НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 07 липня 2025 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження звіту про виконання фінансового плану ..."  № 4046-58/2024-58 від 19.12.2024р. 
Документ №4046-58/2024 від 19.12.2024р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

23.12.2024



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(58  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 19.12.2024р.  № 4046-58/2024-58
 

Про затвердження звіту про

виконання фінансового плану

комунального некомерційного

підприємства Коломийської

міської ради «Коломийський

міський центр первинної

медико-санітарної допомоги»

за ІІІ квартал 2024 року


Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, п. 7.3.3. Статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», рішенням міської ради від 06.09.2018р. № 2892-36/2018 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»», розглянувши проект звіту про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за ІІІ квартал 2024 року, з метою вдосконалення системи фінансування, планування і підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», міська рада

в и р і ш и л а:


1. Затвердити звіт про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за ІІІ квартал 2024 року (додається).

2. Директору комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марії БУРТИК забезпечити контроль за своєчасним виконанням вимог, передбачених фінансовим планом.

3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Зоряну МИХАЛУШКО.

4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку (Ростислав ПЕТРУНЯК).




Міський голова                                                                 Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ





ЗАТВЕРДЖЕНО




рішення міської ради




від 19.12.2024 р.  №4046-58/2024




Міський голова

Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ










Коди

Підприємство

Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"

за ЄДРПОУ

39007143

Організаційно-правова форма

Комунальне підприємство

 

 

за КОПФГ

150

Територія

м. Коломия

 

 

за КОАТУУ

2610600000

Орган державного управління

 

 

 

за СПОДУ

 

Галузь

 

 

 

за ЗКГНГ

 

Вид економічної діяльності

 

 

 

за  КВЕД 

86.10

Одиниця виміру, грн.

 

Стандарти звітності П(с)БОУ

Х

Форма власності

Комунальна

Стандарти звітності МСФЗ

 

Середньооблікова кількість штатних працівників

201

 

 

 

 

Місцезнаходження 

78200, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32

Телефон

0343346364

 

 

 

 

Керівник

Буртик Марія Володимирівна

 

 

 

 

ЗВІТ

ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ

за ІІІ квартал 2024 року

Найменування показника

Код рядка

Факт з наростаючим підсумком з початку року

Звітний період (рік, квартал)

минулий рік

поточний рік

план

факт

відхилення, +/–

виконання, %

1

2

3

4

5

6

7

8

I. Фінансові результати

 

 

 

 




Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)

 

 

 

 




Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

100

35 045,5

34 783,7

38 551,0

34 783,7

3 767,3

90%

Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, депозити, оренда приміщень, централізовані надходження і т.д.)

110

3 074,8

2 232,9

207,9

2 232,9

(2 025,0)

1074%

Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі:

120

2 979,5

1 995,4

2 275,1

1 995,4

279,7

88%

Відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

121



-


-

-

Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет

122



-


-

-

Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я (Міська комплексна Програма "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"))

123

2 979,5

1 995,4

2 275,1

1 995,4

279,7

88%

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)

130

(33 299,0)

(32 440,6)

(34 125,2)

(32 440,6)

(1 684,5)

95%

Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.:

140

(1 396,4)

(411,5)

(358,7)

(411,5)

52,8

115%

медикаменти та перев’язувальні матеріали

141

(727,6)

(194,7)

(147,1)

(194,7)

47,6

132%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

(528,2)

(33,6)

(33,6)

(33,6)

-

100%

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів

142

(140,6)

(183,2)

(178,0)

(183,2)

5,2

103%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

-

-

-

-

-

-

Витрати на паливо-мастильні матеріали

150

(285,3)

(265,7)

(260,0)

(265,7)

5,7

102%

Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.:

160

(885,4)

(1 374,2)

(1 653,8)

(1 374,2)

(279,6)

83%

Витрати на електроенергію

161

(865,5)

(1 357,9)

(1 636,0)

(1 357,9)

(278,1)

83%

Витрати на водопостачання та водовідведення

162

(16,9)

(16,3)

(17,8)

(16,3)

(1,5)

92%

Витрати на природній газ

163

(2,9)

-

-

-

-

-

Витрати на теплоенергію

164

-

-

-

-

-

-









Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги

170

(1 623,8)

(1 819,1)

(1 700,0)

(1 819,1)

119,1

107%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 



-



-

Витрати на оплату праці

180

(22 235,7)

(23 080,4)

(24 250,0)

(23 080,4)

(1 169,6)

95%

Відрахування на соціальні заходи

190

(4 804,3)

(4 408,1)

(5 005,0)

(4 408,1)

