НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів
Розпорядження міського голови №77-р від 04.03.2020р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
16.10.2020
Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів |
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вжиття заходів щодо відкритості та прозорості діяльності Коломийської міської ради та її виконавчих органів, опрацювавши методологію рейтингування прозорості міст, розроблену командою Трансперенсі Інтернешнл Україна в рамках проекту ПРООН «Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні», з метою запровадження найкращих практик прозорості та підзвітності органів місцевої влади:
1. Затвердити План заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів (далі – План) (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, визначених відповідальними за виконання Плану:
2.1. забезпечити виконання до 1 листопада 2020 року заходів, визначених Планом;
2.2. оновити та актуалізувати усі дані опубліковані на офіційному веб сайті чи на порталі відкритих даних міста Коломиї відповідно до даного Плану;
2.2. про реалізацію кожного заходу, визначеного Планом, письмово проінформувати керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тараса Кухтара.
3. Відділу інформаційних технологій міської ради (Микола Бондаренко) надати відповідальним виконавцям заходів, визначених Планом необхідну технічну підтримку та сприяння у виконанні завдань.
4. Секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету міської ради забезпечити організацію виконання відповідальними виконавцями заходів, визначених Планом згідно розподілу функціональних повноважень.
5. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 04.03.2020 р. №77-р “Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів”.
6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Ігор СЛЮЗАР
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 12.10.2020 р. № 308-р
ПЛАН
заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості
Коломийської міської ради та її виконавчих органів
№ з/п |
Назва заходу |
Відповідальний виконавець |
1.Інформація про роботу ОМС |
||
1.1. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті протоколів засідань координаційного органу міської ради, (президії, колегії, погоджувальної ради, депутатського дня, зборів тощо) |
Пашанюк О.М. |
1.2. |
Забезпечити оприлюднення інформації про детальний робочий план міського голови та виконавчих органів міської ради на тиждень |
Пашанюк О.М. |
1.3. |
Забезпечити на веб-сайті можливість ознайомлення з оголошеннями, анонсами, повідомленнями ради, виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій щонайменше за останні 2 роки |
Сандецька Н.В. |
1.4. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті протоколів засідань сесій ради щонайменше за останні 2 роки |
Пашанюк О.М. |
1.5. |
Забезпечити оприлюднення проектів рішень за 10 робочих днів до дати їх розгляду на засіданні виконавчого комітету |
Волчинська Н.М. |
1.6. |
Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті архіву протоколів постійних комісій ради щонайменше за останні 2 роки |
Пашанюк О.М. |
1.7. |
Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті місцевої ради імен та контактних даних депутатів: 1. Стаціонарний робочий або мобільний телефон; 2. Посилання на персональну сторінку в соціальній мережі; 3. Електронна пошта; 4. Адреса приймальні (або замість звичайної адреси – посилання на інтернет-приймальню); 5. Імена та прізвища помічників |
Пашанюк О.М. |
1.8. |
Забезпечити зберігання в архіві на офіційному веб-сайті протоколів виконавчого комітету щонайменше за останні 2 роки |
Волчинська Н.М. |
2. Доступ та участь |
||
2.1. |
Забезпечити можливість громадськості безперешкодно бути присутньою на засіданнях постійних комісій ради |
Пашанюк О.М. |
2.2. |
Забезпечити можливість громадськості бути присутньою на засіданнях координаційного органу міської ради, якщо такий створений (президія, колегія, погоджувальна рада тощо) |
Пашанюк О.М. |
2.3. |
Вжити дієвих заходів щодо підвищення показника відвідуваності мешканцями офіційного веб-сайту (порталу) |
Сандецька Н.В. |
2.4. |
Забезпечити оприлюднення на веб-сайті інформації про бюджет участі (громадський, партисипативний бюджет тощо) та правила участі. |
Остяк О.І. |
2.5. |
Забезпечити оприлюднення проектів рішень міської ради за 10 робочих днів до дати їх розгляду на пленарному засіданні ради |
Пашанюк О.М. |
2.6. |
Забезпечити оприлюднення Переліку наборів відкритих даних для оприлюднення міською радою, виконавчими органами, юридичними особами, які фінансуються з міського бюджету, відповідно до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 |
