НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Середа, 04 грудня 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
28.10.2024
Про погодження інвестиційної
програми КП «Коломияводоканал»
на 2025 рік
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи норми Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, затвердженого наказом Мінрегіону від 19.08.2020 р. №191, а також на виконання п. п. 16, 17 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 (зі змінами), розглянувши звернення КП «Коломияводоканал», міська рада
вирішила:
1. Погодити інвестиційну програму комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2025 рік з метою обґрунтування запланованих витрат ліцензіатів, які спрямовуються на капітальні інвестиції в будівництво, реконструкцію, модернізацію об’єктів централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (додається).
2. Директору КП «Коломияводоканал» Славомиру ЗУМЕРУ щорічно звітувати перед депутатами міської ради про виконання інвестиційної програми.
3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Зоряну МИХАЛУШКО.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій та комісії з питань бюджету, інвестицій соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій (Віктор ФІТЬО).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від 24.10.2024 р. №3848-56/2024
«Інвестиційна Програма
Комунального підприємства «Коломияводоканал»
на 2025 рік»
Замовник Програми Управління комунального господарства міської ради |
Андрій РАДОВЕЦЬ |
|
Керівник Програми Заступник міського голови
|
Зоряна МИХАЛУШКО |
|
Відповідальний виконавець Комунальне підприємство «Коломияводоканал» |
Славомир ЗУМЕР |
ПОГОДЖЕНО
Управління фінансів та внутрішнього аудиту міської ради
|
Ольга ГАВДУНИК |
|
Юридичний відділ міської ради |
Владислава МАКСИМ’ЮК |
|
Управління економіки міської ради |
Інна ТКАЧУК |
Голова постійної комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин |
Ігор КОСТЮК |
|
Голова постійної комісії з Питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій |
Віктор ФІТЬО |
Додаток 1
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 1 пункту 2 розділу II)
Комунального підприємства «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата)
ЗМІСТ
1. |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА комунального підприємства «Коломияводоканал» до інвестиційної програми на 2025 рік |
2-4 |
2. |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН використання коштів для виконання інвестиційної програми на 2025 рік |
5-9 |
3. |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН використання коштів для виконання інвестиційної програми та їх врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2025 рік) |
10-12 |
4. |
ПЛАН ВИТРАТ за джерелами фінансування на виконання інвестиційної програми для врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2025 рік) |
13-14 |
5. |
Пояснювальна записка до ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2025 рік Узагальнена характеристика об’єктів з централізованого водопостачання та водовідведення станом на 01 січня 2024 року |
15-25 |
6. |
Опис заходів ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2025 рік. Техніко-економічне обгрунтування. |
26-31 |
Додаток 2
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 3 пункту 2 розділу II)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
ліцензіата до інвестиційної програми
на 2025 рік
(строк)
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата)
1. Загальна інформація про ліцензіата
Комунальне підприємство «Коломияводоканал» |
|
Рік заснування |
1968 (2002) |
Форма власності |
Комунальна |
Місце знаходження |
Юридична адреса: 78200, Івано-Франківська область, місто Коломия, площа Відродження, 1 Фактична адреса: 78249, Івано-Франківська область, Коломийський район, село Шепарівці, вулиця Шевченка, 3 |
Код за ЄДРПОУ |
32148690 |
Прізвище, ім’я, по батькові посадової особи ліцензіата, посада |
Зумер Славомир Мирославович, директор |
Тел., факс, е-mail |
(03433) 4-96-37, kolomyavoda@meta.ua |
Ліцензія на _________________________ |
Ліцензія на централізоване водопостачання та водовідведення, серії АГ № 580442, видана 17.08.2011 року. Термін дії ліцензії є безстроковим (п. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності») |
Статутний капітал ліцензіата, тис. грн |
319 918,485 |
Балансова вартість активів, тис. грн |
221 589 |
Амортизаційні відрахування за останній звітний період , тис. грн |
2 032,19 |
Заборгованість зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) |
- |
2. Загальна інформація про інвестиційну програму
Зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів; підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. |
|
Строки реалізації інвестиційної програми |
2025 рік |
На якому етапі реалізації заходів, зазначених в інвестиційній програмі, ліцензіат знаходиться |
На етапі підготовки заходів реалізації програми |
Головні етапи реалізації інвестиційної програми |
1. Капітальний ремонт каналізаційних мереж; 2. Капітальний ремонт приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) в с. Королівка |
3. Відомості про інвестиції за інвестиційною програмою
17 292,22 |
|
власні кошти |
17 292,22 |
позичкові кошти |
|
залучені кошти |
|
бюджетні кошти |
|
Напрямки використання інвестицій (у % від загального обсягу інвестицій): |
|
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
