НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 28 березня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протокол..."  № 191-р від 19.06.2020р. 
Документ №191-р від 19.06.2020р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів
Розпорядження міського голови  №372-р від 12.12.2018р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення змін до розпорядження міського голови від 12.12.2018 р. № 372-р " Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів"
Розпорядження міського голови  №349-р від 15.10.2019р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів
Розпорядження міського голови  №387-р від 30.12.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

23.06.2020



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 19.06.2020р.  № 191-р
 


Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів


       З метою належного ведення, оформлення, виконання, зберігання протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів по місцевому телебаченню ТРК «НТК», які проводять міський голова, секретар міської ради, перший заступник та заступники міського голови, керуючий справами виконкому, керуючись Інструкцією з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

       1. Призначити відповідальних за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів:

у міського голови

Слюзара

Ігоря Богдановича


- начальника загального відділу міської ради Волчинську Наталію Миколаївну за ведення протоколів щотижневої оперативної наради та начальника відділу звернень Дикан Ірину Василівну за оформлення протокольних доручень за результатами прямого ефіру;

- організація проведення нарад з галузевих питань та оформлення протоколів цих нарад покладається на відповідні структурні підрозділи

у секретаря міської ради

Романюка

Олега Івановича


- начальника організаційного відділу міської ради Пашанюк Ольгу Михайлівну

у заступника міського голови Бойцана

Володимира Васильовича


- головного спеціаліста відділу молоді та спорту Джуравець Лесю Петрівну

у заступника міського голови Остяка

Романа Адамовича



у заступника міського голови Дячука

Олега Дмитровича


- провідного спеціаліста відділу з питань майна комунальної власності  міської ради Гутовську Галину Іванівну



- заступника начальника відділу земельних відносин міської ради Бурденюк Любов Василівну

у заступника міського голови

Федорука

Богдана Миколайовича


- заступника начальника загального відділу міської ради Курко Іванну Валеріївну


у керуючого справами виконкому

Кухтара

Тараса Мироновича



- начальника загального відділу міської ради Волчинську Наталію Миколаївну

       


2. Вищезазначеним посадовим особам, які відповідають за ведення протоколів нарад та окремих доручень у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконкому міської ради, забезпечити:

2.1. Дотримання вимог зазначених в п.112 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, розділі 9 Регламенту виконавчого комітету міської ради сьомого демократичного скликання.

2.2. Належне ведення, оформлення та подання в загальний відділ міської ради оригіналів протоколів нарад та окремих доручень для реєстрації та подальшого зберігання.

2.3. Своєчасне доведення до виконавців протокольних доручень наради (окремого доручення).

2.4. Зберігання зареєстрованої та засвідченої копії протоколу наради (окремого доручення).

3. Загальному відділу міської ради (Н. Волчинська) забезпечити  направлення електронною поштою зареєстрованої та засвідченої гербовою печаткою сканкопії протоколу наради  (окремого доручення) працівнику, який вів протокол (окреме доручення).

4. Рекомендувати при підготовці протоколів нарад та окремих доручень (зразки додаються) визначати головного відповідального виконавця на якого покладається збір, аналіз та узагальнення інформації від задіяних у документах виконавців, про що зазначати у тексті окремим пунктом, виклавши їх у такій редакції:

       «Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання окремого доручення (протокольних доручень) покласти на головного відповідального виконавця - …»

       «Співвиконавцям доручення (завдань протоколу) у визначені терміни подавати інформацію про виконання завдань головному відповідальному виконавцю для оперативного опрацювання»        

«Головному відповідальному виконавцю подати узагальнену інформацію про виконання окремого доручення (завдань протоколу) керівництву міської ради (конкретно кому) до…».

5. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від  12.12.2018 № 372-р « Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів» та  від 15.10.2019 № 349-р. «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 12.12.2018 № 372-р « Про відповідальних осіб за ведення, оформлення протоколів нарад та окремих доручень за результатами прямих ефірів» вважати такими, що втратили чинність.

6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.




