НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 20 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Порядку використання коштів міського б..."  № 3053-38/2018-38 від 18.10.2018р. 
Документ №3053-38/2018 від 18.10.2018р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.10.2018



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(38  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 18.10.2018р.  № 3053-38/2018-38
 

Про затвердження Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів на реалізацію програм (проектів, заходів)


З метою відбору громадських об’єднань ветеранів, яким надаватиметься фінансова підтримка на реалізацію програм (проектів, заходів), відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 року № 156 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів» та від 12.10.2011 року № 1049 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


вирішила:


1.        Затвердити Порядок використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів), що додається.

2.        Організатор конкурсу (департамент соціальної політики міської ради) для проведення конкурсу керується постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2011 року № 1049 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка».

3.        Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови В. Григорука.



Міський голова                                                                                                                 І. Слюзар


ЗАТВЕРДЖЕНО                

рішення міської ради

                                                               від 18.10.2018 р. №3053-38/2018



ПОРЯДОК

використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм

(проектів, заходів)


1.        Цей порядок визначає механізм використання коштів міського бюджету (далі – бюджетні кошти) для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів) в місті Коломиї.

2.        Бюджетні кошти на фінансову підтримку громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів), надаються виключно на конкурсній основі.

3.        Процедура організації та проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка (далі – Конкурс) за рахунок коштів міського бюджету, визначається постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 року №1049 (зі змінами) «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка».

4.        Одержувачами коштів міського бюджету є громадські об’єднання ветеранів, які здійснюють свою діяльність на території м. Коломиї.

5.        Головним розпорядником бюджетних коштів та організатором конкурсну є департамент соціальної політики міської ради (далі – Організатор конкурсу).

6.        Метою проведення конкурсу є розвиток партнерства з громадськими об’єднаннями ветеранів та залучення їх до розв’язання соціальних проблем цільових груп населення м. Коломиї відповідно до визначених пріоритетних напрямків.

7.        Організатор конкурсу щорічно визначає пріоритетні напрямки на вирішення яких повинні спрямовуватись проекти, розроблені громадськими об’єднаннями ветеранів та погоджує з головою міської ради.

До пріоритетних напрямків можуть бути віднесені цілі та завдання:

визначені як пріоритетні у нормативних актах якими керується Організатор конкурсу;

визначені Організатором конкурсу на основі соціологічних та статистичних досліджень, експертних та аналітичних матеріалів, соціального моніторингу середовища цільової аудиторії;

визначені на основі збору пропозицій громадськості та представників цільової аудиторії, їх громадському обговоренню та підготовці аналітичного звіту за підсумками;

які не були розв’язані або розв’язані неефективно за попередній період та залишаються актуальними;

які потенційно можуть бути розв’язані або вже розв’язуються за участі громадських об’єднань ветеранів.

8.        Граничний обсяг фінансування за рахунок коштів міського бюджету може бути встановлено по кожному пріоритетному напрямку.

9.        Кошти міського бюджету, надані громадським об’єднанням ветеранів, спрямовуються на:

1) реалізацію програм (проектів, заходів) громадських об’єднань за результатами конкурсу, а саме:

відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, пов’язаних з вшануванням та увічненням пам’яті ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань та політичних репресій, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України, а також відвідування військових поховань і військових пам’ятників;

проведення заходів з пошуку, ексгумації та перепоховання останків загиблих (крім видатків розвитку);

проведення спортивно-реабілітаційних заходів;

проведення тренінгів, курсів, навчальних семінарів, засідань за круглим столом та інших інформаційно-просвітницьких заходів відповідно до тематики програми (проекту, заходу);

проведення заходів з військово-патріотичного виховання;

розроблення та виготовлення періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, адаптації, працевлаштування ветеранів та діяльності громадських об’єднань ветеранів без права їх подальшого використання в комерційних цілях;

2) адміністративні витрати на організаційне та матеріально-технічне забезпечення громадських об’єднань для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а саме:

оренда нежитлових приміщень у разі відсутності власних приміщень громадських об’єднань або наданих їм безоплатно відповідно до статті 20 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

оплата комунальних послуг у межах середніх норм споживання щодо приміщень, в яких громадське об’єднання провадить свою статутну діяльність;

оплата праці (матеріальне заохочення) для кожного з не більше трьох штатних працівників у розмірі не більше середньої заробітної плати по Україні за минулий рік;

придбання канцелярських товарів;

послуги зв’язку та обслуговування оргтехніки;

послуги з придбання та використання програм бухгалтерського обліку.

Під час складання конкурсної пропозиції та кошторису витрат на реалізацію програми (проекту, заходу) на адміністративні витрати закладається не більше 20 відсотків загального обсягу коштів фінансової підтримки.

10.        За рахунок бюджетних коштів, що спрямовуються за напрямами, передбаченими підпунктом 1 пункту 9 цього Порядку, можуть здійснюватися:

видатки на оплату послуг залучених спеціалістів (плата за договором про надання послуг), що передбачаються тільки для оплати послуг спеціалістів, які залучаються до підготовки, реалізації проекту або проведення заходу на підставі цивільно-правових договорів.

При цьому видатки на оплату послуг залучених спеціалістів не повинні перевищувати 20 відсотків загального обсягу бюджетних коштів фінансової підтримки, які призначаються для реалізації програми (проекту, заходу);

оренда приміщень, території, споруди;

художнє та технічне оформлення місць реалізації програми (проекту, заходу);

оплата транспортних послуг (у тому числі оренда транспортних засобів);

оренда обладнання, оргтехніки;

оплата поштових витрат та послуг зв’язку;

оплата поліграфічних та інформаційних послуг;

придбання канцелярських та господарчих товарів, необхідних для проведення програм (проектів, заходів);

відшкодування ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» та «Про жертви нацистських переслідувань» (які залучені до проведення або участі у програмі (проекті, заході), та штатним працівникам громадського об’єднання ветеранів (які залучені до виконання програми (проекту, заходу) витрат на проїзд, харчування та оплату вартості проживання в межах норм, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р.№ 98«Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів»;

одноразове навчання працівника громадського об’єднання, відповідального за підготовку та проведення тендера (торгів), у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за тендерною процедурою;

витрати, що обумовлені специфікою реалізації програми (проекту, заходу) за умови, що такі витрати були зазначені у конкурсній пропозиції, яку визначено переможцем конкурсу.

11.        Забороняється спрямування бюджетних коштів на:

Виконання (реалізацію) програм (проектів, заходів) за статтями витрат, які здійснюються за рахунок видатків бюджетів інших рівнів, застосування подвійного фінансування одного і того ж напряму з різних джерел;

Виконання (реалізацію) програм (проектів, заходів), які фінансуються за іншими бюджетними програмами;

оплату посередницьких послуг;

придбання основних засобів – меблів, оргтехніки, комп’ютерів, транспортних засобів тощо;

виконання (реалізацію) програм (проектів, заходів), метою яких є отримання прибутку;

надання (виплату) цільовим групам населення призів (якщо їх вартість перевищує 10 відсотків мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року), матеріальних допомог, грантів, тощо;

Оплату фуршетів та банкетів;

Здійснення діяльності релігійного або політичного характеру.

