НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 24 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інфор..."  № 77-р від 04.03.2020р. 
Документ №77-р від 04.03.2020р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів
Розпорядження міського голови  №127-р від 17.04.2019р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів
Розпорядження міського голови  №308-р від 12.10.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

08.03.2020



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 04.03.2020р.  № 77-р
 

Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вжиття заходів щодо відкритості та прозорості діяльності Коломийської міської ради та її виконавчих органів, опрацювавши методологію рейтингування прозорості міст, розроблену командою Трансперенсі Інтернешнл Україна в рамках проекту ПРООН «Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні», з метою запровадження найкращих практик прозорості та підзвітності органів місцевої влади:


1. Затвердити План заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів (далі – План) (додається).

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, визначених відповідальними за виконання Плану:

2.1. забезпечити виконання до 1 липня 2020 року заходів, визначених Планом;

2.2. оновити та актуалізувати усі дані опубліковані на офіційному веб сайті чи на порталі відкритих даних міста Коломиї відповідно до даного Плану;

2.2. про реалізацію кожного заходу, визначеного Планом, письмово проінформувати керуючого справами виконавчого комітету міської ради Тараса Кухтара.

3. Відділу інформаційних технологій міської ради (Микола Бондаренко) надати відповідальним виконавцям заходів, визначених Планом необхідну технічну підтримку та сприяння у виконанні завдань.

4. Секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету міської ради забезпечити організацію виконання відповідальними виконавцями заходів, визначених Планом згідно розподілу функціональних повноважень.

5. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 17.04.2019р. №127-р “Про затвердження Плану заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості Коломийської міської ради та її виконавчих органів”.

6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.





Міський голова                                                                                                            Ігор Слюзар


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 04.03.2020 р. № 77-р


ПЛАН

заходів щодо вдосконалення інформаційної відкритості

Коломийської міської ради та її виконавчих органів


з/п

Назва заходу

Відповідальний виконавець

1.Інформація про роботу ОМС

1.1.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті протоколів засідань координаційного органу міської ради, (президії, колегії, погоджувальної ради, депутатського дня, зборів тощо)

Пашанюк О.М.

1.2.

Забезпечити оприлюднення інформації про детальний робочий план міського голови та виконавчих органів міської ради на тиждень

Пашанюк О.М.

1.3.

Забезпечити на веб-сайті можливість ознайомлення з оголошеннями, анонсами, повідомленнями ради, виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій щонайменше за  останні 2 роки

Сандецька Н.В.

1.4.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті протоколів засідань сесій ради щонайменше за останні 2 роки

Пашанюк О.М.

1.5.

Забезпечити оприлюднення проектів рішень за 20 робочих днів до дати їх розгляду на засіданні виконавчого комітету

Волчинська Н.М.

1.6.

Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті архіву протоколів постійних комісій ради щонайменше за останні 2 роки

Пашанюк О.М.

1.7.

Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті місцевої ради імен та контактних даних депутатів:

1. Стаціонарний робочий або мобільний телефон;

2. Посилання на персональну сторінку в соціальній мережі;

3. Електронна пошта;

4. Адреса приймальні (або замість звичайної адреси – посилання на інтернет-приймальню);

5. Імена та прізвища помічників

Пашанюк О.М.

1.8.

Забезпечити зберігання в архіві на офіційному веб-сайті протоколів виконавчого комітету щонайменше за останні 2 роки

Волчинська Н.М.

2. Доступ та участь

2.1.

Забезпечити можливість громадськості безперешкодно бути присутньою на засіданнях постійних комісій ради, прописати дану можливість у відповідному нормативному документі

Пашанюк О.М.

2.2.

Забезпечити можливість громадськості бути присутньою на засіданнях координаційного органу міської ради, якщо такий створений (президія, колегія, погоджувальна рада тощо), прописати дану можливість у відповідному нормативному документі

Пашанюк О.М.

2.3.

Вжити дієвих заходів щодо підвищення показника відвідуваності мешканцями офіційного веб-сайту (порталу)

Сандецька Н.В.

2.4.

Забезпечити оприлюднення на веб-сайті усієї інформації про бюджет участі (громадський, партисипативний бюджет тощо) та правила участі.

