НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження Порядку використання коштів міської ради на представницькі витрати
Рішення міської ради №740-21/2007 від 04.10.2007р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.11.2016
Про затвердження Порядку
використання коштів міської ради
на представницькі витрати
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", наказу Міністерства фінансів України від 14.09.2010 р. № 1026 "Про затвердження Норм коштів на представницькі цілі та порядку їх витрачання", міська рада
вирішила:
- Затвердити Порядок використання коштів міської ради на представницькі витрати (додається).
- Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 04.10.2007 № 740-21/2007 «Про затвердження Порядку використання коштів міської ради на представницькі витрати».
- Організацію виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Кухтара Т.М.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 22.11.2016 р. №961-14/2016
Порядок
використання коштів міської ради на представницькі витрати
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Порядок використання коштів міської ради на представницькі витрати (далі – Порядок) розроблений для забезпечення повноважень міської ради щодо представлення інтересів територіальної громади міста в Україні і за кордоном, сприяння у налагодженні зовнішньоекономічних відносин відповідно до чинного законодавства України.
1.2. Порядок визначає напрями і умови спрямування коштів, передбачених в міському бюджеті, на зазначені цілі, а також звітування про їх використання.
1.3. За напрямами видатки спрямовуються на:
- представницькі витрати міської ради для проведення прийому і обслуговування іноземних представників і делегацій;
- представників і делегацій областей України;
- підприємств, організацій, установ, які прибули для проведення переговорів з метою налагодження співпраці, міжнародних зв'язків, встановлення взаємовигідного співробітництва та вирішення питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування.
II. ПРЕДСТАВНИЦЬКІ ВИТРАТИ МІСЬКОЇ РАДИ
2.1. Представницькі витрати передбачаються в межах коштів, визначених кошторисом міської ради в розмірі 1 (одного) відсотка від кошторису витрат, затверджених на рік по коду функціональної класифікації 010116 "Органи місцевого самоврядування". Кошторис витрат на прийом і обслуговування іноземних представників і делегацій, представників і делегацій областей України, підприємств, організацій, установ, затверджується міським головою з віднесенням витрат за рахунок загальної економії по кошторису на утримання органів місцевого самоврядування.
2.2. До представницьких витрат належать витрати, що пов'язані з обслуговуванням представників і делегацій, а також керівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які прибули для проведення переговорів чи нарад з метою налагодження ділових зв'язків, встановлення та розвитку взаємовигідного співробітництва, зокрема:
- бронювання номерів у готелях (в межах 50 відсотків вартості номера за добу);
- оплата проживання у готелях;
- проведення офіційного прийому (сніданок, обід, вечеря);
- оплата послуг перекладача (в необхідних випадках);
- заходи культурної програми;
- транспортне забезпечення представників;
- буфетне обслуговування під час переговорів;
- сувенірна продукція.
2.3. Для належного оформлення представницьких витрат необхідні такі документи:
а) розпорядження міського голови про проведення офіційного прийому або презентації;
б) список осіб офіційної делегації;
в) програма офіційного прийому або презентації;
г) звіт про проведений захід.
2.4. Фінансування видатків представницьких коштів проводиться згідно розпорядження міського голови.
2.5. Розпорядженням міського голови визначається коло осіб, які мають відношення до прийому представників, делегацій, при цьому чисельність учасників зі сторони, що проводить офіційний прийом, не повинна перевищувати чисельність запрошених.
III. ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ.
Бухгалтерський облік фінансово-господарських операцій та звітність про використання коштів здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності Коломийської міської ради.