НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради
Рішення міської ради №1320-30/2008 від 30.07.2008р. Втратив чинність
Про доповнення до Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради
Рішення міської ради №1468-28/2013 від 21.03.2013р. Втратив чинність
Про втрату чинності рішень міської ради
Рішення міської ради №3586-54/2024 від 27.06.2024р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.11.2016
Про перейменування відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Коломийської міської ради та затвердження Положення про відділ з питань цивільного захисту Коломийської міської ради і його структури |
Відповідно до Закону України ’’Про місцеве самоврядування в Україні’’, Кодексу цивільного захисту України, наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 15.07.2016 р. № 340 ’’Про затвердження Методичних рекомендацій’’, розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 01.11.2016 р. № 733 ’’Про зміну найменування управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Івано-Франківської обласної державної адміністрації та затвердження Положення про управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації’’ міська рада
в и р і ш и л а :
1. Перейменувати відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Коломийської міської ради на відділ з питань цивільного захисту Коломийської міської ради.
2. Затвердити Положення про відділ з питань цивільного захисту Коломийської міської ради у новій редакції (додається).
3. Затвердити структуру відділу з питань цивільного захисту Коломийської міської ради у новій редакції (додається).
4. Визнати такими, що втратили чинність рішення міської ради від 30.07.2008 р. № 1320-30/2008 ’’Про затвердження Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради’’, від 21.03.2013 р.№ 1468-28/2013 ’’ Про доповнення до Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради’’.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ з питань цивільного захисту міської ради (О. Кротюк).
6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови С. Коцюра.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення міської ради від 22.11.2016 р. №973-14/2016 |
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань цивільного захисту
Коломийської міської ради
(нова редакція)
1. Загальні положення
- Відділ з питань цивільного захисту Коломийської міської ради
(далі - відділ) є структурним підрозділом Коломийської міської ради, який утворюється міським головою і є підзвітним та підконтрольним міському голові, Управлінню з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області.
Відділ є постійно діючим органом управління цивільного захисту Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, який здійснює, в межах компетенції, безпосереднє керівництво діяльністю у сфері цивільного захисту на території міста.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом цивільного захисту України, іншими законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями Івано-Франківської обласної ради та обласної державної адміністрації, регламентом Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.3. Структуру відділу, його граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання відділу, у межах відповідних бюджетних призначень, визначає міський голова після проведення їх експертизи фінансовим управлінням міської ради.
1.4. Призначення на посаду і звільнення з посади начальника відділу та головного спеціаліста відділу здійснює міський голова відповідно до Закону України ’’Про службу в органах місцевого самоврядування’’.
1.5. Призначення на посади, переведення та звільнення з посад працівників відділу здійснюється розпорядженням міського голови відповідно до вимог Закону України ’’Про службу в органах місцевого самоврядування’’.
2. Основні завдання відділу
2.1. Участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту.
2.2. Забезпечення здійснення заходів щодо оповіщення та інформування органів управління цивільного захисту та населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій.
2.3. Організація роботи з укриття населення міста у захисних спорудах цивільного захисту, проведення евакуаційних заходів та заходів щодо життєзабезпечення постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій.
2.4. Здійснення разом з іншими органами управління Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних з питань захисту населення і територій.
2.5. Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності підпорядкованих органів управління і сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.
2.6. Організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
2.7. Виконання інших повноважень, передбачених законами України, актами Президента України.
2.8. Організація взаємодії міської ради і правоохоронних органів з питань боротьби із злочинністю та корупцією, захисту прав, свобод і законних інтересів громадян, охорони громадського порядку.
2.9. Організація, розробка, планування та здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації, переведення міської ради, її виконавчих органів, суб'єктів господарювання на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує розроблення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них та ліквідації їх наслідків.
3.2. Забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, організовує контроль за виконанням її рішень та виконує функції робочого органу комісії.
3.3. Подає міському голові:
пропозиції до проектів міських програм, планів заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної і пожежної безпеки та контролює виконання затверджених програм, планів;
пропозиції щодо включення до проекту міського бюджету витрат на розвиток та функціонування Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, її сил, телекомунікаційних мереж та міської системи централізованого оповіщення, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків.
3.4. Забезпечує належне утримання міської системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.
3.5. Організовує оповіщення керівного складу органів управління та сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.
