НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І піврічч..."  № 167 від 07.09.2018р. 
Документ №167 від 07.09.2018р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

11.09.2018



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 07.09.2018р.  № 167
 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2018 року



Керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", проаналізувавши роботу із  зверненнями громадян до Коломийської міської ради та розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради

в и р і ш и в :

1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Коломийської міської ради за І півріччя 2018 року, взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

2.1. Взяти на постійний особистий контроль вирішення питань, з якими громадяни звертаються до Коломийської міської ради, як одного з пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування.

2.2. Забезпечити неухильне дотримання статті 15 Закону України "Про звернення громадян" щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.

2.3. Посилити контроль за виконанням статтей 16, 18, 19, 20 Закону України "Про звернення громадян", а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.

2.4. Забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян.

2.5. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня.

2.6. Взяти на особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення.

2.7. Розглянути на засіданнях нарад не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.

3. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):

3.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2018 року на офіційному веб-сайті міської ради.

3.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

3.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених законодавством.

3.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.

3.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (І.Дикан).

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.



Міський голова                                                                                                                 І. Слюзар


Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян

в Коломийській міській раді за І півріччя 2018 року


Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень, зокрема:

- забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри міської ради;

- відповідно до плану роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради;

- керівництвом міської ради проводиться особистий прийом громадян згідно затвердженого графіку;

- відділом звернень міської ради забезпечено належний та своєчасний розгляд інформаційних запитів на доступ до публічної інформації тощо. 

Так, на засіданні виконавчого комітету Коломийської міської ради 27.02.2018р. розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році та виконання рішення виконкому від 28.02.2017 №27 з цього питання», прийнято відповідне рішення. Крім того, на засіданні виконавчого комітету в липні 2018 року заплановано заслухати питання щодо стану роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2018 року.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та відповідно до плану роботи виконкому на 2018 рік відділом звернень міської ради протягом І півріччя 2018 року проведена перевірка в управлінні комунальним господарством, КП «Коломия Паркосервіс», відділі муніципальної інспекції міської ради та КП «Житлоінфоцентр» з наданням практичної та методичної допомоги.

Відповідно до Методики оцінювання рівня організаційної роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади рівень організації роботи із зверненнями громадян за результатами проведення перевірок виконання вимог нормативно-правових актів працівниками комунальних підприємств, управлінь, відділів та аналізу відомостей, отриманих під час перевірок встановлено, що робота в структурних підрозділах міської ради оцінюється як така, що відповідає вимогам, установленим чинним законодавством для реалізації прав на звернення громадян.

Варто зазначити, що завдяки впровадженій системі електронного документообігу «Діловод» протягом І півріччя 2018 року вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством та дало можливість ще більше удосконалити процес проходження документів, оперативного прийняття рішення керівництвом міської ради, а також належного контролю виконання документів.

З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, тільки 1 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду.

За перше півріччя 2018 року до Коломийської міської ради всього надійшло 910 звернень, що на 18% менше, ніж у 2017 році; в тому числі 55 звернень – на особистому прийомі, поштою – 636, а також   158 звернень – з Урядової «гарячої» лінії контактного центру.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з  якими зверталися громадяни пільгових категорій, що становить - 291 звернення або майже 32 % від нижчезазначених категорій населення: учасники та інваліди війни – 17, учасники бойових дій – 28, учасники АТО – 64, діти війни – 5, пенсіонери – 232, ветерани праці – 3, інваліди загального захворювання – 123, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС та особи, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 10, багатодітні сім’ї – 12, одинокі матері – 17, безробітні – 14, та інші  громадяни, які потребують соціального захисту.

В порівнянні з минулим періодом 2017 року відмічається зменшення кількості колективних звернень. За звітній період 2018 року надійшло 86 – колективних (у них підписів – 934).

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 96,5 % (або 879 звернень), скарги ? 2,6 % (або 24 скарги),  пропозиції ? 0,8 % (або 7 пропозицій).

З державної установи «Урядовий контактний центр» від мешканців міста надійшло 158 звернень. Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше залишаються питання: соціального захисту (61 звернення), комунального господарства (28 звернень), а також транспорту і зв’язку (12 звернень), охорони здоров’я (13 звернень) та праці і заробітної плати (5 звернень) та ін.

