НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протокол..."  № 372-р від 12.12.2018р. 
Документ №372-р від 12.12.2018р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів
Розпорядження міського голови  №386-р від 24.11.2017р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесенння змін до розпорядження міського головивід 12.12.2018 № 372-р " Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів"
Розпорядження міського голови  №170-р від 17.05.2019р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів
Розпорядження міського голови  №191-р від 19.06.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

16.12.2018



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 12.12.2018р.  № 372-р
 

Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів


       З метою належного ведення, оформлення, виконання, зберігання протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів по місцевому телебаченню ТРК «НТК», які проводять міський голова, секретар міської ради, перший заступник та заступники міського голови, керуючий справами виконкому, керуючись Інструкцією з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

       1. Призначити відповідальних за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів:

у міського голови

Слюзара

Ігоря Богдановича

- начальника загального відділу міської ради Волчинську Наталію Миколаївну за ведення протоколів щотижневої оперативної наради та начальника відділу звернень Дикан Ірину Василівну за оформлення протокольних доручень за результатами прямого ефіру;

- організація проведення нарад з галузевих питань та оформлення протоколів цих нарад покладається на відповідні структурні підрозділи

у секретаря міської ради

Романюка

Олега Івановича

- начальника організаційного відділу міської ради Пашанюк Ольгу Михайлівну

у першого заступника міського голови

Григорука

Володимира Романовича

- спеціаліста І категорії відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження Жолоб Ірину Любомирівну


у заступника міського голови Бойцана

Володимира Васильовича

- головного спеціаліста відділу молоді та спорту Джуравець Лесю Петрівну

у заступника міського голови Дячука

Олега Дмитровича

- головного спеціаліста відділу земельних відносин міської ради Бурденюк Любов Василівну

у заступника міського голови

Федорука

Богдана Миколайовича

- начальника відділу документообігу управління комунального господарства   Остап’юк Ірину Дмитрівна

у керуючого справами виконкому

Кухтара

Тараса Мироновича

- начальника загального відділу міської ради Волчинську Наталію Миколаївну

       

2. Вищезазначеним посадовим особам, які відповідають за ведення протоколів нарад та окремих доручень у міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови та керуючого справами виконкому міської ради, забезпечити:

2.1. Дотримання вимог зазначених в п.106 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, розділі 9 Регламенту виконавчого комітету міської ради сьомого демократичного скликання.

2.2. Належне ведення, оформлення та подання в загальний відділ міської ради оригіналів протоколів нарад та окремих доручень для реєстрації та подальшого зберігання.

2.3. Своєчасне доведення до виконавців протокольних доручень наради (окремого доручення).

2.4. Зберігання зареєстрованої та засвідченої копії протоколу наради (окремого доручення).

3. Загальному відділу міської ради (Н. Волчинська) забезпечити  направлення електронною поштою зареєстрованої та засвідченої гербовою печаткою сканкопії протоколу наради  (окремого доручення) працівнику, який вів протокол (окреме доручення).

4. Рекомендувати при підготовці протоколів нарад та окремих доручень (зразки додаються) визначати головного відповідального виконавця на якого покладається збір, аналіз та узагальнення інформації від задіяних у документах виконавців, про що зазначати у тексті окремим пунктом, виклавши їх у такій редакції:

       «Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання окремого доручення (протокольних доручень) покласти на головного відповідального виконавця - …»

       «Співвиконавцям доручення (завдань протоколу) у визначені терміни подавати інформацію про виконання завдань головному відповідальному виконавцю для оперативного опрацювання»        

«Головному відповідальному виконавцю подати узагальнену інформацію про виконання окремого доручення (завдань протоколу) керівництву міської ради (конкретно кому) до…».

5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 24.11.2017 № 386-р.

6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                             І. Слюзар




ЗРАЗОК


Протокол

наради у міського голови І.Слюзаря

за участю керівників міських установ та комунальних підприємств


22 лютого 2018 року                                                                м. Коломия


Присутні:

С.Коцюр, В.Бойцан, О.Дячук, Б.Федорук, Т.Кухтар, Б.Колодніцький, М.Андрусяк, І.Бежук, М.Бундзяк, Л.Бордун,  В.Вікар, Р.Войцехівський, Н.Геник, П.Данилейчук, О.Денисюк, М.Дранчук, І.Дикан, Р.Джаман, І.Івахнюк, Ю.Зінько, І.Калиняк, О.Кротюк, А.Колісник, В.Кузьмин, М.Кушнірчук, М.Лазарович, У.Мандрусяк, В.Мельничук, В.Михайлищук, Б.Мондрик, В.Наливайко, Л.Остафійчук, О.Полюк, М.Попелюк, А.Риндич, Н.Сандецька, С.Сенюк, Л.Сончак, Р.Симчич, О.Сідоров, В.Смерек, А.Тимків, Я.Тодорів, Г.Чорнецька, О.Циганчук, О.Шмідль, І.Якуб’як, Л.Яремчук


Порядок денний наради:

       1. Про забезпечення громадського порядку та запобігання надзвичайним ситуаціям в місті.

