НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про впорядкування розгляду листів установ і організацій..."  № 153-р від 12.07.2013р. 
Документ №153-р від 12.07.2013р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про впорядкування розгляду листів установ і організацій та звернень громадян
Розпорядження міського голови  №5-р від 19.01.2015р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

16.07.2013



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 12.07.2013р.  № 153-р
 

Про впорядкування розгляду листів установ і організацій та звернень громадян


       Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про доступ до публічної інформації», іншими нормативно-правовими документами, з метою забезпечення оперативного розгляду і вирішення питань, порушених в листах установ, організацій та зверненнях громадян, скорочення термінів  їх проходження між структурними підрозділами міської ради та впорядкування службового листування:


1. Загальному відділу міської ради скеровувати листи установ і орга-нізацій та звернення громадян згідно додатків 1, 2.

2. Встановити, що листи юридичних осіб та заяви громадян з питань, зазначених  у розділі 3 додатку 2 цього розпорядження приймаються та реєструються безпосередньо у структурних підрозділах міської ради.

3. Зобов'язати керівників структурних підрозділів міської ради налагодити реєстрацію, облік, розгляд і вирішення листів установ і організацій, заяв громадян, іншої службової документації відповідно до діючих інструкцій.

4. Дозволити загальному відділу міської ради позовні заяви, касаційні та апеляційні скарги, постанови, рішення, ухвали суддів, відзиви на позови та клопотання, тощо після реєстрації та розгляду керівництвом міської ради залишати для використання в роботі юридичному відділу міської ради.

5. Розпорядження міського голови  від 07.11.2011р. № 305-р вважати таким, що втратило чинність.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.





Міський голова                                                                                                                   І. Слюзар




                                                                               Додаток 1

                                                                               до розпорядження міського голови

                                                                               від 12.07.2013 № 153-р



П О Р Я Д О К

скеровування кореспонденції загальним відділом міської ради


1. Міському голові


Укази, розпорядження, доручення Президента України, документи Адміністрації Президента України.

Закони, постанови Верховної Ради України, документи з постійних комісій Верховної Ради, звернення, листи народних депутатів України.

Постанови Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, листи Міністерств, інших органів державної виконавчої влади.

Рішення, розпорядження обласної ради і облдержадміністрації, окремі доручення облдержадміністрації, листи, звернення, запити депутатів, постійних комісій обласної і міської рад.

Акти прокурорського реагування, листи Коломийської міжрайонної прокуратури, а також кореспонденція від правоохоронних та контролюючих органів (МВ УМВС, МВ УСБУ, міськрайонне управління юстиції, міськрайонний суд, Коломийська об’єднана фінансова інспекція, Коломийська об’єднана податкова інспекція та ін.)

Документи, скеровані в резолюціях безпосередньо міському голові, а також документи для зняття з контролю.


2.Секретарю міської ради, першому заступнику,

заступникам міського голови, керуючому справами виконкому


Документи з вище перерахованих питань, скеровані згідно резолюцій міського голови.

Документи з головних управлінь та інших служб облдержадміністрації, обласних, міських організацій і установ згідно з розподілом обов’язків.

Листи, доповідні записки, довідки з структурних підрозділів міської ради, адресовані їм безпосередньо, або потребують ними вирішення згідно з функціональними обов’язками, а також документи для зняття з контролю.


3. Начальникам структурних підрозділів міської ради


Документи, скеровані безпосередньо міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому згідно з розподілом обов'язків.

Листи з міських (обласних) служб, підприємств, установ та організацій, які потребують вирішення цими посадовими особами згідно з розподілом обов’язків та які адресовані безпосередньо керівникам структурних підрозділів.

Відповіді на службові листи за їх адресами з пропозиціями для зняття з контролю. Статистичні дані.


4. Відповідальним працівникам міської ради, відділів і управлінь


Документи, скеровані керівниками відділів, управлінь міської ради згідно з функціональними обов'язками.





Керуючий справами виконкому                                                                                      А. Грицан




                                                                               Додаток 2

                                                                               до розпорядження міського голови

                                                                               від 12.07.2013 № 153-р


П О Р Я Д О К

скеровування звернень громадян


1. Міському голові


       Звернення громадян, одержані від Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, народних депутатів України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, обласної ради та обласної державної адміністрації.

       Повторні і колективні звернення громадян.

       Скарги на діяльність секретаря міської ради, першого заступника,  заступників міського голови, керуючого справами виконкому, керівників структурних підрозділів міської ради.


2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому


       Звернення громадян, скеровані їм резолюцією міського голови.

       Звернення громадян з питань, що перебувають у компетенції вирішення цих посадових осіб.


3.  Начальникам структурних підрозділів міської ради


       Звернення громадян, скеровані їм безпосередньо міським головою, секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому згідно з розподілом обов'язків.

       Звернення громадян адресовані безпосередньо керівникам структурних підрозділів.

       

Звернення громадян:


1. З видачі довідок з архітектурних питань (в т.ч. листи юридичних осіб)

Начальнику Центру надання адміністративних послуг

2. З питань оформлення права користування та передачі у власність земельних ділянок, переоформлення договорів оренди, внесення змін, зміни цільового призначення та викупу земельних ділянок (в т.ч. листи юридичних осіб)

Начальнику Центру надання адміністративних послуг

3. З питань надання адміністративних послуг, видачі документів дозвільного характеру для СПД фізичних та юридичних осіб (в т.ч. листи юридичних осіб)

Начальнику Центру надання адміністративних послуг міської ради

4. З питань соціального захисту населення, в т.ч. надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування, поховання тощо

Начальнику управління  праці та соціального захисту насе-лення міської ради

5. З питань зняття з балансу будинків, ремонту  та реконструкції комунальних приміщень і т.д.

Керівникам комунальних під-приємств (балансоутримува-чам)

6. З питань:

- здійснення торгівельної діяльності,

- роботи транспорту

Начальнику управління еко-номіки міської ради

7. З питань освіти

Начальнику управління освіти міської ради

8. З питань культури, охорони пам'яток культури

Начальнику відділу культури  міської ради

9. Листи і заяви, адресовані депутатам місь-кої ради, депутатським фракціям, комісіям міської ради, депутатські звернення і запити депутатів міської ради та відповіді на них, листування пов'язане з депутатськими запитами і зверненнями

Начальнику  організаційного відділу міської ради

10. З питань, що стосуються відділу ведення Державного реєстру виборців (в т.ч. листи юридичних осіб)

Начальнику відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради

11. З питань запитів на інформацію

Відповідальній особі з питань запитів на інформацію

12. З питань, які розглядаються опікунською радою (в т.ч. листи юридичних осіб з цих питань)

Секретарю опікунської ради

13. З питань, які розглядаються комісією з питань захисту прав дитини (в т.ч. листи юридичних осіб з цих питань)

Начальнику служби у справах дітей міської ради

14. З питань, які розглядаються спостереж-ною комісією міської ради (в т.ч. листи юридичних осіб з цих питань)

Секретарю спостережної комі-сії

15. З питань, які розглядаються адміністра-тивною комісією міської ради (в т.ч. листи юридичних осіб з цих питань)

Секретарю адміністративної комісії


Примітка: Відповіді на листи з установ і організацій, письмові і усні звернення громадян керівники відділів і управлінь погоджують з тими заступниками міського голови, керуючим справами виконкому, які доручили  їм розгляд цих документів.





Керуючий справами виконкому                                                                                      А. Грицан



2011-2024 © Всі права застережено.