НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 10 квітня 2025 року


Повязані документи
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2023 рік
Рішення міської ради №2583-43/2023 від 23.03.2023р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2023 рік
Рішення міської ради №3098-48/2023 від 12.10.2023р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Про внесення змін до фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2023 рік
Рішення міської ради №3248-49/2023 від 07.12.2023р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.09.2022
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік
Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, п. 7.3.3. Статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», рішення міської ради від 06.09.2018р. № 2892-36/2018-36 Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», з метою вдосконалення системи фінансування планування і підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік (додається).
2. Директору комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Марії БУРТИК забезпечити контроль за своєчасним виконанням вимог передбачених фінансовим планом.
3. Організацію виконання рішення покласти на міського голову.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|||||||||||||||||||||||
рішення міської ради |
|||||||||||||||||||||||
від 22.09.2022р. № 2114-35/2022 |
|||||||||||||||||||||||
Міський голова |
Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
||||||||||||||||||||||
Проект |
Х |
||||||||||||||||||||||
Попередній |
|||||||||||||||||||||||
Уточнений |
|||||||||||||||||||||||
Зміни |
|||||||||||||||||||||||
зробити позначку "Х" |
|||||||||||||||||||||||
Коди |
|||||||||||||||||||||||
Підприємство |
Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
за ЄДРПОУ |
39007143 |
||||||||||||||||||||
Організаційно-правова форма |
Комунальне підприємство |
|
|
за КОПФГ |
150 |
||||||||||||||||||
Територія |
м. Коломия |
|
|
за КОАТУУ |
2610600000 |
||||||||||||||||||
Орган державного управління |
|
|
|
за СПОДУ |
|
||||||||||||||||||
Галузь |
|
|
|
за ЗКГНГ |
|
||||||||||||||||||
Вид економічної діяльності |
|
|
|
за КВЕД |
86.10 |
||||||||||||||||||
Одиниця виміру, грн. |
|
Стандарти звітності П(с)БОУ |
Х |
||||||||||||||||||||
Форма власності |
Комунальна |
Стандарти звітності МСФЗ |
|
||||||||||||||||||||
Середньооблікова кількість штатних працівників |
201 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Місцезнаходження |
78200, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32 |
||||||||||||||||||||||
Телефон |
0343346364 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Керівник |
Буртик Марія Володимирівна |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА __ 2023___ рік |
|||||||||||||||||||||||
Найменування показника |
Код рядка |
Факт минулого року |
Фінплан поточного року |
Плановий рік (усього) |
У тому числі за кварталами |
||||||||||||||||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||||||||||||||
I. Фінансові результати |
|||||||||||||||||||||||
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація) |
|||||||||||||||||||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
100 |
##### |
- |
50 000,0 |
12 464,05 |
12 412,97 |
12 613,05 |
12 509,90 |
|||||||||||||||
Дохід (виручка) від фінансової діяльності та інші доходи (кредити, позики, гранти, платні послуги, депозити, оренда приміщень і т.д.) |
110 |
187,5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у тому числі: |
120 |
- |
- |
4 000,0 |
1 064,2 |
959,1 |
949,1 |
1 027,6 |
|||||||||||||||
Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини в місті Коломиї |
121 |
- |
|||||||||||||||||||||
Видатки, пов'язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та /або евакуйованим особам у зв'язку із введеням воєнного стану |
122 |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||||
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я (Міська комплексна Програма "Здоров'я громади на 2019-2023 роки")) |
123 |
4 000,0 |
1 064,2 |
959,1 |
949,1 |
1 027,6 |
|||||||||||||||||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
130 |
##### |
- |
(45 522,8) |
(11 472,6) |
(11 322,6) |
(11 341,7) |
(11 386,0) |
|||||||||||||||
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: |
140 |
##### |
- |
(1 210,0) |
(349,0) |
(229,0) |
(422,0) |
(210,0) |
|||||||||||||||
медикаменти та перев’язувальні матеріали |
141 |
##### |
(460,0) |
(205,0) |
(85,0) |
(85,0) |
(85,0) |
||||||||||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(300,0) |
(75,0) |
