НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 16 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Положення про відділ з питань контролю..."  № 3043-38/2018-38 від 18.10.2018р. 
Документ №3043-38/2018 від 18.10.2018р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Положення про відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Коломийської міської ради
Рішення міської ради  №1729-23/2017 від 20.07.2017р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про затвердження Положення про управління економіки міської ради
Рішення міської ради  №1524-23/2021 від 09.12.2021р. Внесено зміни

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.10.2018



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(38  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 18.10.2018р.  № 3043-38/2018-38
 

                        

Про затвердження Положення про відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради в новій редакції


Керуючись статтею 26, пунктом 4 статті 54 Закону України  “Про мiсцеве самоврядування в Українi”, мiська рада


вирішила:


1. Затвердити Положення про відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради в новій редакції (додається).

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від  20.07.2017р №1729-23/2017 “Про затвердження  Положення про відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради ”.

3. Організацію виконання цього рішення покласти на першого заступника міського голови В. Григорука.



Міський голова                                                                                                                  І. Слюзар



                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                               рішення міської ради

                               від 18.10.2018 р. №3043-38/2018

        


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Коломийської міської ради


1. Загальні положення

1.1. Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Коломийської міської ради (надалі – Відділ) є виконавчим органом Коломийської міської ради, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові та заступнику міського голови згідно розподілу функціональних повноважень, а також підзвітний і підконтрольний Державній службі України з питань праці та її територіальним органам.

Відділ не має статусу юридичної особи.

Повне найменування: Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Коломийської міської ради. Скорочене найменування: Відділ з питань контролю праці міської ради.

1.2. У своїй роботі Відділ керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, Державної служби України з питань праці, Регламентами і рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими чинними нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

1.3. Посадові особи, що працюють у Відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультаційно-дорадчих функцій та отримують заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

2. Основні завдання Відділу

2.1. Основними завданнями Відділу є здійснення відповідно до законодавства України державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення.

2.2. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, відповідними структурними підрозділами Держпраці та її територіальними органами .

3. Основні функції Відділу

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

      1. організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства соціальної політики та здійснює контроль за їх реалізацією;
      2. забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
      3. здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю;
      4. здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування;
      5. складає у випадках, передбачених законом, протоколи про адміністративні правопорушення;
      6. видає в установленому порядку юридичним особам, та фізичним особам, які використовують найману працю обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та вносить пропозиції щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства;
      7. забезпечує роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень визначених цим положенням, та запобігання можливим його порушенням;
      8. накладає у порядку, визначеному законодавством, штрафи за порушення законодавства відповідно до повноважень, визначених цим Положенням;
      9. здійснює фіксацію процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки;
      10. звітує про виконання покладених на Відділ завдань за формою та у строки, визначені Держпраці;
      11. подає до Держпраці чи її територіальних органів матеріали та організаційно-розпорядчі документи, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань; показники статистичної та оперативної звітності; дані порівняння фактично досягнутих результативних показників здійснення повноважень до показників виконання визначених Держпраці планів;
      12. бере участь в організації проведення та/або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення;
      13. проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до її  компетенції;
      14. аналізує стан та тенденції додержання законодавства про працю та зайнятість населення у межах території міста Коломиї, сільських територіальних громадах, які приєднані до Коломийської територіальної громади,  та вживає заходів до усунення недоліків;
      15. бере участь у підготовці звітів міського голови;
      16. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
      17. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
      18. постійно інформує населення про стан здійснення делегованих повноважень;
      19. організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень;
      20. забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
      21. забезпечує захист персональних даних відповідно до чинного законодавства;
      22. готує проекти рішень;
      23. готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до компетенції Відділу;
      24. проводить моніторинг у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці;
      25. співпрацює з структурними підрозділами, державними органами місцевого самоврядування щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції;
      26. здійснює інші передбачені законом повноваження, в тому числі представляє інтереси в суді з питань оскарження постанов про накладення штрафу уповноваженими особами,  приписів про усунення виявлених порушень, протоколів про адміністративне правопорушення, які виносяться за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань

4. Права Відділу

4.1. Посадові особи Відділу для виконання покладених на них завдань під час перевірки мають право:

4.1.1. безперешкодно і в будь-яку годину доби здійснювати інспекційні відвідування;

4.1.2. самостійно та безперешкодно проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;

4.1.3. ознайомлюватись з книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю та зайнятість населення, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їхньої відповідності нормам законодавства про працю та зайнятість населення та отримувати їх копії або витяги;

4.1.4. ставити керівнику юридичної особи чи фізичній особі, яка використовує найману працю, та/або їх працівникам на одинці або в присутності свідків запитання, що стосуються законодавства про працю та зайнятість населення, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення;

      1. залучати за згодою працівників правоохоронних органів;
      2. на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;
      3. фіксувати проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин засобами аудіо-, фото- та відеотехніки;
      4. отримувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань;
      5. одержувати в установленому законодавством порядку від інших державних органів, структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що знаходяться на території, та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на виконавчий орган завдань;
      6. користуватись в установленому порядку інформаційними базами виконавчих органів міської ради, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
      7. скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

5. Організація роботи Відділу

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.2. Начальник відділу:

      1. здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці;
      2. затверджує посадові інструкції працівників Відділу та розподіляє обов’язки між ними;
      3. планує роботу Відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи;
      4. вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи працівників;
      5. звітує перед Держпраці про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи;
      6. бере участь у засіданнях, нарадах;
      7. видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
      8. організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Відділу;
      9. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу;
      10. забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
      11. здійснює інші повноваження, визначені законом.

6. Прикінцеві положення

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Граничну чисельність Відділу затверджує Коломийська міська рада, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує Коломийський міський голова.

6.2. Відділ має свій бланк, круглу печатку з своїм найменуванням і штампи встановленого зразка, веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Коломийської міської ради. Посадові особи Відділу мають службові посвідчення відповідного зразка.

6.3. Керівництво міської ради створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників Відділу. Забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативним актами і довідковими матеріалами.

6.4. Ліквідація чи реорганізація Відділу здійснюється за рішенням Коломийської міської ради в порядку, визначеному законодавством України.

6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.




2011-2024 © Всі права застережено.