(596,9)

88%

Витрати на відрядження

200

(1,8)

(0,2)

(3,0)

(0,2)

(2,8)

8%

витрати на охорону праці та навчання працівників

210

(12,7)

(2,3)

(20,0)

(2,3)

(17,8)

11%

Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів

220

(438,5)

(592,0)

(592,6)

(592,0)

(0,6)

100%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

(420,2)

(587,6)

(587,6)

(587,6)

(0,0)

100%

Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом)

230

(1 184,7)

(22,4)

(22,0)

(22,4)

0,4

102%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

(1 145,8)

-

-

-

-

-

Амортизація

240

(423,5)

(204,8)

-

(204,8)

204,8

-

Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги)

250

(7,0)

(260,0)

(260,0)

(260,0)

-

100%

Адміністративні витрати, у тому числі:

260

(6 694,4)

(6 437,0)

(6 790,0)

(6 437,0)

(353,0)

95%

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів

261

(52,5)

(16,6)

(35,0)

(16,6)

(18,4)

47%

Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги

262

(48,1)

(100,7)

(152,5)

(100,7)

(51,8)

66%

витрати на службові відрядження

263

(0,1)

(0,7)

(2,5)

(0,7)

(1,8)

27%

витрати на оплату праці

264

(5 361,5)

(5 237,2)

(5 450,0)

(5 237,2)

(212,8)

96%

відрахування на соціальні заходи

265

(1 110,2)

(959,7)

(1 040,0)

(959,7)

(80,3)

92%

Витрати на електроенергію

266

-

-

-

-

-

-

Витрати на водопостачання та водовідведення

267

-

-

-

-

-

-

Витрати на паливо-мастильні матеріали

268

(109,3)

(90,9)

(95,0)

(90,9)

(4,1)

96%

витрати на охорону праці та навчання працівників

269

(5,8)

(9,6)

(7,0)

(9,6)

2,6

137%

Амортизація

270

(4,7)

(15,3)

-

(15,3)

15,3

-

Інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки) + ПДВ

280

(2,2)

(6,5)

(8,0)

(6,5)

(1,5)

81%

Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.:

290

-

-

-

-

-

-

дохід від операційної оренди активів

291

-

-

-

-

-

-

дохід від реалізації необоротних активів

292

-

-

-

-

-

-

Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання)

300

(15,0)

-

-

-

-

-

ІІ. Елементи операційних витрат

 







Матеріальні затрати

310

(5 828,6)

(4 487,4)

(4 576,6)

(4 487,4)

(89,2)

98%

Витрати на оплату праці

320

(27 597,2)

(28 317,5)

(29 700,0)

(28 317,5)

(1 382,5)

95%

Відрахування на соціальні заходи

330

(5 914,5)

(5 367,7)

(6 045,0)

(5 367,7)

(677,3)

89%

Амортизація

340

(428,2)

(220,2)

-

(220,2)

220,2

-

Інші операційні витрати

350

(240,0)

(484,8)

(560,0)

(484,8)

(75,2)

87%

Разом (сума рядків 310 - 350)

360

(40 008,5)

(38 877,7)

(40 881,6)

(38 877,7)

(2 003,9)

95%

ІІІ. Інвестиційна діяльність

 







Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.:

370

(602,0)

-

-

-

-

-

доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках; резервний фонд (в т. ч. залишки за минулий період)

371

(602,0)

-

-

-

-

-

Капітальні інвестиції, усього, у тому числі:

380

(593,2)

(134,4)

(152,4)

(134,4)

(18,0)

-

капітальне будівництво

381

-

(82,4)

(82,4)

(82,4)

-

100%

придбання (виготовлення) основних засобів

382

(296,6)

(52,0)

(70,0)

(52,0)

(18,0)

74%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

(296,6)

-

-

-

-

-

придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів

383

-

-

-

-

-

-

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"

 

-

-

-

-

-

-

придбання (створення) нематеріальних активів

384

-

-

-

-

-

-

модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів

385

-

-

-

-

-

-

капітальний ремонт

386

-

-

-

-

-

-

ІV. Фінансова діяльність

 







Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.:

390

3 074,8

2 232,9

207,9

2 232,9

(2 025,0)

-

кредити / позики / доходи з продажу майна

391

-

-

-

-

-

-

гранти

392

172,5

-

-

-

-

-

депозити

393

15,0

239,6

207,9

239,6

(31,8)

115,3

Інші надходження (оренда, доходи з продажу майна, централізовані надходження)

400

2 887,3

1 993,2

-

1 993,2

(1 993,2)