Сандецька Н.В. |
2.7. |
Забезпечити оприлюднення повного порядку денного сесії з переліком усіх проектів рішень, які планується розглянути, за 10 днів до проведення першого пленарного засідання чергової сесії ради |
Пашанюк О.М. |
2.8. |
Забезпечити можливість надсилання запиту на інформацію, звернення чи листів до міської ради, її виконавчих органів з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку |
Дикан І.В. |
3. Закупівлі |
||
3.1. |
Забезпечити використання спеціального публічного сервісу або іншого офіційного інтернет-ресурсу з питань закупівель, на якому можна вільно ознайомитися зі скаргами, пропозиціями та зверненнями (www.dozorro.org) |
Геник Н.А. Бакай Г.Д. Яремчук Л.В. Наливайко В.Я. Бордун Л.Б. Мандрусяк У.І. Колесник В.Л. Михайлищук В.М. Цибуляк В.М. Зінько Ю.Р. Попелюк М.Б. Джаман Р.В. Риндич А.В. Івоняк В.В. Саєвич Є.Р. Костюк Т.А. Семенюк І.С. Буртик М.В. Трачук І.І. Михайлова Л.М. Шелембин В.М. Білоскурський І.Р. Гурник В.В. |
3.2. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради інформації за останній рік про проведення попередніх ринкових консультацій для аналізу ринку |
Остяк О.І. |
3.3. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради оголошення про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними фінансовими установами |
Геник Н.А. Бакай Г.Д. Яремчук Л.В. Наливайко В.Я. Бордун Л.Б. Мандрусяк У.І. Колесник В.Л. Жолоб І.Л. |
4. Житлова політика |
||
4.1. |
Впровадити в роботі систему електронної реєстрації заяв на житло та онлайн-чергу |
Мадерук Р.І. |
4.2. |
Забезпечити доступність на офіційному або іншому веб-сайті відомостей про житлові приміщення у власності громади, які оновлюються не рідше одного разу на шість місяців, а саме про:
|
Мадерук Р.І. |
4.3. |
Забезпечити доступність на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі повідомлень (анонсів) про майбутні засідання громадської комісії з житлових питань |
Мадерук Р.І. |
4.4. |
Забезпечити наявність в онлайн-доступі черги здійснення капітального та поточного ремонтів житлових будинків на поточний рік |
Долаврук У.В. |
4.5. |
Забезпечити доступність на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі протоколів засідань громадської комісії з житлових питань |
Мадерук Р.І. |
5. Бюджетний процес |
||
5.1. |
Забезпечити оприлюднення інформації про розподіл видатків міського бюджету за об’єктами за поточний рік |
Бакай Г.Д. |
5.2. |
Забезпечити доступність річних звітів про виконання бюджету за останні два роки |
Бакай Г.Д. |
5.3. |
Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті рішень про затвердження міського бюджету за останні три роки |
Бакай Г.Д. |
5.4. |
Ухвалити бюджетний регламент або інший спеціальний документ про особливості порядку розгляду, ухвалення змін до бюджету та участі громадськості в бюджетному процесі (проведення бюджетних слухань) тощо |
Бакай Г.Д. |
6. Фінансова, матеріальна допомога та гранти |
||
6.1. |
Забезпечити проведення конкурсів з розподілу коштів між інституціями громадського суспільства |
Яремчук Л.В. |
6.2. |
Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті актуальні правила врегулювання потенційних конфліктів інтересів між учасниками конкурсів з виділення фінансування та членами органів, які ухвалюють рішення, і до того ж не є посадовими особами місцевого самоврядування |
Яремчук Л.В. Сенюк С.М. Пашанюк О.М. |
6.3. |
Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті рішень, протоколів або інших документів про відмову у наданні фінансування фізичним або юридичним особам, інституціям громадянського суспільства |
Яремчук Л.В. |
6.4. |
Забезпечити присутність громадськості на засіданнях з обговорення надання фінансування фізичним або юридичним особам, інституціям громадського суспільства |
Яремчук Л.В. |
6.5. |
Забезпечити доступність на офіційному вебсайті рішень, протоколів або інших документів про надання фінансування інституціям громадянського суспільства, благодійним фондам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків й органам самоорганізації населення та наявність в цих документах інформації про отримувачів фінансової допомоги за поточний рік. Окрім як за результатами проведення бюджету участі |
Яремчук Л.В. Остяк О.І. Долаврук У.В. Жолоб І.Л. |
6.6. |
Забезпечити доступність на офіційному або спеціалізованому вебсайті інформації про оцінювання (моніторинг) окремих проектів/заходів тощо, на які було надано фінансову підтримку, по кожному з виконавчих органів |
Яремчук Л.В. |
6.7. |
Забезпечити доступність на офіційному вебсайті рішень, протоколів або інших документів за поточний рік про надання або відмову в наданні фінансової допомоги фізичним особам та наявність в документах інформації про її отримувачів |