Міський голова                                                                                                       Ігор  Слюзар





ЗРАЗОК


Протокол

щотижневої оперативної наради у міського голови Ігоря Слюзара

за участю керівників структурних підрозділів міської ради,

міських установ та комунальних підприємств


18 червня 2020 року                                                                м. Коломия


Присутні:

Б. Колодніцький, О. Романюк, В. Бойцан, О. Дячук, Б. Федорук,

Р. Остяк, Т. Кухтар, М. Кушнірук, Ю. Рогулько, О. Андріяшко,                   Г. Бакай, М. Бундзяк, Л. Бордун, Л. Білейчук, М. Буртик, І. Вацик, С. Войцеховський, Н. Волчинська, Н. Геник, О. Гавдуник,

В. Григорчук, Я. Грицик, П. Данилейчук, О. Денисюк, І. Дикан,             У. Долаврук, Р. Джаман,  Ю. Зінько,  І. Івахнюк,  І. Івоняк,                             В. Колесник, О. Кротюк, А. Колісник, А. Кузьмин,  Т. Костюк,                   М. Лазарович,  У. Мандрусяк,  М. Мацьків,  Б. Мондрик,                                  В. Мочернюк, М. Микитюк, І. Муцак, Р. Мадерук, Л. Михайлова,       В. Михайлищук, В. Наливайко, І. Нинєвський, О. Остяк, В. Перлюк, О. Пашанюк, В. Цибуляк,  А. Риндич, Н. Сандецька, М. Попелюк, Л. Сочак, Є. Саєвич, С. Сенюк, І. Семенюк,  І. Трчук, Л. Яремчук,  В. Шелембин


Порядок денний наради:


       1. Про забезпечення громадського порядку та запобігання надзвичайним ситуаціям в місті.

       2. Про стан наповнення бюджету міста.

3. Різне.


Виступили:

Б. Федорук, Т. Кухтар, Г. Бакай, І. Вацик, І.Слюзар

  1. Інформацію керівників відповідно до порядку денного взяти до відома.                                                                     



Керівникам структурних підрозділів     міської ради, комунальних підприємств


2. Взяти участь в засіданні виконавчого комітету.


Термін: до 28.02.2020 р. о 14.00

3. Контроль за виконанням протокольних доручень наради покласти на провідного спеціаліста сектор контролю загального відділу міської ради  Сніжану Піц.


Міський голова                                                            Ігор Слюзар


Протокол вела:

(посада )                                                                     (Імя Прізвище)                      


ЗРАЗОК


Коломийська міська рада Івано-Франківської області


ОКРЕМЕ ДОРУЧЕННЯ

за результатами прямого ефіру міського голови

по телебаченню ТРК «НТК» 17 червня 2020 року


                                                       

Управлінню комунального

господарства міської ради (В.Наливайко) спільно з комунальними підприємствами


       1. Встановити 2 – 3 лавочки в подвір'ї будинків №№ 1, 3, 5, 7 по вул. Степана Бандери.

                                                       Темін: до 01 липня 2020 року


       2. Взяти на особистий контроль питання ліквідації неякісного асфальтного покриття дорожнього полотна по вул. Д.Яворницького.

                                                       Термін: до 23 червня 2020 року


       3. Розпочати ремонт міжквартальних проїздів між будинками по вул. А.Чайківського, 34, 46, 38

                                                       Термін: згідно графіка


       4. Відновити тротуар з одного боку по вулиці Миколайчука.

                                                       Термін: до 23 червня 2020 року

                                                       

5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання окремого доручення покласти на головного відповідального виконавця – …


6. Співвиконавцям окремого доручення  у визначені терміни подавати інформацію про виконання завдань головному відповідальному виконавцю для оперативного опрацювання.


7. Головному відповідальному виконавцю подати узагальнену інформацію про виконання окремого доручення міському голові до 05 липня 2020 року.


       8. Контроль за виконанням окремого доручення покласти на провідного спеціаліста сектору контролю загального відділу міської ради Сніжану Піц.




Міський голова                                                                                                        Ігор Слюзар





2011-2024 © Всі права застережено.