НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 19 грудня 2018 року
 Рішення виконавчого комітету  "Деякі питання здійснення соціальних виплат..."  № 217 від 25.09.2018р. 


УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 25.09.2018р.  № 217
 


Деякі питання здійснення

соціальних виплат


На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», від 24.02.2003 року № 250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям», від 29.01.2003 року № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», від 08.06.2016 року № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та в зв’язку із кадровими змінами, виконавчий комітет Коломийської міської ради

вирішив:


  1. Затвердити склад комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (додається).
  2. Затвердити склад робочої групи із здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування (додається). Робоча група діє на підставі Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 365.
  3. Затвердити Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (додається).
  4. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 24.04.2018 року № 87 «Деякі питання здійснення соціальних виплат» та рішення виконавчого комітету від 29.05.2018 № 106 «Про затвердження Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім?ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім?ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам в новій редакції».        
  5. Координацію роботи та узагальнення інформації покласти на головного відповідального виконавця – департамент соціальної політики міської ради (Л. Яремчук).

       6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови В. Григорука.





Міський голова                                                                                                             І. Слюзар



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 25.09.2018р. № 217



Склад

комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.



Григорук

Володимир Романови

-

перший заступник міського голови, голова коміcії;

Гурак

Галина Ярославівна

-

начальник управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради, заступник голови комісії;

Демків

Марія Василівна

-

головний спеціаліст сектору призначення житлових субсидій відділу призначення державних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради, секретар комісії;


Члени комісії:

Бирчак

Лілія Василівна

-

головний державний соціальний інспектор відділу соціальної роботи управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради;

Вівчарук

Наталія Іванівна

-

начальник відділу персоніфікованого обліку державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян департаменту соціальної політики міської ради;

Вікарь

Вячеслав Маркович

-

провідний юрисконсульт Коломийської міськрайонної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості (за згодою);


Кондрук

Любов Миколаївна

-

адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради;




Литвин

Вікторія Віталіївна



Ляшеник

Уляна Тадеївна

-




-

спеціаліст 1 категорії відділу правової роботи департаменту соціальної політики міської ради;


головний спеціаліст відділу соціальної роботи управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради;

Перегінець

Олеся Вікторівна

-

головний спеціаліст сектору з виплати пенсій відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Коломийського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (за згодою).




Потятитнник

Іванна Іванівна                головний спеціаліст відділу медичної реабілітації та соціальних послуг Коломийського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області (за згодою);


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 25.09.2018р. № 217

                               


Склад

робочої групи із здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування


Григорук

Володимир Романович

-

перший заступник міського голови, голова робочої групи;

Гурак

Галина Ярославівна

-

начальник управління соціального захисту населення департаменту соціальної політики міської ради, заступник голови робочої групи;

Литвин

Вікторія Віталіївна

-

спеціаліст 1 категорії відділу правової роботи департаменту соціальної політики міської ради, секретар робочої групи.






Члени робочої групи:

Васильчук

Максим Олександрович


Гдичинський

Ігор Ярославович

-



-

оперуповноважений Коломийського міськрайонного відділу управління Служби безпеки України (за згодою);

начальник сектору кадрового забезпечення  Коломийського відділу поліції головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області (за згодою);

Перегінець

Олеся Вікторівна

-

головний спеціаліст сектору з виплати пенсій відділу з призначення, перерахунку та виплати пенсій Коломийського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (за згодою);

Прокопів

Любов Степанівна

-

заступник начальника Коломийського районного відділу управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області (за згодою).






ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

  міської ради

       від 25.09.2018 р. № 217



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


  1. Загальні положення


1.1. Комісія з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг, державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, як виняток, виходячи із конкретних обставин, що склалися в сім’ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, створена з метою забезпечення реалізації державної соціальної політики в місті Коломиї у сфері соціального захисту населення.

1.2. Головним завданням комісії є підтримка найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин (пожежі, за станом здоров’я та інших).

1.3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, Порядком призначення і виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, Порядком призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради та розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

1.4. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради. До складу комісії входять: перший заступник міського голови, представники: департаменту соціальної політики міської ради, міськрайонної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості, відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області, об’єднаного управління Пенсійного фонду України, управління надання адміністративних послуг.


