НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами міської ради
Розпорядження міського голови №365-р від 25.10.2019р. Втратив чинність
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради
Розпорядження міського голови №79-р від 04.03.2020р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
19.11.2019
Про функціональні повноваження заступників міського голови Дячука О.Д. Федорука Б.М. Остяка Р.А. |
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та у зв’язку із змінами у структурі апарату міської ради та її виконавчих органів:
1. Затвердити функціональні повноваження заступників міського голови Дячука О.Д. Федорука Б.М. Остяка Р.А. (додаються).
2. Установити, що заступники міського голови Дячук О.Д. Федорук Б.М. Остяк Р.А. здійснюють свої функції та повноваження визначені цим розпорядженням і несуть персональну відповідальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи перед міським головою.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 25.10.2019 р. № 365-р «Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради" в частині, що стосується заступників міського голови Дячука О.Д. Федорука Б.М. Остяка Р.А.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Ігор Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 15.11.2019 № 399-р
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
заступників міського голови Коломийської міської ради
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Дячук Олег Дмитрович
У разі відсутності міського голови скликає та проводить засідання виконавчого комітету міської ради.
Веде питання: будівництва, містобудування, архітектури, використання та охорони земель, соціально-економічного розвитку, промисловості, регуляторно-дозвільної політики і підприємництва, стратегічного планування розвитку об’єднаної територіальної громади, туризму, місцевих програм, виставково-ярмаркової діяльності, пасажирських перевезень, статистики, місцевих програм, бюджетної, податкової та цінової політики, банківської справи, державного страхування, зайнятості населення, побутового обслуговування населення, енергоефективності та енергозбереження.
1. Прогнозує та координує:
- розробку програм з питань будівництва та реконструкції об'єктів;
- розвиток потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів;
- ведення земельного кадастру, проведення земельної реформи, здійснення вибору, вилучення і надання землі для містобудівних та інших потреб, підготовку матеріалів щодо земельних питань, договорів оренди та купівлі-продажу земельних ділянок;
- розробку та реалізацію генерального плану забудови міста, ефективного використання земельних ресурсів;
- розробку програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, розвитку туризму, цільових програм, трудових відносин і фінансових ресурсів;
- організацію роботи по розвитку та розширенню зовнішньоекономічної діяльності підприємств міста з різними формами власності, проведення заходів, спрямованих на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій в економіку міста та їх раціонального використання;
- розглядає пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій, незалежно від форм власності;
- здійснення методичного керівництва економічною роботою, діяльністю з цих питань управлінь, відділів міської ради, інших підприємств з питань розроблення програм економічного і соціального розвитку міста, забезпечення взаємодії з ними під час розв'язання інших проблем;
- діяльність усіх розміщених на території об’єднаної територіальної громади промислових підприємств по міжгалузевих зв’язках;
- діяльність туристичних підприємств і організацій;
- підготовку аналітичних матеріалів,
- роботу міського пасажирського транспорту.
2. Контролює та сприяє:
- встановлення режиму використання та забудови земель;
- використання земель комунальної власності в тому числі товарного сільськогосподарського виробництва;
- встановлення та розміщення реклами;
- сплату коштів до фонду соціально-економічного розвитку міста, що поступають від сплати за розміщення зовнішньої реклами;
- сприяння розширенню житлового будівництва;
- встановлення ставок орендної плати та вартості продажу земельних ділянок;
- справляння плати за землю;
- дотримання і охорону земельних ресурсів, планування забудовою території міста, надійності та безпечності будинків і споруд;
- підвищенню ефективності використання коштів місцевого бюджету, підприємств і організацій комунальної власності територіальної громади міста, комунального майна, яке передається до статутних фондів спільних підприємств та інших економічних формувань;
- розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу;
- залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій та на договірних засадах, коштів підприємств, підприємців до участі в комплексному соціально-економічному розвитку;
- організації та проведенню виставок, ярмарків, презентацій фірм і представництв;
- поступленню коштів від пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідно до укладених договорів;
3. Контролює та забезпечує:
- дотримання зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;
- дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів;
- розроблення та здійснення заходів по енергозбереженню;
Керує діяльністю відділу архітектури та містобудування, відділу земельних відносин, відділу перспективного розвитку та капітального будівництва, відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження міської ради.
