НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вівторок, 14 травня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №1065-18/2021 від 30.08.2021р. Внесено зміни
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
28.02.2022
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2022 рік
З метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи на 2022 рік комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2022 рік, затвердженого рішенням міської ради від 30.08.2021 року № 1065-18/2021 шляхом викладення його в новій редакції (додається).
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану покласти на директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (Марія БУРТИК).
3. Організацію виконання рішення доручити першому заступнику міського голови (Олегу ТОКАРЧУКУ).
4. Контроль виконання цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку ( Ростислав ПЕТРУНЯК)
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|||||||
рішення міської ради |
|||||||
від 24.02.2022 р. №1852-28/2022 |
|||||||
Міський голова |
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
||||||
Проект |
|
||||||
Попередній |
|
||||||
Уточнений |
|
||||||
Зміни |
Х |
||||||
зробити позначку "Х" |
|||||||
Коди |
|||||||
Підприємство |
Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
за ЄДРПОУ |
39007143 |
||||
Організаційно-правова форма |
Комунальне підприємство |
за КОПФГ |
150 |
||||
Територія |
м. Коломия |
|
|
за КОАТУУ |
2610600000 |
||
Орган державного управління |
|
|
|
за СПОДУ |
|
||
Галузь |
|
|
|
за ЗКГНГ |
|
||
Вид економічної діяльності |
|
|
|
за КВЕД |
86.10 |
||
Одиниця виміру, грн. |
|
Стандарти звітності П(с)БОУ |
Х |
||||
Форма власності |
Комунальна |
Стандарти звітності МСФЗ |
|
||||
Середньооблікова кількість штатних працівників |
197 |
|
|
|
|
||
Місцезнаходження |
78200, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. В. Чорновола, 32 |
||||||
Телефон |
0343346364 |
|
|
|
|
||
Керівник |
Буртик Марія Володимирівна |
||||||
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2022 рік тис. грн. |
|||||||
Найменування показника |
Код рядка |
Плановий рік (усього) |
У тому числі за кварталами |
||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
||||
1 |
2 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
I. Фінансові результати |
|||||||
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація) |
|||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
100 |
46 500,0 |
11 508,4 |
11 666,7 |
11 649,0 |
11 676,0 |
|
Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, платні послуги, депозити, оренда приміщень і т.д.) |
110 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: |
120 |
3 000,0 |
731,1 |
837,5 |
706,6 |
724,8 |
|
Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини в місті Коломиї |
121 |
- |
|||||
Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості |
122 |
- |
- |
- |
|||
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я (Міська комплексна Програма "Здоров'я громади на 2019-2023 роки")) |
123 |
3 000,0 |
731,1 |
837,5 |
706,6 |
724,8 |
|
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
130 |
(42 667,4) |
(10 554,5) |
(11 020,0) |
(10 561,5) |
(10 531,4) |
|
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: |
140 |
(1 209,7) |
(239,0) |
(239,0) |
(512,0) |
(219,7) |
|
медикаменти та перев’язувальні матеріали |
141 |
(800,0) |
(130,0) |
(130,0) |
(410,0) |
(130,0) |
|
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(280,0) |
- |
- |
(280,0) |
- |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів |
142 |
(409,7) |
(109,0) |
(109,0) |
(102,0) |
(89,7) |
|
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
150 |
(447,2) |
(110,0) |
(115,0) |
(112,2) |
(110,0) |
|
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: |
160 |
(1 850,0) |
(634,1) |
(373,2) |
(268,8) |
(573,8) |
|
Витрати на електроенергію |
161 |
(1 695,9) |
(570,2) |
(335,8) |
(262,3) |
(527,6) |
|
Витрати на водопостачання та водовідведення |
162 |
(15,3) |
(3,9) |
(3,8) |
(3,8) |
(3,8) |
|
Витрати на природній газ |
163 |
(112,6) |
(33,8) |
(33,7) |
(2,7) |
(42,4) |
|
Витрати на теплоенергію |
164 |
(26,2) |
(26,2) |
- |
- |
- |
|
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
170 |
(742,1) |
(148,0) |
(223,1) |
(223,1) |
(148,0) |
|
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|
Витрати на оплату праці |
180 |
(30 452,6) |
(7 603,8) |
(7 606,0) |
(7 597,8) |
(7 645,0) |
|
Відрахування на соціальні заходи |
190 |
(6 694,9) |
(1 670,6) |
(1 671,0) |
(1 671,3) |
(1 681,9) |
|
Витрати на відрядження |
200 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
