НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 21 листопада 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін до рішення міської ради від 23. 02. 2017 р. №1288-18/2017 "Про затвердження програми "Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки"
Рішення міської ради №2351-29/2018 від 25.01.2018р. Втратив чинність
Про внесення змін до рішення міської ради від 22.11.2018 року №3196-39/2018 "Про внесення змін до рішення міської ради від 16.11.2017 року №2041-26/2017 "Про затвердження програми "Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки"
Рішення міської ради №4890-66/2020 від 26.08.2020р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.11.2018
Про внесення змін до рішення
міської ради від 16. 11. 2017 р.
№2041-26/2017 «Про затверджен-
ня програми «Благоустрій міста
Коломиї на 2018-2020 роки»
У зв’язку з зміною замовника та виконавця програми «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки» та з метою вдосконалення відносин, що виникають у сфері благоустрою міста, керуючись законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
вирішила:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 16.11.2017 р. № 2041-26/2017 «Про затвердження програми «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки», виклавши програму «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки» в наступній редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 25.01.2018 р. №2351-29/2018 «Про внесення змін до рішення міської ради від 16.11. 2017 року №2041-26/2017 «Про затвердження програми «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки».
3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Б. Федорука.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій (В. Козоріз).
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 22.11.2018 р. №3196-39/2018
Програма «Благоустрій міста Коломиї на 2018 - 2020 роки»
Замовник програми
Начальник управління
комунального господарства
міської ради Наливайко В. Я. ___________
Керівник програми
Заступник міського голови Федорук Б. М. ___________
ПОГОДЖЕНО:
Відділ економіки, інвестиційної
політики та енергозбереження
міської ради Образцова В. Т. ___________
Фінансове управління
міської ради Бакай Г. Д. ____________
Юридичний відділ
міської ради Сончак Л. Б. __________
Голова постійної комісії
з питань житлово-комунального і
дорожнього господарства
та комунікацій міської ради Козоріз В. Г. ___________
ПАСПОРТ
програми «Благоустрій міста Коломиї на 2018 - 2020 роки»
- Ініціатор замовлення програми (замовник): Коломийська міська рада
- Розробник програми: управління комунального господарства
- Термін реалізації програми: з 2018 по 2020 роки
- Етапи фінансування:
Роки |
Всього |
Обсяг фінансування за джерелами фінансування, тис.грн. |
|||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Фонд охорони навколишнього природного середовища |
Міський бюджет |
Інші джерела |
|||
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||||||
2018-2020 |
1720455,054 |
135708,0 |
45692,0 |
97543,0 |
150254,054 |
191258,0 |
1100000,0 |
2018 |
179771,054 |
13458,0 |
17517,0 |
30784,0 |
49019,054 |
68993,0 |
- |
2019 |
735380,0 |
42659,0 |
12213,0 |
25400,0 |
48112,0 |
56996,0 |
550000,0 |
2020 |
805304,0 |
79591,0 |
15962,0 |
41359,0 |
53123,0 |
65269,0 |
550000,0 |
- Обсяг фінансування програми: 1720455,054 тис.грн.
- Очікувані результати виконання програми.
Реалізація програми дозволить забезпечити:
– покращення санітарно-епідеміологічного стану;
– зменшення обсягів захоронення твердих побутових відходів;
– покращення, оновлення і збільшення парку спецтранспорту та контейнерного
господарства;
– покращення якості обслуговування жителів у сфері;
поводження з твердими побутовими відходами, охоплення вивезенням сміття всієї території;
– покращення екологічного, технічного та санітарного стану полігону ТПВ;
– зменшення шкідливого впливу твердих побутових відходів на навколишнє
природнє середовище та здоров'я людини;
– запровадження нових технологій у сфері поводження з твердими побутовими
відходами, зокрема створення потужностей з переробки побутових відходів;
– підвищення освітнього рівня населення та забезпечення участі громадян у
вирішенні питань у сфері поводження з твердими побутовими відходами;
– забезпечення спільної діяльності органів місцевої влади, бізнесу та
громадськості області у розв’язанні проблеми побутових відходів;
- Термін проведення звітності: щорічно за звітний рік.
Замовник програми
Управління
комунального господарства Наливайко В. Я. ___________
Керівник програми
Заступник міського голови Федорук Б. М. ___________
Розділ 1. Визначення проблеми на розв’язання якої спрямована Програма
Програма «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки» спрямована на реалізацію Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та її дія розповсюджується на територію територіальної громади м. Коломия та приєднаних сільських територіальних громад.
Питання благоустрою є одним з основних питань, з яким щоденно стикаються всі без виключення верстви населення територіальної громади м. Коломиї, приєднаних сільських територіальних громад та гості нашого краю. Тому воно дуже гостро стоїть на порядку денному міської виконавчої влади. Виключно через економічні чинники складними залишаються питання комплексного підходу до питань благоустрою. Фактичне фінансування за бюджетними призначеннями на утримання та ремонт об’єктів значно менше від кошторисної потреби. Об’єкти благоустрою не утримуються у належному експлуатаційному стані. Відсутня повноцінна інвентаризація матеріальних та нематеріальних активів. Виникає нагальна потреба перегляду підходів до обліку міського комунального майна, принципів утримання та облаштування об’єктів благоустрою.
Розділ 2. Характеристика та аналіз стану об’єктів благоустрою
2.1. Вулично–дорожня мережа та засоби регулювання дорожнього руху.
В місті є 396 вулиць, 5 площ, 1 проспект. Загальна протяжність міського дорожнього фонду становить 123,3 км, з них обладнаних дощовою каналізацією 45 км, протяжність тротуарів 49,2 км. Крім того в нас експлуатується 64,4 тис. м2 внутрішньоквартальних доріг та тротуарів в мікрорайонах висотної забудови.
Згідно технічних паспортів існує 39 автомобільних мостів протяжністю 393 м/п і 6 пішохідних мостів протяжністю 47 м/п. З них 43 мости мають залізобетонні несучі конструкції, 2 мости – металеві несучі конструкції.
Згідно інвентаризації проведеної в 2010 році існує встановлених 1144 дорожніх знаків, 13 світлофорних об’єктів, 500 м/п пішохідного та дорожнього огородження.
