НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2018 р. № 34 з цього питання
Рішення виконавчого комітету №33 від 27.02.2019р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
03.03.2018
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році та виконання рішення виконкому від 28.02.2017 №27 з цього питання |
Проаналізувавши роботу структурних підрозділів міської ради і виконавчого комітету щодо виконання вимог Конституції України, Законів України “Про звернення громадян” та ст.40 ч.1,2 ст.52 “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 07 лютого 2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” встановлено, що протягом 2017 року на розгляд міської ради надійшло 2099 звернень, проти 1938 за відповідний період 2016 року, тобто кількість звернень зросла майже на 8%, із них - 1940 письмових та 159 усних звернень.
Загальна кількість громадян, що звернулися до міської ради становить 7093 з урахуванням колективних звернень.
Кількість звернень, що надійшли від органів влади вищого рівня до виконавчого комітету становить 456 звернень, що складає 22% від загальної кількості звернень. Їх розгляду приділяється особлива увага, проводиться детальний аналіз.
Найактуальнішими у зверненнях залишаються питання житлово-комунального господарства частка яких складає 28% від загальної кількості порушених питань, а також з питань соціального захисту, що становить 26% від загальної кількості звернень.
Протягом 2017 року поступово зростала кількість колективних звернень, що становило 12,6% від загальної кількості звернень (264 звернення за 2017 рік проти 237 за минулий 2016 рік), причиною зростання яких було зняття з балансу комунальної власності міста багатоквартирних будинків, також значна кількість колективних звернень – з питань ремонту покрівель та капітального ремонту будинків, санітарного стану та благоустрою, проведення каналізаційних мереж, благоустрій прибудинкових територій та доріг, водовідведення, освітлення вулиць та ін.
Разом з тим, наполовину скоротилося надходження повторних звернень громадян, що склало 27 звернень проти 50 за минулий період 2016 року.
Щоденно в громадській приймальні міської ради проводиться прийом населення для розгляду заяв, пропозицій і скарг, надання необхідної консультації та допомоги.
Всього протягом 2017 року міським головою на особистому прийомі прийнято 190 громадян, та зареєстровано 138 звернень. На особистому прийомі до секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому зареєстровано 21 звернення. Під час прийомів найчастіше мешканці міста зверталися з питань ремонту та утримання житлового фонду, щодо вирішення земельних питань, забезпечення житлом, надання одноразової матеріальної допомоги та з питань надання пільг в перевезенні у міському транспорті. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради
Відповідно до плану роботи виконкому на 2017р. відділом звернень міської ради протягом 2017 року вивчено дійсний стан справ щодо виконання вимог чинних нормативно-правових актів з питань розгляду звернень громадян у відділі інвестиційної політики, зовнішньоекономічної діяльності та енергозбереження міської ради, відділі економіки та муніципального розвитку міської ради, управлінні надання адміністративних послуг міської ради, фінансовому управлінні міської ради, відділі перспективного розвитку та капітального будівництва міської ради та відділі з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради з наданням практичної та методичної допомоги.
За результатами перевірки встановлено, що в структурних підрозділах міської ради частково забезпечується дотримання вимог законодавства, що дає можливість громадянам звернутися з письмовим зверненням чи на особистий прийом до керівника, чим створено належні умови для реалізації прав на звернення громадян.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством. Порушення встановлених термінів розгляду звернень громадян у 2017 році допустили у відділі з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради – 6 звернень, відділі земельних відносин міської ради – 6 звернень, в управлінні комунальним господарством міської ради – 6 звернень, у КП «Полігон Екологія» - 4 звернення, у відділі муніципальної інспекції міської ради - 4 звернення, в департаменті соціальної політики міської ради - 3 звернення та в управлінні освіти міської ради - 2 звернення.
На підставі Законів України «Про звернення громадян», “Про місцеве самоврядування в Україні” та Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня, ефективного вирішення питань, що порушуються громадянами та враховуючи вимоги чинного законодавства, розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді в 2017 році взяти до відома та надіслати керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств для вжиття заходів щодо виправлення виявлених недоліків (довідка додається).
2. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому:
2.1. Протягом місяця стан роботи із зверненнями громадян у підвідомчих структурних підрозділах та комунальних підприємствах розглянути на нарадах.
2.2. Звернути особливу увагу та забезпечити всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань й оперативне їх вирішення з метою недопущення звернень громадян до органів державної влади вищого рівня.
2.3. Забезпечувати ретельну перевірку усіх звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі Коломийської міської ради, її структурних підрозділів, а також про найбільш гострі суспільно значущі проблеми.
2.3. Забезпечувати належну організацію усного прийому громадян, всебічного та об’єктивного вирішення порушених ними питань.
2.4. Вживати заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій структурних підрозділів міської ради.
3. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради забезпечити:
3.1. Кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.
3.2. Постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та взяти до уваги, що кожний факт невирішення порушених у зверненні громадянина обгрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, є підставою для притягнення винних до встановленої законодавством відповідальності.
3.3. Систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, негайного вирішення, своєчасне розроблення пропозицій щодо прийняття відповідних рішень з урахуванням потреб щодо фінансування необхідних заходів під час уточнення міського бюджету.
Особливу увагу звернути при цьому на вирішення питань, поставлених у зверненнях інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та ін.
3.4. Контроль за розглядом звернень, що надійшли для розгляду і вирішення до міської ради від органів влади вищого рівня на Урядову “гарячу” телефонну лінію.
3.5. Виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду.
3.6. Розгляд на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) відділу звернень міської ради.
4. З метою надання методичної та практичної допомоги затвердити графік перевірок у структурних підрозділах міської ради, комунальних підприємствах на 2018 рік (додається) та забезпечити його виконання.
5. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):
5.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у 2017 році на офіційному веб-сайті міської ради.
5.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.
5.3. Щокварталу готувати інформаційно-аналітичну довідку щодо стану роботи зі зверненнями громадян, особливу увагу при цьому приділяти заявам, скаргам та пропозиціям, які надходять із органів вищого рівня.
5.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
5.5. З метою надання методичної та практичної допомоги затвердити графік перевірок у структурних підрозділах міської ради, комунальних підприємствах на 2018 рік (додається) та забезпечити його виконання.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (І.Дикан).
7. Керівництву міської ради та керівникам структурних підрозділів міської ради продовжувати використовувати таку форму роботи із зверненнями громадян як прямі ефіри по місцевому телебаченню ТРК «НТК».
8. Рішення виконавчого комітету міської ради від 28.02.2017 №27 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році та виконання рішення виконкому від 23.02.2016 №31» зняти з контролю.
9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова І. Слюзар