Яремчук Л.В. |
7. Соціальні послуги |
||
7.1. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному вебсайті інформації про міські установи соціальної допомоги а саме: а) перелік міських установ соціальної допомоги; б) види допомоги /послуг, які вони надають, та категорії осіб, як можуть звернутися по допомогу; в) прямі посилання на вебсайти або інші контакти установ |
Яремчук Л.В. |
7.2. |
Забезпечити можливість на офіційному або спеціальному вебсайті подавати онлайн-заяву на отримання місця або послуги в міських установах соціальної допомоги (центри реабілітації, соціального обслуговування та одиноких громадян, соціальна допомога тощо) та відстежити рух (статус) заяви |
Яремчук Л.В. |
8. Кадрові питання |
||
8.1. |
Забезпечити доступність на веб-сайті оголошень про проведення конкурсу на заняття вакантної посади у виконавчих органах ради, у тому числі опис вакантної посади та дата оприлюднення оголошення, які не містять дискримінаційних обмежень |
Денисюк О.М. |
8.2. |
Забезпечити доступність на веб-сайті протоколів засідань конкурсної комісії, у тому числі імена, прізвища та посади членів комісії. Забезпечити збалансоване представництво жінок та чоловіків у конкурсній комісії |
Денисюк О.М. |
8.3. |
Забезпечити доступність біографії міського голови та оприлюднення на офіційному веб-сайті інформації про зв’язки міського голови з комерційними і некомерційними організаціями перед вступом на посаду |
Денисюк О.М. |
9. Антикорупційна політика та професійна етика |
||
9.1. |
Ухвалити та оприлюднити Кодекс депутатської етики або інший документ локального характеру, який містить принципи недискримінації та гендерної рівності |
Пашанюк О.М. |
9.2. |
Ухвалити та оприлюднити Кодекс етики або інший локальний акт, що регулює правила етичної поведінки посадових осіб місцевого самоврядування, співробітників комунальних підприємств, установ та організацій, товариств, заснованих громадою або 50% та більше акцій (часток) у статутному капіталі яких належать територіальній громаді, а також організацій, які частково фінансуються громадою, врахувати необхідність включення принципів недискримінації та гендерної рівності |
Денисюк О.М. |
9.3. |
Впровадити у роботі спеціальний інструмент з можливістю анонімного повідомлення про корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, а також неетичну поведінку або дискримінацію з боку посадових осіб місцевого самоврядування, співробітників комунальних підприємств, установ та організацій, товариств, заснованих громадою, або 50% та більше акцій (часток) у статутному капіталі яких належать територіальній громаді, а також організацій, які частково фінансуються громадою. |
Денисюк О.М. Пашанюк О.М. |
9.4. |
Вказати на офіційному веб-сайті політичну приналежність депутатів: а) партія, від якої було обрано (суб’єкт висування); б) партійність; в) членство у фракції |
Пашанюк О.М. |
9.5. |
Врегулювати порядок та шляхи запобігання і врегулювання конфлікту інтересів членів виконавчого комітету міської ради |
Волчинська Н.М. |
9.6. |
Впровадити у роботі власний інструмент запобігання корупції (антикорупційна програма, план доброчесності або інший документ), що системно зорієнтований на виявлення та мінімізацію корупційних ризиків |
Сенюк С.М. Пашанюк О.М. |
9.7. |
Утворити в органі місцевого самоврядування уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції. Рішенням врахувати кількість працівників органу/статус міста (за прикладом обов’язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах); у випадку визначення уповноваженої особи її діяльність за основною посадою має бути дотичною до антикорупційних завдань, а коло посадових обов’язків – дозволяти її здійснювати. Також працівники уповноваженого підрозділу (уповноважені особи) не мають мати родинні або непотивні зв’язки з керівництвом органу місцевого самоврядування. |
Денисюк О.М. |
9.8. |
Затвердити в органі місцевого самоврядування порядок (положення) роботи з повідомленнями про корупцію як самостійний документ або частина більшого документа, які містять: а) перелік внутрішніх і регулярних каналів повідомлення про корупцію; б) окремий документ, який визначає порядок роботи з анонімними повідомленнями й повідомленнями із зазначенням авторства; в) строки перевірки повідомлень; г) порядок оскарження рішень і дій/ бездіяльності уповноваженого органу або особи |
Сенюк С.М. Пашанюк О.М. |
10. Землекористування та будівельна політика |
||
10.1. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному або спеціалізованому веб-сайті вичерпний перелік документів, які необхідно подати, щоб отримати земельну ділянку у власність, оренду та здійснити приватизацію такої, яка вже перебуває в користуванні |