На даний час вулично–дорожня мережа потребує негайного ремонту. Більшість вулиць з асфальтовим покриттям збудовані ще в 70-х -80-х роках і на них жодного разу не проводився капітальний ремонт. Інтенсивність дорожнього руху та навантаження великовантажного автотранспорту призводить до руйнування покриття проїжджої частини вулиць та конструкцій мостових споруд. На даний час реконструкції або капітального ремонту потребують: Шкрумеляка, Шарлая, Франка, Стефаника, Атаманюка, Старицького, Міцкевича, Винниченка, Гетьманська, Антоненка-Давидовича, Шипайла, Соборна, частково Староміська, Хмельницького і багато інших. Крім того, потребують ремонту вулиці з гравійним покриттям, яких є в місті 21% від всієї площі існуючого в місті дорожнього покриття. У вкрай незадовільному стані знаходяться внутрішньоквартальні проїзди в мікрорайонах багатоповерхової забудови, які потребують негайного ремонту. Потребують також ремонту автодорожні мости по вул. Мазепи, Косачівській, Трильовського, Моцарта, братів Білоусів,
У вкрай незадовільному стані знаходяться тротуари. Не задоволеними до цього часу є неодноразові прохання мешканців щодо влаштування одностороннього тротуару по вул. Петлюри від залізничного переїзду до межі міста.
Однією з найважливіших проблем є відкриті дощезбірники, кришки з яких викрадені невідомими особами. Така ситуація може призвести до травматизму пішоходів і велосипедистів та пошкодження автотранспорту. З метою виключення можливості крадіжки кришок дощезбірників необхідно замінити їх на вироби з композитних матеріалів, які не представляють цінності для збирачів металобрухту.
Засоби регулювання дорожнього руху (дорожні знаки, розмітка, світлофори тощо) також потребують щоденного обслуговування, ремонту, заміни та реконструкції. Необхідно провести модернізацію існуючих світлофорних об’єктів шляхом заміни на більш економні та інформативніші із світлодіодними джерелами світла (13 шт.), встановити пішохідні світлофори на перехрестях вулиць Чайковського – Шкрумеляка, Петлюри- Хмельницького, провести заміну та встановити додатково нові знаки для регулювання дорожнього руху і показники маршрутного орієнтування, щорічно наносити вертикальну та горизонтальну дорожню розмітки, встановлювати пішохідне та дорожнє огородження в місцях концентрації руху автотранспорту, на перехрестях та біля навчальних закладів і інші роботи, які забезпечать безпеку дорожнього руху та належне інформування його учасників.
Одним з таких заходів, які покращать ситуацію з безпекою дорожнього руху є потреба у влаштуванні кільцевих розв’язок на основних і небезпечних перехрестях. На даний час розробляється проектна документація на п’ять кільцевих розв’язок – на перехресті вулиць Петлюри – Чехова, Богуна – Мазепи, Січових Стрільців – Бандери, Хмельницького – Моцарта, біля пл. Скорботи.
Однією з важливих ланок обладнання вулично-дорожньої мережі є роботи пов’язані з створенням сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. Це роботи по облаштуванню світлофорів пристроями мовного супроводження пішохідної зони, пониженню бортового каменю на пішохідних переходах, встановленню пішохідних напрямних огороджень біля пішохідних переходів, облаштуванню місць для паркування автомобілів з водіями-інвалідами.
Протягом всього року вулично-дорожня мережа потребує поточного утримання, а саме: прибирання, поливання в літній період, ліквідації слизькості та снігових утворень в зимовий період.
З метою розвантаження проїжджої частини вулиць від припаркованого автотранспорту необхідно передбачити місця для паркування автотранспорту та стоянки, обладнавши їх спеціальними засобами та паркоматами.
Одним з першочергових заходів, які необхідно провести для подальшого якісного обслуговування вулично-дорожньої мережі – паспортизація вулично-дорожньої мережі, так як в паспорті відображені вся інформація про ту чи іншу вулицю.
Як вулично-дорожня мережа, так і газони, парки сквери та інші території, які знаходяться в комунальній власності, потребують постійного та щоденного прибирання, вивезення сміття, впорядкування.
2.2.Санітарни очистка.
Найбільш пріоритетний напрямок розвитку інфраструктури територіальної громади м. Коломиї та приєднаних сільських територіальних громад - це туризм. З огляду на це, забезпечення належного санітарного стану території, а особливо рекреаційних та відпочинкових зон є одним із важливих питань розвитку сфери поводження з відходами.
За рахунок місцевого бюджету комунальними службами проводиться санітарна очистка вулиць, площ, скверів. На даний час прибирається 33% від необхідної території, яка знаходиться в комунальній власності. З вказаних об’єктів відходи транспортуються комунальними підприємствами, якими проводиться прибирання.
Інші побутові відходи в тому числі і від мешканців, відповідно до проведеного конкурсу збирають та транспортують до місця видалення побутових відходів - ТзОВ «АВЕ Коломия».
У відповідності до національної стратегії поводження з ТПВ в Україні першочерговими завданнями, які повинні бути здійснені, є стовідсоткове охоплення населення послугами зі збирання ТПВ, підвищення їх якості та запровадження роздільного збирання. Забезпечення стовідсоткового охоплення послугами зі збирання ТПВ стосується в першу чергу районів приватної забудови, які безпосередньо впливають на кількість несанкціонованих сміттєзвалищ та бюджетних витрат на їх ліквідацію, стан довкілля та здоров’я людей на цих територіях.
Існує проблема стихійних сміттєзвалищ. Це пов’язано з тим, що не все населення охоплене збором та вивозом побутових відходів через недостатню кількість контейнерів і спецавтотранспорту.
Для забезпечення належного санітарного стану територіальної громади м. Коломиї та приєднаних сільських територіальних громад необхідно визначити стратегію в даному напрямку орієнтовану на роздільний збір ТПВ, придбання обладнання для роздільного збору побутових відходів (контейнери) та запровадження роздільного збирання ТПВ, розширення парку спецтехніки для транспортування твердих побутових відходів; облаштування нових контейнерних майданчиків; ліквідацію стихійних сміттєзвалищ; створення пунктів прийому небезпечних відходів (електроніка, автомобільні шини) у складі ТПВ; охоплення збором твердих побутових відходів всіх мешканців і на кінець здійснення будівництва сміттєпереробного комплексу.