3 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
|
Заходи зі зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
|
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення |
|
Заходи щодо впровадження та розвитку інформаційних технологій |
|
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
|
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
|
Інші заходи |
97 |
4. Оцінка економічної ефективності інвестиційної програми
Додаток 3
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 4 пункту 2 розділу II)
ПОГОДЖЕНО Рішенням Коломийської міської ради від 24.10.2024 р. № 3848-56/2024 М.П. |
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор КП «Коломияводоканал» __________________________Славомир ЗУМЕР "24" 10. 2024 року М.П. |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН
використання коштів для виконання інвестиційної програми
на 2025 рік
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата)
Найменування заходів (пооб'єктно) |
Кількісний показник (одиниця виміру) |
Фінансовий план використання коштів на виконання інвестиційної програми за джерелами фінансування, тис. грн. (без ПДВ) |
За способом виконання, тис. грн. (без ПДВ) |
Графік здійснення заходів та використання коштів на планований та прогнозний періоди тис.грн. (без ПДВ) |
Строк окупності (місяців)** |
№ аркуша обґрунтовуючих матеріалів |
Економія паливно-енергетичних ресурсів (кВт/год/прогнозний період) |
Економія фонду заробітної плати, (тис.грн./прогнозний період) |
Економічний ефект (тис.грн.)*** |
||||||||||
загальна сума |
з урахуванням: |
Госпо- дарський (вартість матеріальних ресурсів) |
підрядний |
планований період (2025рік) |
прогнозний період |
||||||||||||||
амортизаційні відрахування |
виробничі інвестиції з прибутку |
позичкові кошти |
інші залучені кошти, з них: |
бюджетні кошти (не підлягають поверненню) |
|||||||||||||||
підлягають поверненню |
не підлягають поверненню |
планований період +1 () |
планований період + n* () |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
І |
ВОДОПОСТАЧАННЯ |
||||||||||||||||||
1.1 |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водопостачання, з урахуванням: |
||||||||||||||||||
1.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.1 |
|||||||||||||||||||
1.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.2 |
|||||||||||||||||||
1.1.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби, з них: |
||||||||||||||||||
1.1.3.1 |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.3 |
|||||||||||||||||||
1.1.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання, з них.: |
||||||||||||||||||
1.1.4.1 |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.4 |
|||||||||||||||||||
1.1.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.5 |
|||||||||||||||||||
1.1.6 |
Інші заходи, з них: |
||||||||||||||||||
1.1.6.1 |
Проект «Розвиток міської інфраструктури» |
Погашення основної суми кредиту |
7054,94 |
1509,15 |
5545,79 |
7054,94 |
|||||||||||||
1.1.6.1 |
Другий проект «Розвиток міської інфраструктури» |
Погашення основної суми кредиту |
9714,24 |
9714,24 |
9714,24 |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.1.6 |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
16769,18 |
|||||||||||||||
Усього за пунктом 1.1 |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
16769,18 |
|||||||||||||||
1.2 |
Інші заходи, з них: |
||||||||||||||||||
1.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.1 |
|||||||||||||||||||
1.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.2 |
|||||||||||||||||||
1.2.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.3 |
|||||||||||||||||||
1.2.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання, з них: |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.4 |
|||||||||||||||||||
1.2.5 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.5 |
|||||||||||||||||||
1.2.6 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.6 |
|||||||||||||||||||
1.2.7 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.7 |
|||||||||||||||||||
1.2.8 |
Інші заходи, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 1.2.8 |
|||||||||||||||||||
Усього за пунктом 1.2 |
|||||||||||||||||||
Усього за розділом І |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
16769,18 |
|||||||||||||||
ІІ |
ВОДОВІДВЕДЕННЯ |
||||||||||||||||||
2.1. |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водовідведення, з урахуванням: |
||||||||||||||||||
2.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, у т.ч.: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.1.1 |
|||||||||||||||||||
2.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.1.2 |
|||||||||||||||||||
2.1.3 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.1.3 |
|||||||||||||||||||
2.1.4 |
Інші заходи, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.1.4 |
|||||||||||||||||||
Усього за пунктом 2.1 |
|||||||||||||||||||
2.2 |
Інші заходи, з урахуванням : |
||||||||||||||||||
2.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
2.2.1.1 |
Капітальний ремонт приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної насосоної станції (ГКНС) в с.Королівка |
245,0 |
245,0 |
х |
х |
х |
х |
х |
245,0 |
245,0 |
|||||||||
2.2.1.2 |
Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинку №15 по вул. Яворницького |
довж. 70 м; Ш 200 мм |
190,0 |
190,0 |
х |
х |
х |
х |
х |