12.        Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.

13.        Відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань та проведення операцій, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в органах Державної казначейської служби України в установленому законодавством порядку.

14.        Організатор конкурсу забезпечує прозорість та відкритість проведення конкурсного відбору, а саме:

-        на офіційному сайті Організатора конкурсу публікуються дати проведення етапів конкурсу, висвітлюються анонси заходів та етапи реалізації проектів.

-        забезпечує проведення прямої відео трансляції засідань конкурсної комісії або відеозапис з подальшою публікацією на офіційному сайті протягом 3 робочих днів.

15.        Після укладення договору про реалізацію проекту (заходу) з громадськими об’єднаннями ветеранів, яких визнано переможцями конкурсу, Організатор конкурсу на наступний робочий день розміщує на своєму офіційному веб-сайті анонси та плани заходів та іншу інформацію, пов’язану з реалізацією відповідних програм (проектів , заходів).

17.        Громадськими об’єднаннями ветеранів, які отримали фінансову підтримку за рахунок коштів міського бюджету, не пізніше п’ятнадцятого числа місяця, наступного за тим, в якому відбувався захід, подають Організатору конкурсузвіт про реалізацію програми (проекту, заходу) та обсяг використаних бюджетних коштів за формою, згідно додатків.

18.        Організатор конкурсу проводить постійний моніторинг реалізації всіх програм (проектів, заходів) громадських об’єднань ветеранів, які отримують фінансову підтримку за рахунок коштів міського бюджету, шляхом відвідування представниками Організатору конкурсу програм (проектів, заходів), аналізу звітів громадських об’єднань ветеранів тощо.

Порядок проведення моніторингу реалізації програм (проектів, заходів), які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, та залучення до нього представників громадських об’єднань ветеранів затверджується Організатором конкурсу.

Результати моніторингу щомісяця до 10 числа оприлюднюються на сайті Організатора конкурсу.

19.        Форми документів:

Додаток        1. Оголошення про проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадським об’єднанням ветеранів, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка;

Додаток        2. Форма заяви на участь у конкурсі з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка;

Додаток        3. Форма опису проекту та кошторису витрат, необхідних для його реалізації;

Додаток        4. Інформація про діяльність громадських об’єднань ветеранів;

Додаток        5. Форма договору про надання фінансової підтримки;

Додаток        6. Проведення моніторингу та форма моніторингового звіту;

Додаток        7. Підсумковий звіт про виконання договору з реалізації проекту та обсяг використаних бюджетних коштів;

Додаток        8. Форма фінансового звіту про реалізацію проекту;

Додаток        9. Підсумковий висновок щодо реалізації проекту, розробленого громадським об’єднанням ветеранів, для реалізації якому надається фінансова підтримка.

20.        Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.



Додаток 1. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)


Оголошення про проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадським об’єднанням ветеранів, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка у _______ році

Департамент соціальної політики міської ради оголошує конкурс з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для виконання (реалізації) яких у ________ році надаватиметься фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету.

Конкурс проводиться в рамках виконання Програми _______________________________, затвердженої ________________________.

Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 року № 1049, «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка».

Мета конкурсу – розвиток партнерства з громадськими об’єднаннями ветеранів та залучення їх до розв’язання соціальних проблем цільових груп населення м. Коломиї відповідно до визначених пріоритетних напрямків.

Конкурсні пропозиції, які подаються на конкурс, мають бути спрямовані на вирішення таких пріоритетних завдань:

________________________________________

________________________________________

Рівень виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) має відповідати адміністративно-територіальному рівню проведення конкурсу.

Проекти (програми, заходи) для участі у конкурсі можуть подавати громадські об’єднання ветеранів, які:

  • Є юридичними особами, зареєстровані в установленому порядку
  • Зареєстровані не пізніше ніж за 6 місяців до оголошення конкурсу.
  • Відповідають типам організацій визначеним у Програмі __________,

а саме_____________.

Проекти можуть включати такі види діяльності:

___________________________________________

___________________________________________

У рамках проведення конкурсу не можуть бути підтримані проекти, які:

  • спрямовані на отримання прибутку;
  • спрямовані на підтримку політичної партії або релігійної організації;
  • не передбачають ___________ рівня реалізації.
  • Надання фінансової підтримки здійснюється в межах асигнувань, передбачених в міському бюджеті на ______ рік.

Загальний фонд бюджетних коштів конкурсу проектів, становить__________ грн. із них на відповідні пріоритетні напрямки:

_____________________________ _______ грн.

_____________________________ _______ грн.

Граничний осяг фінансування за рахунок бюджетних коштів одного проекту становить не більше ___________ грн.

За рахунок коштів міського бюджету може бути профінансовано не більше як 85% вартості проекту. Решта 15 % необхідного обсягу фінансування проекту, мають бути забезпечені громадськими об’єднаннями ветеранів у вигляді матеріальних чи нематеріальних ресурсів, у тому числі як оплата вартості приміщення, техніки, обладнання, проїзду.

Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі за формою згідно з додатком;
  • опис та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) проекту, заходу за рахунок бюджетних коштів за формою згідно з додатком;
  • листи-підтвердження органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, наукових установ, громадських об’єднань ветеранів, інших установ та організацій (в разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
  • інформацію про діяльність учасника конкурсу, зокрема про досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) протягом останніх двох років за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел фінансування, джерела фінансування громадського об’єднання ветеранів, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення.
  • документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи громадського об’єднання ветеранів (на підписання, подання чи захист конкурсної пропозиції – у разі підписання чи захисту конкурсної пропозиції не керівником громадського об’єднанням ветеранів).

Конкурсна пропозиція складається українською мовою.

Проекти, що подаються для участі у конкурсі повинні бути розраховані не більше ніж на один бюджетний рік.

Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, покладається на учасника конкурсу.

Конкурсні пропозиції подаються у друкованій та електронній формі.

Усі документи, що складають друкований варіант конкурсної пропозиції, мають бути подані в папці, прошнуровані та пронумеровані, укомплектовані відповідно до зазначеного вище переліку документів. Електронні копії документів, що складають конкурсну пропозицію, подаються у форматі PDF та Microsoft Word (Microsoft Excel) на CD або DVD диску чи інших електронних носіях інформації разом із друкованим варіантом конкурсної пропозиції.

Конкурсна пропозиція не повертається учасникові конкурсу.

Громадське об’єднання ветеранів може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.

