групи та особи, яка здійснює догляд;
- згода на обробку персональних даних;
- копії документів, що підтверджують інвалідність;
- документи, що підтверджують спільне проживання;
- документи, що підтверджують родинні зв’язки;
- висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді.
2.3. У випадку, якщо особа з інвалідністю I чи II групи є взятою на облік внутрішньо переміщеною особою, звернення із заявою про здійснення догляду подається за місцем реєстрації фактичного місця проживання такої внутрішньо переміщеної особи.
2.4. Встановлення/не встановлення факту здійснення догляду Комісією оформлюється Актом.
2.5. Акт встановлення факту здійснення догляду (далі – Акт) складається Комісією у довільній формі у 2 (двох) примірниках, засвідчується підписами членів Комісії, особою, що потребує догляду та особою, що здійснює / не здійснює догляд та скріплюється печаткою міської ради.
2.6. В Акті уповноваженими особами фіксується факт догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи, особою, яка потребує догляду на дату та час проведення обстеження.
2.7. Складається Акт не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви щодо встановлення факту здійснення догляду та надсилається заявнику або видається особисто за його бажанням.
3. Організація роботи комісії
3.1. Комісія проводить свої засідання та встановлює факт здійснення догляду відповідно до поданих заяв.
3.2. Організаційно-інформаційне забезпечення роботи Комісії здійснює управління соціальної політики міської ради.
Начальник управління
соціальної політики міської ради Людмила ЯРЕМЧУК