Мондрик Б.Й. Андрусяк М.М. |
10.2. |
Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті планів зонування |
Колісник А.Я. |
10.3. |
Забезпечити електронну процедуру отримання паспортів прив’язки тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності |
Колісник А.Я. |
10.4. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному або іншому спеціальному веб-сайті ради інформації про актуальні ставки плати за землю та дані про встановлені радою пільги зі сплати земельного податку |
Остяк О.І. |
10.5. |
Забезпечити публікацію точного переліку та назв проектів рішень із земельних питань у порядку денному засідання ради |
Пашанюк О.М. |
10.6. |
Забезпечити проведення публічних конкурсів (аукціонів) на відчуження земельних ділянок комунальної власності |
Мондрик Б.Й. |
10.7. |
Забезпечити оприлюднення детальних планів територій |
Колісник А.Я. |
10.8. |
Забезпечити оприлюднення генерального плану |
Колісник А.Я. |
11. Комунальні підприємства |
||
11.1. |
Забезпечити оприлюднення фінансових звітів підпорядкованих міській раді комунальних підприємств та товариств, 50% та більше акцій (часток) у статутному капіталі яких належать територіальній громаді: а) звіт про фінансовий стан (баланс) б) звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) в) звіт про рух грошових коштів г) звіт про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємств |
Наливайко В.Я. Михайлищук В.М. Цибуляк В.М. Зінько Ю.Р. Попелюк М.Б. Джаман Р.В. Риндич А.В. Івоняк В.В. Саєвич Є.Р. Костюк Т.А. Семенюк І.С. Буртик М.В. Трачук І.І. Михайлова Л.М. Шелембин В.М. |
11.2. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі перелік усіх комунальних підприємств (у тому числі некомерційних), та товариств, 50% та більше акцій (часток), у статутному капіталі яких належать територіальній громаді, із зазначенням відсотка акцій (часток), які належать територіальній громаді, а також відомості про ці підприємства/товариства: а) адреса б) телефон в) електронна пошта г) інформація про послуги, які вони надають, та/або роботи, які здійснюють |
Денисюк О.М. |
11.3. |
Забезпечити реєстрацію комунальних підприємств та товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді, на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів |
Наливайко В.Я. Михайлищук В.М. Цибуляк В.М. Зінько Ю.Р. Попелюк М.Б. Джаман Р.В. Риндич А.В. Івоняк В.В. Саєвич Є.Р. Костюк Т.А. Семенюк І.С. Буртик М.В. Трачук І.І. Михайлова Л.М. Шелембин В.М. |
11.4. |
Забезпечити оприлюднення на веб-сайтах органів місцевого самоврядування або комунальних підприємств/товариств біографіїї керівників комунальних підприємств та товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді |
Денисюк О.М. |
11.5. |
Створити наглядові ради за участі депутатів та представників громадськості на комунальних підприємствах і товариствах, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді |
Наливайко В.Я. Яремчук Л.В. Бордун Л.Б. Остяк О.І. Жолоб І.Л. Саєвич Є.Р. Семенюк І.С. Буртик М.В. Шелембин В.М. Білоскурський І.Р. Гурник В.В. |
11.6. |
Забезпечити оприлюднення інформації про винагороду керівників та членів наглядових рад комунальних підприємств та товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді, а саме: структуру, принципи формування і розмір винагороди адміністрації (головного офісу) |
Денисюк О.М. |
11.7. |
Забезпечити оприлюднення річних звітів керівника та наглядової ради комунальних підприємств, а також товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді |
Михайлищук В.М. Цибуляк В.М. Зінько Ю.Р. Попелюк М.Б. Джаман Р.В. Риндич А.В. Івоняк В.В. Саєвич Є.Р. Костюк Т.А. Семенюк І.С. Буртик М.В. Трачук І.І. Михайлова Л.М. Шелембин В.М. |
11.8. |
Забезпечити проведення зовнішнього незалежного аудиту консолідованої фінансової звітності комунальних підприємств (або господарських товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді) |
Михайлищук В.М. Цибуляк В.М. Зінько Ю.Р. Попелюк М.Б. Джаман Р.В. Риндич А.В. Івоняк В.В. Саєвич Є.Р. Костюк Т.А. Семенюк І.С. Буртик М.В. Трачук І.І. Михайлова Л.М. Шелембин В.М. |
11.9. |
Забезпечити оприлюднення інформації про розмір та порядок формування тарифів на товари, роботи чи послуги комунальних підприємств або товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді |
Наливайко В.Я. |
11.10. |
Затвердити та оприлюднити документ, який зобов’язує призначити керівників комунальних підприємств та товариств, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді, шляхом проведення конкурсів |
Денисюк О.М. |
11.11. |
Забезпечити доступ на вебсайті оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади в комунальних підприємствах або товариствах, у статутному капіталі яких 50% та більше акцій (часток) належать територіальній громаді. Розмістити опис вакантної посади та дату оприлюднення оголошення, без дискримінаційних обмежень |