За І півріччя 2018 року від органів влади до міської ради надійшло 197 звернень, що на 0,8 % менше ніж за попередній період 2017 року, у тому числі:

- з Адміністрації Президента України - 10 звернень,

- з Кабінету Міністрів України – 6 звернень,

- з Верховної Ради України – 4 звернення,

- з Міністерства екології та природних ресурсів України – 5 звернень,

- з Міністерства юстиції України – 1 звернення,

- з Міністерства соціальної політики України – 1 звернення,

- з Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 4 звернення,

- з «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації – 5 звернень,

- з Генеральної прокуратури України – 2 звернення та інші.

Усього в листах порушено 910 різноманітних питань. Найголовнішими залишаються питання соціального захисту (236), аграрної політики і земельних відносин (179), комунального господарства (164), житлової політики (86), охорони здоров’я (16), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (20) та інші.

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року майже в 1,3 рази зменшилася кількість листів із питань соціального захисту. Актуальними питаннями є надання одноразової матеріальної допомоги, яка надається тяжкохворим громадянам; членам сімей, потерпілим від наслідків пожежі чи стихійного лиха, учасникам АТО, а також надання соціальних послуг.


Аналіз кількості питань, поставлених у звернення громадян,

які надійшли у 2018-2017 роках


Питання

І півріччя
2018 рік

І півріччя
2017 рік

Порівняння
(+,-)

Соціальна політика. Соціальний захист населення

236

298

-62

Економічна, цiнова, iнвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, пiдприємництво

-в т.ч. Будiвництво, мiстобудування, архiтектура, благоустрій населених пунктiв

-в т.ч. Торгiвля, цiнова полiтика

64


51

4

133


80

14

-69


-29

-10

Житлова політика

86

38

+48

Культура та культурна спадщина, туризм

4

12

-8

Комунальне господарство

164

313

-149

Аграрна політика і земельні відносини

179

156

+23

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей. Молодь. Фізична культура і спорт

17

6

+11

Діяльність об’єднань громадян, релігія і міжконфесійні вілносини

4

9

-5

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

20

10

+10

Екологія та природні ресурси

9

6

+3

Охорона здоров’я

16

18

-2

Транспорт і зв’язок

20

44

-24

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

13

20

-7

Інші

78

49

+29

Всього

910

1112

-202


На особистому контролі у міського голови є розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено одноразову грошову допомогу на оздоровлення 54 громадянам в розмірі 227,0 тис. грн. А також надано одноразову грошову допомогу на оздоровлення 20 учасникам антитерористичної операції в сумі 60,0 тис. грн. та до роковин трагедії сім’ям загиблих учасників АТО виділено 90,0 тис.грн.

Майже в 1,2 рази збільшилася кількість звернень з питань земельних відносин, що становить 179 звернень в порівнянні з минулим періодом 2017р.

В порівнянні з минулим періодом 2017 року в 2 рази зменшилася кількість листів із питань транспорту і зв’язку, що становить 20 звернень проти 44. Серед питань, які порушувались у зверненнях, найбільш актуальними були питання роботи автобусних маршрутів, пільгового проїзду, відновлення послуг телефонного та радіозв’язку, а також послуги доступу до мережі Інтернет.

Майже в 3 рази збільшилася кількість звернень із питань сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту, що становить 17 звернень проти 6.

В порівнянні з минулим періодом 2017 року в 1,9 рази зменшилася кількість листів громадян із питань комунального господарства та житлової політики, що становить 164 звернення проти 313. У зверненнях порушувалися питання оплати за комунальні послуги, експлуатації та ремонту житлового фонду, благоустрою територій, ремонту систем водопостачання та водовідведення.

На рівні минулого року залишається кількість листів громадян із питань охорони здоров’я, що становить 16 звернень проти 18.

У 2 рази збільшилася кількість звернень із питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян в порівнянні з минулим періодом 2017 року, що становить 20 звернень проти 10.

Також збільшилася кількість звернень з питань житлової політики, що склало 86 проти 38.

В І півріччі 2018 року зменшилася кількість звернень з питань будівництва, містобудування, архітектури, благоустрою, що становить 51 проти 80.  