190,0 |
190,0 |
||||||||
2.2.1.3 |
Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинків №3,5,7 пр. Грушевського |
довж. 30 м; Ш 200 мм |
88,04 |
88,04 |
х |
х |
х |
х |
х |
88,04 |
88,04 |
||||||||
2.2.1.4 |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.2.1 |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
|||||||||||||||
2.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом2.2.2 |
|||||||||||||||||||
2.2.3 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.2.3 |
|||||||||||||||||||
2.2.4 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.2.4 |
|||||||||||||||||||
2.2.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.2.5 |
|||||||||||||||||||
2.2.6 |
Інші заходи, з них: |
||||||||||||||||||
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||||||||
Усього за підпунктом 2.2.6 |
|||||||||||||||||||
Усього за пунктом 2.2 |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
Усього за розділом ІІ |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
523,04 |
|||||||||||||
Усього за інвестиційною програмою |
17292,22 |
2032,19 |
15260,03 |
523,04 |
17292,22 |
Додаток 5
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 4 пункту 2 розділу II)
ПЛАН ВИТРАТ
за джерелами фінансування на виконання інвестиційної програми для врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2025 рік)
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(назва підприємства)
№ з/п |
Найменування заходів |
Кошти, що враховуються у структурі тарифів за джерелами фінансування, тис. грн (без ПДВ) |
|||||
загальна сума |
з урахуванням: |
||||||
амортизаційні відрахування |
виробничі інвестиції з прибутку |
сума позичкових коштів та відсотків за їх використання, що підлягає поверненню у плановому періоді |
сума інших залучених коштів, що підлягає поверненню у плановому періоді |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І |
Водопостачання |
||||||
1.1 |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водопостачання, з урахуванням: |
||||||
1.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
1.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
1.1.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
||||||
1.1.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання |
||||||
1.1.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
1.1.6 |
Інші заходи |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
|||
Усього за пунктом 1.1 |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
||||
1.2 |
Інші заходи, з урахуванням: |
||||||
1.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
1.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
1.2.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
||||||
1.2.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання |
||||||
1.2.5 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій |
||||||
1.2.6 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
||||||
1.2.7 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
1.2.8 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 1.2 |
|||||||
Усього за розділом І |
16769,18 |
1509,15 |
15260,03 |
||||
II |
Водовідведення |
||||||
2.1 |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водовідведення, з урахуванням: |
||||||
2.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
2.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
2.1.3 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
2.1.4 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 2.1 |
|||||||
2.2 |
Інші заходи, з урахуванням: |
||||||
2.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
523,04 |
523,04 |
||||
2.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
2.2.3 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій |
||||||
2.2.4 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
||||||
2.2.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
2.2.6 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 2.2 |
523,04 |
523,04 |
|||||
Усього за розділом ІІ |
523,04 |
523,04 |
|||||
Усього за інвестиційною програмою |
17292,22 |
2032,19 |
15260,03 |
||||
________ |
Славомир ЗУМЕР |
||||||
М.П. |
|||||||
Головний бухгалтер |
________ |
Оксана ПУЛЬКОВСЬКА |
|||||
Головний економіст |
________ |
Ольга ГАВРИЛЮК |
Пояснювальна записка до ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2025 рік
Комунальне підприємство «Коломияводоканал» створене рішенням Коломийської міської ради №81 від 14.08.2002 року з метою забезпечення споживачів міста Коломиї послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Предметом діяльності підприємства є:
- централізоване водопостачання
- централізоване водовідведення
Поряд з основною діяльністю КП «Коломияводоканал» надає інші платні послуги населенню і юридичним особам:
- виготовлення технічних умов, проектної документації на під’єднання до водопровідної і каналізаційної мережі
- приєднання нових споживачів то централізованих мереж водопостачання
- виготовлення проектно-кошторисної документації
- послуги спеціалізованою технікою
- дослідження якості питної води, стічних вод
- встановлення, повірка, заміна і опломбування водомірних лічильників
- ліквідація аварійних витоків, нагляд за технічним станом самостійно облаштованих каналізаційних випусків споживачів до каналізаційних мереж, перекриття води, заміна/встановлення пожежних гідрантів, прокладання водопровідних вводів та каналізаційних випусків.
