НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Неділя, 24 листопада 2024 року
Повязані документи
Про організацію підготовки слухачів у навчально-методичному центрі області у 2018 році
Розпорядження міського голови №9-р від 17.01.2018р. Втратив чинність
Про організацію забезпечення військового обліку в м.Коломиї та завдання на 2018 рік
Розпорядження міського голови №37-р від 09.02.2018р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
22.01.2019
Про організацію підготовки слухачів у навчально-методичному центрі області у 2019 році |
Відповідно до статті 91 Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 р. № 819 ’’Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту’’, від 26.06.2013 р. № 444 ’’Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях’’, наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29.05.2014 р. № 523 ’’Про затвердження Типового положення про територіальні курси, навчально-методичні центри цивільного захисту та безпеки життєдіяльності’’, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.06.2014 р. № 624/25401, розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 17.12.2018 р. № 750 «Про організацію підготовки слухачів у навчально-методичному центрі області у 2019 році», з метою якісного проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту:
1. Затвердити план комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області та Коломийського навчально-консультаційного пункту з навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, на 2019 навчальний рік (додається).
2. Відділу з питань цивільного захисту міської ради (О.Кротюк), керівникам міських спеціалізованих служб цивільного захисту, керівникам підприємств, установ та організацій міста забезпечити:
забезпечити своєчасне направлення слухачів на навчання згідно з планом комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності;
організувати ведення обліку осіб, які зобов’язані проходити функціональне навчання;
на підставі визначеної щорічної потреби в навчанні та періодичності його проведення подати до 01 липня 2019 року до управління з питань цивільного захисту обласної державної адміністрації заявку на навчання керівного складу та фахівців в 2020 році.
3. Рекомендувати Коломийському міськрайонному відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області (І.Вацик) забезпечити контроль за дотриманням періодичності проходження навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
4.Навчально-консультаційному пункту міста Коломиї (В.Мудько):
4.1. Забезпечити проведення функціонального навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту та спеціальну підготовку осіб, що залучаються підприємствами, установами та організаціями, до проведення інструктажів, навчання і перевірки знань з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки.
4.2. Про результати виконання плану комплектування інформувати навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ з питань цивільного захисту міської ради (О. Кротюк).
6. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 17.01.2018 р. № 9-р «Про організацію підготовки слухачів у навчально-методичному центрі області у 2018 році».
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови В.Григорука.
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядження міського голови від 18.01.2019 № 8-р |
План комплектування
навчально-методичного центру цивільного захисту
та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області
з навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана
з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту,
на 2019 рік
№ з/п |
Дата нав- чання |
Категорія слухачів |
Найменування підприємств, організацій, звідки навчаються |
Кількість слухачів |
||
Всього |
державне замовлення |
договірні умови |
||||
1. |
22-25. 01. |
Керівники структурних підрозділів (департаментів, управлінь, відділів, секторів) міської ради |
1-4. Міська рада |
4 |
4 |
0 |
2. |
29-31. 01. |
Керівники спеціалізованих служб цивільного захисту охорони громадського (публічного) порядку, утворених виконавчим комітетом міської ради та їх заступники |
1.Коломийський відділ поліції ГУНП в Івано-Франківській області |
1 |
1 |
0 |
3. |
19-22. 02. |
Керівники закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти |
1.Управління освіти міської ради |
1 |
0 |
1 |
4. |
04-06. 03. |
Посадові особи, на яких покладено обов’язки з питань цивільного захисту суб’єктами господарювання |
1.Міська рада 2. Геріатричний пансіонат |
2 |
1 |
1 |
5. |
12-15. 03. |
Міський голова, голови об’єднаний територіальних громад |
1.Міська рада |
1 |
1 |
0 |
5. |
26-29. 03. |
Керівники закладів охорони здоров’я, установ соціального захисту та їх заступники |