Конкурсні пропозиції приймаються з ________ по ________ _____ року включно, щоденно, крім суботи, неділі та святкових днів, за адресою: _________________________________________________________________.

Консультації та додаткова інформація за телефоном ____________ або на сайті __________________ .

Строки проведення конкурсу з _______ по _________ _____ року.


До участі у конкурсі не допускаються громадські об’єднання ветеранів у разі, коли:

  • інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про громадське об’єднання ветеранів, що міститься у відкритих державних реєстрах;
  • громадське об’єднання ветеранів не є юридичною особою, зареєстрованою в установленому порядку, або було зареєстроване пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу;
  • громадське об’єднання ветеранів відмовилось від участі в конкурсі шляхом надсилання офіційного листа;
  • громадське об’єднання ветеранів перебуває у стадії припинення;
  • конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;
  • установлено факт порушення громадським об’єднанням ветеранів вимог бюджетного законодавства у попередніх двох бюджетних періодах.

Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих пропозицій громадським об’єднанням ветеранів відповідно до Порядку проведення конкурсу.



Додаток 2. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)


ЗАЯВА

про участь у конкурсі з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадським об’єднанням ветеранів, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка


Дата реєстрації заяви


Реєстраційний номер


(заповнює посадова особа організатора конкурсу)

1.

Найменування громадського об’єднання ветеранів відповідно до статуту та його статус


2.

Назва проекту


3.

Пріоритетне завдання, на розв’язання якого спрямовано проект

(словами, зазначити тільки одне)


4.

Загальна сума кошторису з урахуванням співфінансування


4.1.

за рахунок бюджетних коштів


4.2.

кошти співфінансування(не менше 15%)


5.

Строк реалізації проекту


7.

Прізвище та ім’я керівника організації, місцезнаходження організації, телефон, e-mail


8.

Прізвище, ім’я та посада керівника проекту, поштова адреса, телефон, e-mail


(заповнює учасник конкурсу)


Цією заявою підтверджую про __________________ факту порушення
(відсутність / наявність)

громадським об’єднанням ветеранів вимог бюджетного законодавства протягом одного або двох попередніх бюджетних періодів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(заповнює учасник конкурсу у разі наявності факту порушення вимог бюджетного законодавства -
вказується яке саме порушення вчинено та які заходи впливу були застосовані, зокрема попередження чи інші)


Гарантуємо, що у разі отримання фінансової підтримки за рахунок коштів міського бюджету ці кошти будуть використані винятково для потреб, визначених проектом, відповідно та в межах кошторису витрат, затвердженого організатором конкурсу. 

Із умовами конкурсу ознайомлені та згодні.







(посада керівника громадського об’єднання або уповноваженої особи)


(підпис)


(ПІБ)


“___? _________________ 20___ р.


Додаток 3. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)


ОПИС

проекту та кошторису витрат,  необхідних для його реалізації


(найменування проекту із речення, що відображає суть проекту, до 10 слів)



(громадським об’єднанням ветеранів відповідно до статуту)


1. Анотація проекту: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(не більше однієї сторінки друкованого тексту)

В анотації проекту потрібно чітко і лаконічно розкрити його зміст за такою схемою: хто реалізуватиме проект, в чому полягає його актуальність,  які заходи будуть здійсненні в рамках проекту, очікуваний результат, тривалість та бюджет.


2.Детальний опис проекту

2.1.Соціальна проблема та пріоритетне завдання, для вирішення яких спрямовано проект.

Які шляхи та методи вирішення соціальної проблеми та досягнення пріоритетного завдання передбачаються проектом, його мета?

2.2.Інформація про цільову аудиторію

на які цільові групи населення та організації поширюватиметься проектна діяльність. Коротко описати цільові групи (соціальні, вікові та географічні дані), а також зазначити кількісні показники – скільки представників цільової аудиторії буде охоплено проектом; скільки людей отримають користь від реалізації проекту, яким чином здійснюватиметься відбір/залучення учасників проекту.

2.3.Мета та завдання

Чітко сформулювати мету, яку ставить перед собою організація для вирішення обраної проблеми; завдання, які будуть вирішуватись для досягнення поставленої мети).

2.2.План реалізації проекту:

Потрібно детально описати план-графік заходів, які відбуватимуться у рамках реалізації проекту).

План може бути представлений у вигляді таблиці:

Етапи реалізації проекту

Опис заходів для здійснення етапу

Строк реалізації етапу

Відповідальний виконавець (прізвище та ініціали, посада)






















2.3.Відповідальні виконавці проекту:

Прізвище, ім’я, по батькові


Обов’язки у межах проекту


Освіта, спеціалізація (у т.ч. додаткові курси підвищення кваліфікації, тренінги, семінари)


Досвід роботи (Необхідно відобразити той досвід, який відповідає напрямкам проекту



2.4.Залучені до реалізації проекту організації (якщо такі є) та розподіл обов’язків між ними

№ з/п

Назва організації партнера

Контактна особа (П.І.Б., посада, тел.)

Форма участі та обов’язки в межах проекту

Примітка







2.5.Шляхи інформування громадськості про хід реалізації проекту

Зазначити способи розповсюдження та конкретні джерела оприлюднення інформації про реалізацію проекту, способи залучення ЗМІ, органів влади, партнерів та інших аудиторій до реалізації проекту.

2.6.Очікуваний результат та конкретні результативні показники:

Описати кількісні та якісні результати проекту, вплив на цільові групи, соціально-економічні наслідки, ефективність та корисність, короткострокові та довгострокові наслідки, можливість використання результатів проекту після його закінчення

2.7.Перспективи продовження проекту після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів та можливі джерела фінансування.


2.8.Яку частину коштів і з яких джерел очікується залучити для реалізації проекту?


3.Кошторис витрат на фінансову підтримку у сумі ______________гривень, додається.

(додається за формою згідно додатку на окремому аркуші(ах)


4.Обґрунтування кількості послуг та товарів

в тому числі й тих, що будуть залучені із інших джерел або за рахунок власного внеску організації) з урахуванням діючих цін та тарифів, особливостей проекту   та принципу економного витрачання бюджетних коштів та максимальної ефективності їх використання

__________________________________________________________________
(по кожній статті кошторису витрат з нового рядка)

5.Перелік та характеристика наявної матеріально-технічної та кадрової бази________________________________________________________________

(інформація вказується у кількісних показниках)

Примітки:

1. Громадське об’єднання ветеранів може додатково подати інші матеріали, які засвідчують його спроможність реалізувати проект.






(посада керівника громадського об’єднання ветеранів або уповноваженої особи)


(підпис)


(ПІБ)

“___? _________________ 20___ р.

КОШТОРИС ВИТРАТ

на фінансову підтримку громадським об’єднанням ветеранів для реалізації проектів, заходів

 

(назва громадського об’єднання ветеранів)

 

(назва проекту)

№ з/п

Стаття витрат

Розрахунок витрат

Сума коштів, міського

бюджетугрн.