- плата за абонентське обслуговування споживачів
Кількість населення, якому надаються послуги, станом на 01.01.2024 року становить 43 547 осіб.
Середньо-облікова чисельність працівників на підприємстві складає 167 чол., які забезпечують безперебійне постачання питної води та водовідведення стічних вод.
ВОДОПОСТАЧАННЯ
Єдиним джерелом водопостачання міста є річка Прут, централізоване водопостачання з якої розпочалося з 1964 року. Протягом 1980-1985 р. р. побудовано нові водозабірні споруди галерейного типу з інфільтраційними басейнами та штучним поповненням води з річки Прут потужністю 25 тис. м куб. на добу.
Вода з річки самопливом подається у водозабірний ківш, звідки насосними агрегатами сирої води подається у басейни-відстійники (3 шт.) розміром 150х45 м кв. і глибиною 3,5м. Після відстоювання по самопливному розподільчому трубопроводу діаметром 200 мм вода надходить у інфільтраційні басейни (8 од.) розміром 200х20 м кв. і глибиною 3, 0 м. Інфільтраційні басейни розміщені вздовж водозабірної галереї з обох сторін на відстані 50 м від її осі і призначені для акумулювання води, яка фільтрується у водозабірну галерею. Днище кожного басейну заповнене фільтруючим шаром гравійно-піщаної суміші товщиною 0,5 м. Відфільтрована вода надходить у водозабірну галерею протяжністю 980 м, змонтовану з нахилом до водозабірного колодязя діаметром 6,0 м і глибиною 10 м.
Установлена виробнича потужність насосної станції І-го підйому складає 40,0 тис. м куб./ добу. За звітними даними загальний обсяг води, піднятої за 2023 рік становить 2051,26 тис.мкуб., що становить 14% використання потужності водозабору.
Далі, із водозабірного колодязя вода транспортується по двох водогонах насосною станцією освітленої води у два резервуари чистої води об’ємом 6 тис. м куб. із монолітного бетону і 1, 5 тис. м куб. із збірного залізобетону на площадці насосної станції ІІ-го підйому, де проводиться її знезараження.
В результаті впровадження Проекту розвитку міської інфраструктури, що фінансувався Міжнародним банком реконструкції та розвитку протягом 2009-2012 років, закуплено та встановлено 6 один. насосного обладнання на насосні станції І-го та ІІ-го підйому потужністю 900 м куб./ год і 2 300 м куб./ год, яке дало можливість зекономити споживання електроенергії.
Роки |
Споживання електроенергії, тис. кВт |
Середня ціна за 1 кВт по роках |
Вартість електроенергії по роках, тис. грн |
2009 |
2 181, 549 |
0, 63 |
1 374, 376 |
2010 |
2 122, 593 |
0, 72 |
1 528, 267 |
2011 |
2 119, 297 |
0, 89 |
1 886, 174 |
2012 |
1 747, 224 |
1, 01 |
1 764, 696 |
2013 |
1 367, 497 |
1, 10 |
1 504, 247 |
2014 |
1 358, 866 |
1, 25 |
1 698, 592 |
2015 |
1 305, 539 |
1, 56 |
2 036, 641 |
2016 |
1 291, 898 |
1, 89 |
2 441, 687 |
2017 |
1 220, 927 |
2, 22 |
2 710, 458 |
2018 |
1 194, 208 |
2, 56 |
3 057, 172 |
2019 |
1 140, 404 |
2, 59 |
2 953, 646 |
2020 |
1 061,859 |
2,51 |
2 665, 266 |
2021 |
1 077,150 |
3,25 |
3 500, 737 |
2022 |
1 001,824 |
4,80 |
4 808, 755 |
2023 |
1 143,027 |
5,54 |
6 332,369 |
Встановлено нову установку дезінфекції води МІОХ, яка є безпечною для здоров’я людини, нове лабораторне обладнання, що дає можливість швидко реагувати на якість питної води.