1.Департамент соціальної політики міської ради |
2 |
0 |
2 |
6. |
06-08. 05. |
Посадові особи, які виконують обов’язки секретарів комісій з питань евакуації виконавчих органів міських, селищних, сільських рад |
1. С.Іванівці 2. С.Воскресінці |
2 |
2 |
0 |
7. |
14-16. 05. |
Керівники закладів дошкільної та позашкільної освіти |
1.Управління освіти міської ради |
1 |
0 |
1 |
8. |
28-30. 05. |
Старости (посадові особи місцевого самоврядування в межах відповідного старостинського округу) |
1. С.Іванівці 2. С.Воскресінці |
2 |
2 |
0 |
9. |
04-06. 06. |
Керівник спеціалізованої служби цивільного захисту сільськогосподарських тварин і рослин та його заступники |
1.Управління Держпродспоживслужби в м.Коломиї |
1 |
1 |
0 |
10. |
18-20. 06. |
Особи, які очолюють територіальні формування цивільного захисту |
1.ТзДВ «Коломийське АТП» 2. Філія «Коломийська» АТ «Прикарпаттяобленерго» |
2 |
2 |
0 |
11. |
10-12. 09. |
Посадові особи, які виконують обов’язки секретарів комісій з питань евакуації виконавчих органів міських, селищних, сільських рад |
1. С.Товмачик 2. С.Саджавка |
2 |
2 |
0 |
12. |
08-11. 10. |
Керівники вищих закладів освіти (інститути, коледжі), науково-дослідних установ та їх заступники |
1.Навчально-науковий інститут ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника» |
1 |
0 |
1 |
13. |
15.10-17.10. |
Керівники закладів дошкільної та позашкільної освіти |
1.Управління освіти міської ради |
1 |
0 |
1 |
14. |
29.10-01.11. |
Керівники структурних підрозділів (департаментів, управлінь, відділів, секторів) міської ради |
1-4.Міська рада |
4 |
4 |
0 |
15. |
05.11-08.11. |
Керівники закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти |
1.Управління освіти міської ради |
1 |
0 |
1 |
16. |
26.11-28.11. |
Старости (посадові особи місцевого самоврядування в межах відповідного старостинського округу) |
1. С.Товмачик 2. С.Саджавка |
2 |
2 |
0 |
РАЗОМ |
30 |
22 |
8 |
Навчально-консультаційний пункт міста Коломиї
№ з/п |
Дата нав- чання |
Категорія тих, хто навчається |
Найменування підприємств, організацій, звідки навчаються |
Кількість слухачів |
||
Всього |
державне замовлення |
договірні умови |
||||
1. |
22.01- 23.01. |
Керівники протипожежних спеціалізованих служб цивільного захисту та формувань пожежогасіння, утворених суб’єктами господарювання |
1-3.Управління освіти міської ради 4. ТзДВ «Коломийське АТП» |
4 |
0 |
4 |
2. |
12.02- 13.02. |
Працівники чергово-диспетчерських служб міської ради та суб’єктів господарювання |
1-2. Міська рада 3. Коломийська дільниця Надвірнянського відділення ПАТ «Івано-Франківськгаз» 4. Філія «Коломийська» АТ «Прикарпаттяобленерго» 5.КП «Житлоінфоцентр» |
5 |
2 |
3 |
3. |
12.02- 13.02. |
Особи, які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки |
1-2. Коломийський міськрайонний відділ Державної установи «Івано-Франківський обласний лабораторний центр МОЗ України» 3. Коломийська метеорологічна станція 4.Комунальне некомерційне підприємство «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» |
4 |
4 |
0 |
4. |
12.03- 13.03. |
Керівники рятувальних формувань цивільного захисту, утворених суб’єктами господарювання |
1. КП «Коломияводо- канал» 2.КП «Житлоінфоцентр» |
2 |
0 |
2 |
5. |
12.03- 13.03. |
Керівники спеціалізованих служб та формувань цивільного захисту з охорони громадського (публічного) порядку, утворених суб’єктами господарювання |
1.Управління освіти міської ради 2.Управління культури міської ради 3.Департамент соціальної політики міської ради 4. Центр надання адміністративних послуг міської ради |
4 |
4 |
0 |
6. |
09.04- 10.04. |
Керівники спеціалізованих медичних служб цивільного захисту, санітарних дружин (постів) |
1.Міська рада 2-7.Управління освіти міської ради |
7 |
1 |
6 |
7. |
09.04- 10.04. |
Керівники спеціалізованих служб та об’єктових формувань матеріально-технічного забезпечення цивільного захисту |
1.КП «Коломияводоканал» 2.Геріатричний пансіонат |
2 |
0 |
2 |
8. |
14.05- 15.05. |
Спеціальна підготовка осіб, які залучаються підприємствами, установами, організаціями до проведення інструктажів, навчання і перевірки знань з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки |
1-10.Управління освіти міської ради |
10 |
0 |
10 |
9. |
04.06- 05.06. |
Особи, відповідальні за роботу консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при органах місцевого самоврядування, житлово-експлуатаційних організаціях |
1-2.Міська рада 3-4. Центр надання адміністративних послуг міської ради 5. ТзОВ «Коломия 911» 6. С.Шепарівці 7. С.Іванівці 8. С.Товмачик 9. С.Саджавка 10. С.Воскресінці |
10 |
10 |
0 |
РАЗОМ |
48 |
21 |
27 |
|||
30 |
22 |
8 |
||||
ВСЬОГО |
78 |
43 |
35 |