-

Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.:

410

(2 970,9)

(2 232,9)

-

(2 232,9)

2 232,9

-

кредити

411

-

-

-

-

-

-

позики

412

-

-

-

-

-

-

депозити

413

(83,7)

(239,6)

-

(239,6)

239,6


Інші витрати (централізовані надходження)

420

(2 887,3)

(1 993,2)

-

(1 993,2)

1 993,2

-

Усього доходів

500

41 099,8

39 012,0

41 033,9

39 012,0

2 021,9

95,1

Усього витрат

600

(40 601,7)

(38 772,4)

(41 033,9)

(38 772,4)

(2 261,6)

94,5

Нерозподілені доходи

650

498,2

239,6

-

239,6

(239,5)

-

IV. Додаткова інформація

 

на 01.12

на 01.12

на 01.12

на 01.12

на 01.12

на 01.12

Штатна чисельність працівників

700

231,0

231,0

231,0

231,0

231,0

231,0

Первісна вартість основних засобів

710

-

-

-

-

-

-

Податкова заборгованість

720

-

-

-

-

-

-

Заборгованість перед працівниками за заробітною платою

730

-

-

-

-

-

-






Директор

КНП КМР «КМЦ ПМСД»










Марія БУРТИК


(посада)


(підпис)


(ініціали, прізвище)





КОЛОМИЙСЬКА МІСЬКА РАДА

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО

КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ

МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ»

(КНП КМР «КМЦ ПМСД»)

вул. В’ячеслава Чорновола, 32, м. Коломия, Івано-Франківська обл., 78200, тел. (03433)4 63 64

е-mail: [email protected]                ЄДРПОУ 39007143


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання фінансового плану

Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»

за ІІІ квартал 2024 року


Ідентифікаційний код 39007143

Організаційно-правова форма – комунальне некомерційне підприємство

Форма власності: Комунальне підприємство (код за КОПФГ 150)

Вид економічної діяльності: код за КВЕД 86.10

Підпорядкування: Коломийська міська рада

Місцезнаходження: 78200, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. В’ячеслава Чорновола, 32.

Фінансування: місцевий бюджет, кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ), власні кошти.


Коломийський міський центр ПМСД заснований 01.10.2014 року, згідно рішення 31-шої сесії шостого демократичного скликання Коломийської міської ради №1573-31/2013 від 05.09.2013 року та на даний час працює в складі дев’яти амбулаторій загальної практики - сімейної медицини і двох фельдшерсько-акушерських пунктів. В дев’яти АЗПСМ працюють 23 лікарі ЗП-СЛ, 14 лікарів-терапевтів, 14 лікарів-педіатрів, 85 спеціалістів середнього медичного персоналу. Адміністративно-господарський відділ представлений керівним складом, інформаційно-аналітичним кабінетом, господарською частиною.

Станом на 01.10.2024 року штатна чисельність працівників закладу становить 231,0 штатних одиниць, в тому числі:

  • 64,5 шт. од. – лікарі;
  • 110,0 шт. од. – середній медичний персонал;
  • 14,0 шт. од. – молодший медичний персонал;
  • 42,5 шт. од. – інший персонал


Метою фінансового плану є вдосконалення системи фінансового планування і підвищення ефективності роботи Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», тому що при функціонуванні підприємства відбувається безперервний кругообіг коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їх розподілу й використання. При цьому визначаються джерела коштів, напрямки та форми фінансування, проводяться розрахунки з постачальниками матеріально-технічних ресурсів та медикаментів, державними органами (сплата податків), персоналом підприємства тощо. Усі ці грошові відносини становлять зміст фінансової діяльності підприємства, в основу якої покладено належне забезпечення фінансування суб’єкта підприємницької діяльності.


ДОХІДНА ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА

за ІІІ квартал 2024 року

Доходи від операційної діяльності підприємства за 3 квартал 2024 року складаються з надходжень за рахунок коштів від НСЗУ згідно заключених договорів, доходів з місцевого бюджету на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв; відшкодування вартості наркотичних та психотропних речовин; відшкодування витрат за безоплатний та пільговий відпуск лікарських засобів дитячому населенню та інших доходів.


Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація):

  • рядок 100 «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» – Дохід від НСЗУ згідно пакетів ПМГ:

Таблиця 1

№ п/п

id пакету

Найменування показника

Відповідний період минулого року

Звітний період

1

2

3

4

5



Доходи, всього

36 577 439,89

36 446 354,20

1

1

ПЕРВИННА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

34 339 997,39

34 663 696,19

2

9

ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ЛІКУВАННЯ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ

0,00

23 127,02

3

24

МОБІЛЬНА ПАЛІАТИВНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ І ДІТЯМ

2 215 716,00

1 728 282,99

4

41

СУПРОВІД ТА ЛІКУВАННЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ, НА ПЕРВИННОМУ РІВНІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

12 942,50

10 020,00

5

51

СУПРОВІД І ЛІКУВАННЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ З ПСИХІЧНИМИ РОЗЛАДАМИ НА ПЕРВИННОМУ РІВНІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

8 784,00

21 228,00


  • рядок 110 «Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, депозити, оренда приміщень, централізовані надходження і т.д.)» – це безпосередньо дохід від грантів, депозитів, а також централізовані надходження у вигляді вакцин, виробів медичного призначення, лікувального харчування та інше – який становить за звітний період 2 232,9 тис. грн.


  • рядок 120 «Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами» – дохід з місцевого бюджету на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв; відшкодування вартості наркотичних та психотропних речовин; відшкодування витрат за безоплатний та пільговий відпуск лікарських засобів дитячому населенню; закупівля розхідних витратних матеріалів для забезпечення роботи інсулінової помпи – який становить за звітний період 1 995,4 тис. грн., з них:
  • 33,6 тис. грн. медикаменти та перев’язувальні матеріали (р. 141);
  • 1 374,2 тис. грн. витрати на комунальні послуги та енергоносії (р. 170);
  • 587,6 тис. грн. інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів (р. 220)


ВИТРАТНА ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА

за ІІІ квартал 2024 року


Аналіз собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) персоналу амбулаторій загальної практики сімейної медицини

за ІІІ квартал 2024 року

Таблиця 2

Найменування показника

Код рядка

Звітний період ІІІ квартал 2024 року

План

тис. грн.

Факт

тис. грн.

Відхилення,

+/–

Виконання,

%

1

2

3

4

5

6

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)

130

(34 125,2)

(32 440,6)

(1 684,5)

95%

Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.:

140

(358,7)

(411,5)

52,8

115%

медикаменти та перев’язувальні матеріали

141

(147,1)

(194,7)

47,6

132%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"


(33,6)

(33,6)

-

100%

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів

142

(178,0)

(183,2)

5,2

103%

Витрати на паливо-мастильні матеріали

150

(260,0)

(265,7)

5,7

102%

Витрати на комун. послуги та енергоносії, в т.ч.:

160

(1 653,8)

(1 374,2)

(279,6)

83%

Витрати на електроенергію

161

(1 636,0)

(1 357,9)

(278,1)

83%

Витрати на водопостачання та водовідведення

162

(17,8)

(16,3)

(1,5)

92%

Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги

170

(1 700,0)

(1 819,1)

119,1

107%

Витрати на оплату праці

180

(24 250,0)

(23 080,4)

(1 169,6)

95%

Відрахування на соціальні заходи

190

(5 005,0)

(4 408,1)

(596,9)

88%

Витрати на відрядження

200

(3,0)

(0,2)

(2,8)

8%

витрати на охорону праці та навчання працівників

210

(20,0)

(2,3)

(17,8)

11%

Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів

220

(592,6)

(592,0)

(0,6)

100%

в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів  програми "Здоров'я громади на 2024-2028 роки"


(587,6)

(587,6)

(0,0)

100%

Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом)

230

(22,0)

(22,4)

0,4

102%

Амортизація

240

-

(204,8)

204,8

-

Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги)

250

(260,0)

(260,0)

-

100%


Відхилення у виконанні фінансового планування пояснюється тим, що було закуплено тест-смужки на COVID, які раніше розподілялися централізовано і безкоштовно отримувалися на обласному аптечному складі. Також було оновлено сумки-невідкладки шляхом закупівлі медикаментів, перев'язувальних матеріалів, фармацевтичної продукції, антисептичними та дезінфекційними засобами. р.141

Збільшились витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів; канцелярські вироби, а саме швидкозшивачі, журнали, бланкова продукція та інші канцелярські вироби; папір ксероксний; змішувачі води. р.142

Завдяки погіршенню погодних умов було здійснено більше викликів на дім до пацієнтів, з якими укладено декларації, а також збільшилася кількість паліативних пацієнтів, до яких їздили на планові забори аналізів на дім. р.150

Збільшено кількість виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) наданого Замовником у лабораторії, що відображено через збільшення витрат на оплату послуг. р.170

Відпускний період, використання відпусток без збереження оплати праці та відпустки на час воєнного стану в Україні теж дали економію фонду оплати праці та відрахувань на соціальні заходи. р.180, 190

Низький показник витрат на відрядження (р.200) та на охорону праці та навчання працівників (р.210) через те, що більшість конференцій, навчальних програм, семінарів, лекцій проводиться в режимі он-лайн.