3.6. Утворює територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту та територіальні формування цивільного захисту.
3.7. Планує проведення заходів радіаційного, хімічного, інженерного захисту та спільно з комунальним закладом Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» - біологічного, медичного захисту населення та територій від наслідків надзвичайних ситуацій.
3.8. Контролює розроблення та вжиття заходів щодо забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання, що належать до сфери управління міської ради та продовжують свою діяльність в особливий період.
3.9. Здійснює в межах своїх повноважень збір, обробку, аналіз і оприлюднення інформації про стан техногенної та природної безпеки на території міста, інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій для вжиття адекватних заходів, готує по них доповіді керівництву міської ради, а також у разі необхідності доводить інформацію до населення, визначає в межах своєї компетенції рівень надзвичайної ситуації.
3.10. Подає міському голові пропозиції щодо утворення та складу спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у її роботі.
3.11. Координує та контролює діяльність сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
3.12. Узагальнює інформацію щодо проведення на підприємствах, в установах та організаціях спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту.
3.13. Здійснює повноваження, делеговані міською радою з питань цивільного захисту, та надає методичну допомогу суб’єктам господарювання.
3.14. Готує пропозиції щодо віднесення об’єктів господарювання до відповідних категорій (груп) цивільного захисту.
3.15. Організовує в установленому порядку проведення навчань та тренувань з питань цивільного захисту, безпеки життєдіяльності, в тому числі підготовку учнів у загальних, професійно-технічних та інших навчальних закладах.
3.16. Організовує та розробляє мобілізаційні плани на особливий період, довготермінові і річні програми мобілізаційної підготовки міста.
3.17. Контролює створення об’єктів і потужностей мобілізаційного призначення, страхового фонду документації, а також мобілізаційних запасів стратегічних і найважливіших видів сировини, матеріалів, устаткування, продовольства, речового та іншого майна.
3.18. Розробляє оперативно-мобілізаційні документи та здійснює організаційне забезпечення переведення міської ради та її виконавчих органів і об’єктів господарювання на режим роботи в умовах особливого періоду.
3.19. Контролює створення і стан готовності спеціальних формувань, які передбачаються для передачі до складу Збройних Сил та інших військових формувань, створених згідно із законодавством, в особливий період.
3.20. Організовує підготовку запасного пункту управління міської ради до роботи в умовах особливого періоду.
3.21. Приймає участь в розробці та здійснює контроль за виконанням заходів щодо нормованого забезпечення населення міста в особливий період.
3.22. Приймає участь у роботі щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, бронюванням військовозобов’язаних за підприємствами, установами й організаціями на період мобілізації і військовий час.
3.23. У разі неспроможності (банкрутства) об’єктів господарської діяльності, які виконують мобілізаційне завдання, здійснює заходи щодо передачі цих завдань іншим об’єктам господарювання, що знаходяться на території міста.
3.24. Приймає участь у розробці заходів щодо раціонального розміщення сил на території міста та використання людських, матеріальних, природних і фінансових ресурсів, а також виробничих потужностей в особливий період.
3.25. Узгоджує плани цивільного захисту з мобілізаційними планами та довготерміновими і річними програмами мобілізаційної підготовки.
3.26. Визначає рівень мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій, здійснює планування та організацію заходів, пов’язаних із діяльністю розміщених на території міста військових формувань.
3.27.Сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенні призову на строкову службу.
3.28. Контролює виконання підприємствами, розташованими на території міста замовлень Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством, на виробництво і поставку необхідної їм продукції, електричної та теплової енергії, природного газу, води, тощо.
3.29. Готує разом із правоохоронними органами внесення на розгляд міського голови пропозицій щодо програм забезпечення правопорядку, безпеки громадян на території міста, заходів на виконання державних програм боротьби зі злочинністю та корупцією. У межах своїх повноважень бере участь у здійсненні антитерористичних заходів.
3.30. Готує проекти розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції роботи по взаємодії з правоохоронними і контролюючими органами.
3.31. Аналізує діяльність правоохоронних і контролюючих органів, організовує заслуховування їх звітів та інформацій.
3.32. Розробляє і аналізує пропозиції щодо створення підрозділів міліції, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету.
3.33. Координує і контролює діяльність добровільних громадських формувань з охорони громадського порядку та забезпечення виконання заходів з питань оборонної і мобілізаційної роботи.