(75,0) |
(75,0) |
(75,0) |
|||||||||||||||||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів |
142 |
(387,0) |
(750,0) |
(144,0) |
(144,0) |
(337,0) |
(125,0) |
||||||||||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
150 |
(320,0) |
(500,0) |
(183,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(117,0) |
||||||||||||||||
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: |
160 |
##### |
- |
(2 000,0) |
(636,7) |
(381,6) |
(381,6) |
(600,1) |
|||||||||||||||
Витрати на електроенергію |
161 |
(305,8) |
(1 953,5) |
(625,0) |
(370,0) |
(370,0) |
(588,5) |
||||||||||||||||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
162 |
(18,3) |
(34,5) |
(8,7) |
(8,6) |
(8,6) |
(8,6) |
||||||||||||||||
Витрати на природній газ |
163 |
(29,5) |
(12,0) |
(3,0) |
(3,0) |
(3,0) |
(3,0) |
||||||||||||||||
Витрати на теплоенергію |
164 |
(195,9) |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
170 |
(812,0) |
(1 150,0) |
(348,5) |
(341,6) |
(126,1) |
(333,9) |
||||||||||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Витрати на оплату праці |
180 |
##### |
(30 910,0) |
(7 740,0) |
(7 670,0) |
(7 700,0) |
(7 800,0) |
||||||||||||||||
Відрахування на соціальні заходи |
190 |
##### |
(6 797,8) |
(1 703,4) |
(1 684,4) |
(1 694,0) |
(1 716,0) |
||||||||||||||||
Витрати на відрядження |
200 |
(48,0) |
(10,0) |
(1,5) |
(3,5) |
(3,5) |
(1,5) |
||||||||||||||||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
210 |
(25,0) |
(55,0) |
(8,0) |
(10,0) |
(32,0) |
(5,0) |
||||||||||||||||
Інші виплати населенню за рахунок відшкодування вартості лікарських засобів |
220 |
(400,0) |
(1 110,0) |
(202,5) |
(302,5) |
(302,5) |
(302,5) |
||||||||||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(810,0) |
(202,5) |
(202,5) |
(202,5) |
(202,5) |
|||||||||||||||||
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом) |
230 |
(23,1) |
(890,0) |
(150,0) |
(300,0) |
(290,0) |
(150,0) |
||||||||||||||||
в т.ч. витрати на виконання завдань і заходів програми "Здоров'я громади на 2019-2023 роки" |
|
(890,0) |
(150,0) |
(300,0) |
(290,0) |
(150,0) |
|||||||||||||||||
Амортизація |
240 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Інші витрати (санітарно-гігієнічні послуги) |
250 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Адміністративні витрати, у тому числі: |
260 |
##### |
- |
(8 942,2) |
(2 105,7) |
(2 249,5) |
(2 410,5) |
(2 176,5) |
|||||||||||||||
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. офісне приладдя та устаткування, витрати на канцтовари, запасні частини до транспортних засобів, ЗІЗ |
261 |
(95,0) |
(70,0) |
(25,0) |
(15,0) |
(15,0) |
(15,0) |
||||||||||||||||
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
262 |
(170,0) |
(350,0) |
(35,5) |
(33,0) |
(248,5) |
(33,0) |
||||||||||||||||
витрати на службові відрядження |
263 |
(7,0) |
(8,0) |
(1,5) |
(2,5) |
(2,5) |
(1,5) |
||||||||||||||||
витрати на оплату праці |
264 |
##### |
(6 780,0) |
(1 610,0) |
(1 750,0) |
(1 720,0) |
(1 700,0) |
||||||||||||||||
відрахування на соціальні заходи |
265 |
(741,5) |
(1 457,2) |
(345,2) |
(376,0) |
(370,0) |
(366,0) |
||||||||||||||||
Витрати на електроенергію |
266 |
(147,0) |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
267 |
(3,5) |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
Витрати на паливо-мастильні матеріали |
268 |
(40,0) |
(200,0) |
(57,5) |
(52,5) |
(42,0) |
(48,0) |
||||||||||||||||
витрати на охорону праці та навчання працівників |
269 |
(20,0) |
(40,0) |
(8,0) |
(16,0) |
(8,0) |
(8,0) |
||||||||||||||||
Амортизація |
270 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки, банківські послуги, ПДВ) |
280 |
(2,0) |
(37,0) |
(23,0) |
(4,5) |
(4,5) |
(5,0) |
||||||||||||||||
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: |
290 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
дохід від операційної оренди активів |
291 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
дохід від реалізації необоротних активів |
292 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Інші витрати від операційної діяльності (Підписка на періодичні видання) |
300 |
(15,0) |
(25,0) |
- |
- |
- |
(25) |
||||||||||||||||
ІІ. Елементи операційних витрат |
|
||||||||||||||||||||||
Матеріальні затрати |
310 |
##### |
- |
(6 925,0) |
(1 879,2) |
(1 668,2) |
(1 657,7) |
(1 720,0) |
|||||||||||||||
Витрати на оплату праці |
320 |
##### |
- |
(37 690,0) |
(9 350,0) |
(9 420,0) |
(9 420,0) |
(9 500,0) |
|||||||||||||||
Відрахування на соціальні заходи |
330 |
##### |
- |
(8 255,0) |
(2 048,6) |
(2 060,4) |