Остяк О.І.

2.5.

Забезпечити оприлюднення проектів рішень міської ради за 20 робочих днів до дати їх розгляду на пленарному засіданні ради

Пашанюк О.М.

2.6.

Забезпечити постійну актуалізацію Переліку наборів відкритих даних для оприлюднення міською радою, виконавчими органами, юридичними особами, які фінансуються з міського бюджету, відповідно до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835

Сандецька Н.В.

2.7.

Забезпечити оприлюднення повного порядку денного сесії з переліком усіх проектів рішень, які планується розглянути, за 10 днів до проведення першого пленарного засідання чергової сесії ради

Пашанюк О.М.

2.8.

Забезпечити можливість надсилання запиту на інформацію, звернення чи листів до міської ради, її виконавчих органів з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку

Дикан І.В.

3. Закупівлі

3.1.

Забезпечити використання спеціального публічного сервісу або іншого офіційного інтернет-ресурсу з питань закупівель, на якому можна вільно ознайомитися зі скаргами, пропозиціями та зверненнями (www.dozorro.org)

Геник Н.А.

Бакай Г.Д.

Яремчук Л.В.

Наливайко В.Я.

Бордун Л.Б.

Мандрусяк У.І.

Колесник В.Л.

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

3.2.

Розробити та ухвалити нормативний документ про здійснення допорогових торгів (публічних закупівель вартістю до 50 тис. грн) для всіх виконавчих органів, структурних підрозділів та підпорядкованих комунальних підприємств, установ та організацій

Геник Н.А.

3.3.

Забезпечити доступ до інформації про всі закупівлі, здійснені міською радою, її виконавчими органами та підпорядкованими комунальними підприємствами, установами, організаціями на суму до 50 тис. грн. (ЄДРПОУ замовника, назва замовника, ЄДРПОУ постачальника, назва постачальника, предмет закупівлі, сума договору)

Геник Н.А.

Бакай Г.Д.

Яремчук Л.В.

Наливайко В.Я.

Бордун Л.Б.

Мандрусяк У.І.

Колесник В.Л.

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

3.4.

Розмістити на офіційному веб-сайті в машино-читаному форматі перелік (структура) всіх виконавчих органів, підпорядкованих міській раді комунальних підприємств, установ та організацій, які здійснюють закупівлі

Геник Н.А.

4. Житлова політика

4.1.

Впровадити в роботі систему електронної реєстрації заяв на житло та онлайн-чергу, яка дозволяє заявникам відстежувати їхній статус

Мадерук Р.І.

4.2.

Забезпечити доступність на офіційному або іншому веб-сайті відомостей про житлові приміщення у власності громади, які оновлюються не рідше одного разу на шість місяців, а саме про:

  1. Кількість житлових приміщень, що передані в оренду або інше право користування.
  2. Кількість незадіяних (вільних) житлових приміщень, які можуть бути передані у користування.
  3. Кількість кімнат у гуртожитках.

Мадерук Р.І.

4.3.

Забезпечити доступність на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі повідомлень (анонсів) про майбутні засідання громадської комісії з житлових питань

Мадерук Р.І.

4.4.

Забезпечити наявність в онлайн-доступі черги здійснення капітального та поточного ремонтів житлових будинків на поточний рік

Долаврук У.В.

4.5.

Забезпечити доступність на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі протоколів засідань громадської комісії з житлових питань

Мадерук Р.І.

5. Бюджетний процес

5.1.

Забезпечити оприлюднення інформації про розподіл видатків міського бюджету за об’єктами

Бакай Г.Д.

5.2.

Забезпечити доступність річних звітів про виконання бюджету за останні два роки

Бакай Г.Д.

5.3.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті інформації про витрати на утримання міської ради та її органів (частина бюджету, яка витрачається на діяльність у сфері державного управління)

Бакай Г.Д.

5.4.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті рішень про затвердження міського бюджету за останні три роки

Бакай Г.Д.

5.5.

Ухвалити бюджетний регламент або інший спеціальний документ про особливості порядку розгляду, ухвалення змін до бюджету та участі громадськості в бюджетному процесі (проведення бюджетних слухань) тощо

Бакай Г.Д.

