НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році..."  № 59 від 26.05.2020р. 
Документ №59 від 26.05.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2018 р. № 34 з цього питання
Рішення виконавчого комітету  №33 від 27.02.2019р. Чинний
Рішення виконавчого комітету  Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2019 року
Рішення виконавчого комітету  №174 від 10.09.2019р. Чинний
Рішення виконавчого комітету  Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 році
Рішення виконавчого комітету  №163 від 22.09.2020р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.05.2020



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.05.2020р.  № 59
 


Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. № 33 з цього питання


Звернення до органів влади є найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому в Коломийській міській раді чітко відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний та якісний розгляд.

Організація роботи здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом Коломийської міської ради встановлено дієвий контроль за своєчасним, повним, кваліфікованим і об'єктивним розглядом звернень громадян. Приділяється особлива увага вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій, незахищених верств населення, внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО, членів їх сімей та розгляду звернень громадян, що надходять до органів влади вищого рівня.

У 2019 році до Коломийської міської ради надійшло 2155 звернень. В тому числі, 1898 – письмових та 198 усних, колективних – 163, повторних звернень – 40, а також від вищих органів влади – 531. 

Можна визначити, що набагато збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян, а також збільшилась кількість колективних звернень.

Питання, які турбували громадян відносяться до соціальної, комунальної, житлової сфер, а також земельних відносин, транспорту тощо. У своїх зверненнях громадяни міста порушили 2155 питань (за аналогічний період минулого року – 1933). Надходження такої кількості звернень громадян пов’язано з низьким життєвим рівнем, потребою в соціальній підтримці та захисті, матеріальній допомозі на лікування та потребою в забезпеченні житлом.

У звітному періоді відділом звернень постійно вживалися відповідні заходи, спрямовані на посилення контролю за виконанням документів та зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення організації діловодства за зверненнями громадян, чим вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради за звітний період 2019 року, одне звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, що в порівнянні з 2018 роком становило - 4 звернення.

Щодо інформаційних запитів, то за 2019 рік чотири запити були надані в терміни пізніше ніж встановлено законодавством.

Аналіз стану розгляду звернень громадян за 2019 рік у міській раді свідчить, що є ще ряд недоліків і недоопрацьованих питань, а саме:

  • безвідповідальне ставлення основних виконавців (ті, які призначені згідно резолюції керівництва міської ради) до вирішення покладених на них завдань, зволікання із виконанням відповідних резолюцій керівництва міської ради;
  • безпідставне перенесення термінів, ненадання обґрунтованої відповіді заявникам;
  • недотримання відповідальними виконавцями документів Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

Розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у   2019 році та враховуючи зазначене вище, керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради

в и р і ш и в:

1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Коломийської міської ради за 2019 рік, взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.

2. Секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому:

2.1. Посилити контроль за розглядом звернень громадян та інформаційних запитів у встановлені терміни відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

2.2. Забезпечити належну організацію усного прийому громадян, всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення, порушених ними питань;

2.3. Вжити дієвих заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування.

2.4. Не допускати невчасного розгляду документів, більше як 2 дні, особливо тих, які мають короткий термін виконання.

3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій забезпечити чітке виконання Закону України «Про звернення громадян», а також Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо об’єктивності та своєчасності виконання термінів документів, недопущення тяганини та некомпетентності, а саме:

3.1. Забезпечити неухильне дотримання статті 15 Закону України "Про звернення громадян" щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.

3.2. Об’єктивно і вчасно розглядати звернення громадян, перевіряти викладені в них факти та забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян.

3.3. Взяти на особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення.

3.4. Посилити контроль за виконанням статтей 7 та 20 Закону України "Про звернення громадян", статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі з інформаційними запитами.

3.5. Вживати заходів до відповідальних за невчасну підготовку відповідей на звернення та інформаційні запити.

3.6. Дотримуватися термінів розгляду звернень та інформаційних запитів, які не входять до повноважень міської ради, при пересиланні звернення за належністю відповідному органу.

3.7. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до порушення виконання термінів

3.8. Розглянути на засіданнях нарад, не частіше як двічі на рік, стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа наступного місяця за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.