Для того щоб орієнтуватись, яким шляхом рухається територіальна громада м. Коломиї та приєднана сільська територіальна громада в питаннях санітарного очищення та перспективних планів в напрямку його розвитку та покращення розроблена та затверджена схема санітарного очищення території.
2.3. Вуличне освітлення.
Протяжність мереж зовнішнього освітлення складає 205,7 км., в тому числі повітряних ліній 181,5 км., кабельних 24,2 км. На опорах повітряних і кабельних ліній знаходиться 4400 світлоточок. На даний час для функціонування вуличного освітлення задіяно 38 трансформаторних підстанцій, на яких встановлені багатотарифні лічильники з диференційованим обліком електроенергії. Освітлюється 105 вулиць.
Необхідно постійно проводити ремонт і обслуговування ліній та елементів вуличного освітлення і збільшувати кількість освітлюваних вулиць з доведення їх кількості до 100 %. Забезпечити впровадження енергозберігаючих технологій в цю галузь.
2.4. Водні об’єкти та інженерний захист території.
На території існують п’ять річок (Прут, Радилівка, Чорний потік, Косачівка, Млинівка, Коломийка) протяжністю 33,3 км та три озера площею 29,5 га (по вул. А. Чехова по вул. Р. Шипайла, біля парку ім.. Т. Шевченка), які знаходяться у власності громади і утворюють водний баланс. Вони потребують постійного утримання, прибирання, розчистки русел від сміття та дерев, регулювання та кріплення берегів. Однією з найбільших проблем є зруйноване повінню 2008 року берегоукріплення дамби на р. Прут в районі парку ім. Т. Шевченка. Незакінчені розпочаті в 2008 році роботи по поліпшенню технічного стану та благоустрою озера по вул. Чехова. Також незакінчені роботи по регулюванню р. Коломийка. Крім того, необхідно постійно проводити робот із розчистки існуючих русел річок та озер, здійснювати зрізку чагарників та дерев. Проводити санітарну очистку русел. Також є необхідність у ремонті існуючих дамб та берегоукріплень. Дані проблеми потребують негайного вирішення, тому що ігнорування їх найближчим часом може призвести до негативних наслідків при надзвичайних ситуаціях.
Необхідно забезпечити належне водовідведення з територій, які потенційно підтоплюються дощовими, талими та ґрунтовими водами. Це мікрорайони Лисенка, Богуна, Бандери, Шарлая, Довбуша, Староміська, Миколайчука, Сосюри, Тичини, Сковороди, Кропивницького.
Крім того, для забезпечення належного та безпечного відпочинку громадян на водних об’єктах необхідно створити та обладнати пляжі та зони відпочинку на озері по вул. Чехова, озері в парку ім. Т. Шевченка та лівому березі р. Прут в районі моста на с. Н. Вербіж.
2.5. Об’єкти природно-заповідного фонду.
Існують 4 природно заповідних об’єкти місцевого значення: «Пам’ятка садово –паркового мистецтва «Парк ім. К. Трильовського», по вул. Франка - «Дуб Івана Франка», в парку ім. Т. Шевченка - «Горіх сірий», по вул. Театральній - «Магнолія», які потребують виготовлення проектів землеустрою, впорядкування і догляду.
«Парк ім. К. Трильовського» необхідно огородити, провести санітарну рубку аварійних та сухих дерев, реконструювати існуючі споруди, доріжки, впорядкувати зелені зони.
«Дуб Івана Франка» та «Магнолію» необхідно обгородити.
«Горіх сірий» треба почистити від сухих гілок та забезпечити його цілісність, так як одна з гілок відчахнулась від стовбура та загрожує падінням.
2.6. Озеленення.
Загальна площа зелених насаджень становить 899,1 га, з них зелених насаджень загального користування 259,1 га. В місті є 3 парки (ім. Т. Шевченка, по вул. Чехова – Петлюри, ім. К. Трильовського), 31 сквер (по вул. І. Мазепи біля ЗОШ № 1, на площі відродження біля кафе «Роксолана», по вул. О. Пушкіна біля цегельного заводу, по вул. Франка біля Коломийського районного району електромереж, біля озера по вул. А. Чехова, по вул. Січових Стрільців біля приміщення «Укрсоцбанку», по вул. Й. Кобринського біля приміщення ЦТП № 8, по вул. родини Крушельницьких, між вулицями І. Майданського - Карпатською, між вулицями Карпатською і Ю. Шкрібляка, біля кінотеатру «Джерело», на бул. Л. Українки біля стоматологічної поліклініки, біля будинку № 47 по бул. Л.Українки, біля пам’ятника пречистій Діві Марії, по вул. Чорновола біля будинку № 53, по вул. Січових Стрільців біля залізничного моста, по вул. А. Міцкевича біля РАЦСУ, по вул. С. Бандери біля пам’ятника С. Бандері, біля будинку № 46, по вул. Шевченка біля будинку № 21, на пл. Вічевий Майдан, по вул. М. Коцюбинського біля пам’ятного знаку І. Франку, сквер 750-річчя м. Коломиї по пр.. Грушевського, по вул. Січових Стрільців біля будинку № 12, біля базару «Гранд», біля музею «Писанка», по вул. О. Довбуша біля геріатричного будинку, біля пам’ятника воїнам – афганцям, на розі бул. Л. Українки і вул. Мазепи, по пр. Грушевського біля готелю «Прикарпаття», по вул. Гетьманській біля ринку «Торговиця»). Площа існуючих парків становить – 32,27 га, скверів загального користування становить 11,989 га.
Через відсутність належного фінансування на потреби озеленення, зелені зони загального користування знаходяться в занедбаному стані.
Зелені насадження загального користування потребують термінової інвентаризації та паспортизації.
Відповідно до складених актів комісії з озеленення в місті потребують зрізки 228 аварійних та сухих дерев.
Необхідно проводити посадку саджанців декоративних дерев на центральних вулицях та щорічне формування крони існуючих дерев.