6. Фінансова, матеріальна допомога та гранти

6.1.

Забезпечити доступ громадськості бути присутньою на засіданнях з обговорення надання фінансування фізичним або юридичним особам, інституціям громадського суспільства. Підготувати відповідний нормативний документ або внести зміни до діючих актів.

Пашанюк О.М.

6.2.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті рішень, протоколів або інших документів про надання фінансування фізичним або юридичним особам, інституціям громадянського суспільства

Яремчук Л.В.

Пашанюк О.М.

Бордун Л.Б,

Колесник В.Л.

Жолоб І.Л.

6.3.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті рішень, протоколів або інших документів про відмову у наданні фінансування фізичним або юридичним особам, інституціям громадянського суспільства

Яремчук Л.В.

Пашанюк О.М.

Бордун Л.Б,

Колесник В.Л.

Жолоб І.Л.

6.4.

Забезпечити доступність на офіційному або спеціалізованому веб-сайті інформації про оцінку (моніторингу) окремих проектів/заходів тощо, на які було надано фінансову підтримку, по кожному з виконавчих органів

Яремчук Л.В.

Пашанюк О.М.

Бордун Л.Б,

Колесник В.Л.

Жолоб І.Л.

7. Соціальні послуги

7.1.

Забезпечити проведення конкурсів з розподілу коштів між інституціями громадянського суспільства. Підготувати відповідний нормативний документ або внести зміни до діючих актів.

Яремчук Л.В.

7.2.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті правил врегулювання потенційних конфліктів інтересів між учасниками конкурсів з виділення фінансування та членами органів, які ухвалюють рішення і при тому не є посадовими особами місцевого самоврядування

Яремчук Л.В.

Сенюк С.М.

Пашанюк О.М.

8. Кадрові питання

8.1.

Забезпечити доступність на веб-сайті оголошень про проведення конкурсу на заняття вакантної посади у виконавчих органах ради, у тому числі опис вакантної посади та дата оприлюднення оголошення, які не містять дискримінаційних обмежень

Денисюк О.М.

8.2.

Забезпечити доступність на веб-сайті протоколів засідань конкурсної комісії, у тому числі імена, прізвища та посади членів комісії. Забезпечити збалансоване представництво жінок та чоловіків у конкурсній комісії

Денисюк О.М.

8.3.

Забезпечити доступність  біографії міського голови та оприлюднення на офіційному веб-сайті інформації про зв’язки міського голови з комерційними і некомерційними організаціями перед вступом на посаду

Денисюк О.М.

9. Професійна етика та конфлікт інтересів

9.1.

Ухвалити та оприлюднити Кодекс депутатської етики або інший документ локального характеру, який містить принципи недискримінації та гендерної рівності

Пашанюк О.М.

9.2.

Ухвалити та оприлюднити Кодекс етики або інший локальний акт, що регулює правила етичної поведінки посадових осіб місцевого самоврядування, співробітників комунальних підприємств, установ та організацій, товариств, заснованих громадою або 50% та більше акцій (часток) у статутному капіталі яких належать територіальній громаді, а також організацій, які частково фінансуються громадою, врахувати необхідність включення принципів недискримінації та гендерної рівності

Денисюк О.М.

9.3.

Впровадити у роботі спеціальний інструмент для повідомлення про неетичну поведінку, конфлікт інтересів у діяльності або дискримінацію з боку посадових осіб місцевого самоврядування, а також співробітників комунальних підприємств, установ та організацій, товариств, заснованих громадою або 50% та більше акцій (часток) у статутному капіталі яких належать територіальній громаді, а також організацій, які частково фінансуються громадою. Підготувати відповідний нормативний акт

Денисюк О.М.

9.4.

Забезпечити оприлюднення відомостей про результати розгляду повідомлень від викривачів про конфлікт інтересів чи неетичну поведінку депутатів міської ради та посадових осіб місцевого самоврядування

Пашанюк О.М.

Денисюк О.М.

9.5.

Вказати на офіційному веб-сайті політичну приналежність депутатів:

а) партія, від якої було обрано (суб’єкт висування);

б) партійність;

в) членство у фракції

Пашанюк О.М.

9.6.