3.34. Бере участь:
у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об’єктів і об’єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха;
в підготовці для подання міському голові пропозицій щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню та організації життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок стихійного лиха;
в підготовці звітів міського голови для розгляду на сесії міської ради, готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами міської ради інформаційні та аналітичні матеріали для подання їх міському голові;
в організації робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, що проводяться силами Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, контролює в межах своєї компетенції готовність підпорядкованих органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням;
у розробленні для подання в установленому порядку міському голові плану реагування на надзвичайні ситуації, плану цивільного захисту на особливий період, плану основних заходів цивільного захисту Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області на рік та заходів щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
в організації та проведенні навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки суб’єктів господарювання, що відносяться до сфери управління міської ради, керівників та їх заступників, здійсненні підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях та координації діяльності навчально-консультаційного пункту, погодженні робочих навчальних програм з функціонального навчання у сфері цивільного захисту;
у виконанні завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності міста в межах повноважень, визначених законодавством;
у здійсненні інженерно-технічних заходів цивільного захисту при розробленні містобудівної та проектної документації;
у розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації у безпечні райони населення, майна із зон надзвичайних ситуацій та можливих бойових дій в особливий період. Організовує роботу комісії з питань евакуації.
3.35. Організовує та в установленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням та цільовим використанням матеріально-технічних ресурсів, призначених для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
3.36. Сприяє під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, сил аварійно-рятувальних служб, спеціалізованих служб цивільного захисту, формувань цивільного захисту, пожежно-рятувальної частини та добровільних формувань цивільного захисту.
3.37. Організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде їх облік, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботі комісії з питань визначення їх стану, забезпечує проведення технічної інвентаризації. Підтримує у готовності пункт управління, забезпечує його обладнанням, засобами управління та організовує роботу оперативно-чергової служби в цілодобовому режимі.
3.38. Разом з Коломийським міськрайонним відділом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області:
організовує та проводить перевірки готовності органів управління та сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми до виконання покладених на них завдань;
формує замовлення на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління та сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми;
подає міському голові пропозиції щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил Коломийської міської ланки територіальної підсистеми, а також щодо місць їх зберігання.
3.39. Організовує завчасне накопичення та збереження засобів радіаційного і хімічного захисту для непрацюючого населення та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки і їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникнення хімічних аварій та в особливий період.
3.40. Утримує за рахунок міського бюджету майно відділу.
3.41. Готує пропозиції щодо утворення міських та комунальних аварійно-рятувальних служб. Перевіряє готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації.
3.42. Розробляє і реалізовує у межах своїх повноважень заходи щодо виконання завдань територіальної оборони.
3.43. Готує та вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо оголошення окремих місцевостей міста зонами надзвичайної ситуації у разі їх виникнення.
3.44. Організовує роботу розрахунково-аналітичної групи з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій.
3.45. Утримує на балансі матеріально-технічні ресурси міського матеріального резерву, призначені для здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків і надання термінової допомоги постраждалому населенню.
3.46. Готує, згідно з вимогами чинного законодавства України, документи щодо виділення коштів з резервного фонду міського та обласного бюджетів, Державного бюджету України на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій міського, регіонального та державного рівнів.
3.47. Координує роботу Коломийської рятувально-водолазної станції.
3.48. Забезпечує виконання на відповідній території зобов’язань за міжнародними договорами у сфері цивільного захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій.
3.49. Планує та координує створення міського страхового фонду документації відповідно до затверджених програм.
3.50. Забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці та контроль за її збереженням.
3.51. Забезпечує отримання і доведення до виконавчого комітету міської ради розпоряджень про переведення Коломийської міської ланки територіальної підсистеми у вищі ступені готовності.
3.52. Розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян, а також проводить в установленому порядку розгляд запитів на отримання публічної інформації.
3.53. Здійснює збір, узагальнення та аналіз інформації щодо випадків травматизму невиробничого характеру. Організовує заходи з профілактики невиробничого травматизму.
3.54. Забезпечує захист персональних даних, доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ, та здійснює заходи щодо запобігання та протидії корупції.
3.55. Організовує роботу мобільно-оперативної групи Коломийської міської ланки територіальної підсистеми.