По зверненнях, що надійшли до Коломийської міської ради протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і роз’яснення. 12 % порушених питань вирішено позитивно; по 70% надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення; 2 % - відмовлено; 4% звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано на розгляд за належністю до інших органів; 12% ? у стадії розгляду та остаточного вирішення.

На веб-сайті міської ради ведеться розділ «Звернення громадян», де розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом міської ради та Івано-Франківської обласної державної адміністрації, а також порядок складання, подання та розгляду звернень, телефон «гарячої лінії» та телефон довіри, зразки заяв, нормативно-правові документи та  аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян та ін.

На «гарячу» телефонну лінію міської ради протягом звітного періоду звернулося 8 громадян, основними питаннями яких було благоустрій прибудинкової території, розчищення дороги від снігу, вирівнювання дороги грейдером та прибирання вулиць міста. За результатами розгляду «гарячої» телефонної лінії міської ради всі звернення розглянуті вчасно та вирішені позитивно. Протягом І півріччя 2018 року на телефон довіри міської ради дзвінків від громадян міста не надходило.

Всього за І півріччя 2018р. до міської ради надійшло та розглянуто 14 електронних звернень, на які відповідно до законодавства надано відповідні роз’яснення.

Протягом І півріччя 2018 року до міської ради надійшло 305 інформаційних запити.

Кількість запитів на інформацію, що надійшли:

  • поштою/на руки – 260,
  • електронною поштою – 45,
  • від представників засобів масової інформації – 6,
  • від громадян міста – 216,
  • від юридичних осіб – 30,
  • від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 42,
  • надіслано із Івано-Франківської облдержадміністрації – 8,
  • направлено як розпоряднику інформації – 3.

В 1 півріччі 2018 року найбільш запитуваними документами по інформаційних запитах були як і раніше копії рішень міської ради та документи до них.

З початку січня 2018 року в Коломийській міській раді впроваджено систему електронного документообігу «Діловод», за допомогою якого усі документи, в тому числі і звернення від громадян та інформаційні запити опрацьовуються в електронному вигляді, що дало можливість оптимізувати процес проходження документів та оперативного прийняття рішення керівництвом міської ради, а також належного контролю виконання документів.

З початку року в міській раді запрацювала цілодобова диспетчерська служба міської ради за номером 0 800 50 33 03, яка дає можливість мешканцям міста звернутися в будь-який час з невідкладних питань, послугами якої скористалися 248 мешканців міста.

Протягом півріччя 2018 року в прямому ефірі програм ТРК «НТК» та  ТРК «РАІ» міський голова, перший заступник міського голови та заступники міського голови неодноразово відповідали на запитання коломиян з актуальних проблемних питань міста.

Виконавчим комітетом Коломийської міської ради вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадянина на письмові звернення та особистий прийом, неухильного виконання норм Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи із зверненнями громадян.


Додаток: Дані про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до Коломийської міської ради за І півріччя 2018 року в порівнянні з 2017 роком: на 2 арк. в 1 прим.




Начальник відділу звернень                                                                                 І.Дикан




ДАНІ

про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до

органів місцевого самоврядування за І півріччя 2018 року в порівнянні з 2017 роком

з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)*

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

Дано роз”яснення

п. 9.3

Інше

п.9.4 - 9-6

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Коломийська міська рада

878

707

809

652

69

55

275

110

14

14

418

340

171

243


№ з/п

Кількість звернень з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8., 7.9)

від ветеранів праці (п.7.6.)

від дітей війни (п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12,7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

9

8

148

80

106

108

59

68

3

3

4

4

7

25

6

10


№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі:

аграрної політики і земельних відносин

транс-порту

  і зв’язку

фінансо-вої,податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комуна-

льного господарства

житлової політики

екології природних ресурсів

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку


2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018


33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

53

54

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54


1.

878

707

156

177

35

8

0

1

237

175

16

3

18

3

283

136

38

85

6

9

10

20



№ з/п

У тому числі питання:

сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту

Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самовряду-вання

Державного будівни-цтва, адміністра-тивно-територіа-льного устрою

Інші

Штатна чисельність відділу роботиіз зверненнями громадян

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

6

17

20

13

9

4

0

0

0

8

2

6

6

0

36

42

2

2




Начальник відділу звернень                                                                                        І.Дикан





2011-2024 © Всі права застережено.