НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів і бланків
Розпорядження міського голови №22-р від 01.02.2017р. Внесено зміни
Про відповідальних за зберігання печаток, штампів і бланків
Розпорядження міського голови №5-р від 13.01.2016р. Втратив чинність
Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 13.01.2016 № 5-р "Про відповідальних за зберігання печаток, штампів і бланків"
Розпорядження міського голови №92-р від 17.03.2016р. Втратив чинність
Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 13.01.2016 № 5-р "Про відповідальних за зберігання печаток, штампів і бланків" та змін в розпорядження міського голови від 17.03.2016 № 92-р
Розпорядження міського голови №127-р від 07.04.2016р. Втратив чинність
Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 13.01.2016 № 5-р "Про відповідальних за зберігання печаток, штампів і бланків"
Розпорядження міського голови №281-р від 12.09.2016р. Втратив чинність
Про внесення змін до розпорядження міського голови від 19.10.2016 № 332-р
Розпорядження міського голови №378-р від 28.11.2016р. Втратив чинність
Про внесення змін до розпорядження міського голови від 19.10.2016 № 332-р "Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів і бланків"
Розпорядження міського голови №411-р від 26.12.2016р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
23.10.2016
Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів і бланків |
З метою забезпечення обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків Коломийської міської ради, виконавчого комітету міської ради, структурних підрозділів міської ради без статусу юридичної особи, відповідно до п.65 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998р. № 1893 (зі змінами), п. 75 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 26.06.2012 № 185 (зі змінами) та в зв'язку з кадровими змінами:
1. Затвердити список посадових осіб міської ради, підписи яких скріплюються гербовою печаткою (додається).
2. Затвердити порядок використання гербових печаток (додається).
3. Встановити, що підпис секретаря міської ради скріплюється гербовою печаткою Коломийської міської ради. У разі підписання рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови підпис секретаря міської ради скріплюється печаткою виконавчого комітету Коломийської міської ради.
Підписи першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради скріплюються гербовою печаткою виконавчого комітету Коломийської міської ради.
4. Призначити відповідальними:
начальника загального відділу міської ради Шмідль Оксану Ярославівну за зберігання і використання круглих печаток міської ради та виконавчого комітету із зображенням державного герба, круглої малої печатки міської ради із зображенням державного герба, круглої печатки загального відділу із зображенням державного герба, круглої печатки загального відділу (негербової) та штампів з повним найменуванням. Місце зберігання – загальний відділ міської ради;
оператора комп’ютерного набору загального відділу міської ради Свінціцьку Ірину Миколаївну за облік, зберігання та видачу фірмових бланків для листів з повним найменуванням. Видачу бланків відділам та управлінням міської ради для використання здійснювати під розписку у відповідному журналі;
начальника відділу звернень міської ради Оліградського Василя Даниловича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ звернень міської ради;
начальника відділу кадрів міської ради Денисюк Ольгу Миколаївну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба, круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ кадрів міської ради;
начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради Кротюка Олександра Степановича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради;
головного спеціаліста відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради Іванову Надію Михайлівну за зберігання і використання печатки (негербової) спостережної комісії міської ради. Місце зберігання – відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради;
провідного спеціаліста - юриста відділу управління комунальним майном міської ради Горецьку Ксенію Ігорівну за зберігання і використання печатки (негербової) адміністративної комісії міської ради. Місце зберігання – відділ управління комунальним майном міської ради;
начальника служби у справах дітей міської ради Івахнюка Ігоря Васильовича за зберігання і використання круглої печатки служби у справах дітей із зображенням державного герба та штампів служби. Місце зберігання – служба у справах дітей міської ради;
начальника організаційного відділу міської ради Полюк Ольгу Михайлівну за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – організаційний відділ міської ради;
начальника відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради Данилейчука Петра Михайловича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням великого та малого державного герба, та штампів відділу. Місце зберігання – відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради;
начальника відділу – головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради Лазарович Марію Святославівну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради;
начальника архівного відділу міської ради Андріяшко Оксану Миколаївну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – архівний відділ міської ради;
заступника начальника відділу архітектури та містобудування міської ради Колісника Андрія Ярославовича за зберігання і використання круглої печатки відділу з зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ архітектури та містобудування міської ради;
начальника відділу інформаційної політики міської ради Сандецьку Наталію Василівну за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ інформаційної політики міської ради;
начальника відділу земельних відносин міської ради Мондрика Богдана Йосиповича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання – відділ земельних відносин міської ради;
начальника відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради Дранчука Миколу Михайловича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання – відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради;
начальника відділу муніципальної інспекції міської ради Кузьмина Василя Миколайовича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба, круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ муніципальної інспекції міської ради;
начальника управління надання адміністративних послуг міської ради Андрусяка Миколу Михайловича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 1 та № 8 із зображенням державного герба, круглої печатки управління (негербової) та штампів управління. Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради;
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Вережак Тетяну Ярославівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Гуменюк Віктора Ярославовича за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Бежук Світлану Геннадіївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Курянську Марту Йосипівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Савчук Уляну Миколаївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Букреєву Яну Олександрівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Корецьку Віталію Віталіївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Лесюк Іванну Ігорівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);
начальника відділу ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради Рогулька Юрія Васильовича за зберігання і використання штампів реєстрації місця перебування, місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання та штампу «СКАСОВАНО». Місце зберігання – відділ ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради;
державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Вальту Романа Євгеновича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 2 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;
начальника відділу – державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Потятинник Оксану Петрівну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 3 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;
державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Никоровича Романа Дмитровича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 4 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;
державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Півторака Вадима Дмитровича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 5 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;
державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Годованець Віту Йосипівну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 6 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;
державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Кіщук Мирослава Петровича за зберігання і використання круглої печатки № 7 державного реєстратора із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради.
5. Попередити керівників структурних підрозділів та посадових осіб міської ради про персональну відповідальність за дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів.
6. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від 13.01.2016 № 5-р, від 17.03.2016 № 92-р, від 07.04.2016 № 127-р, від 12.09.2016 № 281-р.
7. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова І.Слюзар