витрати на охорону праці та навчання працівників |
210 |
(11,0) |
(2,0) |
(3,5) |
(3,5) |
(2,0) |
|
Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
220 |
(480,0) |
(47,0) |
(139,2) |
(142,8) |
(151,0) |
|
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту) |
230 |
(390,0) |
(50,0) |
(325,0) |
(15,0) |
- |
|
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(390,0) |
(50,0) |
(325,0) |
(15,0) |
- |
|
Амортизація |
240 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги) |
250 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Адміністративні витрати, у тому числі: |
260 |
(7 197,6) |
(1 735,0) |
(1 809,1) |
(1 809,1) |
(1 844,4) |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів, ЗІЗ |
261 |
(70,0) |
(25,0) |
(10,0) |
(10,0) |
(25,0) |
|
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
262 |
(150,0) |
(36,0) |
(39,0) |
(39,0) |
(36,0) |
|
витрати на службові відрядження |
263 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
витрати на оплату праці |
264 |
(5 640,0) |
(1 350,0) |
(1 425,0) |
(1 425,0) |
(1 440,0) |
|
відрахування на соціальні заходи |
265 |
(1 212,6) |
(290,3) |
(306,4) |
(306,4) |
(309,6) |
|
Витрати на електроенергію |
266 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Витрати на водопостачання та водовідведення |
267 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
268 |
(110,0) |
(30,0) |
(25,0) |
(25,0) |
(30,0) |
|
витрати на охорону праці та навчання працівників |
269 |
(3,0) |
(0,8) |
(0,8) |
(0,8) |
(0,8) |
|
Амортизація |
270 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки, банківські послуги, ПДВ) |
280 |
(12,0) |
(3,0) |
(3,0) |
(3,0) |
(3,0) |
|
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: |
290 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
дохід від операційної оренди активів |
291 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
дохід від реалізації необоротних активів |
292 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання) |
300 |
(25,0) |
- |
- |
- |
(25) |
|
ІІ. Елементи операційних витрат |
|
||||||
Матеріальні затрати |
310 |
(5 130,0) |
(1 230,1) |
(1 418,0) |
(1 277,4) |
(1 204,5) |
|
Витрати на оплату праці |
320 |
(36 092,6) |
(8 953,8) |
(9 031,0) |
(9 022,8) |
(9 085,0) |
|
Відрахування на соціальні заходи |
330 |
(7 907,5) |
(1 960,9) |
(1 977,4) |
(1 977,7) |
(1 991,5) |
|
Амортизація |
340 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Інші операційні витрати |
350 |
(370,0) |
(94,8) |
(77,8) |
(77,8) |
(119,8) |
|
Разом (сума рядків 310 - 350) |
360 |
(49 500,0) |
(12 239,5) |
(12 504,2) |
(12 355,6) |
(12 400,8) |
|
ІІІ. Інвестиційна діяльність |
|
||||||
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: |
370 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках; резервний фонд (в т. ч. залишки за минулий період) |
371 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: |
380 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
капітальне будівництво |
381 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
придбання (виготовлення) основних засобів |
382 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
383 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
придбання (створення) нематеріальних активів |
384 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
385 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
капітальний ремонт |
386 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ІV. Фінансова діяльність |
|
||||||
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
390 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
кредити / позики |
391 |
- |
|||||
гранти, платні послуги |
392 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
депозити |
393 |
- |
|||||
Інші надходження (оренда) |
400 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
410 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
кредити |
411 |
- |
|||||
позики |
412 |
- |
|||||
депозити |
413 |
- |
|||||
Інші витрати (оренда) |
420 |
- |
- |
||||
Усього доходів |
500 |
49 500,0 |
12 239,5 |
12 504,2 |
12 355,6 |
12 400,8 |
|
Усього витрат |
600 |
(49 500,0) |
(12 239,5) |
(12 504,2) |
(12 355,6) |
(12 400,8) |
|
Нерозподілені доходи |
650 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
IV. Додаткова інформація |
на 1.01 |
на 1.04 |
на 1.07 |
на 1.10 |
на 31.12 |
||
Штатна чисельність працівників |
700 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
|
Первісна вартість основних засобів |
710 |
||||||
Податкова заборгованість |
720 |
- |
- |
||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою |
730 |
- |
- |
Директор
КНП КМР «КМЦ ПМСД» Марія БУРТИК