Координує діяльність будівельних та проектних організацій, комунальних підприємств "Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро відділу архітектури та містобудування міської ради", “Роздрібна торгово – закупівельна база громадського харчування”, фінансового управління міської ради з питань формування та контролю за виконанням міського бюджету, об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, управління статистики в м. Коломиї, центру дозвілля та туризму, комунальної установи «Інститут розвитку міста Коломиї».
Забезпечує взаємодію з:
- Коломийською міськрайонною філією Івано-Франківського обласного центру зайнятості;
- Коломийським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду в Івано-Франківській області;
- Коломийським відділенням Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області.
- управлінням Держгеокадастру в Коломийському районі, обласним комунальним підприємством "Коломийське міжрайонне бюро технічної інвентаризації".
Очолює комісії:
- з питань самочинного будівництва, встановлення гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, рекламо носіїв і вивісок;
- з конкурсного відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та виконавців земельних торгів;
- з попереднього погодження місця розташування тимчасових споруд;
- конкурсну із визначення суб’єкта оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок на замовлення міської ради;
- конкурсний комітет по визначенню автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міському маршруті, конкурсний комітет з визначення робочого органу;
- координаційний комітет сприяння зайнятості населення;
- координаційну раду з питань розвитку підприємництва;
- конкурсний комітет по визначенню автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міському маршруті, конкурсний комітет з визначення робочого органу;
- координаційну раду з питань розвитку підприємництва;
- конкурсну комісію на заміщення вакантних посад;
- комісію з питань визначення пайової участі замовників будівництва у соціально-економічному розвитку міста Коломиї;
- комісію по компенсації з бюджету втрат доходів від пільгових перевезень.
Підписує договори, акти виконаних робіт, проектно-кошторисну документацію щодо будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів об’єктів, договори щодо пайової участі (внесків) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Федорук Богдан Миколайович
Веде питання: комунального та дорожнього господарства, охорони навколишнього природного середовища, енергозабезпечення, зв'язку, благоустрою і утримання території об’єднаної територіальної громади, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).
1. Прогнозує та координує:
- розробку програм з питань забезпечення життєдіяльності міста, охорони довкілля, ефективного використання матеріально-технічних та місцевих природних ресурсів;
- забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;
- вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів;
- організації озеленення міста, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;
- роботу по встановленню тарифів щодо оплати житлово-комунальних послуг;
- питання щодо здійснення протизсувних, берегоукріплювальних, природоохоронних робіт;
- роботу по енергозабезпеченню та оплати за енергоносії;
- роботу підприємств зв’язку,
- забезпечує реалізацію державної та міської політики в сфері благоустрою.
2. Контролює та забезпечує:
- організацію стоянок автомобільного транспорту;
- утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;
- встановлення тарифів щодо оплати житлово-комунальних послуг;
- дотримання Правил благоустрою і утримання території міста Коломиї;
- поступлення коштів до фонду соціально-економічного розвитку міста від пайової участі (внесків) за утримання об’єктів благоустрою;
- забезпечує шефську допомогу військовій частині А1242.
Керує діяльністю: управління комунального господарства, відділу муніципальної інспекції міської ради.
Координує діяльність комунальних підприємств: “Коломияводоканал”, "Зеленосвіт", “Коломиятеплосервіс”, «Коломиятеплоенергія», "Коломия Паркосервіс", "Коломийська міська ритуальна служба", "Полігон Екологія", технічного центру "Сервіс-Авто", "Коломийський центральний продовольчий ринок".
Організовує співпрацю з цехом телекомунікаційних послуг № 8 Івано-Франківської філії ВАТ "Укртелеком", центром поштового зв'язку № 3.
Очолює комісії
- з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів;
- з безпеки дорожнього руху;
- з питань евакуації;
- комісію для проведення конкурсного відбору мікропроектів, поданих ОСББ багатоквартирних будинків для участі у проекті ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».
Підписує договори щодо пайової участі утримання об’єкта благоустрою.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів міської ради
Остяк Роман Адамович
Веде питання: добровільного об’єднання територіальних громад, зокрема приєднання сільських населених пунктів до Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, реалізації на території міста програм з децентралізації влади, координації роботи щодо сприяння в утворенні та ефективному функціонуванні Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, координації роботи з старостами приєднаних сільських територіальних громад, праці та соціального захисту населення, охорони праці, пенсійного забезпечення, сімейної і гендерної політики, надзвичайних ситуацій та правоохоронної діяльності, управління комунальним майном, приватизації житла.