Потребують реконструкції газони, які розміщені вздовж вулиць на тротуарах з метою пониження рівня ґрунту в них для мінімізації винесення його на проїжджу частину.
В весняно-літній періоди потребують викошування газони, необхідна стрижка живоплоту та інші роботи.
З метою розвитку міста, як туристично привабливого об’єкта та забезпечення естетичної привабливості є потреба у влаштуванні нових та догляді за існуючими квітниками .
2.7. Міські кладовища.
В комунальній власності перебувають три кладовища по вул. Довбуша площею 26,2 га (діюче), по вул. Карпатській площею 6 га та по вул. Мазепи площею 5,7 га. Необхідно щоденно проводити прибирання території, викошування газонів, ліквідацію чагарників, зрізання аварійних дерев, вивезення сміття. На території діючого кладовища по вул. Довбуша необхідно влаштувати доріжки між рядами поховань, огородити території кладовищ де не має огорожі, влаштувати вуличне освітлення, збудувати дренаж території. В 2014 році поряд з існуючим кладовищем по вул. Довбуша виділено нову площу 8,2 га для проведення поховань. Вказана територія потребує забезпечення благоустрою, в тому числі огорожі, доріжок, освітлення, туалетів і інших елементів.
2.8. Дитячі та спортивні майданчики.
На території існують 88 дитячих та 16 спортивних майданчиків розміщених на території мікрорайонів житлової забудови або в місцях масового відпочинку громадян. За останні три роки їх суттєво збільшилось, що говорить про те, що влада дбає за покращення можливості відпочинку та оздоровлення найменшого населення нашої громади.
Однак, необхідність в влаштуванні ще майданчиків не відпала, так як не всі райони забезпечені достатньою кількістю тих чи інших споруд.
2.9. Громадські вбиральні.
Існує 10 громадських вбиралень, 6 з яких є в комунальній власності (в сквері біля кінотеатру «Джерело», в парку ім. К. Трильовського, біля озера по вул. Чехова, по вул. Антоненка-Давидовича, 15 біля автостанції, на центральному продовольчому ринку, в парку ім.. Т. Шевченка), 1 в державній власності (на залізничному вокзалі) і 3 в приватній власності (на ринку «Торговиця», на промисловому ринку «Водолій», біля центрального продовольчого ринку). Всі вбиральні, які знаходяться в комунальній власності потребують капітального ремонту або реконструкції, так як вони не відповідають сучасним вимогам гігієни і санітарного забезпечення.
2.10. Полігон твердих побутових відходів.
Захоронення твердих побутових відходів здійснюється на полігоні твердих побутових відходів, який розміщений по вул. Шарлая. Полігон має площу 14 га , експлуатується з 1996 року. Щороку на полігоні захоронюється близько 60 тис м3 побутового сміття. На даний час полігон експлуатується і проводиться захоронення ТзОВ «Колокомунсервіс». На полігоні необхідно провести освітлення всієї території, влаштувати належні під’їздні дороги, придбати спеціалізовану техніку та інші роботи відповідно до виготовленої проектно-технічної документації для здійснення встановленого технологічного процесу. Крім того, та територія на якій проводилось захоронення потребує рекультивації.
Однак, головними проблемами експлуатації полігону є безпосередня близькість звалища до житлових будинків та відсутність можливості відсортування вторинної сировини. Ще однією проблемою у цій сфері є утворення метану та летких вуглеводнів на полігоні ТПВ внаслідок анаеробних процесів, які відбуваються у захоронених шарах сміття без доступу повітря. Це призводить до забруднення атмосферного повітря та створює високу ймовірність займання сміття. Тому в перспективі необхідно відмовлятись від послуги захоронення сміття і вишукувати можливих залучення інвесторів для будівництва сміттєпереробного заводу.
2.11. Безпритульні тварини.
Одним із критеріїв приналежності до європейської цивілізації є ставлення суспільства до тварин. Саме прийняття Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» відбиває якісне зрушення в громадській свідомості, коли проблема захисту тварин від жорстокого поводження переходить до розряду соціально значущих. Безпритульні тварини, бігаючи вулицями міста спричиняють багато незручностей для мешканців і гостей. Деяка частина цих собак є агресивними і можуть покусати людей. Крім того, є небезпека, що частина з них несуть важкі захворювання. Найбільш ефективним і науково підтвердженим методом зменшення чисельності безпритульних тварин є метод їхньої стерилізації хірургічним шляхом.
На даний час відловом бродячих собак опікується комунальне підприємство «Коломийська ритуальна служба», яке ловлячи собак спеціальними засобами, з умовою не причинити шкоди тварині, транспортує їх у створений на території міста притулок, здійснює їх вакцинацію, стерилізацію, ідентифікацію і повертає в міське середовище.
Притулок для бродячих собак перебуває в комунальній власності і розміщений по вул. Горбаша, 10А. На даний час в притулку проживають 148 собак. Притулок створений в 2013 році. Утримується притулок за рахунок коштів місцевого бюджету та частково за рахунок громадських організацій та небайдужих до даної проблеми людей.
На даний час розробляється проектно-технічна документація для будівництва притулку, який би відповідав всім існуючим нормам і правилам. В 2017 році заплановано відповідно до виготовленої документації розпочати будівництво притулку за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища.
Для функціонування даної служби та виконання вищеперечислених робіт необхідне належне фінансування, яке необхідно передбачити в бюджетах різних рівнів.
2.12. Інші об’єкти благоустрою.
На території існують інші об’єкти благоустрою, що потребують ремонту існуючих на них споруд, а саме: пл. Скорботи, пл. Шевченка, пл. Відродження, пл. 750-річчя Коломиї, кляштор. Елементами благоустрою також є малі архітектурні форми (лавки, урни, рекламні тумби), декоративне огородження, пам’ятники, павільйони автобусних зупинок, меморіальні дошки і інше. Вказані об’єкти також потребують вкладення коштів для іх утриманні чи ремонту.
3. Мета програми.
Визначення комплексу завдань та заходів, спрямованих на забезпечення утримання в належному стані об’єктів благоустрою, які знаходяться в комунальній власності територіальної громади м. Коломиї та приєднаних сільських територіальних громад.