Власний внесок організації, грн

Загальна сума коштів, грн

1

2

3

4

5

6

7

8

РАЗОМ витрат за кошторисом

 

 


1

Витрати на реалізацію проекту

 

 

 

1

Оплата послуг залучених спеціалістів (плата за договором про надання послуг), які залучаються до підготовки, реалізації проекту на підставі цивільно-правових договорів (не більше 20 % загального обсягу бюджетних коштів фінансової підтримки, які призначаються для реалізації проекту)

Кількість залучених осіб

Кількість годин

Оплата за годину

грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 

 

2

Оренда приміщень, територій, споруд, де проводиться захід (чи плата за їх користування)

Кількість одиниць

Кількість днів (годин) оренди

Вартість оренди за день (годину), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


3

Художнє та технічне оформлення місць реалізації проекту

Кількість одиниць

Кількість годин (днів)

Вартість за годину (день), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


4

Оплата транспортних послуг (у тому числі оренда транспортних засобів) (із зазначенням виду транспортного засобу)

Кількість одиниць

Кількість годин (км)

Вартість за годину (км), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


5

Оренда обладнання, оргтехніки (чи плата за користування ними) (перелік та технічні характеристики)

Кількість одиниць, шт.

Кількість днів (годин) оренди

Вартість оренди за день (годину), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


6

Послуги зв’язку та поштові витрати (перелік)

Кількість одиниць (хв., шт.)

 

Вартість за одиницю, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


7

Оплата поліграфічних послуг (перелік та технічні характеристики)

Кількість одиниць, шт.

 

Вартість за одиницю,грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


8

Придбання канцелярських та господарчих товарів (перелік)

Кількість одиниць, шт.

 

Вартість за одиницю,грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


9

Оплата проїзду представникам цільової групі населення та штатним працівникам громадського об’єднання ветеранів, які залучені до виконання проекту

Кількість осіб

Кількість днів (раз)

Вартість за день (раз), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


10

Оплата харчування представникам цільової групі населення та штатним працівникам громадського об’єднання ветеранів, які залучені до виконання проекту

Кількість осіб

Кількість днів

Вартість за день (раз), грн.




 

 

 

 



Всього за статтею

 

 

 

 



11

Оплата вартості проживання представникам цільової групі населення та штатним працівникам громадського об’єднання ветеранів, які залучені до виконання проекту

Кількість осіб

Кількість днів

Вартість за день (раз), грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


12

Одноразове навчання громадського об’єднання ветеранів, відповідального за підготовку та проведення тендера (торгів), у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за тендерною процедурою

Кількість осіб

Кількість днів

Вартість за день, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


13

Інші витрати, що обумовлені специфікою реалізації проекту (перелік витрат)

Кількість одиниць

 

Вартість за одиницю,грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


2

адміністративні витрати громадського об’єднання ветеранів під час реалізації проекту (на адміністративні витрати закладається не більше 20 відсотків загального обсягу коштів фінансової підтримки)

 



1

Оренда нежитлових приміщень у разі відсутності власних приміщень громадського об’єднання ветеранів

Кількість одиниць

Кількістьм?

Вартість оренди за м?, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


2

Оплата комунальних послуг у межах середніх норм споживання

Кількість спожитих послуг (Гкал/міс., кВт/міс., м?/міс.)

Кількість місяців

Тариф, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


3

оплата праці (матеріальне заохочення) для кожного з не більше трьох штатних працівників безпосередньо задіяних в реалізації проекту у розмірі не більше середньої заробітної плати по м. Коломиї за минулий рік

Посадовий оклад за місяць (день), грн.

Інші виплати за місяць (день), грн.

Кількість відпрацьо-ваних місяців (днів)




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


4

Нарахування

Сума

х

Відсоток




Всього за статтею

 

 

 




5

Придбання канцелярських товарів

Кількість одиниць, шт.

 

Вартість за одиницю, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


6

Оплата послуг зв’язку та обслуговування оргтехніки

Кількість одиниць (хв., шт.)

 

Вартість за одиницю, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


7

Оплата послуг з придбання та використання програм бухгалтерського обліку

Кількість наданих послуг

 

Вартість за надану послугу, грн.




 

 

 

 

 


Всього за статтею

 

 

 

 

 


 

 







* Під час складання конкурсної пропозиції та кошторису витрат на реалізацію проекту на адміністративні витрати закладається не більше 20 відсотків загального обсягу коштів фінансової підтримки

















Керівник або уповноважена особа громадського об'єднання


 


 





(підпис)


(ініціали та прізвище)



Додаток 4. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)


Інформація про діяльність

громадського об’єднання ветеранів


1. Назва громадського об’єднання ветеранів та його організаційно-правова форма:

2. Дата створення громадського об’єднання ветеранів:

3. Код за ЄДРПОУ:

4. Банківські реквізити:

5. Мета та основні напрями діяльності громадського об’єднання ветеранів відповідно до статуту:

6. Досвід діяльності громадського об’єднання ветеранів з тематики проекту та результати такої діяльності (до трьох абзаців):

7. Інформація про досвід реалізації проектів протягом останніх двох років за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел фінансування:

№ з/п

Назва проекту

Сума фінансової підтримки, грн.

Джерела фінансування

Строки виконання проекту

Короткий опис (3-4 речення) проекту








8. Джерела фінансування громадського об’єднання ветеранів:

9. Матеріально-технічна база громадського об’єднання ветеранів (наявність власного офісу та оргтехніки, інші ресурси):

10. Кадрове забезпечення:

Прізвище, ім’я,

по-батькові

Посада та основні обов’язки в громадському об’єднанні ветеранів

Кваліфікація (освіта)

Досвід виконання проектів







Керівник громадського об’єднанням ветеранів   _____           _________________

  (підпис)                        (Прізвище, ініціали)


М.П.

Додаток 5. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)

Проект

Договір № _____

про надання фінансової підтримки

місто ______________                                                     «____» __________ 2018 р.


_____________________________________________в особі _________, який діє на підставі Положення про ________________________________________, затвердженого ______________________________________________________, з однієї сторони (далі – Сторона-1) та ____________________________ «_____________________», що є неприбутковою організацією, в особі ___________________________, який/яка діє на підставі Статуту, зареєстрованого ______________________________ (свідоцтво або виписки № _____ від ___________ (для організацій, що створені до 07.05.2011)), далі – Сторона-2, з іншої сторони, а разом іменовані Сторонами уклали цей Договір про наступне.


