НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про перевірку наявності печаток, штампів та стану орган..."  № 67-р від 28.02.2017р. 
Документ №67-р від 28.02.2017р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"
Розпорядження міського голови  №240-р від 25.12.2015р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови  №57-р від 22.02.2019р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

04.03.2017



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 28.02.2017р.  № 67-р
 


Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію


       З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:        


1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:

Кухтар

Тарас Миронович

керуючий справами виконкому, голова комісії

Члени комісії:

Бондаренко

Микола Сергійович

спеціаліст I категорії сектору програмно-технічного забезпечення відділу інформаційної політики міської ради

Волчинська

Наталія Миколаївна

завідувач сектору контролю загального відділу міської ради

Кротюк

Олександр Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради

Шмідль

Оксана Ярославівна

начальник загального відділу міської ради

       Перевірку провести до 1 квітня 2017 року.

       

       2. Начальникам загального відділу міської ради О.Шмідль, відділу з питань цивільного захисту О.Кротюк, спеціалісту I категорії сектору програмно-технічного забезпечення відділу інформаційної політики міської ради М.Бондаренко за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та до 10.04.2017 року подати їх на затвердження міському голові.


       3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О.Шмідль).


       4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 25.12.2015 № 240-р.


       5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.





Міський голова                                                                                                                   І. Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.