4. Відділу звернень міської ради (Ірина Дикан):

4.1. Забезпечити розміщення довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Коломийської міської ради за 2019 рік на офіційному веб-сайті міської ради.

4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

4.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян та інформаційними запитами із порушенням строків, установлених законодавством.

4.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником (запитувачем).

4.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (Ірина Дикан).

6. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від  27.02.2019 року № 33 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2018 р. № 34 з цього питання» та від 10.09.2019 року № 174 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у  І півріччі 2019 року» вважати виконаними та зняти з контролю.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тараса Кухтара.






Міський голова                                                                                                          Ігор Слюзар

Додаток

до рішення виконкому

від 26.05.2020 р. № 59


Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Коломийської міської ради за 2019 рік

Важливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення.

У Коломийській міській раді створено необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, здійснено відповідні заходи для всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органом місцевого самоврядування. Адже керівництво міської ради в своїй роботі зі зверненнями керується саме п.13 ч.6 ст.55 Закону України «Про місцеве само-врядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян» та Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою реалізації відкритості та доступності влади для громадян у міській раді впроваджено декілька форм зворотного зв’язку із мешканцями.

Так, на офіційному веб-сайті міської ради для оперативнішого інформування населення ведеться розділ «Звернення громадян», де розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом міської ради та Івано-Франківської обласної державної адміністрації, а також телефон «гарячої лінії» та телефон довіри, зразки заяв, нормативно-правові документи та аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян та ін. В даному розділі розміщена відповідна форма для подання звернення чи інформаційного запиту в електронній формі. Звіти про розгляд звернень громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті щоквартально за посиланням http://kolrada.gov.ua/feedback/overviews/.

З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» неодноразово проводилися прямі ефіри з міським головою, заступниками міського голови, де коломияни мали можливість звернутись, зателефонувавши, з актуальних питань територіальної громади міста. Під час прямого ефіру надавалися роз’яснення, решту телефонних звернень за дорученням керівництва скеровувалися на розгляд у структурні підрозділи міської ради для належного їх розгляду та вирішення питання відповідно до чинного законодавства.

При міській раді продовжує діяти постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Так, за 2019 рік на постійній комісії з питань розгляду звернень громадян, з метою об’єктивного розгляду звернень громадян та належної підготовки відповідей на них, тричі були заслухані питання, які потребували детального розгляду.

Протягом 2019 року на засіданнях виконавчого комітету Коломийської міської ради розглядались питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2018 №34 з цього питання», прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 27.02.2018 року №33, а також питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2019 року», прийнято рішення виконкому від  10.09.2019 року № 174. Керівниками структурних підрозділів міської ради проведена відповідна робота по виконанню пунктів прийнятого рішення, та відділом звернень міської ради здійснений контроль за станом їхнього виконання.

У міській раді забезпечено оперативне і всебічне вирішення питань, з якими звертаються громадяни на особистих прийомах. Першочерговий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Другої світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників бойових дій, та учасників антитерористичних операцій здійснюється міським головою особисто. Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

За 2019 рік організовано 7 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 206 громадян, опрацьовано 98 звернень. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради. Під час прийомів найчастіше мешканці міста зверталися з питань ремонту та утримання житлового фонду, благоустрою прибудинкової території, ремонту доріг, проведення водопостачання та відведення, а також щодо вирішення земельних питань, забезпечення житлом, надання одноразової матеріальної допомоги та з питань надання пільг в перевезенні у міському транспорті та інші. Більшості тим, хто звернувся надані обґрунтовані відповіді та роз'яснення з порушених питань.

В зв’язку із створенням Коломийської об’єднаної територіальної громади розроблено графік виїзних прийомів громадян з особистих питань керівництвом міської ради для доступності та відкритості у вирішенні порушених питань жителями приєднаних сіл.