2. Функції

З метою виконання завдань, зазначених у розділі 1 цього Положення на комісію покладається:

- розгляд заяв громадян, які не мають права на оформлення субсидії та державної допомоги на загальних умовах, надання пільг за фактичним місцем проживання, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


3. Права

Комісія має право:

       3.1. Виходячи з конкретних обставин, як виняток, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї призначати житлову субсидію, у випадках, коли за загальним правилом субсидія не призначається, а саме:

- особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки, яких не прийняті в експлуатацію;

- у разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується, виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають. У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства;

- на понаднормову площу житла непрацездатним особам, які проживають самі;

- будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховуються плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

- якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками, виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки;

- дитячим будинкам сімейного типу (з моменту їх створення) та прийомним сім’ям (крім багатодітних сімей), у яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, субсидія може бути розрахована, виходячи з кількості дітей, які фактично проживають у житловому приміщенні (будинку), з урахуванням дітей, які не зареєстровані в ньому;

- у разі звернення осіб, які проживають у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, у розрахунок субсидії може включатися місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

3.2 . Згідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям має право, як виняток, призначати державну допомогу тільки сім’ям, у складі яких є особа з інвалідністю, у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та сім’ям, в яких неможливе отримання будь-яких джерел для існування, пов’язане з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї у випадках, якщо:

- працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги;

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї з'ясовано, що малозабезпечена сім'я має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здача у найм або оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім'ї працюють без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо;

- особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатили послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо в сумі, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;

- у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму).

       Комісія має право призначати державну допомогу без зменшення її розміру при кожному наступному зверненні за її призначенням відповідно на 20, 20 і 10 відсотків (але не більше, ніж до 50%) у разі повторного подання інформації про відсутність доходів у працездатних осіб, які включені до складу сім'ї (крім осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікувально-консультаційної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за особою з інвалідністю I групи або дітьми з інвалідністю віком до 18 років та особами, які досягли 80-річного віку; осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню).

       Рішення про призначення соціальної допомоги в таких випадках приймається комісією на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім'ї.

       3.3. Згідно Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, комісія має право надавати пільги за фактичним місцем проживання особам, які мають право на пільги згідно із чинним законодавством.

       3.4. Комісія розглядає подання про призначення (відновлення) або про відмову у призначенні (відновленні) внутрішньо переміщеним особам виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг (далі - соціальні виплати) за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного страхування.

       За результатами розгляду подання з урахуванням акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї комісія може прийняти рішення про призначення (відновлення) або відмову у призначенні (відновлення) соціальної виплати з моменту припинення її виплати, в тому числі з урахуванням інформації про стан фінансування та виплати, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики або інших органів, що здійснюють соціальні виплати.

       Комісія, крім підстав відмови у призначенні (відновленні) соціальної виплати, передбачених законодавством, може відмовити заявникові у призначені (відновленні) такої виплати, в разі його відсутності за фактичним місцем проживання/перебування, зазначеним у заяві про призначення (відновлення) соціальної виплати.

       Комісія має право винести позитивне рішення про поновлення соціальної виплати  в разі підтвердження фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи на території міста Коломиї.

       У разі прийняття позитивного рішення комісією, соціальні виплати поновлюються через два місяці з місяця прийняття рішення про припинення таких виплат. Комісія може прийняти рішення про поновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеній особі з місяця припинення таких виплат у разі, коли така особа перебуває у складних життєвих обставинах і з поважних причин не виконала вимоги департаменту соціальної політики Коломийської міської ради (відсутність на момент проведення перевірки фактичного місця проживання).

       Комісія також має право:

- одержувати додаткові довідки від заявника, що підтверджують конкретні обставини, викладені у заяві;

- запрошувати заявника на засідання комісії;

- виїжджати до помешкання заявника з метою ознайомлення умов проживання.


4. Організація роботи

4.1. Керівництво роботою комісії здійснює її голова, у разі його відсутності - заступник голови комісії.

4.2. Голова комісії організовує роботу комісії і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комісію функцій.

4.3. Секретар комісії веде протоколи комісії та готує витяги з протоколу комісії.

У разі тимчасової відсутності секретаря комісії, виконання його обов’язків покладається головою комісії на одного з членів комісії.

4.4. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться в разі потреби.

4.5. Рішення з питань, що розглядаються на засіданні комісії приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комісії є ухвальним.

4.6. Рішення комісії записуються до протоколу, який підписується головуючою на засіданні особою, секретарем та членами комісії.

4.7. Підготовка документів для розгляду заяв покладається на департамент соціальної політики Коломийської міської ради.



2011-2018 © Всі права застережено.