1. Прогнозує та координує:
- роботу суб’єктів добровільного об’єднання територіальної громади;
- роботу щодо сприяння приєднання сільських населених пунктів до Коломийської міської об’єднаної територіальної громади;
- аналітичне та методичне забезпечення діяльності міського голови з питань децентралізації влади, конституційної реформи та добровільного об’єднання територіальних громад;
- роботу щодо взаємодії з органами місцевого самоврядування, органами державної влади (державними органами) з питань об’єднання територіальних громад та децентралізації влади;
- організацію державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, осіб з інвалідністю, багатодітних, малозабезпечених сімей з дітьми, дітей-сиріт, дітей з інвалідністю, учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, бійців-добровольців, внутрішньо переміщених осіб, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку органів місцевого самоврядування;
- роботу з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, розподіл та надання житла, інвентаризації комунального майна територіальної громади, експлуатації житлового фонду;
- вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності;
- роботу з акумулювання коштів, отриманих внаслідок передачі в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади,
- формування відносин власності та подання на затвердження міської ради програми приватизації комунального майна, переліку об’єктів, що підлягають приватизації згідно з чинним законодавством;
- питання формування переліку об’єктів, які не підлягають приватизації;
- в межах повноважень, визначених міською радою, роботу по управлінню майном, що є у комунальній власності територіальної громади: надання в оренду, користування, під заставу, відчуження тощо.
2. Контролює та сприяє:
- призначенню та виплаті всіх видів соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
3. Контролює та забезпечує:
- дотримання законодавства України з питань децентралізації
- ефективне функціонування Коломийської міської об’єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади та розширення повноважень Коломийської міської ради як органу місцевого самоврядування;
- надання організаційної та методичної допомоги територіальним громадам, зокрема старостам приєднаних сільських територіальних громад з питань здійснення ними своїх повноважень;
-розподіл та надання житла;
- організацію праці та соціального захисту населення;
- реалізацію державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, осіб з інвалідністю, багатодітних, малозабезпечених сімей, які потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави і міської ради;
- виконання рішень державних органів та міської ради, її виконавчого комітету з питань надання житлових субсидій;
- організацію проведення громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні;
- забезпечує здійснення заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статті, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на території об’єднаної територіальної громади;
- здійснення заходів з питань, що стосуються сімейної та гендерної політики, протидії торгівлі людьми, демографічного розвитку, підтримки багатодітних сімей.
4. Керує діяльністю: департаменту соціальної політики, відділу з питань майна комунальної власності, відділу з питань цивільного захисту, центру допомоги учасникам антитерористичної операції міської ради.
5. Забезпечує взаємодію:
- зі структурними підрозділами міської ради, старостами приєднаних сільських територіальних громад, органами державної влади (державними органами) та органами місцевого самоврядування, щодо питань які стосуються добровільного об’єднання територіальних громад, децентралізації влади та роботи Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.
- координує питання взаємодії з обласною радою, обласною державною адміністрацією, районною державною адміністрацією, районною радою, сільськими, селищними радами з питань децентралізації влади.
Координує діяльність
Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї, Коломийського геріатричного пансіонату, Коломийського дитячого будинку-інтернату.
6. Очолює комісії:
- міську робочу групу зі сприяння проведення децентралізації влади.
- мобільну оперативну групу у випадку виникнення надзвичайних ситуацій;
- опікунську раду;
- комісію з питань наданню населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток пільг, одноразових грошових допомог;
- координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статті;
- раду з питань безпечної життєдіяльності населення міста Коломиї;
- міську евакуаційну комісію;
- комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів;
- міжвідомчу раду з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми;
- дорадчий орган з питань координації дій між суб’єктами соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах;
- міську спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
- робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення;
- комісію по компенсації з бюджету втрат доходів від пільгових перевезень.
- комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;
- з приватизації державного житлового фонду;
- громадську з житлових питань;
- з проведення конкурсів на укладення договорів оренди комунального майна територіальної громади;
- з приймання у комунальну власність відомчого житла;
Підписує ордери на житлову площу.
Начальник загального відділу
міської ради Наталія Волчинська