Врегулювати порядок та шляхи запобігання і врегулювання конфлікту інтересів членів виконавчого комітету міської ради

Волчинська Н.М.

10. Землекористування та будівельна політика

10.1.

Забезпечити оприлюднення на офіційному або спеціалізованому веб-сайті документів (форми, зразки, заяви, інструкції тощо), які необхідно подати, щоб оформити оренду земельної ділянки, здійснити приватизацію чи будь-яку іншу операцію

Мондрик Б.Й.

Андрусяк М.М.

10.2.

Забезпечити доступність на офіційному веб-сайті планів зонування

Мондрик Б.Й.

10.3.

Забезпечити електронну процедуру отримання паспортів прив’язки тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності

Колісник А.Я.

10.4.

Забезпечити оприлюднення на офіційному або іншому спеціальному веб-сайті ради інформації про діючі ставки по платі за землю та дані про встановлені радою пільги зі сплати земельного податку

Остяк О.І.

10.5.

Забезпечити публікацію точного переліку та назв проектів рішень із земельних питань у порядку денному засідання ради

Пашанюк О.М.

10.6.

Забезпечити проведення публічних конкурсів (аукціонів) на відчуження земельних ділянок комунальної власності

Мондрик Б.Й.

10.7.

Забезпечити оприлюднення детальних планів територій. Оприлюднити графічну частину у форматі відкритих даних та описову частину, а також на інтерактивній карті.

Колісник А.Я.

10.8.

Забезпечити оприлюднення генерального плану. Оприлюднити графічну частину у форматі відкритих даних та описову частину а також на інтерактивній карті

Колісник А.Я.

11. Комунальні підприємства

11.1.

Забезпечити оприлюднення фінансових звітів підпорядкованих міській раді комунальних підприємств:

  1. Звіт про фінансовий стан (баланс)
  2. Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід)
  3. Звіт про рух грошових коштів
  4. Звіт про використання коштів, внесених до статутних капіталів підприємств

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

11.2.

Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті міської ради або іншому спеціальному ресурсі перелік усіх комунальних підприємств, із зазначенням відсотка акцій (часток), які належать територіальній громаді, а також відомості про ці підприємства/товариства:

  1. Адреса
  2. Телефон
  3. Електронна пошта
  4. Інформація про послуги, які вони надають, та/або роботи, які здійснюють

Денисюк О.М.

11.3.

Забезпечити реєстрацію комунальних підприємств, на Єдиному  веб-порталі використання публічних коштів

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

11.4.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради біографії керівників комунальних підприємств

Денисюк О.М.

11.5.

Утворити наглядові ради комунальних підприємств, включивши депутатів міської ради та представників громадськості до членів наглядових рад комунальних підприємств

Наливайко В.Я.

Яремчук Л.В.

Бордун Л.Б.

Остяк О.І.

Жолоб І.Л.

Саєвич Є.Р.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Шелембин В.М.

11.6.

Забезпечити оприлюднення інформації про винагороду керівників та членів наглядових рад комунальних підприємств, а саме: структуру, принципи формування і розмір винагороди адміністрації (головного офісу)

Денисюк О.М.

11.7.

Забезпечити оприлюднення річних звітів керівника та наглядової ради комунальних підприємств

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

11.8.

Забезпечити проведення зовнішнього незалежного аудиту консолідованої фінансової звітності комунальних підприємств

Михайлищук В.М.

Цибуляк В.М.

Зінько Ю.Р.

Попелюк М.Б.

Джаман Р.В.

Риндич А.В.

Івоняк В.В.

Саєвич Є.Р.

Костюк Т.А.

Семенюк І.С.

Буртик М.В.

Трачук І.І.

Михайлова Л.М.

Шелембин В.М.

11.9.

Забезпечити оприлюднення інформації про розмір та порядок формування тарифів на товари, роботи чи послуги комунальних підприємств

Наливайко В.Я.

12. Комунальне майно

12.1.

Запровадити використання міською радою, підпорядкованими комунальними підприємствами, установами та організаціями, системи електронних аукціонів для оренди комунального майна

Мадерук Р.І.

12.2.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті адреси, телефону, електронної пошти, ПІБ керівника та структуру органу, який займається обліком, орендою, продажем та іншими операціями з комунальним майном

Мадерук Р.І.