Завданням програми є реалізація комплексу заходів щодо забезпечення благоустрою міста, належного санітарного стану, забезпечення нормативного рівня умов проживання населення в урбанізованому середовищі.
Шляхи розв’язання проблем у сфері благоустрою нашої території є дотримання населенням правил благоустрою і належне фінансування комплексу робіт необхідних для покращення об’єктів благоустрою, а саме:
- ремонту і утримання дорожньої мережі та засобів регулювання дорожнього руху;
- утримання вуличного освітлення;
- утримання зелених насаджень;
- утримання кладовищ;
- санітарна очистка території;
- обслуговування і ремонт споруд на водних об’єктах;
- утримання об’єктів природно-заповідного фонду;
- утримання та ремонт дитячих і спортивних майданчиків;
- утримання громадських вбиралень;
- утримання притулку для безпритульних тварин;
- проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень та вулично-дорожньої мережі;
- розроблення схеми санітарного очищення території;
- утримання в належному санітарному і технічному стані полігону твердих побутових відходів;
- постійне інформування громадськості про проблемні питання сфери благоустрою;
- вивезення та недопущення утворень стихійних сміттєзвалищ;
- залучення широких верств населення до здійснення заходів у сфері благоустрою;
- навчально-виховні та інформаційно-рекламні заходи, спрямовані на активізацію участі населення у сфері благоустрою.
4. Фінансове забезпечення виконання завдань Програми.
Фінансування заходів програми передбачається здійснювати за рахунок видатків з державного, обласного та міського бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, спонсорів, благодійних організацій та громадськості.
Завдання та кошти необхідні для реалізації програми наведені в додатку.
5. Координація та контроль за виконанням Програми.
Контроль за виконанням цієї програми здійснює міська рада у межах своєї компетенції.
Координацію виконання заходів Програми здійснює виконавчий комітет Коломийської міської ради.
Громадський контроль за ходом реалізації програми здійснюють (за їх бажанням) представники громадських організацій, у статутах яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства та громадська рада у сфері житлово-комунального господарства.
- Очікувані результати.
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
збереження стану об'єктів загального користування, історико-культурного, природоохоронного та іншого призначення, а також природних ландшафтів, рекреаційних зон;
ремонт та будівництво нових автомобільних доріг та тротуарів;
поліпшення санітарного стану навколишнього природного середовища та створення кращих умов для життєдіяльності мешканців;
зменшення шкідливого впливу побутових відходів на навколишнє природнє середовище та здоров'я людини;
підвищення рівня якості послуг, що надаються населенню з питань благоустрою та санітарної очистки;
поліпшення стану освітлення території;
покращення інженерного захисту території;
створення умов для очищення міста від забруднення побутовими відходами;
впровадження сучасних технологій, використання спеціалізованого обладнання;
підвищення ефективності функціонування підприємств з питань благоустрою.
Додаток
до програми «Благоустрій міста
Коломиї на 2018 - 2020 роки»
ЗАВДАННЯ ТА КОШТИ
необхідні для реалізації програми
(тис. гривень)
Найменування завдання |
Найменування показника (одиниця виміру) |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Виконавець програми |
Джерела фінансування (місцевий бюджет, інші джерела) |
Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис.грн |
В т.ч. за роками |
|||||
Усього |
за роками |
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||||
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Забезпечення дотримання законодавства у сфері благоустрою |
Інвентаризація і паспортизація вулично-дорожньої мережі, (вулиць, площ, проспектів) |
402 |
202 |
200 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації і паспортизації вулиць |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
- |
Інвентаризація зелених насаджень вздовж вулиць (км) |
21,7 |
- |
21,7 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
100,0 |
- |
100,0 |
- |
|
Інвентаризація скверів (га) |
8,65 |
- |
8,65 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
50,0 |
- |
50,0 |
- |
|
Інвентаризація та паспортизація мереж вуличного освітлення (км) |
207 |
- |
207 |
- |
Проведення паспортизації мереж вуличного освітлення |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
400,0 |
400,0 |
- |
- |
|
Схема маршрутного орієнтування |
1 |
- |
1 |
- |
Розроблення технічної документації – схема маршрутного орієнтування з визначенням необхідної кількості дорожніх знаків |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
500,0 |
- |
500,0 |
- |
|
Контроль за зрізанням, посадкою дерев, кущів |
- |
- |
- |
- |
Контроль за зрізанням, посадкою дерев, кущів |
УКГ |
УКГ, відділ муніципальної інспекції, екологічна інспекція |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Вулично-дорожня мережа |
Вулиці (км) |
15 |
5 |
5 |
5 |
Реконструкція вулично–дорожньої мережі |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджети |
150000,0 |
50000,0 |
50000,0 |
50000,0 |
Вулиці (тис.м2) |
55,0 |
15,0 |
20,0 |
20,0 |
Капітальний ремонт вулиць |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджети |
49500,0 |
13500,0 |
18000,0 |
18000,0 |
|
Вулиці (тис.м2) |
30,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Поточний ремонт вулиць |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон Екологія» |
Міський, обласний, державний бюджети |
15000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
|
Інженерні споруди |
5 |
2 |
1 |
2 |
Ремонт автодорожніх і пішохідних мостів |
УКГ |
УКГ, КП«Полігон Екологія» |
Міський, обласний, державний бюджети |
1050,0 |
550,0 |
100,0 |
400,0 |
|
(шт.) |
45 |
45 |
- |
- |
Проведення технічного огляду та надання висновків про стан мостів |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
|
Тротуари (тис. м2) |
13,0 |
5,0 |
5,0 |
3,0 |
Ремонт тротуарів |
УКГ |
УКГ, КП«Полігон Екологія» |
Міський, обласний, державний бюджети |
3900,0 |
1500,0 |
1500,0 |
900,0 |
|
Тротуари (тис. м2) |
2250 |
- |
2250 |
- |
Влаштування тротуарів |
УКГ |
УКГ, КП«Полігон Екологія» |
Міський, обласний, державний бюджети |
