НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток і штампів та документів..."  № 240-р від 25.12.2015р. 
Документ №240-р від 25.12.2015р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №67-р від 28.02.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"
Розпорядження міського голови  №4-р від 15.01.2015р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

29.12.2015



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 25.12.2015р.  № 240-р
 

Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"


       З метою перевірки наявності печаток і штампів, документів з грифом "Для службового користування", керуючись п.п. 61, 73 постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 р. № 1893:        


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування" у складі:


Кухтар

Тарас Миронович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

Волчинська

Наталія Миколаївна

завідувач сектору контролю загального відділу міської ради

Кротюк

Олександр Степанович

начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради

Шмідль

Оксана Ярославівна

начальник загального відділу міської ради


       Перевірку провести до 1 лютого 2016 року.

       

       2. Начальнику загального відділу міської ради О.Шмідль за результатами перевірки скласти акт та подати його на затвердження міському голові.


       3. Начальникам структурних підрозділів міської ради з статусом юридичної особи утворити відповідні комісії та провести перевірку наявності печаток і штампів, документів з грифом «ДСК». До 1 лютого 2016 року проінформувати про проведену роботу та надати копію акту.


       4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О. Шмідль).


       5. Розпорядження міського голови від 15.01.2015 № 4-р вважати таким, що втратило чинність.


       6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                        І. Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.