12.3.

Забезпечити на офіційному веб-сайті доступ до інформації про результати відкритих процесів продажу або оренди комунального майна за останні три роки

Мадерук Р.І.

12.4.

Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті до переліку всіх об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності

Мадерук Р.І.

12.5.

Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті до переліку об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності, вільного для передачі в оренду або інше право користування

Мадерук Р.І.

12.6.

Забезпечити доступ на офіційному веб-сайті до  переліку об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в користування)

Мадерук Р.І.

13. Освіта

13.1.

Забезпечити використання форми відкритого розподілу дітей у дошкільні навчальні заклади (відкрита черга) при прийнятті рішення про зарахування дітей у ці заклади

Бордун Л.Б.

13.2.

Забезпечити доступ на офіційному або спеціалізованому веб-сайті міської ради до системи електронної реєстрації в комунальні заклади освіти (дошкільної, середньої)

Бордун Л.Б.

13.3.

Забезпечити на офіційному або спеціалізованому веб-сайті міської ради доступ до інформації про місце розташування закладів позашкільної освіти, музичних та художніх шкіл, графік роботи та види пропонованих гуртків, секцій тощо, та створити можливість зареєстрування дитину онлайн

Бордун Л.Б.

Мандрусяк У.І.

14. Інвестиції та економічний розвиток

14.1.

Забезпечити проведення відкритих публічних заходів для обговорення проектів регуляторних актів та оприлюднення інформації про хід заходів (протоколів чи стенограм), результатів проведення заходів, врахування або неврахування пропозицій та зауважень до проектів регуляторних актів за підсумками публічних заходів. Створити окремий розділ на сайті.

Остяк О.І.

14.2.

Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті проектів регуляторних актів міської ради в передбачений законом термін

Остяк О.І.

14.3.

Забезпечити оприлюднення на офіційному сайті проектів регуляторних актів виконавчого комітету в передбачений законом термін

Остяк О.І.

14.4.

Забезпечити оприлюднення на сайті ради або іншому спеціалізованому ресурсі чинних регуляторних актів міської ради та її виконавчих органів

Остяк О.І.

14.5.

Забезпечити на офіційному веб-сайті функціонування окремого розділу українською та англійською мовами для роботи з інвесторами й оприлюднити інвестиційний паспорт громади англійською та українською мовами

Жолоб І.Л.

14.6.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті в окремому розділі інформації про інвестиційні об’єкти/проекти які пропонуються міською владою для інвестування незалежно від форми власності

Жолоб І.Л.

14.7.

Забезпечити оприлюднення інформації про членів виконавчого комітету, які є представниками комерційного сектору та оприлюднити їхні контактні дані на веб-сайті ради (контактний телефон, електронна пошта, фото, адреса)

Волчинська Н.М.

14.8.

Забезпечити підключення міста до офіційної платформи, яка допомагає людям відкрити власний бізнес

Остяк О.І.

14.9.

Забезпечити оприлюднення інформації про співпрацю міської ради з проектами міжнародної технічної допомоги та міжнародними організаціями

Жолоб І.Л.

14.10.

Забезпечити оприлюднення інформації про оцінку кредитного рейтингу міста

Жолоб І.Л.

14.11.

Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті в зрозумілому та доступному форматі показників (індикаторів) ефективності виконання стратегії міста

Остяк О.І.

14.12.

Забезпечити розроблення нормативного документу та впровадити можливість фінансування програм підтримки та розвитку підприємництва

Остяк О.І.

14.13.

Розробити нормативний документ та подати на затвердження міською радою рішення про запровадження електронних аукціонів для продажу прав на розміщення сезонної торгівлі

Остяк О.І.


*Оприлюднення передбачає використання форматів, які відкриті для пошукових систем та не потребують значного додаткового опрацювання (для інформації на сайті – в форматі HTML, для документів – DOC (X), TXT, RTF, для таблиць – XLS (X), csv, ODS, для карт та іншої геопросторової інформації – GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.




Керуючий справами виконавчого

комітету міської ради                                                                                       Тарас Кухтар



2011-2024 © Всі права застережено.