1500,0 |
- |
1500,0 |
- |
|
Тротуари (шт..) |
81 |
40 |
41 |
- |
Пониження бортового каменю в місцях переходу з тротуарів на проїжджу частину |
УКГ |
УКГ, КП«Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
120,0 |
60,0 |
60,0 |
- |
|
Вулиці (тис.м2) |
891,4 |
Утримання в зимовий і літній періоди |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
||||
Узбіччя вулиць (км) |
50,0 |
10,0 |
20,0 |
20,0 |
Впорядкування узбіч вулиць (пониження рівня та вивезення грунту) |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
|
Вулиці (км) – 945 решіток |
45 |
Ремонт і утримання мережі дощової каналізації |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
630,0 |
180,0 |
200,0 |
250,0 |
||||
Дощезбірники (шт.) |
120 |
120 |
- |
- |
Встановлення кришок на дощезбірники та люків на мережі дощової каналізації |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
200,0 |
200,0 |
- |
- |
|
Водовідвідні канави( м/п) |
15,7 |
3,1 |
6,3 |
6,3 |
впорядкування відкритих водовідвідних канав та узбіччя на вулицях міста |
УКГ, мешканці приватного сектору |
УКГ, КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет, власні кошти мешканців |
250,0 |
50,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Внутрішньоквартальні проїзди (тис.кв. м.) |
1700,0 |
5000,0 |
5000,0 |
7000,0 |
Ремонт внутрішньо- квартальних проїздів в житлових мікрорайонах |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
15300,0 |
4500,0 |
4500,0 |
6300,0 |
|
Місця паркування і стоянки |
3 |
1 |
1 |
1 |
Будівництво місць для паркування та стоянок для автотранспорту |
Відділ капітального будівництва |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет |
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
|
Камери відеоспостереження |
50 |
25 |
25 |
Встановлення камер відеоспостереження за дорожнім рухом |
МВ УМВС |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет |
300,0 |
150,0 |
150,0 |
- |
||
Засоби регулювання дорожнього руху |
Світлофори (шт..) |
13 |
Утримання та обслуговування |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1200,0 |
400,0 |
400,0 |
400,0 |
|||
Ремонт світлофорів із заміною головок з світлодіодними джерелами світла |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
||||||
2 |
2 |
- |
- |
Встановлення пішохідних світлофорів на перехресті вул. Петлюри – Хмельницького, Чайковського - Шкрумеляка |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
||
3 |
1 |
1 |
1 |
Встановлення на світлофорах засобів мовного супроводу пішохідної фази (Грушевського- автостанція, Мазепи-Л. Українки, Мазепи - Богуна) |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
140,0 |
40,0 |
50,0 |
50,0 |
||
Огородження (м/п) |
600 |
200 |
200 |
200 |
Встановлення та ремонт металевого огородження |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія», «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
900,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
|
Дорожні знаки (шт..) |
300 |
100 |
100 |
100 |
Встановлення та ремонт |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
600,0 |
300,0 |
150,0 |
150,0 |
|
Дорожня розмітка (м2) |
14000 |
4000 |
5000 |
5000 |
Нанесення дорожньої розмітки вертикальної, повздовжньої та пішохідних переходів |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
1680,0 |
480,0 |
600,0 |
600,0 |
|
Обмежувачі руху автотранспорту |
Встановлення засобів обмеження руху автотранспорту (стовпчики, рампи, шлагбауми, «лежачі поліцейські») |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Санітарна очистка |
Прибирання (тис. м2) |
630,0 |
180,0 |
200,0 |
250,0 |
Підмітання, збирання сміття в літній і зимовий періоди |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
6800,0 |
2000,0 |
2300,0 |
2500,0 |
Очистка русел та берегів міських річок (м/п) |
11000 |
3500 |
3500 |
4000 |
Очистка від сміття, гілок , бруду, трави |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
560,0 |
180,0 |
180,0 |
200,0 |
|
Вивезення побутових відходів (тис. м3) |
15,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Навантаження та вивезення побутових відходів |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
3200,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1200,0 |
|
Захоронення побутових відходів (тис. м3) |
15,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Захоронення побутових відходів |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
710,0 |
230,0 |
230,0 |
250,0 |
|
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ (тис. м3) |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Збирання вивезення та захоронення стихійних сміттєзвалищ |
УКГ |
КП «Полігон Екологія», КП «Житлоіфноцентр» |
Міський бюджет |
130,0 |
40,0 |
40,0 |
50,0 |
|
Будівництво комплексу по переробці побутових відходів (шт..) |
1 |
Будівництво комплексу по переробці побутових відходів |
Міська рада |
УКГ |
інвестиції |
1100000,0 |
- |
550000,0 |
550000,0 |
||||
Об’єкт переробки біорозкладальних відходів |
1 |
Утримання площадки переробки біорозкладальних відходів |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
||||
Контейнерні майданчики (шт..) |
39 |
13 |
13 |
13 |
Ремонт та влаштування контейнерних майданчиків |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
390,0 |
130,0 |
130,0 |
130,0 |
|
Сортування побутових відходів (шт..) |
2 |
- |
2 |
- |
Створення сортувальних пунктів чи станцій для побутових відходів |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет, обласний фонд ОНПС |
100,0 |
- |
100,0 |
- |
|
Вуличне освітлення |
Будівництво, реконструкція, ремонт і утримання мережі вуличного освітлення (км) |
40,0 |
14 |
13 |
13 |
Реконструкція вуличного освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій, заміною опор |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний державний бюджети,» |
5500,0 |
1500,0 |
2000,0 |
2000,0 |
19,3 |
4,2 |
7,1 |
8,0 |
Капітальний ремонт вуличного освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій, заміною опор |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний державний бюджети |
3600,0 |
600,0 |
1000,0 |
2000,0 |
||
107,0 |
107,0 |
107,0 |
107,0 |
Утримання мережі вуличного освітлення з заміною ламп |
УКГ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний державний бюджети |
10500,0 |
3000,0 |
3500,0 |
4000,0 |
||
1 |
1 |
- |
- |