3.56. У режимі підвищеної готовності:
забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захисту Коломийської міської ланки територіальної підсистеми, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
формує оперативні групи для виявлення причин погіршення ситуації та готує пропозиції щодо її нормалізації;
готує розпорядчі документи, спрямовані на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною ситуацією, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки та за територією, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснює постійне прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
організовує функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичних груп для здійснення спостереження за радіаційною і хімічною ситуацією, при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;
уточнює (у разі потреби) плани реагування на надзвичайні ситуації, здійснює заходи щодо запобігання їх виникненню;
уточнює та здійснює заходи щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
приймає участь у заходах із приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту та підготовці пропозицій щодо залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
3.57. У режимі надзвичайної ситуацій:
забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захисту Коломийської міської ланки територіальної підсистеми, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації;
готує розпорядчі документи щодо переведення Коломийської міської ланки територіальної підсистеми у режим надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, у разі прийняття рішення про її утворення;
організовую роботу із визначення зони надзвичайної ситуації;
здійснює постійне прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
приймає участь в організації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, керівництві проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
приймає участь в організації заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
бере участь в організації (у разі потреби) евакуаційних заходів та в організації радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
організовує безперервний контроль за розвитком надзвичайної ситуації та ситуацією на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
забезпечує інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
3.58. У режимі надзвичайного стану виконує завдання відповідно до Закону України ’’Про правовий режим надзвичайного стану’’.
3.59. Виконує інші функції, що випливають із покладених на нього завдань.
4. Права і обов’язки відділу
Відділ має право:
4.1. Одержувати безоплатну від органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців та спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства.
4.3. Заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та в установленому законодавством порядку надавати їм обов’язкові для виконання розпорядження щодо усунення порушень вимог цивільного захисту.
4.4. Залучати до здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій, сили Коломийської міської ланки територіальної підсистеми згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів за погодженням з їх керівниками.
4.5. Використовувати можливості радіо та телебачення, друкованих засобів масової інформації для інформування громадян про загрози безпеці життєдіяльності, ймовірне виникнення надзвичайних ситуацій відповідно до сезону.
4.6. Скликати наради для сприяння здійсненню покладених на Коломийську міську ланку територіальної підсистеми завдань з питань цивільного захисту.
4.7. Користуватися інформаційними базами державних органів та іншими технічними засобами.
5. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з Коломийським міськрайонним відділом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, іншими структурними підрозділами міської ради, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і підпорядкування, об’єднаннями громадян та іншими суб’єктами забезпечення цивільного захисту.
6. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова, та який несе відповідальність за стан цивільного захисту у межах території міста.
7. Начальник відділу:
7.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за прийняті ним рішення, визначає ступінь відповідальності його працівників. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради та її виконавчого комітету.
7.2. Організовує діяльність відділу, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо цивільного захисту населення і територій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації. Звітує перед міським головою про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи.
7.3. Забезпечує у відділі виконання вимог законодавства щодо проходження служби, Кодексу законів про працю та інших актів законодавства.
7.4. Затверджує посадові інструкції та функціональні обов’язки працівників відділу.
7.5. Керує всіма видами підготовки підпорядкованих йому працівників для виконання в установлені терміни завдань, покладених на відділ.
7.6. Забезпечує підготовку у межах своєї компетенції розпоряджень міського голови та вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради та сесіях міської ради питань, що належать до компетенції відділу, розробляє проекти відповідних рішень.
7.7. Бере участь у розгляді питань, пов’язаних з вирішенням завдань цивільного захисту.
7.8. Забезпечує у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодію з іншими структурними підрозділами міської ради, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і підпорядкування, об’єднаннями громадян та іншими суб’єктами забезпечення цивільного захисту.
7.9. Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
7.10. Здійснює контроль за забезпеченням охорони державної таємниці у відділі.
7.11. Здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством України.
7.12. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Штатний розпис затверджується міською радою після проведення експертизи фінансовим управлінням міської ради.
7.12. Рішення про утворення, ліквідацію чи реорганізацію відділу приймається міською радою.
7.13. Відділ має круглу печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, власні бланки.
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення міської ради від 22.11.2016 р. №973-14/2016 |
СТРУКТУРА
відділу з питань цивільного захисту
Коломийської міської ради
№ з/п |
Посади |
Кількість штатних одиниць |
1. |
Начальник відділу |
1 |
2. |
Головний спеціаліст |
1 |
ВСЬОГО |
2 |