1. Предмет Договору

  1. Сторона-1 на підставі наказу (рішення/розпорядження) _______________ від _________ № _______ забезпечує надання фінансової підтримки із ___________________  на реалізацію Стороною-2 програми (проекту, заходу) «__________________________________» (далі – Проект), а Сторона-2 зобов'язується забезпечити реалізацію Проекту та здійснити співфінансування такого Проекту.
  2. У рамках своїх зобов'язань за цим Договором Сторона-2 здійснює реалізацію Проекту у відповідності до Кошторису витрат (додаток №____ до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору та конкурсної пропозиції і рішенняКонкурсної комісії з розгляду програм (проектів, заходів), розроблених громадським об’єднанням ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка у 20___ році (далі – Конкурсна комісія) від ______ № ________, (додаток №____ до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору.

2. Витрати на реалізацію Проекту

2.1        У відповідності до наказу _____________________ від _____________ № _______та цього Договору Сторона-1 забезпечує надання фінансової підтримки із ______________________ за КПКВК __________________________________, за КЕКВ ________ у сумі ____________ (_______________) грн Стороні-2 на її реєстраційний рахунок, відкритий в ____________ Казначейства, для реалізації Стороною-2 Проекту, у тому числі на адміністративні витрати у сумі ___________ (____________) гривень.

2.2.        Загальна сума Договору складає _________ грн. (прописом).

2.2.1.        Фінансування Проекту із ___________ за КПКВК ____________, _____ грн. (прописом)

2.2.2.        Співфінансування Проекту Стороною-2 складає у сумі ________ (_________) гривень. Співфінансування може здійснюватися як матеріальні чи нематеріальні ресурси, у тому числі як оплата вартості приміщення, техніки, обладнання, проїзду.

3. Права та зобов'язання Сторін

3.1.        Сторона-1 зобов'язується:

3.1.1.        Надати фінансову підтримку Стороні-2.

3.1.4.        Розміщувати на власному офіційному веб-сайті розроблені Стороною-2 плани заходів та іншу інформацію, пов'язану з реалізацією Проекту.

3.2.        Сторона-1 має право:

  1. Брати участь у заходах, що спрямовані на реалізацію Проекту. Залучати до участі у заходах, що спрямовані на реалізацію Проекту, та залучати до проведення постійного моніторингу реалізації Проекту, членів конкурсної комісії, інші громадські організації.

Здійснювати контроль за використанням бюджетних коштів на будь-якій стадії реалізації проекту, а також після його завершення.

  1. Не виділяти решти бюджетних коштів, передбачених п. 2.2.1.1. цього Договору, у разі порушень Стороною-2 зобов’язань за цим Договором, або зменшити обсяг решти асигнувань на суму витрат, документи щодо підтвердження якої не відповідають вимогам до подання фінансових звітів, встановлених Стороною-1.
  2. У разі прийняття Конкурсною комісією рішення про невиконання (нереалізацію) Стороною-2 Проекту, прийняти рішення про повернення Стороною-2 бюджетних коштів за цим Договором, яке Стороною-1 надсилається протягом трьох робочих днів з моменту прийняття.
  3. Встановлювати строки подання Cтороною-2 оперативної інформації, фінансової та бюджетної звітності за цим Договором.
  4. Інші права, що випливають із вимог чинного законодавства України та умов цього Договору.

3.3.        Сторона-2 зобов'язується.

  1. Належним чином та в повному обсязі виконати свої зобов'язання за цим Договором у строк до ___________ 20___ року та реалізувати Проект відповідно до опису та плану виконання Проекту із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі.
  2. Забезпечити співфінансування Проекту в розмірі не менше 15 відсотків від загального обсягу фінансування Проекту (зазначеного у п. 2.2.1.) у вигляді як матеріальних (у тому числі грошових), так і нематеріальних ресурсів.
  3. У разі зміни строків проведення заходів Сторона-2 після прийняття такого рішення невідкладно у письмовому вигляді повідомляє Сторону-1 з обґрунтуванням таких змін, за результатами чого за згодою Сторін можуть вноситись відповідні зміни до цього Договору.
  4. Під час проведення заходів у рамках реалізації Проекту здійснювати заходи щодо недопущення ксенофобії, зокрема українофобії, аморальної поведінки, актів вандалізму, демонстрації еротики та порнографії, розпиттяспиртних напоїв та вживання наркотичних засобів учасниками Проекту, а в разі підозри щодо наркотичного чи алкогольного сп’яніння учасника (учасників) заходу чи інших протиправних дій – негайно викликати представників поліції для перевірки і фіксації даного випадку у встановленому законодавством порядку.
  5. На всіх етапах виконання Проекту забезпечити безпеку учасників, зокрема, за необхідності: можливість медичного обслуговування, охорону місць проведення заходу тощо.
  6. Оприлюднювати та подавати організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), матеріалів, підготовлених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), проміжні та підсумкові звіти.
  7. Висвітлювати інформацію під час виконання Проекту щодо проведення заходів та підсумки реалізації Проекту на власному веб-сайті та/або на відповідних сторінках соціальних мереж, із обов'язковим зазначенням, що захід здійснювався за фінансової підтримки Сторони-1. Копії документів, що підтверджують оприлюднення, додавати до підсумкового звіту за результатами реалізації Проекту.
  8. Забезпечити вільний доступ представників Сторони-1, які здійснюють моніторинг і контроль за використанням бюджетних коштів Проекту, і залучених Стороною-1 громадських об’єднань, з можливістю ознайомлення з первинними документами (у разі необхідності), які стосуються виконання Проекту.
  9. На вимогу Сторони-1 надавати оперативну інформацію, фінансову та бюджетну звітність за цим Договором у терміни, визначені Стороною-1 та нормативно-правовими актами.
  10. Погоджувати зі Стороною-1 зразки або макети поліграфічної продукції та сценарії відеоматеріалів в рамках реалізації Проекту.
  11. У разі неможливості реалізації Проекту, повідомити Сторону-1 не пізніше, як за 10 робочих днів до запланованої дати початку реалізації Проекту, забезпечити наявність на розрахунковому рахунку виділених бюджетних асигнувань для подальшого корегування відкритих асигнувань та планових бюджетних призначень.
  12. Під час реалізації Проекту у всіх друкованих, аудіо- та відеоматеріалах зазначати, що захід здійснюється за фінансової підтримки Сторони-1.
  13. Реалізовувати Проект державною мовою без обмеження кількості перекладів на інші мови. У випадку, якщо Проект спрямовано на вивчення іноземних мов, Проект може бути реалізованим мовою, яка вивчається.
  14. У разі використання музичного супроводу під час реалізації Проекту, використовувати словесно-музичні твори, виконані державною мовою та/або іноземними мовами, які є офіційними мовами країн Європейського Союзу.
  15. Не використовувати під час реалізації Проекту аудіовізуальні твори, у яких заперечується або виправдовується злочинний характер комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років в Україні, злочинний характер націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму, створюється позитивний образ осіб, які обіймали керівні посади у комуністичній партії (посаду секретаря районного комітету і вище), вищих органах влади та управління СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних та автономних радянських республік (крім випадків, пов'язаних з розвитком української науки та культури), працівників радянських органів державної безпеки, виправдовується діяльність радянських органів державної безпеки, встановлення радянської влади на території України або в окремих адміністративно-територіальних одиницях, переслідування учасників боротьби за незалежність України у XX столітті.
  16. Під час урочистого відкриття заходів у рамках реалізації Проекту забезпечити виконання державного гімну України.
  17. Не допускати до участі у заходах у рамках реалізації Проекту осіб, які підтримують дії держави-агресора та окупацію державою-агресором території України, публічно декларують прихильність до антиукраїнської пропаганди з боку країни-агресора і підконтрольних їй ЗМІ, протидіють мобілізації в державні силові структури, які беруть участь в обороні державної незалежності і територіальної цілісності України, публічно виявляють зневажливе ставлення до осіб, зазначених у статті 1 Закону України "Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті", учасників Революції Гідності і воїнів, які брали участь в антитерористичній операції, чи в іншій спосіб протидіють консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури.
  18. Після реалізації Проекту, не пізніше п’ятнадцятого числа місяця, наступного за тим, в якому відбувався захід, а у разі проведення заходу наприкінці року – не пізніше 20 грудня, надати Стороні-1 на затвердження Фінансовий звіт та Підсумковий звіт за встановленими Стороною-1 формами.
  19. Здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів в установленому законом порядку.
  20. При закупівлі товарів робіт і послуг за бюджетні кошти не залучати субпідрядників та посередників різних форм власності.
  21. Оприлюднювати інформацію на відповідних веб-порталах згідно з Законами України «Про відкритість використання публічних коштів», «Про публічні закупівлі» у встановленому законодавством порядку та строки.
  22. Повернути Стороні-1 залишки коштів фінансової підтримки після завершення Проекту в тижневий строк та протягом трьох робочих днів поінформувати про це Сторону-1.
  23. У разі надходження рішення Сторони-1 про повернення бюджетних коштів в бюджетний період, у якому надавалася фінансова підтримка, Сторона-2 зобов'язана у тижневий строк забезпечити наявність визначеного до повернення обсягу асигнувань на реєстраційному рахунку, відкритому в органах Казначейства, виділеного Стороною-1 на реалізацію Проекту, для подальшого корегування відкритих асигнувань та бюджетних призначень. У разі надходження рішення Сторони-1 про повернення бюджетних коштів після завершення бюджетного періоду в якому надавалася фінансова підтримка,
    Сторона-2 зобов'язана у тижневий строк перерахувати кошти в дохід державного бюджету та протягом трьох робочих днів поінформувати про це Сторону-1.
  24. У разі тривалості Проекту більше одного календарного місяця подавати Стороні-1 проміжні звіти за формою 2. (додаток № 2 до Договору) до 5 числа місяця, наступного за звітнім.
  25. Повернути бюджетні кошти у разі невиконання (не реалізації) програми (проекту, заходу) протягом семи днів з моменту отримання вимоги Сторони-1 про це.