(2 064,0) |
(2 082,0) |
|||||||||||||||
Амортизація |
340 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
Інші операційні витрати |
350 |
(499,5) |
- |
(730,0) |
(150,5) |
(123,5) |
(320,5) |
(135,5) |
|||||||||||||||
Разом (сума рядків 310 - 350) |
360 |
##### |
- |
(53 600,0) |
(13 428,3) |
(13 272,1) |
(13 462,2) |
(13 437,5) |
|||||||||||||||
ІІІ. Інвестиційна діяльність |
|
||||||||||||||||||||||
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: |
370 |
##### |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках; резервний фонд (в т. ч. залишки за минулий період) |
371 |
(602,0) |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: |
380 |
##### |
- |
(400,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(100,0) |
|||||||||||||||
капітальне будівництво |
381 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
придбання (виготовлення) основних засобів |
382 |
##### |
(400,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(100,0) |
(100,0) |
||||||||||||||||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
383 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
придбання (створення) нематеріальних активів |
384 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
385 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
капітальний ремонт |
386 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
ІV. Фінансова діяльність |
|
||||||||||||||||||||||
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
390 |
187,5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
кредити / позики |
391 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
гранти, платні послуги |
392 |
172,5 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
депозити |
393 |
15,0 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||||||||||||
Інші надходження (оренда) |
400 |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||||
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: |
410 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
кредити |
411 |
- |
|||||||||||||||||||||
позики |
412 |
- |
|||||||||||||||||||||
депозити |
413 |
- |
|||||||||||||||||||||
Інші витрати (оренда) |
420 |
- |
- |
||||||||||||||||||||
Усього доходів |
500 |
##### |
- |
54 000,0 |
13 528,3 |
13 372,1 |
13 562,2 |
13 537,5 |
|||||||||||||||
Усього витрат |
600 |
##### |
- |
(54 000,0) |
(13 528,3) |
(13 372,1) |
(13 562,2) |
(13 537,5) |
|||||||||||||||
Нерозподілені доходи |
650 |
##### |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||||||||||||
IV. Додаткова інформація |
на 1.01 |
на 1.04 |
на 1.07 |
на 1.10 |
на 31.12 |
||||||||||||||||||
Штатна чисельність працівників |
700 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
231,0 |
|||||||||||||||||
Первісна вартість основних засобів |
710 |
||||||||||||||||||||||
Податкова заборгованість |
720 |
- |
- |
||||||||||||||||||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою |
730 |
- |
- |
||||||||||||||||||||
Директор КНП КМР «КМЦ ПМСД» |
Марія БУРТИК |
||||||||||||||||||||||
(посада) |
(підпис) |
(ініціали, прізвище) |
Пояснювальна записка
до проекту рішення сесії «Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»
- Обґрунтування необхідності прийняття рішення
Згідно рішення сесії Коломийської міської ради від 29.05.2018 року №2679-33/2018 «Про створення Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» з 31.05.2018 року змінено статус комунального закладу на КНП та проведено відповідні реєстраційні дії.
Відповідно до Рішення сьомого демократичного скликання тридцять шостої сесії Коломийської міської ради від 06.09.2018 року № 2892-36/2018-36 Про затвердження «Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», враховуючи необхідність фінансового контролю установи, необхідно затвердити фінансовий план установи на 2023 рік.
- Мета та шляхи її досягнення
Метою затвердження фінансового плану є вдосконалення системи фінансового планування і підвищення ефективності роботи Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», тому що при функціонуванні підприємства відбувається безперервний кругообіг коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їх розподілу й використання. При цьому визначаються джерела коштів, напрямки та форми фінансування, проводяться розрахунки з постачальниками матеріально-технічних ресурсів та медикаментів, державними органами (сплата податків), персоналом підприємства тощо. Усі ці грошові відносини становлять зміст фінансової діяльності підприємства, в основу якої покладено належне забезпечення фінансування суб’єкта підприємницької діяльності.