Під час виїзних прийомів керівництва міської ради звернулося чимало громадян, було надано вичерпні відповіді та роз’яснення згідно чинного законодавства, а ті питання, що потребували додаткового вивчення, відповідно до доручення міського голови та його заступників, скеровувалися до  відповідних структурних підрозділів для вивчення ситуації та сприяння у вирішенні проблем заявників. Актуальними питаннями, з якими зверталися жителі сіл стосувалися: земельних відносин (10 звернень), транспорту і зв’язку (4 звернення), соціальної політики (3 звернення), охорони здоров’я (2 звернення), благоустрою території (25 звернень), ремонту дорожнього покриття (3 звернення) та ін. Також у приєднаних до територіальної громади селах організовано особисті прийоми громадян в.о. старостами сіл та затверджено відповідні графіки їх прийому.

За 2019 рік до міської ради надійшло 2155 звернень (за відповідний період 2018 - 1933), що на 222 звернення більше в порівнянні з минулим періодом 2018 року. З них: усних – 198 (2018 - 139), письмових – 1898 (2018 - 1757), з яких 163 - колективних (2018 - 149).

Протягом 2019 рік заявниками порушено 2155 питань, а загальна кількість громадян, що звернулася становить 5704 особи.

За звітній період до Коломийської міської ради надійшло 163 колективних звернення, що на 14 звернень більше ніж за аналогічний період 2018 року. У більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, а саме ремонту дорожнього покриття, відновлення вуличного освітлення, благоустрою, комфортних та безпечних умов проживання, а також з питань транспорту – забезпечення рейсовими автобусами мешканців міста.

За 2019 рік кількість повторних звернень зменшилась та становила 40, що на 7 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій:

123 учасника бойових дій (за 2018 р. - 166),

19 осіб з інвалідністю внаслідок війни (за 2018 р. - 23),

9 учасників війни (за 2018р. - 11),

17 одиноких матерів (за 2018 р. - 26),

31 багатодітних сімей (за 2018 р.- 27),

273 осіб з інвалідністю (за 2018 р. – 245),

11 ветеранів праці (за 2018 р. – 11),

18 дітей війни (за 2018 р. – 19),

22 учасників ліквідації та осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС (за 2018 р. – 11) і інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Основні питання, з якими звертаються громадяни цих категорій:  виділення житла та поліпшення умов проживання, ремонт будинків, покрівель, надання матеріальної допомоги, відведення земельних ділянок тощо.

Протягом 2019 рік в порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість звернень із питань:

  • соціального захисту – зменшилася майже на 21%, що становить – 428 звернень проти 541. Актуальними питаннями є надання одноразової матеріальної допомоги, яка надається тяжкохворим громадянам; членам сімей, потерпілим від наслідків пожежі чи стихійного лиха, учасникам АТО, а також надання соціальних послуг та отримання соціальних виплат, субсидій;
  • комунального господарства – збільшилось майже в 1,4 рази, що становить 497 звернень проти 358. У зверненнях порушувалися питання експлуатації та ремонту житлового фонду, благоустрою міста та прибудинкових територій, ремонту систем водопостачання та водовідведення, ремонту дорожнього покриття та відновлення вуличного освітлення та ін.;
  • землекористування і землевпорядкування, земельних відносин –  збільшилося на 16 звернень в порівнянні з минулим 2018 роком, що становить 329 звернень;
  • житлової політики – в 1,4 рази збільшилося та становить 210 проти 145. Основними питаннями були поліпшення умов проживання та взяття на квартирний облік;
  • будiвництво, мiстобудування, архiтектура – 160 звернень. Серед основних питань, які були порушені – перевірки законності будівництва;
  • транспорту і зв’язку – збільшилася на 44% або в 1,7 рази, що становить 90 звернень проти 58. Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання роботи автобусних маршрутів, вартість перевезення, пільгового проїзду, відновлення послуг телефонного та радіозв’язку, а також послуги доступу до мережі Інтернет;
  • екології та природних ресурсів – зменшилася, що становить 36 проти 40. Актуальними питаннями були забруднення навколишнього середовища та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій внаслідок повені;
  • охорони здоров’я – збільшилась, що становить 48 звернень (за 2018 рік – 33 звернення). Основними питаннями були діяльність медичних закладів та установ, робота аптек, фінансування медицини та вартість медичних послуг;
  • освіти та науки – дещо збільшилася, що становить 27 звернення проти 22;
  • сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту – збільшилась, що становить 77 звернення проти 63;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 24 звернення;
  • фінансової, податкової та митної політики – збільшилася, що становить 18 проти 8. Питання в основному стосувалися зменшення сплати податку за нерухомість та земельного податку.