В 2019 році виконано роботи, що передбачали гідроізоляцію стінок та днища двох резервуарів чистої води, замінено технологічну обв’язку резервуару об’ємом чистої води об’ємом 6, 0 тис. м куб., а також встановлено систему доочистки питної води.
Далі, насосною станцією ІІ-го підйому по водопроводі діаметром 400 мм і двох водопроводах діаметром 600 мм вода транспортується у міську розподільчу мережу.
Загальна довжина водопроводів у системі водопостачання складає близько 112,70 км водопровідних мереж.
Завдяки реалізації Проекту «Розвиток міської інфраструктури» протягом 2009-2012 років проведено заміну відкритим способом 7 022,5 м аварійних металевих водопровідних мереж міста на поліетиленові діаметром 90-220 мм, встановлено запірної арматури 356 шт. діаметром 80-600 мм, встановлено фасонних частин 806 шт., влаштовано 53 шт. коверів та штоків телескопічних, 30 шт. колодязів. Завдяки заміні водопровідних мереж зменшились втрати води, на даних ділянках немає аварійних ситуацій, як наслідок, зменшились витрати на їх ремонт. Заміна запірної арматури дала можливість перекривати воду на окремих ділянках водопровідних мереж без зупинки водоканалу.
З 2018 року в рамках реалізації Проекту «Розвиток міської інфраструктури-2» здійснювались роботи з реконструкції водопровідних мереж та абонентських підключень (заміна труб, водопровідних колодязів і запірної арматури). Вперше встановлено пожежні гідранти наземного типу. Станом на 01.07.2024 року протяжність замінених водопровідних мереж становить 30 631 м., що становить 100% від робіт передбачених існуючим Контрактом.
На виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» було придбано і встановлено 100 вузлів комерційного обліку (ВКО). Закон вимагає, що всі будівлі повинні бути оснащені загальнобудинковими лічильниками, оскільки весь обсяг води, що ввійшов у будинок, має бути оплачений. В майбутньому КП «Коломияводоканал» зобов’язаний враховувати показники ВКО, виставляючи рахунки за спожиті послуги, де до загальної мережі водопостачання підключено декілька абонентів (багатоповерхові будинки). Станом на 01.01.2024 р. оснащеність вузлами комерційного обліку – 117 одиниць, враховуючи 17 одиниць нових під’єднань.
Експлуатаційні показники водопровідної мережі, яка знаходиться на балансі підприємства, за матеріалами, віком, станом та аварійністю, наведено таблиці:
Матеріал труб |
Протяжність по ступеню зносу (%), км |
Усього, км |
||||
< 25 |
26-50 |
51-75 |
76-90 |
> 90 |
||
Сталь |
0,000 |
0,000 |
32,798 |
0,000 |
3,570 |
36,368 |
Чавун |
0,000 |
22,695 |
0,000 |
0,000 |
2,950 |
25,645 |
Залізобетон |
0,000 |
6,467 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6,467 |
Азбестоцемент |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
Пластик |
43,260 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
50,675 |
Усього |
43,260 |
29,162 |
32,798 |
0,000 |
6,520 |
112,700 |
Мережа водопостачання |
Усього мереж |
Ветхих та аварійних |
||||
км |
% |
км |
% |
|||
Водоводи |
21,70 |
19,3% |
3,00 |
13,82% |
||
Прохідні тунелі |
0,00 |
0,0% |
0,00 |
0,00% |
||
Вулична мережа |
69,70 |
61,8% |
22,00 |
31,89% |
||
Внутрішньоквартальна та дворова мережа |
21,30 |
18,9% |
10,00 |
47,50% |
||
Усього |
112,70 |
100,0 |
35,00 |
31,32% |
Наведені у таблиці дані свідчать, що 31,32% водопровідних мереж використали свій термін експлуатації та відносяться до ветхих та аварійних.
Аварійність на водопроводах складає 0,74 авар./1 км./рік, що свідчить про те, що дані водопроводи потребують негайної заміни.
Основними причинами аварійності мереж є:
- висока зношеність та внутрішня і зовнішня корозія труб віком від 25 до 50 років;
- коливання тиску в мережі під час включення і виключення підкачувальних насосних станцій;
- незадовільний стан мережевої запірної арматури;
- відсутність регулюючих засобів і автоматичних повітряних клапанів, що спричиняє велику кількість гідроударів і, відповідно, – поривів на мережах.