- Правові аспекти
Зміни в системі фінансування охорони здоров’я, укладання договору з Національною службою здоров’я України «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», ст. 75, 78 Господарського кодексу України.
- Фінансово-економічне обґрунтування
Фінансовий план служить необхідною умовою для раціональної організації роботи на всіх ділянках фінансово-господарської діяльності підприємства.
Фінансове планування – це визначення обсягу фінансових ресурсів, необхідних для виробничо-господарської діяльності підприємства, а також джерел їх надходження.
Джерелом фінансування Програми є Національна служба здоров’я України, а також інші джерела, не заборонені чинним законодавством.
- Позиція заінтересованих органів
Контроль за проектом даного рішення покладено на постійну комісію з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин. Погоджено з відділом економіки, інвестиційної політики та енергозбереження та відділом з питань контролю праці міської ради, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції, юридичним відділом міської ради.
- Місцевий аспект
Затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» враховує потребу працівників установи та виконання умов договору, укладеного з Національною службою здоров’я України.
- Громадське обговорення
Затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» не потребує проведення громадського обговорення.
- Прогноз результатів
Затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» дозволить забезпечити установу гідною та своєчасною заробітною платою, оплатою енергоносіїв, оплатою послуг, медикаментами, інвентарем та розхідним матеріалом для первинної невідкладної допомоги, забезпечення матеріально-технічного оснащення підпорядкованих структурних підрозділів (наказ МОЗ України від 26.01.2018 року №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу»).
Прогноз результатів згідно розрахунків до фінансового плану наведено нижче.
Коди рядків визначено відповідно до ст. 75, 78 Господарського Кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1673 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів" та відповідно до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 21.06.2005 N 173 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 16.03.2009 N 216), наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки" від 02.03.2015 р. № 205.
РОЗРАХУНКИ ДО ПРОЕКТУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ |
|||||
КНП КМР "Коломийський міський центр ПМСД" |
|||||
на 2023 рік |
|||||
Код рядка |
141 |
||||
Назва рядка |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали |
||||
Аксесуари для одягу (Одноразові рукавички) |
18420000-9 |
10 000,00 |
|||
Бланки (Рецептурні бланки ф. №3) |
22820000-4 |
2 000,00 |
|||
Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (Ethanol (Етиловий спирт)) |
24300000-7 |
10 000,00 |
|||
Електронне обладнання |
31710000-6 |
20 000,00 |
|||
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (індикаторні смужки, тест-смужки) |
33120000-7 |
180 000,00 |
|||
Медичні матеріали (Шприци, перев'язувальний матеріал, стерильні рукавички, контейнери, медичні комплекти, ланцети) |
33140000-3 |
198 000,00 |
|||
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (меблі медичні, пробірки, штативи, одяг для медперсоналу, аптечки) |
33190000-8 |
150 000,00 |
|||
Фармацевтична продукція, Антисептичні та дезінфекційні засоби (Антисептичні та дезінфекційні засоби, Sodium chloride (натрію хлорид), Glucose (глюкоза), Epinephrine (адреналін), Ammonia (аміаку р-н), Metamizole sodium (анальгін), Atropine (атропіну сульфат), Validol (валідол), Valerian (валеріана), Verapamil (варапаміл), Diclofenac (диклофенак), Etamsylate (дицинон), Dexamethasone (дексаметазон), Bendazol (дибазол), Diphenhydramine (димедрол), Theophylline (еуфілін), Menadione (вікасол), Barbiturates in combination with other drugs (корвалол), Nikethamide (кордіамін), Captopril (каптоприл), Phenylephrine (мезатон), Magnesium sulfate (магнію сульфат), Drotaverine (нохшаверин, но-шпа, дротаверин), Glyceryl trinitrate (нітрогліцерин), Procaine (новокаїн), Prednisolone (преднізолон), Digoxin (діоксин), Furosemide (фуросемід), Barbiturates in combination with other drugs (барбовал), Papaverine (папаверин), Pitofenone and analgesics (спазмалгон), Chloropyramine (супрастин), Clemastine (тавегіл), Nifedipine (фармадипін), Hydrogen peroxide (водню пероксид), Comb drug (аеродезин), Salbutamol (вентолін), Strophantin (строфантин К), Ibuprofen (ібупрофен), Caffeine (кофеїн), Paracetamol (парацетамол), Charcoal medicinae (вугілля активоване), Loratadine (лоратадин), Loperamide (лоперамід), Ceftriaxone (цефтриаксон), Ketorolac (кеторолак), Decamethoxine (декаметоксин))) |