Про позитивні напрямки роботи зі зверненнями громадян свідчить те, що 270 звернень, піднятих заявниками, вирішено позитивно, на 1700 – дано роз’яснення, 86 - скеровано за належністю в інші організації та установи згідно з чинним законодавством України.

На всі звернення міської радою в межах терміну розгляду, встановленого ст.20 Закону України «Про звернення громадян», надані письмові відповіді –роз’яснення чи рекомендації з обов’язковим посиланням на норми законодавства, з тим, щоб юридична необізнаність не була використана громадянам на шкоду та роз’яснено порядок звернення у відповідні установи або порядок оскарження дій чи бездіяльності органів управління.

Від органів влади вищого рівня до міської ради за 2019 рік надійшло 531 звернення, а це 24,6 % від загальної кількості усіх звернень.

З них надійшло від:
-  Офісу Президента України (Адміністрація Президента України) - 44 звернення,
-  Верховної Ради України – 9 звернення,
-  Кабінету Міністрів України – 10 звернень,
-  Уповноваженого Верховної ради України з прав людини – 3,
-  Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 18 звернень,
-  «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації – 3 звернення та ін.

Також, від мешканців Коломийської ОТГ до державної установи «Урядовий контактний центр» за 2019 рік надійшло 437 звернень. Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців громади, як і раніше залишаються питання: соціального захисту (278 звернень), комунального господарства (57 звернень), а також охорони здоров’я (39 звернення), транспорту і зв’язку (27 звернень), земельних відносин (25 звернень) та освіти (9 звернень) та ін.

В цьому році  продовжено  використання  різноманітних  форм роботи з населенням, а саме – проведення щоденної (крім, святкових та вихідних днів в робочий час з 8.00 до 12 год. та з 13.00 до 17.15 год.) гарячої телефонної лінії. За 2019 рік на «гарячу» лінію міської ради прийнято 23 звернення.

Також, щоденно з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.15 (крім, святкових та вихідних днів) в міській раді працює телефон довіри, громадяни мають змогу зателефонувати з інформацією  про факти  корупції  та інші зловживання з боку  працівників органів влади та пропозиціями  щодо підвищення ефективності  роботи органів влади. За звітний період звернення не надходили.

Інформацію про функціонування гарячої лінії та телефону довіри розміщено на сайті міської ради в розділі «Звернення».

Відповідно до розпорядження міського голови від 23.10.2018 року № 300-р «Про проведення перевірок структурних підрозділів міської ради щодо стану виконавської дисципліни» та плану роботи відділу звернень на 2019 рік, відділом звернень міської ради протягом 2019 року проведено перевірку у відділі бухгалтерського обліку та звітності, відділі економічного аналізу та стратегічного планування, організаційному відділі, юридичному відділі, відділі кадрів, відділі інформаційних технологій, відділі інформаційної політики, відділі ведення Державного реєстру виборців, відділі з питань цивільного захисту, архівному відділі, відділі земельних відносин, відділі архітектури та містобудування, відділі перспективного розвитку та капітального будівництва, відділі з питань державного архітектурно-будівельного контролю, відділі з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, відділі економіки, інвестиційної політики та енергозбереження, управлінні надання адміністративних послуг, службі у справах дітей, центрі допомоги учасникам антитерористичної операції, відділі муніципальної інспекції, фінансовому управлінні, департаменті соціальної політики, управлінні освіти, відділі культури, відділі молоді та спорту з наданням практичної та методичної допомоги.

Відповідно до Методики оцінювання рівня організаційної роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади рівень організації роботи із зверненнями громадян за результатами проведення перевірок виконання вимог нормативно-правових актів працівниками структурних підрозділів та управлінь, та аналізу відомостей, отриманих під час перевірок встановлено, що робота в них структурних підрозділах міської ради та управліннях оцінюється як така, що відповідає вимогам, установленим чинним законодавством для реалізації прав на звернення громадян. За результатами перевірки складено відповідну довідку.

