НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 23 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про внесення доповнення до розпорядження міського голов..."  № 59-р від 27.02.2019р. 
Документ №59-р від 27.02.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів
Розпорядження міського голови  №56-р від 28.02.2018р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів
Розпорядження міського голови  №387-р від 08.11.2019р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

03.03.2019



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 27.02.2019р.  № 59-р
 

Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 28.02.2018 № 56-р «Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів»


З метою забезпечення обліку, зберігання і використання печаток і штампів, відповідно до п.п.72, 78 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 27.02.2018 №37, п.21 Регламенту виконавчого комітету Коломийської міської ради сьомого демократичного скликання, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Доповнити п. 4 розпорядження міського голови від 28.02.2018 № 56-р та призначити відповідальними посадових осіб міської ради:

- Візнюк Галину Романівну – адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової). Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради.

- Крамаренко Мирославу Андріївну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової). Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради.

- Койляк Лілію Федорівну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової). Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради.

- Вишиванюк Ольгу Василівну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової), круглої печатки, штампів реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,108, с. Шепарівці, Коломийський район.

- Милитчук Людмилу Іванівну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової), круглої печатки, штампів реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шкільна, 34А  с.Товмачик  Коломийський район.

- Григорчук Наталію Іванівну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової), круглої печатки, штампів реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання. Місце зберігання – – адміністративне приміщення за адресою:  вул. Центральна, 8а, с. Іванівці, Коломийський район.

- Сопилюк Тетяну Василівну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової), круглої печатки, штампів реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою:  вул. Українська,68,  с. Саджавка,  Надвірнянський район.

- Рутковську Оксану Миколаївну - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової), круглої печатки, штампів реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,40а  с. Воскресинці Коломийський район.

- Лукащук Світлану Валеріївну – адміністратора відділу ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової). Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради.

- Домашевського Мар’яна Васильовича – головного спеціаліста інспектора відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради, за зберігання іменної печатки (негербової). Місце зберігання - відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради.

- Муцак Ірину Мирославівну – в.о. старости с. Шепарівці за зберігання і використання круглої печатки під № 1 та із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,108, с. Шепарівці, Коломийський район.

- Григорчука Віктора Дмитровича - в.о. старости с. Товмачик за зберігання і використання круглої печатки під № 2 та із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою:  вул. Шкільна, 34А  с.Товмачик  Коломийський район.

- Мочернюка Василя Васильовича - в.о. старости с. Іванівці за зберігання і використання круглої печатки під № 3 та із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Центральна, 8а, с. Іванівці, Коломийський район.

- Кузьмина Андрія Івановича - в.о. старости с. Саджавка за зберігання і використання круглої печатки під № 4 та із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Українська,68, с. Саджавка,  Надвірнянський район.

- Білейчука Любомира Юрійовича - в.о. старости с. Воскресинці за зберігання і використання круглої печатки під № 5 та із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,40а  с. Воскресинці Коломийський район.

- Сенюк Світлану Михайлівну – начальника відділу з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання - відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради.

2. Попередити посадових осіб міської ради про персональну відповідальність за дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.





Міський голова                                                                                                             І.Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.