3.4.        Сторона-2 має право:

  1. Самостійно обирати способи реалізації Проекту, якщо вони не суперечать нормам чинного законодавства, умовам цього Договору та опису Проекту.
  2. Здійснити внесок (співфінасування) для виконання (реалізації) Проекту у вигляді як матеріальних (у тому числі грошових), так і нематеріальних ресурсів.
  3. Залучати до реалізації Проекту спеціалістів на підставі цивільно-правових договорів. При цьому видатки на оплату послуг залучених спеціалістів не повинні перевищувати 20 відсотків загального обсягу бюджетних коштів фінансової підтримки, які призначаються для реалізації Проекту.
  4. Інші права, що випливають із вимог чинного законодавства Україні та умов цього Договору.

4. Відповідальність Сторін

  1. Кожна із Сторін несе відповідальність за невиконання умов цього Договору у відповідності до чинного законодавства України.
  2. Сторона-1 звільняється від відповідальності у випадку відсутності бюджетного фінансування за КПКВК ___________________________________________ та затримки фінансування або відкриття асигнувань органами Казначейства.
  3. У випадку порушення Стороною-2 пункту 3.3. Договору, умов реалізації Проекту та строків подання звітності, Сторона-1 має право на дострокове розірвання цього Договору.

4.4.        У випадку дострокового розірвання цього Договору Сторона-2 зобов'язана у тижневий строк з моменту отримання повідомлення про намір Сторони-1 розірвати Договір забезпечити наявність визначеного до повернення обсягу асигнувань на реєстраційному рахунку, відкритому в органах Казначейства, виділеного Стороною-1 на реалізацію Проекту, для подальшого корегування відкритих асигнувань та бюджетних призначень та протягом трьох робочих днів поінформувати про це Сторону-1.

4.5.        За прострочення строків цього Договору Сторона-2 сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожен день прострочення від суми неповернутих коштів.


5. Форс-мажорні обставини

  1. Сторона, що порушила умови цього Договору, звільняється від відповідальності, якщо доведе, що це порушення сталося внаслідок обставин, на що Сторона не мала змоги вплинути (форс-мажор).
  2. До форс-мажорних обставин відносяться: надзвичайна і непереборна сила (стихія, страйк, оголошена та неоголошена війна, загроза війни, терористичний акт, блокада, заколот, повстання, масові заворушення, саботаж, пожежа, повінь, землетрус та інші), дію якої неможливо упередити застосуванням високопрофесійної практики персоналу та підтверджується довідкою уповноваженого органу.
  1. Про настання форс-мажорних обставин Сторони мають інформувати одна одну невідкладно. Форс-мажорну обставина підтверджується Торгово-промисловою палатою України.


6. Вирішення спорів

      1. Усі спори, що можуть виникнути з цього Договору або у зв'язку з ним, Сторони вирішують шляхом переговорів.

6.2        Якщо Сторони не дійдуть згоди шляхом переговорів, спірні питання вирішуються відповідно до чинного законодавства в судовому порядку.


7. Строк договору

    1. Цей договір набуває чинності з дати підписання Сторін і діє до ___ року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.


8. Інші умови

      1. Одностороння відмова від виконання зобов’язань за цим Договором не допускається,

крім випадків, прямо передбачених цим Договором.

      1. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним

законодавством України.

      1. Усі зміни й доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін у письмовій формі і є його невід’ємною частиною.
      2. Цей Договір з додатками укладено на _____ аркушах у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.


9. Додатки:

До цього Договору додаються такі матеріали, які є його невід’ємною частиною:

  1. Кошторис витрат на реалізацію Проекту (з усіх джерел фінансування).
  2. Форма 2.
  3. Інформація про етапи виконання Стороною-2 Договору у 20___ році.
  4. Конкурсна пропозиція ІГС ______________________.
  5. Рішення Конкурсної комісії з розгляду програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів.


