НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Субота, 27 квітня 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
10.09.2018
Про внесення змін у структуру
та чисельність апарату міської
ради та її виконавчих органів
З метою належної організації діяльності та ефективної роботи структурних підрозділів міської ради, відповідно до Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”, рішень міської ради від 06.09.2018 № 2910-36/2018 «Про добровільне приєднання Шепарівцівської сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2909-36/2018 «Про добровільне приєднання Товмачицької сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2907-36/2018 «Про добровільне приєднання Іванівецької сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2908-36/2018 «Про добровільне приєднання Саджавської сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
в и р і ш и л а :
- Збільшити штатну чисельність керівництва ради і виконавчого комітету на чотири штатні одиниці, ввівши посаду старости.
- Збільшити штатну чисельність управління надання адміністративних послуг міської ради на чотири штатні одиниці.
- Збільшити штатну чисельність відділу земельних відносин міської ради на одну штатну одиницю.
- Збільшити штатну чисельність загального відділу міської ради на одну штатну одиницю.
- Збільшити штатну чисельність відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради на одну штатну одиницю.
- Збільшити штатну чисельність департаменту соціальної політики міської ради на п’ять штатних одиниць.
- Збільшити штатну чисельність управління комунального господарства міської ради на одну штатну одиницю.
- Збільшити штатну чисельність фінансового управління міської ради на одну штатну одиницю.
- Затвердити структуру виконавчих органів міської ради, загальну чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів (додається).
- Фінансовому управлінню міської ради врахувати зазначені зміни при розподілі бюджетних асигнувань.
- Відділу кадрів міської ради, відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради, департаменту соціальної політики міської ради, управлінню комунального господарства міської ради, фінансовому управлінню міської ради внести зміни у штатний розпис.
- Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 06.09.2018р. № 2913-36/2018
СТРУКТУРА
і штатна чисельність апарату Коломийської міської ради
та її виконавчих органів
Назва відділів, управлінь та посад |
Чисельність |
|
I. Апарат міської ради та виконавчого комітету |
||
1.1. |
Керівництво міської ради і виконавчого комітету |
13 |
в т.ч. |
||
Міський голова |
1 |
|
Секретар міської ради |
1 |
|
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
|
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
3 |
|
Керуючий справами виконавчого комітету |
1 |
|
Староста |
4 |
|
Радник міського голови |
2 |
|
1.2. |
Загальний відділ |
6 |
1.3. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
5 |
1.4. |
Відділу економічного аналізу та стратегічного планування |
2 |
1.5. |
Організаційний відділ |
4 |
1.6. |
Юридичний відділ |
3 |
1.7. |
Відділ кадрів |
3 |
1.8. |
Відділ інформаційних технологій |
3 |
1.9. |
Відділ інформаційної політики |
3 |
1.10. |
Відділ звернень |
3 |
1.11. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців |
3 |
1.12. |
Служба господарського забезпечення |
14 |
Всього по апарату: |
62 |
|
ІІ. Виконавчі органи міської ради |
||
2.1. |
Відділ з питань цивільного захисту |
2 |
2.2. |
Архівний відділ |
3 |
2.3. |
Відділ земельних відносин |
5 |
2.4. |
Відділ архітектури та містобудування |
5 |
2.5. |
Відділ перспективного розвитку та капітального будівництва |
4 |
2.6. |
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю |
5 |
2.7. |
Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення |
2 |
2.8. |
Відділ економіки, інвестиційної політики та енергозбереження |
8 |
2.9. |
Управління надання адміністративних послуг |
35 |
2.10. |
Служба у справах дітей |
4 |
2.11. |
Центр допомоги учасникам антитерористичної операції |
1 |
2.12. |
Відділ муніципальної інспекції |
9 |
2.13. |
Фінансове управління (з статусом юридичної особи) |
15,5 |
2.14. |
Департамент соціальної політики (з статусом юридичної особи) |
53 |
2.15. |
Управління освіти (з статусом юридичної особи) |
8 |
2.16. |
Відділ культури (з статусом юридичної особи) |
5 |
2.17. |
Управління комунального господарства (з статусом юридичної особи) |
19,5 |
2.18. |
Відділ молоді та спорту |
6 |
Всього: |
190 |
|
Разом: |
252 |