НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 27 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про внесення змін у структуру та чисельність апарату мі..."  № 2913-36/2018-36 від 06.09.2018р. 
Документ №2913-36/2018 від 06.09.2018р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

10.09.2018



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(36  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 06.09.2018р.  № 2913-36/2018-36
 

Про внесення змін у структуру

та чисельність апарату міської

ради та її виконавчих органів


       З метою належної організації діяльності та ефективної роботи структурних підрозділів міської ради, відповідно до Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”, рішень міської ради від 06.09.2018 № 2910-36/2018 «Про добровільне приєднання Шепарівцівської сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2909-36/2018 «Про добровільне приєднання Товмачицької сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2907-36/2018 «Про добровільне приєднання Іванівецької сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», від 06.09.2018 № 2908-36/2018 «Про добровільне приєднання Саджавської сільської територіальної громади до Коломийської міської територіальної громади», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада


                                       в и р і ш и л а :


      1. Збільшити штатну чисельність керівництва ради і виконавчого комітету на чотири штатні одиниці, ввівши посаду старости.
      2. Збільшити штатну чисельність управління надання адміністративних послуг міської ради на чотири штатні одиниці.
      3. Збільшити штатну чисельність відділу земельних відносин міської ради на одну штатну одиницю.
      4. Збільшити штатну чисельність загального відділу міської ради на одну штатну одиницю.
      5. Збільшити штатну чисельність відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради на одну штатну одиницю.
      6. Збільшити штатну чисельність департаменту соціальної політики міської ради на п’ять штатних одиниць.
      7. Збільшити штатну чисельність управління комунального господарства міської ради на одну штатну одиницю.
      8. Збільшити штатну чисельність фінансового управління міської ради на одну штатну одиницю.
      9. Затвердити структуру виконавчих органів міської ради, загальну чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів (додається).
      10. Фінансовому управлінню міської ради врахувати зазначені зміни при розподілі бюджетних асигнувань.
      11. Відділу кадрів міської ради, відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради, департаменту соціальної політики міської ради, управлінню комунального господарства міської ради, фінансовому управлінню міської ради внести зміни у штатний розпис.
      12. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.



Міський голова                                                                                                                           І.Слюзар

    


       ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 06.09.2018р. № 2913-36/2018



СТРУКТУРА

і штатна чисельність апарату Коломийської міської ради

та її виконавчих органів


Назва  відділів, управлінь та посад

Чисельність

I. Апарат міської ради та виконавчого комітету

1.1.

Керівництво міської ради і виконавчого комітету

13


в т.ч.



Міський голова

1


Секретар міської ради

1


Перший заступник міського голови з питань діяльності   виконавчих органів ради

1


Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

3


Керуючий справами виконавчого комітету

1


Староста

4


Радник міського голови

2

1.2.

Загальний відділ

6

1.3.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

5

1.4.

Відділу економічного аналізу та стратегічного планування

2

1.5.

Організаційний відділ

4

1.6.

Юридичний відділ

3

1.7.

Відділ кадрів

3

1.8.

Відділ інформаційних технологій

3

1.9.

Відділ інформаційної політики

3

1.10.

Відділ звернень

3

1.11.

Відділ ведення Державного реєстру виборців

3

1.12.

Служба господарського забезпечення

14


Всього по апарату:

62




ІІ. Виконавчі органи міської ради

2.1.

Відділ з питань цивільного захисту

2

2.2.

Архівний відділ

3

2.3.

Відділ земельних відносин

5

2.4.

Відділ архітектури та містобудування

5

2.5.

Відділ перспективного розвитку та капітального будівництва


4

2.6.

Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю


5

2.7.

Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення 


2

2.8.

Відділ економіки, інвестиційної політики та енергозбереження


8

2.9.

Управління надання адміністративних послуг

35

2.10.

Служба у справах дітей

4

2.11.

Центр допомоги учасникам антитерористичної операції

1

2.12.

Відділ муніципальної інспекції

9

2.13.

Фінансове управління (з статусом юридичної особи)

15,5

2.14.

Департамент соціальної політики (з статусом юридичної особи)

53

2.15.

Управління освіти (з статусом юридичної особи)

8

2.16.

Відділ культури (з статусом юридичної особи)

5

2.17.

Управління комунального господарства  (з статусом юридичної особи)

19,5

2.18.

Відділ молоді та спорту

6


Всього:

190


Разом:

252




2011-2024 © Всі права застережено.