Для налагодження постійного зв'язку між міською радою та громадянами, спільного з громадськістю розв'язання питань місцевого значення та розвитку громадянського суспільства від квітня 2016 року Коломийська міська рада представлена на електронному майданчику "Єдина система місцевих петицій", яку створено в рамках програми “Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади” (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією та виконується Фондом Східна Європа, Фондом InnovaBridge у партнерстві з Державним агентством з питань електронного врядування.

Протягом звітного року до міської ради надійшло сім петицій, одна електронна петиція набрала необхідну кількість голосів та було видано розпорядження міського голови про підтримання електронної петиції та прийнято відповідне рішення міської ради.

Протягом 2019 року до Коломийської міської ради надійшло 390 інформаційних запитів, у 2018 році - 436.

Кількість запитів на інформацію, що надійшли:

  • поштою/на руки – 265,
  • електронною поштою – 125,
  • від представників засобів масової інформації – 28,
  • від громадян міста – 218,
  • від юридичних осіб – 66,
  • від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 57,
  • надіслано із Івано-Франківської облдержадміністрації – 9,
  • направлено як розпоряднику інформації – 12.

У 2019 році найбільш запитуваними документами по інформаційних запитах були:

- копії рішень міської ради та документи до них;

- копії договорів на виконання робіт по об'єктах та відповідні акти до них..

Відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» звіти щодо задоволення запитів на інформацію щоквартально публікуються на веб-сайті Коломийської міської ради за посиланням http://kolrada.gov.ua/feedback/overviews/, а також щопівроку на порталі відкритих даних за посиланням https://kolomyya.danimist.org.ua/dataset.

Протягом 2019 року відділом звернень міської ради виявлено чотири порушення щодо недотримання термінів виконання по інформаційних запитах, а саме статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації.

У міській раді систематично аналізуються та узагальнюються звернення громадян, вживаються заходи щодо усунення наявних недоліків, своєчасного виявлення і попередження причин та умов, що породжують колективні і повторні звернення громадян до органів влади вищого рівня. Проведений аналіз дотримання законодавства щодо звернення громадян у міській раді свідчить про досить велику відповідальність керівництва за ведення роботи з даного питання.

В цілому діяльність міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, організацію проведення особистих прийомів громадян відповідно до вимог чинного законодавства, дотримання термінів виконання звернень громадян та вирішення порушених в них питань.






Керуючий справами виконкому                                                                              Тарас Кухтар






Інформація відділу звернень щодо термінів розгляду інформаційних запитів та звернень за 2019р.

№  за/п

Номер докумена

Дата документа

Короткий зміст

Термін виконання

Дата виконання

Виконавці

К-сть днів

1

11/01.10-17/41

16.01.2019

Надати інформацію відповідно до Постанови КМУ від 04.10.2017р. № 769 стосовно внутрішньо-переміщених осіб: 1) чи здійснюється участь міської ради; 2)чи затверджувалося рішення (на прикладі Маріупольської міської ради) та надати копії


22.01.2019


24.01.2019


І.Гнатюк


-2

2

70/01.10-17/35

20.03.2019

Надати інформацію щодо орендної плати за користування котельнями, які обслуговують Коломийські ліцеї №1 та №5, які були передані ТОВ "Європейська енергетична компанія" в період з 01.08.2017 по 20.03.2019

27.03.2019

27.03.2019

Л.Бордун

Відповідь неповна

3

93/01.10-17/35

08.04.2019

Надати інформацію:

1) стосовно фірми, яка обслуговує управління освіти міської ради програмним забезпеченням бухгалтерської програми 1С, вартості послуг обслуговування з 2012-2018рр; 2)стосовно фірми, яка обслуговує бухгалтерією міської ради програмним забезпеченням бухгалтерської програми 1С, вартості послуг обслуговування з 2012-2018рр

15.04.2019

17.04.2019

Л.Бордун

-2


4

172-у

24.10.2019

Щодо зупинки автобуса встановленої напроти будинку


23.11.2019


26.11.2019


Л.Білейчук


-3

5

313/01.10-17/23

12.11.2019

Надати перелік вулиць та номерів будинків (приміщень),які діють у вигляді таблиці: 1. в межах населених пунктів: с.Іванівці, с.Саджавка, с.Товмачик, с.Шепарівці. А також генеральні плани населених пунктів.

