НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 30 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про впорядкування розгляду листів установ і організацій..."  № 5-р від 19.01.2015р. 
Документ №5-р від 19.01.2015р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про впорядкування розгляду листів установ, підприємств і організацій та звернень громадян
Розпорядження міського голови  №379-р від 30.11.2016р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення змін до розпорядження міського голови від 19.01.2015 № 5-р "Про впорядкування розгляду листів установ і організацій та звернень громадян"
Розпорядження міського голови  №145-р від 06.08.2015р. Чинний
Розпорядження міського голови  Про впорядкування розгляду листів установ і організацій та звернень громадян
Розпорядження міського голови  №153-р від 12.07.2013р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

23.01.2015



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 19.01.2015р.  № 5-р
 

Про впорядкування розгляду листів установ і організацій та звернень громадян


Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про доступ до публічної інформації», іншими нормативно-правовими документами, з метою забезпечення оперативного розгляду і вирішення питань, порушених в листах установ, організацій та зверненнях громадян, скорочення термінів  їх проходження між структурними підрозділами міської ради та впорядкування службового листування:


1. Загальному відділу міської ради скеровувати листи установ і орга-нізацій та звернення громадян згідно додатків 1, 2.

2. Встановити, що листи юридичних осіб та заяви громадян з питань, зазначених у розділі 3 додатку 2 цього розпорядження приймаються та реєструються безпосередньо у структурних підрозділах міської ради.

3. Зобов'язати керівників структурних підрозділів міської ради налагодити реєстрацію, облік, розгляд і вирішення листів установ і організацій, заяв громадян, іншої службової документації відповідно до діючих інструкцій.

4. Дозволити загальному відділу міської ради позовні заяви, касаційні та апеляційні скарги, постанови, рішення, ухвали суддів, відзиви на позови та клопотання, судові повістки тощо після реєстрації та розгляду керівництвом міської ради залишати для використання в роботі безпосереднім виконавцям згідно накладених резолюцій.

5. Розпорядження міського голови  від 12.07.2013р. № 153-р вважати таким, що втратило чинність.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.






Міський голова                                                                                                             І. Слюзар



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.