Таким чином, для системи водопостачання є характерним:
1. Наявність суттєвої різниці між кількістю води, поданої у мережу, і реалізованої споживачам;
2. Частково незадовільна якість води у розподільчій мережі під час проходження паводків;
3. Зменшення тиску та пропускна здатність водопроводів, що впливає на якість надання послуг;
4. Зношеність понад 31% водопровідних мереж;
5. Суттєві технологічні втрати – до 31% від піднятої води;
6. Зруйновані паводками берегоукріплювальні (у районі водозабору) споруди.
ВОДОВІДВЕДЕННЯ
У місті Коломия експлуатується загальносплавна система каналізації по каналізаційних вуличних колекторах, побудованих до 1937 року. Діаметри труб овальної форми 400/ 600 – 1000/ 1200 мм. У 1985 році введено в експлуатацію головний каналізаційний колектор Ш 1000 мм.
Загальна протяжність каналізаційної вуличної мережі – 100, 65 км.
Система централізованого водовідведення:
1. Перекачуюча каналізаційна насосна станція із мікрорайону вул. Леонтовича.
2. Каналізаційна мережа Ш 100 – 1000 мм – 100, 65 км.
3. Головна каналізаційна насосна станція, що здійснює приймання та перекачування стоків на каналізаційні очисні споруди.
4. Каналізаційні очисні споруди, розташовані в с. Корнич Коломийського району.
Проектні потужності:
Qс.в. – 15, 0 тис. м3/ добу – добовий розхід
Фактичні потужності:
Qс.в. – 19, 0 тис. м3/ добу – добовий розхід
Етапи та склад очисних споруд:
- приймальна камера, механічні решітки – 1 шт., приміщення механічних решіток;
- витратомір «Взлет – РСЛ»;
- горизонтальні пісколовки з круговим рухом води продуктивністю 40 м куб./добу – 2 шт.;
- первинні радіальні відстійники Ш 24 м – 2 шт.;
- насосна станція сирого осаду, в якій встановлено наступні насоси:
- насоси для відкачування сирого осаду – НП – 28 – 2 шт.,
- насоси для відкачування плаваючих речовин і опорожнення відстійників – ФГ 216/ 24 – 2 шт., СМ 150 – 125 – 315/4,
- насос дренажних вод – ВКС – 1/16.
- двохступінчасті аеротенки – освітлювачі – 2 шт.;
В центральній частині розміщена зона освітлення, обмежена по боках зонами аерації, розділена уклонними перегородками, у верхній частині яких –переливні вікна.
У верхній частині зони освітлення перегородка з перекриттям утворює зону дегазації. Тут же розміщені лотки для збирання і відведення освітленої води.
Дно зони виконано у вигляді конуса. Зона освітлення обладнана ерліфтами для відкачування надлишкового намулу.
В зоні аерації розміщені трубопроводи стічної води, яка поступає, опорожнення, трубопровід подачі повітря до аераційних труб.
- аероємні біологічні ставки – 2 шт. довжиною 42 м, глибиною 4 м, кріплення внутрішніх відкосів з/бетонними плитами;
- контактна траншея довжиною 95 м, шириною 17 м (по дну 2 м), глибиною 4 м з відкосами 1:2. Випуск із траншеї здійснюється через шахтний монолітний з/б колодязь і оголовок випуску у річку;
- аеробний мінералізатор довжиною 42 м, шириною 9 м, глибиною 4, 8 м і осадоущільнювач 9 х 3 м, який має двохбункерне днище з кутом нахилу 55?. Аератори – перфоровані труби;
- намулові майданчики-ущільнювачі – 6 карт-резервуарів із водонепроникним днищем і стінками – прямокутна споруда довжиною 68 м, шириною 18 м, глибиною 2 м кожна;
- піскові бункера – циліндрична металічна споруда із конусним днищем Ш 2 м, висотою 2, 6 м;
- насосна повітродувна станція із зовнішньою відкритою трансформаторною підстанцією і внутрішнім ЩСУ.
У повітродувному відділенні встановлено турбоповітродувки ТВ-80 – 1,6 – 2 шт.
