НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Субота, 23 листопада 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Регламенту управління надання адміністративних послуг Коломийської міської ради
Рішення міської ради №1606-22/2017 від 22.06.2017р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
22.10.2018
Про внесення змін до Регламенту управління надання адміністративних послуг
Відповідно до частини 6 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
вирішила:
1.Внести зміни до Регламенту управління надання адміністративних послуг Коломийської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 22.06.2017 р. № 1606-22/2017 (далі - Регламент).
2. Пункт 7.2. Регламенту викласти у наступній редакції: «Адміністратор УНАП не пізніше наступного робочого дня після отримання вихідного пакету документів від суб’єкта надання адміністративної послуги здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до електронного реєстру та повідомляє про результати надання адміністративної послуги суб’єкту звернення за допомогою телекомунікаційних засобів.».
3. Організацію та контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови В. Григорука.
Міський голова І. Слюзар