33600000-6 |
40 000,00 |
|||
Всього |
|
460 000,00 |
|||
Код рядка |
142, 261 |
||||
Назва рядка |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у т. ч. м'який інвентар, запасні частини до транспортних засобів |
||||
Пластмасові вироби (Відра пластмасові, совки, пластмасові ємкості) |
19520000-7 |
10 000,00 |
|||
Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
19640000-4 |
10 000,00 |
|||
Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
22810000-1 |
15 000,00 |
|||
Бланки |
22820000-4 |
20 000,00 |
|||
Швидкозшивачі та супутнє приладдя |
22850000-3 |
15 000,00 |
|||
Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей |
22990000-6 |
15 000,00 |
|||
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтери, картриджи) |
30120000-6 |
40 000,00 |
|||
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний, офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя) |
30190000-7 |
49 000,00 |
|||
Комп’ютерне обладнання та приладдя |
30230000-0 |
49 000,00 |
|||
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл |
31210000-1 |
2 000,00 |
|||
Мережеві кабелі |
31310000-2 |
10 000,00 |
|||
Електричні лампи розжарення |
31510000-4 |
1 000,00 |
|||
Світильники та освітлювальна арматура |
31520000-7 |
3 000,00 |
|||
Частини до світильників та освітлювального обладнання |
31530000-0 |
3 000,00 |
|||
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
32320000-2 |
10 000,00 |
|||
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
33760000-5 |
5 000,00 |
|||
Двигуни та їх частини |
34310000-3 |
15 000,00 |
|||
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
34320000-6 |
15 000,00 |
|||
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів |
34330000-9 |
10 000,00 |
|||
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
34350000-5 |
10 000,00 |
|||
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
39110000-6 |
40 000,00 |
|||
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи |
39120000-9 |
130 000,00 |
|||
Офісні меблі |
39130000-2 |
120 000,00 |
|||
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Мітли, щітки та інше господарське приладдя) |
39220000-0 |
5 000,00 |
|||
Вироби домашнього текстилю (Ковдри, подушки, лікарняна білизна, жалюзі) |
39510000-0 |
25 000,00 |
|||
Електричні побутові прилади |
39710000-2 |
20 000,00 |
|||
Ароматизатори та воски |
39810000-3 |
12 000,00 |
|||
Продукція для чищення |
39830000-9 |
16 000,00 |
|||
Конструкційні матеріали (Цемент, труби та арматура, цвяхи) |
44110000-4 |
45 000,00 |
|||
Столярні вироби (Вікна, двері) |
44220000-8 |
45 000,00 |
|||
Вироби для ванної кімнати та кухні |
44410000-7 |
15 000,00 |
|||
Замки, ключі та петлі |
44520000-1 |
10 000,00 |
|||
Фарби |
44810000-1 |
10 000,00 |
|||
Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники |
44830000-7 |
19 000,00 |
|||
Вапняк, гіпс і крейда (Вапно) |
44920000-5 |
1 000,00 |
|||
Всього |
|
820 000,00 |
|||
Код рядка |
150, 268 |
||||
Назва рядка |
Паливно-мастильні матеріали |
||||
Бензин |
09132000-3 |
665 000,00 |
|||
Мастильні засоби (Масло) |
09210000-4 |
35 000,00 |
|||
Всього |
|
700 000,00 |
|||
Код рядка |
160, 266, 267 |
||||
Назва рядка |
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: |
||||
Витрати на електроенергію |
09310000-5 |
1 953 5 000,00 |
|||
Витрати на водопостачання та водовідведення |
41110000-3 |
34 500,00 |
|||
Витрати на природній газ |
09123000-7 |
12 000,00 |
|||
Витрати на теплоенергію |
09320000-8 |
0,00 |
|||
Всього |
|
2 000 000,00 |
|||
Код рядка |
300 |
||||
Назва рядка |
Підписка на періодичні видання |
||||
Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали |
22210000-5 |
25 000,00 |
|||
Всього |
|
25 000,00 |
|||
Код рядка |
170, 262 |
||||
Назва рядка |
Оплата послуг (крім комунальних), в т. ч. супровід програмного забезпечення, телекомунікаційні послуги |
||||
Пакети програмного забезпечення для контролю відповідності (Медікс) |
600 000,00 |
||||
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
50112000-3 |
30 000,00 |
|||
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
50310000-1 |
45 000,00 |
|||
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) |
50410000-2 |
25 000,00 |
|||
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
50421000-2 |
6 000,00 |
|||
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (послуги за телефон та інтернет) |
64210000-1 |
30 000,00 |
|||
Страхові послуги (Послуги зі страхування життя та автомобілів) |
66510000-8 |
4 200,00 |
|||
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Виготовлення ЕЦП) |
72260000-5 |
3 000,00 |
|||
Рекламні та маркетингові послуги |
79340000-9 |
12 000,00 |
|||
Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) |
79710000-4 |
30 000,00 |
|||
Послуги у сфері охорони здоров’я |
85100000-0 |
680 000,00 |
|||
Послуги з чищення каналізаційних колекторів |
90470000-2 |
1 000,00 |
|||
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивіз сміття) |
90510000-5 |
22 800,00 |
|||
Інші послуги (99999999-9 - оплата кварплати приміщення за адресою вул. Привокзальна, 13) |
98390000-3 |
11 000,00 |
|||
Всього |
|
1 500 000,00 |
|||
Код рядка |
230 |
||||
Назва рядка |
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту) |
||||
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом) |
890 000,00 |
||||
Всього |
|
890 000,00 |
|||
Код рядка |
180, 264 |
||||
Назва рядка |
Витрати на оплату праці |
||||
Витрати на оплату праці основним працівникам |
|
30 910 000,00 |
|||
Витрати на оплату праці адміністративному персоналу |
|
6 780 000,00 |
|||
Всього |
|
37 690 000,00 |
|||
Код рядка |
181, 265 |
||||
Назва рядка |
Відрахування на соціальні заходи (нарахування на заробітну плату) |
||||
Відрахування на соціальні заходи основним працівникам |
|
6 797 800,00 |
|||
Відрахування на соціальні заходи адміністративному персоналу |
|
1 457 200,00 |
|||
Всього |
|
8 255 000,00 |
|||
Код рядка |
210, 269 |
||||
Назва рядка |
Витрати на охорону праці та навчання працівників |
||||
Послуги з навчання персоналу |
80511000-9 |
95 000,00 |
|||
Всього |
|
95 000,00 |
|||
Код рядка |
200, 263 |
||||
Назва рядка |
Витрати на відрядження працівників |
||||
Граничні норми добових витрат визначено абз. 6 пп. 170.9.1 ПКУ для цілей оподаткування ПДФО та військовим збором. Наведені норми встановлено для працівників підприємств усіх форм власності, крім державних службовців та осіб, які направляються у відрядження підприємствами, що повністю або частково утримуються за рахунок бюджетних коштів, для яких постановою КМУ від 02.02.2011 р. N 98 встановлено окремі норми. |
оплата за 1 день |
||||
Відрядження (Витрати, не підтверджені документально, на харчування та фінансування інших власних потреб фізичної особи (добові витрати) - Розмір 0,1 розміру МЗП, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, в розрахунку за кожен календарний день - СУМА (у межах України) 372,30 грн.) |
60 |
18 000,00 |
|||
Всього |
|
18 000,00 |
|||
Код рядка |
280 |
||||
Назва рядка |
Інші адміністративні витрати (юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки) |
||||
Юридичні послуги, штрафи, пені, неустойки, банківські послуги, ПДВ |
|
37 000,00 |
|||
Всього |
|
37 000,00 |
|||
Розрахунки до проекту фінансового плану по бюджетній програмі місцевого бюджету |
||||
на 2023 рік (0112152) |
||||
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров'я |
||||
Забезпечення виконання Постанови Кабінету міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 "Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань" |
||||
Забезпечення знеболення онкологічних хворих та інших пацієнтів якісними знеболюючими препаратами. (Згідно реєстру лікарів станом на 01.07.2022 року було 58 пацієнтів) |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Видатки на забезпечення відшкодування апаратів знеболення для онкологічних хворих та інших пацієнтів |