18.11.2019

20.11.2019

(проміжна відповідь)

А.Колісник

-2





Начальник відділу звернень                                                                              Ірина Дикан





ДАНІ про звернення громадян, що безпосередньо надійшли

до Коломийської міської ради та Коломийської об’єднаної територіальної громади

за 2019 рік в порівнянні з 2018 роком


№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1, 1.1.1, 1.6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6


2018

2019


2018

2019


2018

2019


2018

2019


2018

2019


2018

2019


2018

2019


2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1

Коломийська міська рада

1459

1624

1340

1458

119

166

390

260

35

20

742

1270

292

74

3

Сільські ради Коломийської ОТГ















3.1

Воскресинцівська сільська рада

170

80

166

70

4

10

159

76

7

1

4

3

0

0

3.2

Іванівецька сільська рада

98

51

34

0

64

51

34

31

0

0

64

10

0

10

3.3

Саджавка сільська рада

1068

177

898

0

170

177

1008

114

25

1

35

62

0

0

3.4

Товмачицька сільська рада

108

20

93

17

15

3

86

18

4

0

15

2

3

0

3.5

Шепарівцівська сільська рада

148

46

98

6

50

40

98

6

0

0

50

40

0

0

4

РАЗОМ:

3051

1998

2629

1551

422

447

1775

505

71

22

910

1387

295

84


з/п

Кількість звернень, з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників війни та осіб з інвалідністю війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від осіб з інвалідністю

І,ІІ,ІІІ групи


(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

17

11

147

160

194

144

96

105

7

8

9

7

40

26

11

13

3

















3.1

3

0

4

2

5

0

2

0

0

0

0

0

3

0

1

0

3.2

0

0

0

3

2

0

0

3

2

0

0

2

0

0

0

0

3.3

24

8

2

0

5

2

32

22

14

2

50

10

49

27

1

0

3.4

7

0

1

1

4

0

2

0

0

0

10

0

17

5

0

0

3.5

0

0

1

1

7

0

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

4

51

19

155

167

217

146

133

130

23

10

69

19

110

58

13

13



з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

у тому числі питання:

аграрної

політики і

земельних

відносин

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту

праці

і заробітної

плати, охорони праці, промислової безпеки

охорони

здоров’я    

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку, запобігання дискримінації

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

1459

1624

288

304

33

63

7

18

287

150

13

5

4

9

289

440

140

171

29

31

17

26

3























3.1

170

80

69

2

0

0

0

0

14

0

8

0

0

0

0

2

29

64

0

0

6

0

3.2

98

51

11

0

0

1

0

0

64

25

0

0

0

0

0

3

4

0

0

0

0

12

3.3

1068

177

989

106

0

0

0

0

19

31

6

0

0

0

5

2

10

9

25

6

5

3

3.4

108

20

92

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

1

0

2

0

0

0

3.5

148

46

62

3

0

1

0

0

1

1

0

0

0

0

0

1

8

0

0

0

0

0

4

3051

1998

1511

417

33

65

7

18

385

207

27

5

4

9

294

449

192

244

56

37

28

41


№ з/п

       у тому числі питання:        

Штатна чисельність відділу роботи  зі зверненнями громадян

сімейної та гендерної

політики, захисту прав дітей

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

інші


2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

60

72

17

18

5

4

0

0

0

3

16

17

0

0

254

293

3

3

3.



















3.1

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

44

10

1

0

3.2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

19

10

1

0

3.3

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

9

18

1

0

3.4

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

13

16

1

0

3.5

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

77

40

1

0

4.

60

76

17

19

5

4

0

0

0

3

16

17

0

0

416

387

8

3



Начальник відділу звернень                                                                                  Ірина Дикан



2011-2024 © Всі права застережено.