Денисюк О.М. |
12. Комунальне майно |
||
12.1. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті: а) адресу; б) телефон; в) електронну пошту; г) імена та прізвище керівників; д) структуру органу, який уповноважений здійснювати операції з оренди комунального майна |
Мадерук Р.І. |
12.2. |
Забезпечити на офіційному веб-сайті доступ до інформації про результати відкритих процесів продажу або оренди комунального майна за останні три роки |
Мадерук Р.І. |
12.3. |
Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті до переліку усіх об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності (назва, опис майна, місце розміщення, класифікація, зазначення власників, балансоутримувачів, користувачів та інші характеристики) |
Мадерук Р.І. |
12.4. |
Забезпечити доступ в електронну торгову систему та на вебсайт орендодавця перелік об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності, щодо яких ухвалено рішення про передання в оренду |
Мадерук Р.І. |
12.5. |
Забезпечити доступ на офіційному вебсайті міської ради інформації про тарифи на паркування, карта паркувальних майданчиків або схема ОДР та способи оплати за паркування |
Мадерук Р.І. |
13. Освіта |
||
13.1. |
Забезпечити використання форми відкритого розподілу дітей у дошкільні навчальні заклади (відкрита черга, лотерея, випадковий вибір тощо) при прийнятті рішення про зарахування дітей у ці заклади |
Бордун Л.Б. |
13.2. |
Забезпечити доступ на офіційному або спеціалізованому веб-сайті міської ради до системи електронної реєстрації в комунальні заклади освіти (дошкільної, середньої) |
Бордун Л.Б. |
13.3. |
Забезпечити на офіційному або спеціалізованому веб-сайті міської ради доступ до інформації про місце розташування закладів позашкільної освіти, музичних та художніх шкіл, графік роботи та види пропонованих гуртків, секцій тощо, та створити можливість зареєстрування дитину онлайн |
Бордун Л.Б. Мандрусяк У.І. |
14. Інвестиції та економічний розвиток |
||
14.1. |
Забезпечити проведення відкритих публічних заходів для обговорення проєктів регуляторних актів та оприлюднення інформації про хід заходів (протоколів чи стенограм), результатів проведення заходів, врахування або неврахування пропозицій та зауважень до проєктів регуляторних актів за підсумками публічних заходів. |
Остяк О.І. |
14.2. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті проектів регуляторних актів міської ради в передбачений законом термін |
Остяк О.І. |
14.3. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті проектів регуляторних актів виконавчого комітету в передбачений законом термін |
Остяк О.І. |
14.4. |
Забезпечити оприлюднення на сайті ради або іншому спеціалізованому ресурсі чинних регуляторних актів міської ради та її виконавчих органів |
Остяк О.І. |
14.5. |
Забезпечити на офіційному веб-сайті (або спеціальному сайті) функціонування окремого розділу українською та англійською мовами для роботи з інвесторами й оприлюднити інвестиційний паспорт громади англійською та українською мовами |
Жолоб І.Л. |
14.6. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті в окремому розділі (або спеціальному сайті) інформації про інвестиційні об’єкти/проекти, які пропонуються міською владою для інвестування незалежно від форми власності |
Жолоб І.Л. |
14.7. |
Забезпечити підключення міста до офіційної платформи, яка допомагає людям відкрити власний бізнес |
Остяк О.І. |
14.8. |
Забезпечити оприлюднення інформації про співпрацю міської ради з проєктами міжнародної технічної допомоги та міжнародними організаціями |
Жолоб І.Л. |
14.9. |
Забезпечити оприлюднення інформації про оцінку кредитного рейтингу міста |
Жолоб І.Л. |
14.10. |
Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті актуального стратегічного плану розвитку міста |
Остяк О.І. |
14.12. |
Забезпечити розроблення нормативного документу та впровадити можливість фінансування програм підтримки та розвитку підприємництва |
Остяк О.І. |
14.13. |
Розробити нормативний документ та подати на затвердження міською радою рішення про запровадження електронних аукціонів для продажу прав на розміщення сезонної торгівлі |
Остяк О.І. |
*Оприлюднення передбачає використання форматів, які відкриті для пошукових систем та не потребують значного додаткового опрацювання (для інформації на сайті – в форматі HTML, для документів – DOC (X), TXT, RTF, для таблиць – XLS (X), csv, ODS, для карт та іншої геопросторової інформації – GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.
Керуючий справами виконавчого
комітету міської ради Тарас КУХТАР