СТОРОНА-1



Сторона-1 не є платником податків на загальних підставах

СТОРОНА-2



Сторона-2 є неприбутковою

                організацією

10. Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін

Підписи та печатки

СТОРОНА-1

_______________________

Код ЄДРПОУ:

Місце розташування:





________________________


М.П.

«____» _____________ 20_ р.

СТОРОНА-2

_______________________

Код ЄДРПОУ

Місце реєстрації:

Засоби зв’язку:

Банк:

МФО:

РР

________________________ 


М.П.

«____» _____________ 20_ р.



Додаток до Договору про надання фінансової підтримки

від “___” ________ 20__ р. №___



Інформація

про етапи виконання ______________________________ Договору у 20___ році


Етапи виконання

Опис заходів для здійснення етапу

Строк реалізації етапу

Відповідальний виконавець

(прізвище та ініціали, посада)









Додаток 6. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)

Проведення моніторингу та форма моніторингового звіту


Моніторинговий звіт подається разом з підсумковим та фінансовим звітом на затвердження ________________.

Моніторинговий звіт складається працівниками відповідного структурного підрозділу _________________ (Організатора конкурсу), які здійснювали моніторинг виконання проекту.

У разі необхідності до моніторингового звіту додаються висновки, рекомендації чи зауваження щодо результативності виконання проекту.

Моніторинг застосовується до проектів, які реалізуються громадськими об’єднаннями ветеранів, яким надається фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів.

Моніторинг – комплекс взаємопов’язаних заходів організаційного та правового характеру щодо отримання, аналізу, зберігання та використання інформації про реалізацію проектів, результативних показників у досягненні поставленої мети, завдань з пріоритетних напрямків.

Основними завданнями моніторингу є:

  • Отримання об’єктивної інформації про якість виконання проектів, а також прогнозування подальшого впровадження результатів;
  • Забезпечення ефективного використання коштів міського бюджету, наданих громадським об’єднанням ветеранів – переможцям конкурсу.
  • Забезпечення статистичною та аналітичною інформацією про якість реалізації проектів.

Моніторинг проводиться шляхом відвідування проектів, збору та аналізу інформації, звітів громадського об’єднання ветеранів, інформації в ЗМІ та підготовки результатів моніторингу. 

Моніторинг проводиться із залученням працівників ___________ (організатора конкурсу), членів конкурсної комісії з розгляду проектів, розроблених громадським об’єднанням ветеранів, представників громадського об’єднання ветеранів(за згодою).

Моніторинг може передбачати анкетування учасників проекту і організаторів, аналіз програмної документації та інформаційних матеріалів.

На основі моніторингу визначається:

  • Причини неефективності виконання проекту (пропонуються заходи, необхідні для поліпшення організації її виконання);
  • Досягнення в результаті виконання проекту.

Результати моніторингу враховуються під час відбору проектів щодо бюджетної підтримки на наступний рік.



Моніторинговий звіт

1.  Назва проекту: ________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

2. Найменування громадського об’єднання ветеранів: ___________________________________________________________________

3. Обсяг бюджетних коштів, витрачених на виконання проекту: ____________________________________________________________________

4. Інформація про кількість учасників проекту та повнота охоплення цільової аудиторії: ____________________________________________________________________

5. Поліграфічна продукція та роздатковий матеріал:

____________________________________________________________________

6. Інформаційна підтримка проекту (посилання на матеріали в інтернеті та сюжети (статті) в ЗМІ, що висвітлюють захід) ___________________________________________________________________ 7. Досягнення мети і завдань в результаті виконання проекту: ____________________________________________________________________

8. Відповідність результативних показників виконання проекту запланованим результативним показникам: ____________________________________________________________________

9. Рівень заінтересованості та задоволення потре цільової аудиторії в результаті діяльності, що проводиться в рамках виконання проекту: ____________________________________________________________________

10. Додаткова інформація: ____________________________________________________________________

11. Дата та місце проведення моніторингу: ____________________________________________________________________


Підписується особою, яка здійснювала моніторинг (представник Організатора конкурсу, член конкурсної комісії, громадського об’єднання ветеранів)



_____________________                  ___________                   __________________

(Посада)                                                             (підпис)                        (ініціали, прізвище)


___ ____________ 20__ р.



Додаток 7. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)


Підсумковий звіт про виконання договору та обсяг використаних бюджетних коштів подається громадським об’єднанням ветеранів у ________ після реалізації програми (проекту, заходу) на погодження Організатору конкурсу.

Підсумковий звіт після погодження _________________ подаються на затвердження ________________________________________________________

Підсумковий звіт подається у двох примірниках, один з яких після затвердження зберігається у відповідному структурному підрозділі _______________ протягом трьох років, а другий повертається громадському об’єднанню ветеранів.


До підсумкового звіту додається:

  • Матеріали про виконання проекту на паперовому (фото) та електронному носіях (фото, відео);
  • Копія наказу ____________________ про виділення коштів на виконання проекту;
  • Копія списків учасників, залучених до виконання проекту, які затверджуються керівником, за такою формою:

з/п

П.І. Б. учасників проекту

Найменування організації, посада

Місце проживання учасника заходу (населений пункт, адміністративно-територіальна одиниця)

Підпис учасників проекту

1

2

3

4

5











До учасників виконання проекту належать особи, які беруть безпосередньо участь у проекті.

  • Зразки поліграфічної, інформаційної, акцидентної продукції, ксерокопії публікацій;
  • Макети поліграфічної продукції, погоджені Організатором конкурсу (за наявності).








ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ

Про виконання договору з реалізації проекту та обсяг використаних бюджетних коштів

____________________________________________________________________

(громадського об’єднання ветеранів)

________________________________________________________________________________

(назва проекту, пріоритет)


Проект реалізовано відповідно до наказу _______________________ від __________ № ________ _____________________________

(назва наказу)


Інформація про реалізацію проекту:


1. Запланована мета проекту ___________________________________________________

________________________________________________________________________________

(опис та перелік виконаних завдань)



2. Основні заходи реалізації програми (проекту, заходу)


з/п

Заходи (завдання) проекту (форма їх організації)

Місце реалізації

Строки реалізації

1

2

3

4






3. Учасники проекту


з/п

Назва проекту (етапу)

Відповідальний виконавець

Категорії учасників

Кількість учасників проекту, які беруть безпосередньо участь у проекті, і видатки, на утримання (або часткове утримання) яких фінансується за рахунок бюджетних коштів

Кількість учасників, охоплених проектом

1

2

3

4

5

6








4. Особи, запрошені до участі у реалізації проекту (якщо вони не входили до складу учасників проекту)


з/п

Назва проекту (етапу)

Категорії запрошених

Кількість запрошених

1

2

3

4






5. Залучені спеціалісти


з/п

Назва проекту (етапу)