Встановлення пульта дистанційного управляння вуличним освітленням |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет |
650,0 |
650,0 |
- |
- |
||
11,0 |
1,5 |
3,5 |
6,0 |
Влаштування освітлення на вулицях |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет |
15000,0 |
2250,0 |
5250,0 |
7500,0 |
||
Засоби обліку електричної енергії (електролічильник) |
51 |
Заміна, повірка ремонт електролічильників та їх обслуговування |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
50,0 |
10,0 |
20,0 |
20,0 |
||||
Електроенергія (млн..кВт) |
3800 |
1200 |
1200 |
1400 |
Оплата за електроенергію використану для вуличного освітлення та світлофорів |
УКГ |
Коломийський МРЕМ ПАТ «Прикарпаттяобленерго» |
Міський бюджет |
6100,0 |
1800,0 |
2000,0 |
2300,0 |
|
Озеленення (259,1 га) |
Парки (32,27 га), сквери (11,989га) |
Реконструкція, капітальний ремонт та утримання парків, скверів |
УКГ , ВКБ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний, державний бюджет |
12000,0 |
2000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
||||
Нові парки (шт.) |
2 |
1 |
- |
1 |
Створення парків, скверів (з виготовленням проектно-технічної документації) |
УКГ , ВКБ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет |
5351,1 |
2500,0 |
- |
2851,1 |
|
Дерева кущі (шт.) |
3800 |
800 |
1000 |
2000 |
Садіння дерев, кущів |
УКГ |
УКГ,КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний, державний бюджет |
350,0 |
50,0 |
100,0 |
200,0 |
|
Дерева (шт..) |
450 |
150 |
150 |
150 |
Зрізання аварійних і фаутних дерев |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
700,0 |
200,0 |
250,0 |
250,0 |
|
Газони (тис.м2) |
27,461 |
27,461 |
27,461 |
27,461 |
Впорядкування та догляд за газонами |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
3700,0 |
1000,0 |
1200,0 |
1500,0 |
|
Квітники (тис. м2) |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Посадка та догляд за квітниками |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
|
Живопліт (тис. м/п) |
3,5 |
3,5 |
3,5 |
3,5 |
Догляд за живоплотом |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
450,0 |
150,0 |
150,0 |
150,0 |
|
Боротьба з бур’янами (га) |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Знищення буряну в т. ч. шкідливого, механічним та хімічним способом |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Декоративні дерева |
1300 |
1300 |
1300 |
1300 |
Формувальне обрізання |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
680,0 |
200,0 |
200,0 |
280,0 |
|
Інші роботи по озелененню |
Викорчовування пнів, згрібання гілок, поливання газонів і інші |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Водні об’єкти та інженерний захист територій |
Озера( шт.) |
1 |
Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Чехова |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3000,0 |
- |
1000,0 |
2000,0 |
|||
1 |
Впорядкування озера в парку ім.. Т. Шевченка |
УКГ ,ВКБ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
10000,0 |
- |
5000,0 |
5000,0 |
|||||
1 |
Впорядкування озера по вул. Шипайла |
УКГ , ВКБ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3000,0 |
- |
3000,0 |
- |
|||||
(шт..) |
3 |
Догляд за озерами |
УКГ |
УКГ, КП «Полігон Екологія», КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
||||
Пляжі (шт..) |
3 |
Обладнати пляжів на озері по вул. Чехова, в парку ім.. Т. Шевченка, на р. Прут |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний державний бюджет, обласне УНС |
1050,0 |
350,0 |
350,0 |
350,0 |
||||
Ріки (км) |
0,56 |
Реконструкція берегоукріплення – влаштування дамби на р. Прут від моста на с. Н. Вербіж до парку ім.. Т. Шевченка |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
17751,054 |
17751,054 |
- |
- |
||||
3,95 |
- |
- |
3,95 |
Регулювання і берегоукріплення р. Коломийка |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3600,0 |
- |
1800,0 |
1800,0 |
||
0,6 |
- |
0,6 |
- |
Регулювання русла р. Чорний потік |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
2000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
- |
||
1,5 |
- |
- |
- |
Кріплення берега з/б плитами і регулювання р. Чорний потік від буд.. № 130 по вул. Довбуша до вул. Міцкевича |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
20000,0 |
- |
- |
20000,0 |
||
2,0 |
- |
- |
2,0 |
Регулювання р. Чорний потік від вул. Міцкевича до р. Прут |
УКГ |
УКГ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
8000,0 |
- |
- |
8000,0 |
||
0,85 |
0,25 |
0,3 |
0,3 |
Берегоукріплення правого берега р. Прут: в районі водозабірних споруд в с. Княждвір; в р – ні інфільтраційних басейнів №1,2, 3,4; в місці переходу ЛЕП 6,0 кВТ електропостачання водозабірних споруд |
УКГ , КП «Коломия водоканал» |
УКГ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
5500,0 |
1500,0 |
2000,0 |
2000,0 |
||
1,0 |
- |
- |
1,0 |
Реконструкція берегоукріплювальне споруд лівого берега р. Прут в районі паперової фабрики |
УКГ |
УКГ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
20000,0 |
- |
- |
20000,0 |
||
0,92 |
- |
- |
- |
Регулювання і кріплення берега з/б плитами від вул. Чайковського до вул. Гірняка |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
12000,0 |
- |
- |
12000,0 |
||
Захист від підтоплення житлових мікрорайонів міста (га) |
162,0 |
26,0 |
52,7 |
83,3 |
Влаштування системи поверхневого водовідведення |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, |
61760,0 |
10000,0 |
20000,0 |
31760,0 |
|
Об’єкти природно-заповідного фонду |
Утримання об’єктів природно-заповідного фонду (шт.) |
3 |
3 |
- |
- |
Виготовлення проектно-технічної документації на землю на по т.. Франка – («Дуб Івана Франка»), в парку ім. Т. Шевченка – («Горіх сірий»), по вул. Театральній – («Магнолія») |
УКГ , ВКБ |
УКГ |
Міський, обласний, бюджет, фонд охорони НПС |
40,0 |
40,0 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
Огородження об’єктів природно-заповідного фонду – парк ім.. К. Трильовського |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, бюджет, фонд охорони НПС |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
- |
||
4 |
Утримання об’єктів природно-заповідного фонду |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
|||||
Кладовища |
Кладовище по вул. Довбуша (га) |
26,2 |
Утримання кладовища |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, державний бюджет |