Враховуючи те, що відбувся перерахунку декларацій за 2021 рік та здійснюється верифікація декларації, було проведено повернення коштів, таким чином р.180 виконано на 100%.


Аналіз адміністративних витрат

за ІІІ квартал 2024 року

Таблиця 3

Найменування показника

Код рядка

Звітний період ІІІ квартал 2024 року

План

тис. грн.

Факт

тис. грн.

Відхилення,

+/–

Виконання,

%

1

2

3

4

5

6

Адміністративні витрати, у тому числі:

260

(6 790,0)

(6 437,0)

(353,0)

95%

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів

261

(35,0)

(16,6)

(18,4)

47%

Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги

262

(152,5)

(100,7)

(51,8)

66%

витрати на службові відрядження

263

(2,5)

(0,7)

(1,8)

27%

витрати на оплату праці

264

(5 450,0)

(5 237,2)

(212,8)

96%

відрахування на соціальні заходи

265

(1 040,0)

(959,7)

(80,3)

92%

Витрати на електроенергію

266

-

-

-

-

Витрати на водопостачання та водовідведення

267

-

-

-

-

Витрати на паливо-мастильні матеріали

268

(95,0)

(90,9)

(4,1)

96%

витрати на охорону праці та навчання працівників

269

(7,0)

(9,6)

2,6

137%

Амортизація

270

-

(15,3)

15,3

-

Інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки) + ПДВ

280

(8,0)

(6,5)

(1,5)

81%

Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.:

290

-

-

-

-

Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання, інше розшифрувати)

300

-

-

-

-


Відхилення у виконанні фінансового планування, безпосередньо адміністративних витрат пояснюється тим, що проводились заходи економії для уникнення заборгованості по оплаті праці. Також значну економію по фонду оплати праці та відрахувань на соціальні заходи було досягнуто за рахунок відпускного періоду та використання відпусток без збереження оплати праці, відпусток на час воєнного стану в Україні. р.264, 265

Зменшено витрати на закупівлю журналів, швидкозшивачів, інших паперових канцелярських виробів; офісної техніки, устаткувань та приладь, крім комп’ютерів, папір ксероксний, офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя. р.261

Завдяки частковому оновленню комп’ютерного обладнання зменшились витрати на технічне обслуговування і ремонт офісної техніки та ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (принтерів); сприятливим погоднім умовам не проводилась зміна літньої гуми на зимову, що в комплексі дало можливість зменшити витрати оплати послуг (крім комунальних). р.262

Показник витрат на відрядження занижений через проведення колегій, нарад в режимі он-лайн. р.263

Через закуплені навчальні стенди з охорони праці для навчання персоналу – збільшилися витрати в даному напрямку. р.269


Таким чином, проаналізувавши всі елементи операційних витрат маємо наступне:

Таблиця 4

Найменування показника

Код рядка

Звітний період ІІІ квартал 2024 року

План

тис. грн.

Факт

тис. грн.

Відхилення,

+/–

Виконання,

%

1

2

3

4

5

6

Матеріальні затрати

310

(4 576,6)

(4 487,4)

(89,2)

98%

Витрати на оплату праці

320

(29 700,0)

(28 317,5)

(1 382,5)

95%

Відрахування на соціальні заходи

330

(6 045,0)

(5 367,7)

(677,3)

89%

Амортизація

340

-

(220,2)

220,2

-

Інші операційні витрати

350

(560,0)

(484,8)

(75,2)

87%

Разом (сума рядків 310 - 350)

360

(40 881,6)

(38 877,7)

(2 003,9)

95%


Капітальні інвестиції, безпосередньо:

  • капітальне будівництво (р.381) полягало у замовленні проектно-кошторисної документації на виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій та документації на монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у структурних підрозділах закладу;
  • придбання (виготовлення) основних засобів (р.382) – було закуплено дефібрилятор вартістю 52,0 тис. грн.


Отже, всі недовикористані кошти перенесено на IV квартал 2024 року для уникнення приведення до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також до зриву опалювального сезону 2024 року у підпорядкованих амбулаторіях ЗПСМ та Центру; формування резервного фонду та своєчасної оплати праці працівникам установи.



Директор

КНП КМР «КМЦ ПМСД»                                                Марія БУРТИК



2011-2025 © Всі права застережено.