НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про перевірку наявності печаток і штампів та документів з грифом "Для службового користування"
Розпорядження міського голови №240-р від 25.12.2015р. Втратив чинність
Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію
Розпорядження міського голови №57-р від 22.02.2019р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
04.03.2017
Про перевірку наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію |
З метою перевірки наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію (наявність та фізичний стан документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування»), керуючись п. 108 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Утворити комісію по перевірці наявності печаток, штампів та стану організації роботи з документами, що містять службову інформацію у складі:
Кухтар Тарас Миронович |
керуючий справами виконкому, голова комісії |
Члени комісії: |
|
Бондаренко Микола Сергійович |
спеціаліст I категорії сектору програмно-технічного забезпечення відділу інформаційної політики міської ради |
Волчинська Наталія Миколаївна |
завідувач сектору контролю загального відділу міської ради |
Кротюк Олександр Степанович |
начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради |
Шмідль Оксана Ярославівна |
начальник загального відділу міської ради |
Перевірку провести до 1 квітня 2017 року.
2. Начальникам загального відділу міської ради О.Шмідль, відділу з питань цивільного захисту О.Кротюк, спеціалісту I категорії сектору програмно-технічного забезпечення відділу інформаційної політики міської ради М.Бондаренко за результатами перевірок скласти акти за формою згідно з додатком 13 постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 та до 10.04.2017 року подати їх на затвердження міському голові.
3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О.Шмідль).
4. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 25.12.2015 № 240-р.
5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова І. Слюзар