       2. Про стан наповнення бюджету міста.

3. Різне.


Виступили:

А.Тимків, М.Кушнірчук, О.Циганчук, М.Бундзяк, Т.Кухтар, І.Слюзар

Вирішили:

Начальнику Коломийського відділу поліції О.Білейчуку


1. Надати перелік місць для встановлення камер відео-спостереження в місцях масового перебування людей.

2. Вжити заходів до гр. Досина М.М. щодо неправомірних дій стосовно підприємців та громадян міста, порушення громадського порядку.

                                       

Термін: до 29 квітня 2017 року


Головним розпорядникам коштів

міського бюджету


3. Зареєструвати заробітну плату за березень

Термін: до 14 квітня 2017 року

2


Першому заступнику міського голови С.Коцюру


4. Підготувати проект розпорядження про утворення робочої групи по перевірці суб’єктів господарювання.

                                       Термін: до 29 квітня 2017 року


Заступнику начальнику відділу управління комунальним майном міської ради В.Волошенюку


5. Опрацювати постанову Кабінету Міністрів України від 16.09.2015р.    № 712 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення», відпрацювати процедуру передачі вулиць Карпатської – Шкрібляка на баланс Укравтодору та підготувати скаргу про неякісний ремонт даної ділянки дороги.

                                       

Термін: до 29 квітня 2017 року


Начальнику департаменту соціальних послуг міської ради

Л.Яремчук


6. Підготувати сюжет для виступу на ТРК «НТК» з питань перерахунку житлових субсидій.

                                               Термін: до 29 квітня 2017 року


       7. Виконавцям протокольних доручень наради у визначені терміни подавати інформацію про виконання завдань окремими листами на ім’я міського голови.


       8. Контроль за виконанням протокольних доручень наради покласти на сектор контролю загального відділу міської ради (Н.Волчинська).





Міський голова                                                                                                 І.Слюзар


Протокол вів (посада):                                                                                 (ім’я, прізвище)


ЗРАЗОК

Коломийська міська рада Івано-Франківської області


ОКРЕМЕ ДОРУЧЕННЯ

за результатами прямого ефіру міського голови

по телебаченню ТРК «НТК» 07 березня 2017 року


                                                       

Відділу управління комунальним

майном міської ради (В.Наливайко) спільно з комунальними підприємствами


       1. Встановити 2 – 3 лавочки в подвір'ї будинків №№ 1, 3, 5, 7 по вул. Степана Бандери.

                                                       Темін: до 01 липня 2017 року


       2. Взяти на особистий контроль питання ліквідації неякісного асфальтного покриття дорожнього полотна по вул. Д.Яворницького.

                                                       Термін: до 01 червня 2017 року


       3. Розпочати ремонт міжквартальних проїздів між будинками по вул. А.Чайківського, 34, 46, 38

                                                       Термін: згідно графіка


       4. Відновити тротуар з одного боку по вулиці Миколайчука.

                                                       Термін: до 01 червня 2017 року


Головному лікарю ЦРЛ

І.Садов’як


       5. Опрацювати питання придбання вакцини від сказу, кліщів, укусів змій тощо та проінформувати про її наявність

Термін: до 07 травня 2017 року

                                               

                                                       Директору КП «Житлоінфоцентр»

                                                       В.Михайлищуку


       6. Забезпечити проведення поточного ремонту будинку № 40 по вул. О.Довбуша.

                                                       Термін: до 01 червня 2017 року

2


Коломийському відділу поліції О.Білейчуку


       7. Перевірити законність відчуження житлових приміщень в гуртожитку «Сільмашівець», де проживає інвалід I групи Соловйов Володимир Богданович.


                                               Термін: до 01 червня 2017 року


       8. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання окремого доручення покласти на головного відповідального виконавця – …


9. Співвиконавцям окремого доручення  у визначені терміни подавати інформацію про виконання завдань головному відповідальному виконавцю для оперативного опрацювання.


10. Головному відповідальному виконавцю подати узагальнену інформацію про виконання окремого доручення міському голові до 05 липня 2017 року.


       11. Контроль за виконанням окремого доручення покласти на сектор контролю загального відділу міської ради (Н.Волчинська)






Міський голова                                                                                                             І.Слюзар





2011-2024 © Всі права застережено.