шт. |
125,00 |
4000 |
500 000,00 |
|
4000 |
500 000,00 |
||
Видатки на забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам |
||||
(Згідно реєстру лікарів станом на 01.06.2021 року в закладі задекларовано 52 пацієнтів-дітей, які визнані інвалідами з таких категорій захворювання, як: |
||||
- орфанні захворювання (Д-з: Муковісцидоз) – 1 дит.; |
||||
- захворювання центральної нервової системи (Д-з: Епілепсія) - 46 діт.; |
||||
- розлади психіки та поведінки (Д-з: Аутизм) – 3 дит.; |
||||
- захворювання органів зору (Д-з: Вроджена катаракта, ускладнена вторинною глаукомою) – 1 дит.; |
||||
- хвороби кістково-м’язевої системи та сполучної тканини (Д-з: Ювенільний ревматоїдний артрит) – 1 дит. |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Видатки на забезпечення відшкодування потреби протисудомних та антиепілептичних препаратів хворим дітям-інвалідам |
шт. |
387,50 |
800 |
310 000,00 |
Разом по п.1 Завдань і заходів програми |
810 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Закупівля тест-смужок, голок для індивідуальних глюкометрів, інсулінових шприців для дітей, хворих на цукровий діабет. |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Тест - полоски до прибору для вимірювання рівня цукру Accu-Chek Performa, № 50 |
шт. |
320,00 |
190 |
60 800,00 |
Голки для інсулінових шприців BD Micro-Fine (виробництва Ірландія) |
шт. |
5,51 |
5300 |
29 200,00 |
|
|
|
5490 |
90 000,00 |
|
|
|
|
|
Разом по п.2 Завдань і заходів програми |
90 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Забезпечення лікувального харчування для осіб хворих на фенілкетонурію |
||||
1 особа хвора на фенілкетонурію. Потреба становить - 6 банок на місяць (6 бан./міс. * 6 міс. = 36 банок); |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Нутриція PKU Нутрі 3 Енерджі |
бан. |
3 050,00 |
12 |
36 600,00 |
Нутриція PKU Нутрі 3 Концентрат |
бан. |
2 050,00 |
24 |
49 200,00 |
|
|
36 |
85 800,00 |
|
1 особа хвора на фенілкетонурію. Потреба становить - 5 банок на місяць (5 бан./міс. * 3 міс. = 15 банок); |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
МД-мил |
бан. |
3 000,00 |
15 |
45 000,00 |
|
|
|
15 |
45 000,00 |
1 особа хвора на фенілкетонурію. Потреба становить - 4 упаковки №15 на місяць (4 уп./міс. * 3 міс. = 12 упаковок); |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Афеніл Екстра |
уп. |
4 100,00 |
12 |
49 200,00 |
|
|
12 |
49 200,00 |
|
|
|
|
|
|
Разом по п.4 Завдань і заходів програми |
180 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Забезпечити раннє виявлення туберкульозної інфекції у дітей шляхом щорічного проведення туберкулінодіагностики (на 1 дитину 2 дози, з 1000 доз буде проведено туберкулінодіагностику 3000 дітей) |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Туберкулін №6 (БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л (BIOLEK TUBERCULIN PPD-L)) по 0,6 мл з активністю 2 ТО/доза |
уп. |
230,769 |
130 |
30 000,00 |
|
|
|
130 |
30 000,00 |
Разом по п.17 Завдань і заходів програми |
30 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Утримання будівель (енергоносії) КНП КМР "КМЦ ПМСД" |
||||
|
Од. виміру |
Ціна |
Кількість |
Сума |
Оплата водопостачання і водовідведення |
куб.м. |
38,33 |
900 |
34 500,00 |
Оплата електроенергії |
кВт*год |
7,50 |
195350 |
1 465 125,00 |
Оплата послуги з розподілу електроенергії |
кВт*год |
2,50 |
195350 |
488 375,00 |
Доставка природного газу |
щоміс. |
1 000,00 |
12 |
12 000,00 |
|
|
2 000 000,00 |
||
|
|
|
|
|
Разом по п.19 Завдань і заходів програми |
2 000 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Провести ремонт приміщень, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом |
||||
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення поточного ремонту, та придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом) |
од. |
1 000,00 |
890 |
890 000,00 |
|
|
|
890 |
890 000,00 |
Разом по п.18 Завдань і заходів програми |
890 000,00 |
|||
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
4 000 000,00 |
Директор КНП КМР "КМЦ ПМСД" |
Марія БУРТИК |
|||
Головний бухгалтер |
Галина ВЛАДИКА |
|||
Виконавець: Економіст |
||||
Оксана Семенюк |