НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 17 травня 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №1852-28/2022 від 24.02.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №1979-32/2022 від 24.05.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №2047-34/2022 від 26.07.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №2226-37/2022 від 08.11.2022р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022 рік
Рішення міської ради №2311-38/2022 від 07.12.2022р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
03.09.2021
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2022 рік
Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, п. 7.3.3. Статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», рішення міської ради від 06.09.2018р. № 2892-36/2018-36 Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», з метою вдосконалення системи фінансування планування і підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2022 рік (додається).
2. Директору комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марії БУРТИК забезпечити контроль за своєчасним виконанням вимог передбачених фінансовим планом.
3. Організацію виконання рішення доручити першому заступнику міського голови (Олегу ТОКАРЧУКУ).
4. Контроль виконання цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку ( Ростислав ПЕТРУНЯК)
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО |
||||||||||||||
рішення міської ради |
||||||||||||||
від 30.08.2021 р. № 1065-18/2021 |
||||||||||||||
Міський голова |
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
|||||||||||||
Проект |
Х |
|||||||||||||
Попередній |
||||||||||||||
Уточнений |
||||||||||||||
Зміни |
||||||||||||||
зробити позначку "Х" |
||||||||||||||
Коди |
||||||||||||||
Підприємство |
Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
за ЄДРПОУ |
39007143 |
|||||||||||
Організаційно-правова форма |
Комунальне підприємство |
|
|
за КОПФГ |
150 |
|||||||||
Територія |
м. Коломия |
|
|
за КОАТУУ |
2610600000 |
|||||||||
Орган державного управління |
|
|
|
за СПОДУ |
|
|||||||||
Галузь |
|
|
|
за ЗКГНГ |
|
|||||||||
Вид економічної діяльності |
|
|
|
за КВЕД |
86.10 |
|||||||||
Одиниця виміру, грн. |
|
Стандарти звітності П(с)БОУ |
Х |
|||||||||||
Форма власності |
Комунальна |
Стандарти звітності МСФЗ |
|
|||||||||||
Середньооблікова кількість штатних працівників |
205 |
|
|
|
|
|||||||||
Місцезнаходження |
78200, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 |
|||||||||||||
Телефон |
0343346364 |
|
|
|
|
|||||||||
Керівник |
Буртик Марія Володимирівна |
|
|
|
|
|||||||||
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА __ 2022___ рік |
||||||||||||||
Найменування показника |
Код рядка |
Факт мин. р. |
Фінплан поточ. р. |
Плановий рік (усього) |
У тому числі за кварталами |
|||||||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
I. Фінансові результати |
||||||||||||||
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація) |
||||||||||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
100 |
38 000,0 |
8 377,0 |
9 659,0 |
10 099,4 |
9 864,5 |
||||||||
Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, депозити, оренда приміщень і т.д.) |
110 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: |
120 |
1 385,0 |
453,8 |
246,9 |
236,9 |
447,4 |
||||||||
Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини в місті Коломиї |
121 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості |
122 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я (Міська комплексна Програма "Здоров'я громади на 2019-2023 роки") |
123 |
1 385,0 |
453,8 |
246,9 |
236,9 |
447,4 |
||||||||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
130 |
- |
- |
(34 276,5) |
(8 214,8) |
(8 453,7) |
(8 814,1) |
(8 793,9) |
||||||
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: |
140 |
(890,0) |
(221,0) |
(247,0) |
(239,0) |
(183,0) |
||||||||
медикаменти та перев’язувальні матеріали |
141 |
(600,0) |
(142,0) |
(168,0) |
(167,0) |
(123,0) |
||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвент., запасні частини до трансп. засобів |
142 |
(290,0) |
(79,0) |
(79,0) |
(72,0) |
(60,0) |
||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
150 |
(340,0) |
(75,0) |
(90,0) |
(90,0) |
(85,0) |
||||||||
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: |
160 |
(1 100,0) |
(382,3) |
(175,9) |
(165,9) |
(375,9) |
||||||||
Витрати на електроенергію |
161 |
(1 026,5) |
(351,5) |
(170,0) |
(160,0) |
(345,0) |
||||||||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
162 |
(15,3) |
(3,8) |
(3,8) |
(3,8) |
(3,9) |
||||||||
Витрати на природній газ |
163 |
(58,2) |
(27,0) |
(2,1) |
(2,1) |
(27,0) |
||||||||
Витрати на теплоенергію |
164 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
170 |
(1 462,4) |
(203,5) |
(390,4) |
(415,0) |
(453,5) |
||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
Витрати на оплату праці |
180 |
(24 900,0) |
(6 000,0) |
(6 150,0) |
(6 450,0) |
(6 300,0) |
||||||||
Відрахування на соціальні заходи |
190 |
(5 240,3) |
(1 260,0) |
(1 327,9) |
(1 329,4) |
(1 323,0) |
||||||||
Витрати на відрядження |
200 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
