НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Деякі питання здійснення соціальних виплат..."  № 244 від 22.10.2019р. 
Документ №244 від 22.10.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Деякі питання здійснення соціальних виплат
Рішення виконавчого комітету  №217 від 25.09.2018р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Про затвердження комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, піьг та державної допомоги малозабезпечиним сім'ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, щосклалися в сім'ях призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам в новому складі
Рішення виконавчого комітету  №13 від 22.01.2019р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Деякі питання здійснення соціальних виплат
Рішення виконавчого комітету  №264 від 15.12.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.10.2019



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 22.10.2019р.  № 244
 

Деякі питання здійснення

соціальних виплат


На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», від 24.02.2003 року № 250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям», від 29.01.2003 року № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», від 08.06.2016 року № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку зі змінами у розподілі функціональних повноважень міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міському міської ради, виконавчий комітет міської ради

вирішив:


  1. Затвердити комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам у новому складі (додається).
  2. Затвердити Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (додається).

       3. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 25.09.2018 року № 217 «Деякі питання здійснення соціальних виплат» та від 22.01.2019 року № 13 «Про затвердження комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам в новому складі».

       4. Координацію роботи та узагальнення інформації покласти на головного відповідального виконавця – департамент соціальної політики міської ради (Л. Яремчук).

       5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Р. Остяка.




Міський голова                                                                                                    Ігор Слюзар



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 22.10.2019 р. № 244


Склад

комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам



Остяк

Роман Адамович

-

заступник міського голови, голова коміcії;

Гурак

Галина Ярославівна

-

начальник управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради, заступник голови комісії;

Демків

Марія Василівна

-

головний спеціаліст сектору призначення житлових субсидій відділу призначення державних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради, секретар комісії.


Члени комісії:

Бирчак

Лілія Василівна

-

головний державний соціальний інспектор відділу соціальної роботи управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради;

Вівчарук

Наталія Іванівна

-

начальник відділу персоніфікованого обліку державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян департаменту соціальної політики міської ради;

Вікарь

Вячеслав Маркович



Домашевська

Христина Василівна

-





-

провідний юрисконсульт Коломийської міськрайонної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості (за згодою);


головний спеціаліст відділу правової роботи департаменту соціальної політики



Кондрук

Любов Миколаївна




-

міської ради;


адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради;




Ляшеник

Уляна Тадеївна

-


головний спеціаліст відділу соціальної роботи управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради;

Перегінець

Олеся Вікторівна

-

головний спеціаліст відділу з питань виплати пенсій № 7 управління з питань виплати пенсій Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (за згодою);

Потятинник

Іванна Іванівна

-

головний спеціаліст відділу медичної реабілітації та соціальних послуг Коломийського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області (за згодою).







Директор департаменту                                                     Людмила Яремчук


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 22.10.2019р. № 244



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


1.Загальні положення


1.1. Комісія з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг, державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, створена з метою забезпечення реалізації державної соціальної політики в місті Коломиї у сфері соціального захисту населення.

1.2. Головним завданням комісії є підтримка найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин (пожежі, за станом здоров’я та інших).

1.3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, Порядком призначення і виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, Порядком призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради та розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

1.4. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради. До складу комісії входять: аступник міського голови, представники: департаменту соціальної політики міської ради, міськрайонної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості, відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області, об’єднаного управління Пенсійного фонду України, управління надання адміністративних послуг.


2. Функції

З метою виконання завдань, зазначених у розділі 1 цього Положення на комісію покладається:

- розгляд заяв громадян, які не мають права на оформлення субсидії та державної допомоги на загальних умовах, надання пільг за фактичним місцем проживання, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


3. Права

Комісія має право:

        3.1. Виходячи з конкретних обставин, як виняток, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї призначати житлову субсидію, у випадках, коли за загальним правилом субсидія не призначається, а саме:

       - непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі на норму, яка перевищує встановлену законодавством соціальну норму житла (понаднормову площу житла);

       - будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у власності транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда);

       - у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді:

1) за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; 2) або нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; 3) та/або ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім випадків, коли наявна заборгованість роботодавця із виплати заробітної плати та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за таких осіб.

       - будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 10 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

       - у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, які, за даними Єдиного реєстру боржників, мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад три місяці (крім осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря, осіб, до яких застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), осіб, до яких застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою, вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти;

       - у разі, коли у члена домогосподарства або у члена сім’ї особи із складу домогосподарства доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії, були  взагалі відсутні, нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидіїі, такі особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, проте працездатні особи в період, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, документально підтвердили шляхом надання легалізованих в Україні документів набуття страхового стажу в інших країнах, з якими укладено договори про соціальне забезпечення, перелік яких розміщується на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики;

       - особам, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору наймання (оренди) житла, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги;

       - у разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується, виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають. У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства;

- одному із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому без укладеного договору наймання (оренди) житла, у разі, коли вони є внутрішньо переміщеними особами.

- якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками, виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки;

- дитячим будинкам сімейного типу (з моменту їх створення) та прийомними сім’ями, а також сім’ями (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, за рішенням комісії можуть включатися діти, які не зареєстровані в такому житловому приміщенні (будинку), але які фактично в ньому проживають;

- у разі звернення осіб, які проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, у розрахунок субсидії може включатися місячний дохід  на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

Якщо громадяни, що перебувають у складних життєвих обставинах, не змогли звернутися за призначенням житлової субсидії протягом двох місяців від початку опалювального (неопалювального) сезону, житлова субсидія може бути призначена з початку сезону (але не раніше дня виникнення права на житлову субсидію) за рішенням комісії у разі, коли таке звернення надійшло в будь-який місяць до закінчення сезону.

3.2  . Згідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям має право, як виняток, призначати державну допомогу тільки сім’ям, у складі яких є  особа з інвалідністю,  у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та сім’ям, в яких неможливе отримання будь-яких джерел для існування, пов’язане з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї у випадках, якщо:

- працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги;

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї з'ясовано, що малозабезпечена сім'я має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здача у найм або оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім'ї працюють без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо;

- особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатили послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо в сумі, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;

- у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму).

       Комісія має право призначати державну допомогу без зменшення її розміру при кожному наступному зверненні за її призначенням відповідно на 20, 20 і 10 відсотків (але не більше, ніж до 50%) у разі повторного подання інформації про відсутність доходів у працездатних осіб, які включені до складу сім'ї (крім осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікувально-консультаційної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за особою з інвалідністю I групи або дітьми з інвалідністю віком до 18 років та особами, які досягли 80-річного віку; осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню).

       Рішення про призначення соціальної допомоги в таких випадках приймається комісією на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім'ї.

       3.3. У разі коли особами, які входять до складу сім'ї, навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на соціальну допомогу та визначення її розміру, комісія має право припинити виплату соціальної допомоги

       3.4. Згідно Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, комісія має право надавати пільги за фактичним місцем проживання особам, які мають право на пільги згідно із чинним законодавством.

       3.5. Комісія розглядає подання про призначення (відновлення) або про відмову у призначенні (відновленні) внутрішньо переміщеним особам виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг (далі - соціальні виплати) за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного страхування.

       За результатами розгляду подання з урахуванням акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї комісія може прийняти рішення про призначення (відновлення) або відмову у призначенні (відновлення) соціальної виплати з моменту припинення її виплати, в тому числі з урахуванням інформації про стан фінансування та виплати, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики або інших органів, що здійснюють соціальні виплати.

       Комісія, крім підстав відмови у призначенні (відновленні) соціальної виплати, передбачених законодавством, може відмовити заявникові у призначені (відновленні) такої виплати, в разі його відсутності за фактичним місцем проживання/перебування, зазначеним у заяві про призначення (відновлення) соціальної виплати.

       Комісія має право винести позитивне рішення про поновлення соціальної виплати  в разі підтвердження фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи на території міста Коломиї.

       У разі прийняття позитивного рішення комісією, соціальні виплати поновлюються через два місяці з місяця прийняття рішення про припинення таких виплат. Комісія може прийняти рішення про поновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеній особі з місяця припинення таких виплат у разі, коли така особа перебуває у складних життєвих обставинах і з поважних причин не виконала вимоги департаменту соціальної політики Коломийської міської ради (відсутність на момент проведення перевірки фактичного місця проживання).

       Комісія також має право:

- одержувати додаткові довідки від заявника, що підтверджують конкретні обставини, викладені у заяві;

- запрошувати заявника на засідання комісії;

- виїжджати до помешкання заявника з метою ознайомлення умов проживання.


4. Організація роботи

4.1. Керівництво роботою комісії здійснює її голова, у разі його відсутності - заступник голови комісії.

4.2. Голова комісії організовує роботу комісії і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комісію функцій.

4.3. Секретар комісії веде протоколи комісії та готує витяги з протоколу комісії. У разі тимчасової відсутності секретаря комісії, виконання його обов’язків покладається головою комісії на одного з членів комісії.

4.4. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться в разі потреби.

4.5. Рішення з питань, що розглядаються на засіданні комісії приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комісії є ухвальним.

4.6. Рішення комісії записуються до протоколу, який підписується головуючою на засіданні особою, секретарем та членами комісії.

4.7. Підготовка документів для розгляду заяв покладається на департамент соціальної політики Коломийської міської ради.




Директор департаменту                                                                                 Людмила Яремчук



2011-2024 © Всі права застережено.