Фах, спеціалізація залучених спеціалістів

Кількість залучених спеціалістів

1

2

3

4






6. Організації, які виступили партнерами під час реалізації проекту________________________________________________________________________________

(найменування, підпорядкування, поштова адреса, контакти)


7. Виконання показників та умов договору (додаткові матеріали додаються)


з/п

Опис та перелік завдань проекту

Результативні показники проекту (кількісні та якісні)

Причини невиконання умов договору в повному обсязі або частково (у разі потреби)

Оцінка рівня заінтересованості та задоволеності потреб цільової аудиторії на яку спрямовувався проект

1

2

3

4

5







  1. Обсяг використаних бюджетних коштів на реалізацію проекту


з/п

Сума виділених коштів (грн)

Фактично використані бюджетні кошти (грн)

Сума залучених коштів громадською організацією (грн)

1

2

3

4






  1. Інформаційна підтримка проекту (обов’язково додаються ксерокопії публікацій, примірники інформаційних матеріалів)


з/п

Назва ЗМІ/ теле- радіоканалу

Рівень розповсюдження (всеукраїнський, обласний, місцевий, районний, видання поєднань громадян (недержавних організацій, політичних партій)

Назва публікації (програми)

Дата публікації (ефіру)

1

2

3

4

5







  1. Види та розповсюдження інформаційно-методичних матеріалів


з/п

Види інформаційно-методичних матеріалів

Назви інформаційно методичних матеріалів

Спрямованість

Кількість

Місце розповсюдження та категорії населення, які їх отримали

1

2

3

4

5

6








  1. План використання організацією результатів реалізації проекту_____________________________________________________________________
  2. Показники, що характеризують реалізацію проекту


з/п

Показники

Одиниця виміру

Значення

1

Продукту







2

Якості








  1. Перелік додаткових матеріалів (за наявності)_____________________________________________________________________________


Керівник громадського об’єднання ветеранів __________               _____________


М.П.


__ ___________20__ р.


Додаток 8. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)




ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

Про реалізацію проекту


____________________________________________________________________

(назва програми (проекту, заходу)

Громадського об’єднання ветеранів, який одержав фінансову підтримку міського бюджету,____________________________________________________

(громадського об’єднання ветеранів)

(наказ ________________ (далі - ______) від «__» ________ 20__ року № _____,


Договір про реалізацію проекту від «___» ___________ 20__ року №__________


Строк реалізації проекту:

З «___» _________________ 20__ року по «___» _________________ 20__ року.


        1. Звіт про використання бюджетних асигнувань на реалізацію проекту.

Передбачено виділення бюджетних асигнувань на реалізацію проекту за КПКВК ___________ КЕКВ ______ - _____________ гривень

Виділено бюджетних асигнувань _______________ гривень (розподіл відкритих асигнувань від «___» ____________ 20 20__ року №____


з/п

Статті витрат з деталізацією (згідно із затвердженим планом використання бюджетних коштів)

Сума витрат, грн(згідно з планом використання бюджетних коштів)

Касові видатки, грн(сплачено за придані товари та надані послуги)

Фактичні видатки, грн

Зареєстровані та несплачені фінансові зобов’язання, грн

Реквізити підтверджувальних документів








Усього:






Підтверджувальними документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо із зазначенням їх повних реквізитів.

Підтверджувальними документами щодо фактичних видатків є договори, акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти із зазначенням їх повних реквізитів.

Підтверджувальними документами щодо обсягу зареєстрованих фінансових зобов’язань є реєстри зобов’язань та реєстри фінансових зобов’язань з відміткою органу Державної казначейської служби України «Зареєстровано та взято на облік» із зазначенням їх повних реквізитів.

        1. Звіт про використання ресурсів з позабюджетних джерел на реалізацію проекту.

Передбачено залучити ресурси з позабюджетних джерел на реалізацію проекту _________ гривень.

Використано ресурсів з позабюджетних джерел на реалізацію проекту в еквіваленті _____________ гривень.


з/п

Статті витрат з деталізацією (згідно з додатком до договору про виконання проекту)

Сума витрат, грн

Найменування та реквізити організації (фізичної особи), ресурси якої були залучені на реалізацію проекту

Касові видатки, грн(сплачено за придані товари та надані послуги)

Фактичні видатки, грн(у тому числі внесок у вигляді матеріальних та нематеріальних ресурсів)

Реквізити підтверджених документів








Усього:






Підтверджувальними документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо із зазначенням їх повних реквізитів.

Підтверджувальними документами щодо фактичних видатків є договори, акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти із зазначенням їх повних реквізитів.

Підтверджувальними документами щодо обсягу зареєстрованих фінансових зобов’язань є реєстри зобов’язань та реєстри фінансових зобов’язань з відміткою органу Державної казначейської служби України «Зареєстровано та взято на облік» із зазначенням їх повних реквізитів.

Первинні бухгалтерські документи знаходяться в бухгалтерії ____________ ________________ (м._______, вул._______, буд.___, оф.____).

(Найменування громадського об’єднання ветеранів)

        1. Після перевірки фінансового звіту на рахунок

_________________________________________________________________,

(Найменування громадського об’єднання ветеранів)


Відкритий в органах Казначейства, належить перерахувати бюджетні асигнування в сумі _____ гривень ,  що відповідає сумі зареєстрованих та несплачених фінансових зобов’язань.


Керівник                                                     ____________        __________________

громадського об’єднання ветеранів             (підпис)                                (ініціали, прізвище)


Головний бухгалтер                                   ____________        __________________

громадського об’єднання ветеранів                (підпис)                                 (ініціали, прізвище)


М.П.




Фінансовий звіт перевірено в частині статей витрат плану використання бюджетних коштів:

____________________

____________________                                  ____________        __________________

____________________                                          (підпис)                       (ініціали, прізвище)


«___» ____________ 20__ року


Затверджений фінансовий звіт прийнято:

____________________

____________________                                  ____________        __________________

____________________                                          (підпис)                       (ініціали, прізвище)

«___» ____________ 20__ року

Бюджетні асигнування в сумі ________ гривень перераховано_________________

                                                                                                                 (найменування громадського об’єднання ветеранів)

Додаток 9. Порядку використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів, на реалізацію програм (проектів, заходів)



ПІДСУМКОВИЙ ВИСНОВОК

Щодо виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), розробленого громадським об’єднанням ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка у 20__ році


з/п

Назва програми (проекту, заходу)

Найменування громадського об’єднання ветеранів

Обсяг бюджетних коштів, наданих для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) грн.

Обсяг витрачених бюджетних коштів, які надані для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) грн.

Відповідність результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) запланованим результативним показникам та обсягу витрачених бюджетних коштів

1

2

3

4

5

6














_____________                    ____________                           ____________________

       (посада)                                      (підпис)                                          (ініціали та прізвище)














2011-2024 © Всі права застережено.