НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 29 березня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про призначення відповідальних за облік, зберігання та ..."  № 56-р від 28.02.2018р. 
Документ №56-р від 28.02.2018р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 01.02.2017 № 22-р
Розпорядження міського голови  №63-р від 27.02.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 01.02.2017 № 22-р
Розпорядження міського голови  №192-р від 30.05.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення змін до розпорядження міського голови від 01.02.2017 № 22-р
Розпорядження міського голови  №205-р від 07.06.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення змін до розпорядження міського голови від 01.02.2017 № 22-р
Розпорядження міського голови  №325-р від 05.10.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення доповнення до розпорядження міського голови від 28.02.2018 № 56-р " Про призначення відповдальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів"
Розпорядження міського голови  №59-р від 27.02.2019р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів
Розпорядження міського голови  №387-р від 08.11.2019р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

04.03.2018



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 28.02.2018р.  № 56-р
 

Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів



       З метою забезпечення обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків, відповідно до п.п. 72, 78 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 27.02.2018 № 37, п. 21 Регламенту виконавчого комітету Коломийської міської ради сьомого демократичного скликання, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:


       1. Затвердити список посадових осіб Коломийської міської ради, підписи яких скріплюються гербовою печаткою Коломийської міської ради (додається).

2. Підписи посадових осіб Коломийської міської ради вказаних в пункті 1 даного розпорядження:

- на        оригіналах рішень Коломийської міської ради скріплюються гербовою печаткою Коломийської міської ради;

- на оригіналах рішень виконавчого комітету Коломийської міської ради та розпорядженнях міського голови скріплюються гербовою печаткою виконавчого комітету Коломийської міської ради.

3. Затвердити порядок використання гербової печатки Коломийської міської ради (додається).

       4. Призначити відповідальними:

       начальника загального відділу міської ради Волчинську Наталію Миколаївну  за зберігання і використання круглих печаток міської ради та виконавчого комітету із зображенням державного герба, круглої малої печатки міської ради із зображенням державного герба, круглої печатки загального відділу із зображенням державного герба, круглої печатки загального відділу (негербової) та штампів з повним найменуванням. Місце зберігання – загальний відділ міської ради;

начальника відділу звернень міської ради Дикан Ірину Василівну за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ звернень міської ради;

       начальника відділу кадрів міської ради Денисюк Ольгу Миколаївну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба, круглої  печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ кадрів міської ради;

начальника відділу з питань цивільного захисту міської ради Кротюка Олександра Степановича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ з питань цивільного захисту міської ради.

       головного спеціаліста відділу з питань цивільного захисту міської ради Іванову Надію Михайлівну за зберігання і використання  печатки (негербової) спостережної комісії міської ради. Місце зберігання – відділ з питань цивільного захисту міської ради;

       головного спеціаліста - юриста відділу муніципальної інспекції міської ради Грицика Ярослава Ігоровича за зберігання і використання печатки (негербової) адміністративної комісії міської ради. Місце зберігання – відділ муніципальної інспекції майном міської ради;

       начальника служби у справах дітей міської ради Івахнюка Ігоря Васильовича за зберігання і використання круглої печатки служби у справах дітей із зображенням державного герба та штампів служби. Місце зберігання – служба у справах дітей міської ради;        

       начальника організаційного відділу міської ради Пашанюк Ольгу Михайлівну за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – організаційний відділ міської ради;

       начальника відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради Данилейчука Петра Михайловича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням великого та малого державного герба, та штампів відділу. Місце зберігання – відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради;

начальника відділу – головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради Лазарович Марію Святославівну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

       начальника архівного відділу міської ради Андріяшко Оксану Миколаївну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – архівний відділ міської ради;

начальника відділу архітектури та містобудування міської ради – головного архітектора міста Колісника Андрія Ярославовича за зберігання і використання круглої печатки відділу з зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – відділ архітектури та містобудування міської ради;

начальника відділу інформаційної політики міської ради Сандецьку Наталію Василівну за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ інформаційної політики міської ради;

начальника відділу земельних відносин міської ради Мондрика Богдана Йосиповича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання – відділ земельних відносин міської ради;

начальника відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради        Перлюка Віталія Миколайовича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання – відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради;

головного спеціаліста - інспектора відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради Калина Володимира Михайловича  за зберігання і використання іменної печатки (негербової).

інспектора відділу муніципальної інспекції міської ради Нинєвського Ігоря Романовича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба, круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ муніципальної інспекції міської ради;

консультанта центру допомоги учасникам антитерористичної операції міської ради Войцеховського Сергія Романовича за зберігання і використання круглої печатки (негербової) та штампу центру з повним найменуванням. Місце зберігання – центр допомоги учасникам антитерористичної операції міської ради;

завідувача господарством служби господарського забезпечення міської ради Варварова Сергія Анатолійовича за зберігання і використання круглої печатки служби (негербової). Місце зберігання – служба господарського забезпечення Коломийської міської ради;

начальника управління надання адміністративних послуг міської ради Андрусяка Миколу Михайловича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 1 та  із зображенням державного герба, круглої печатки управління (негербової) та штампів управління. Місце зберігання – управління надання адміністративних послуг міської ради;

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Охрим Віталія Ігоровича за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Перейму Ольгу Володимирівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Келлі Вікторію Богданівну  за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Тимошек Уляну Степанівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Кінаша Сергія Васильовича за зберігання і використання іменної печатки (негербової).

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Калин Іванну Миронівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

       адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Гуту Оксану Михайлівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

       - адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Войтович Інну Юріївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

        адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Паращук Світлану Валеріївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової).

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Гуменюк Віктора Ярославовича за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Бежук Світлану Геннадіївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Курянську Марту Йосипівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Савчук Уляну Миколаївну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Букреєву Яну Олександрівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Лесюк Іванну Ігорівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради Виноградову Вікторію Олегівну за зберігання і використання іменної печатки (негербової);

начальника відділу ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради Рогулька Юрія Васильовича за зберігання і використання штампів реєстрації місця перебування, місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання та штампу «СКАСОВАНО», іменної печатки адміністратора управління надання адміністративних послуг міської ради. Місце зберігання – відділ ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради;

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Вальту Романа Євгеновича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 2 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

начальника відділу – державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Потятинник Оксану Петрівну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 3 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Никоровича Романа Дмитровича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 4 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Півторака Вадима Дмитровича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 5 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Годованець Віту Йосипівну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 6 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Кіщук Мирослава Петровича за зберігання і використання круглої печатки № 7 державного реєстратора із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради.

державного реєстратора відділу державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради Корецьку Віталію Віталіївну  за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 8 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління надання адміністративних послуг міської ради;

5. Попередити керівників структурних підрозділів та посадових осіб міської ради про персональну відповідальність за дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів.

6. Керівникам структурних підрозділів з статусом юридичної особи визначити власним нормативним актом відповідальну особу за зберігання та використання печаток та штампів.

       7. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 63-р, від 30.05.2017 № 192-р, від 07.06.2017 р. № 205-р, від 05.10.2017 № 325-р.

       8. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.






Міський голова                                                                                                              І.Слюзар




Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.