1600,0 |
500,0 |
500,0 |
600,0 |
|||
Влаштування огорожі кладовища |
УКГ, |
УКГ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
500,0 |
500,0 |
- |
- |
||||||
Влаштування доріжок |
УКГ |
УКГ , «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
500,0 |
200,0 |
200,0 |
100,0 |
||||||
Влаштування освітлення |
УКГ |
УКГ , «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
100,0 |
50,0 |
50,0 |
- |
||||||
8,2 |
Будівництво нової площі кладовища |
УКГ, відділ архітектури, містобудування та капітального будівництва |
УКГ , «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
8763,5 |
3000,0 |
2000,0 |
3763,5 |
|||||
Кладовище по вул. Карпатській (га) |
6,0 |
Утримання кладовища |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
||||
Ремонт та влаштування огорожі |
УКГ , «КП Коломийська ритуальна служба» |
УКГ , КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
1200,0 |
500,0 |
500,0 |
200,0 |
||||||
Ремонт освітлення |
УКГ |
УКГ , КП «Житлоіфноцентр» |
Міський бюджет |
20,0 |
10,0 |
10,0 |
- |
||||||
Кладовище по вул. Мазепи (га) |
5,7 |
Утримання кладовищ |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
160,0 |
100,0 |
30,0 |
30,0 |
||||
Вирубування аварійних дерев |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
50,0 |
20,0 |
20,0 |
10,0 |
||||||
Ремонт огорожі |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет, польська громада |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
||||||
Дитячі та спортивні майданчики |
Дитячі майданчики (щт.) |
63 |
21 |
21 |
21 |
Ремонт майданчиків |
УКГ , КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
150,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
14 |
4 |
6 |
4 |
Встановлення дитячих майданчиків |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський, державний, обласний бюджет |
1400,0 |
400,0 |
600,0 |
400,0 |
||
Спортивні майданчики (щт.) |
12 |
4 |
4 |
4 |
Ремонт спортивних майданчиків |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
7 |
2 |
3 |
2 |
Встановлення спортивних майданчиків |
УКГ |
УКГ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський, державний, обласний бюджет |
8000,0 |
2000,0 |
3000,0 |
3000,0 |
||
Громадські вбиральні |
Комунальні вбиральні (шт.) |
6 |
2 |
2 |
2 |
Капітальний ремонт вбиралень які є в комунальній власності |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
2000,0 |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
Полігон твердих побутових відходів |
1 |
Обладнання полігону відповідно до проектно-технічної документації |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
10000,0 |
5000,0 |
2000,0 |
3000,0 |
||||
Рекультивація сміттєзвалища по вул. Шарлая (відповідно до розробленої проектно-технічної документації) |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
1000,0 |
300,0 |
400,0 |
300,0 |
||||||
Безпритульні тварини |
Притулок для собак |
Утримання притулку для безпритульних тварин |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
2500,0 |
500,0 |
1000,0 |
1000,0 |
||||
Розширення та придбання обладнання для притулку |
УКГ |
УКГ , КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
1500,0 |
700,0 |
400,0 |
400,0 |
||||||
Будівництво притулку для безпритульних тварин |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
30000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
||||||
Відлов собак |
Відлов бродячих собак |
УКГ |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Інші об’єкти благоустрою |
Пл. Скорботи |
1 |
Реконструкція пл.. Скорботи |
УКГ |
УКГ |
Міський, обласний, державний бюджет, |
10000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
- |
|||
Пл.. Відродження |
1 |
Ремонт конструкцій на пл. .Відродження |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1000,0 |
- |
1000,0 |
- |
||||
Пл.. Шевченка |
1 |
Ремонт пл.. Шевченка |
Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва |
УКГ |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
1000,0 |
- |
||||
Пл.. 750-річчя Коломиї |
1 |
Ремонт споруд пл... 750-річчя Коломиї |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1500,0 |
1500,0 |
- |
- |
||||
Павільйони автобусних зупинок (шт) |
13 |
- |
7 |
6 |
Ремонт павільйонів з встановленням лавок |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
|
23 |
10 |
5 |
8 |
Встановлення павільйонів автобусних зупинок |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1890,0 |
800,0 |
450,0 |
640,0 |
||
Лавки |
Встановлення і ремонт лавок для сидіння |
300 |
50 |
130 |
120 |
Встановлення та ремонт лавок на площах, в парках , скверах |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
1500,0 |
250,0 |
650,0 |
600,0 |
Урни для сміття |
Встановлення урн для сміття |
120 |
40 |
40 |
40 |
Встановлення урни для сміття вздовж вулиць, в парках скверах |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет, фонд охорони НПС |
330,0 |
100,0 |
110,0 |
120,0 |
Рекламні тумби |
7 |
- |
7 |
- |
Ремонт тумб |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
20,0 |
- |
20,0 |
- |
|
10 |
5 |
3 |
2 |
Встановлення тумб |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
130,0 |
50,0 |
30,0 |
50,0 |
||
Декоративне огородження (м) |
500 |
100 |
200 |
200 |
Встановлення декоративного огородження в центральній частинці міста |
УКГ |
УКГ |
Міський бюджет |
500,0 |
100,0 |
200,0 |
200,0 |
|
Фонтан на пл.. Шевченка |
1 |
1 |
1 |
1 |
Обслуговування фонтана, придбання обладнання для його обслуговування |
УКГ |
УКГ , КП «Коломия водоканал» |
Міський бюджет |
900,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
|
Спеціалізована техніка та обладнання |
Придбання спецтехніки та обладнання для утримання об’єктів благоустрою (од..) |
Придбання сміттєвозів, з ручним завантаженням, тротуарних підмітальних машин, намулососів, гідромашин, екскаваторів, бульдозерів, ямобурів, автогрейдерів, котків, піскорозкидувачів, поливальних машин, автовишок та іншої техніки та обладнання |
УКГ, КП «Полігон Екологія», КП «Коломийська ритуальна служба» КП «Житлоіфноцентр», КП Коломия «Паркосервіс», КП «Центральний ринок» |
УКГ, КП «Коломийська ритуальна служба» КП «Житлоіфноцентр», КП Коломия «Паркосервіс», КП «Центральний ринок» |
Міський бюджет, обласний, державний бюджети, державний, обласний, фонди охорони НПС |
20000,0 |
10000,0 |
5000,0 |
5000,0 |