210 |
(5,0) |
(1,5) |
(1,5) |
- |
(2,0) |
||||||||
Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
220 |
(285,0) |
(71,5) |
(71,0) |
(71,0) |
(71,5) |
||||||||
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту) |
230 |
(53,8) |
- |
- |
(53,8) |
- |
||||||||
Амортизація |
240 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||
Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги) |
250 |
- |
- |
- |
- |
- |
Адміністративні витрати, у тому числі: |
260 |
- |
- |
(5 908,5) |
(1 416,0) |
(1 452,3) |
(1 522,3) |
(1 518,0) |
|||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до трансп. засобів |
261 |
(50,0) |
(20,0) |
(5,0) |
(5,0) |
(20,0) |
|||||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
262 |
(100,0) |
(24,0) |
(26,0) |
(26,0) |
(24,0) |
|||||
витрати на службові відрядження |
263 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
витрати на оплату праці |
264 |
(4 730,0) |
(1 130,0) |
(1 170,0) |
(1 230,0) |
(1 200,0) |
|||||
відрахування на соціальні заходи |
265 |
(952,0) |
(225,0) |
(230,0) |
(245,0) |
(252,0) |
|||||
Витрати на електроенергію |
266 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
267 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
268 |
(70,0) |
(15,0) |
(20,0) |
(15,0) |
(20,0) |
|||||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
269 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Амортизація |
270 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки) |
280 |
(6,5) |
(2,0) |
(1,3) |
(1,3) |
(2,0) |
|||||
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: |
290 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
дохід від операційної оренди активів |
291 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
дохід від реалізації необоротних активів |
292 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання) |
300 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
ІІ. Елементи операційних витрат |
|
||||||||||
Матеріальні затрати |
310 |
(4 136,2) |
(954,8) |
(975,8) |
(1 034,7) |
(1 170,9) |
|||||
Витрати на оплату праці |
320 |
(29 630,0) |
(7 130,0) |
(7 320,0) |
(7 680,0) |
(7 500,0) |
|||||
Відрахування на соціальні заходи |
330 |
(6 192,3) |
(1 485,0) |
(1 557,9) |
(1 574,4) |
(1 575,0) |
|||||
Амортизація |
340 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Інші операційні витрати |
350 |
(226,5) |
(61,0) |
(52,3) |
(47,3) |
(66,0) |
|||||
Разом (сума рядків 310 - 350) |
360 |
(40 185,0) |
(9 630,8) |
(9 905,9) |
(10 336,3) |
(10 311,9) |
|||||
ІІІ. Інвестиційна діяльність |
|
||||||||||
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: |
370 |
800,0 |
800,0 |
- |
- |
- |
|||||
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках; резервний фонд (в т. ч. залишки за минулий період) |
371 |
800,0 |
800,0 |
- |
- |
- |
|||||
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: |
380 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||
капітальне будівництво |
381 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
придбання (виготовлення) основних засобів |
382 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
383 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
придбання (створення) нематеріальних активів |
384 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
385 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
капітальний ремонт |
386 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
ІV. Фінансова діяльність |
|
||||||||||
Доходи від фін. діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
390 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||
кредити / позики |
391 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
гранти |
392 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
депозити |
393 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Інші надходження (оренда) |
400 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Витрати від фін. діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
410 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||
кредити |
411 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
позики |
412 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
депозити |
413 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Інші витрати (розшифрувати) |
420 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Усього доходів |
500 |
- |
- |
39 385,0 |
8 830,8 |
9 905,9 |
10 336,3 |
10 311,9 |
|||
Усього витрат |
600 |
- |
- |
(39 385,0) |
(8 830,8) |
(9 905,9) |
(10 336,3) |
(10 311,9) |
|||
Нерозподілені доходи |
650 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
IV. Додаткова інформація |
на 1.01 |
на 1.04 |
на 1.07 |
на 1.10 |
на 31.12 |
||||||
Штатна чисельність працівників |
700 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
|||||
Первісна вартість основних засобів |
710 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Податкова заборгованість |
720 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Заборгованість перед прац. за заробітною платою |
730 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
Директор КНП КМР «КМЦ ПМСД» |
______Марія Буртик_____ |
||||||||||
(посада) |
(підпис) |
(ініціали, прізвище) |