У насосному відділенні встановлені наступні групи насосів:
- насоси надлишкового намулу – СМ 100-65-200/4 та СМ 100-65-250/4;
- насоси технічного водопостачання – РС 50-200 – 2 шт;
- насоси опорожнення споруд – ФГ 216/24 та РС-150/315;
- насоси госп. фек. каналізації ОС – СМ 100-65-200/4 – 2 шт.
З 2017 року по сьогоднішній час на каналізаційних очисних спорудах реалізовується проект з комплексної реконструкції, яка передбачає:
- збільшення продуктивності очисних споруд до 19 000мі/добу;
- ремонт зношених бетонних конструкції;
- заміна технологічного та насосного обладнання;
- зміна концепції етапу біологічної очистки стічних вод;
- заміна запірних пристроїв.
На сьогодні виконано до 75% запланованих робіт, проект проходить процес коригування.
Обгрунтування інвестиційних витрат за їх складовими та аналіз впливу результатів реалізації інвестиційної програми на структуру тарифу у прогнозному періоді (2025 році).
З 2018 року і на сьогоднішній день на КП «Коломияводоканал» реалізується проект «Розвиток міської інфраструктури – 2».
На даний час повернення тіла кредиту згідно договору про субкредитування №28010-02/111 від 16.10.2009р. відбувається двічі на рік:
-15 квітня і 15 жовтня загальною сумою 173 340 дол. США (40,70 грн. за 1 дол.- 7 054,94 тис. грн.)
Згідно договору про субкредитування №13010-05/24 від 28.02.2017р. погашення відбувається: 15 червня і 15 грудня 238 679,22 дол. США (40,70 грн. за 1 дол. – 9714,24 тис. грн.)
Вся сума амортизаційних відрахувань в структурі тарифу на централізоване водопостачання в сумі 1 509,15 тис. грн буде спрямована на погашення основної суми кредиту. Відповідно до графіку погашення виплати будуть здійснюватися до 15 червня і до 15 грудня 2024 року рівними частинами по 754, 575 тис. грн.
Капітальні ремонти аварійних ділянок каналізаційної мережі за рахунок амортизаційних відрахувань в структурі тарифу на централізоване водовідведення планується виконувати протягом 2025 року на загальну суму 523,04 тис. грн, в тому числі на капітальний ремонт приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної насосної станції ( ГКНС) в с.Королівка– 245,00 тис. грн.
В результаті реалізації заходів, передбачених цією інвестиційною програмою, підвищиться рівень пропускної спроможності мережі, зменшаться затрати на ліквідацію заторів, покращиться екологічний та санітарний стан в районі вул. Яворницького та пр. Грушевського.
Здійснення капітального ремонту приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної станції (ГКНС) в с.Королівка покращить якісні показників очищення каналізаційних стоків, зменшить витрати на обслуговування та ремонт насосних агрегатів, а також зменшить використання електроенергії.
Додаток 6 до Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації (підпункт 5 пункту 2 розділу II) |
УЗАГАЛЬНЕНА ХАРАКТЕРИСТИКА
об’єктів з централізованого водопостачання та водовідведення
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата підприємства)
№ з/п |
І. Найменування та характеристика об'єктів водопостачання |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
||
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги (1*) |
од. |
1 |
||
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства |
осіб |
61 167 |
||
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
42796 |
||
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
42 796 |
||
5 |
яке використовує водорозбірні колонки |
осіб |
0 |
||
6 |
Кількість населення, що користується привізною питною водою (населення) |
осіб |
0 |
||
7 |
Кількість населення, якому вода подається з відхиленням від нормативних вимог |
осіб |
0 |
||
8 |
Кількість споживачів, яким послуга надається за графіками |
од. |
0 |
||
9 |
Частка споживачів, яка отримує послуги з перебоями (рядок 8/рядок 10) |
% |
0 |
||
10 |
Кількість абонентів водопостачання, усього, з них: |
од. |
22 145 |
||
11 |
населення |
од. |
20 359 |
||
12 |
бюджетних установ |
од. |
126 |
||
13 |
інших |
од. |
1 660 |
||
14 |
Частка охоплення послугами (рядок 3/рядок 2х100), з них: |
% |
70 |
||
15 |
з підключенням до мереж (рядок 4/рядок 3х100) |
% |
100 |
||
16 |
з використанням водорозбірних колонок (рядок 5/рядок 3х100) |
% |
0 |
||
17 |
Кількість абонентів з обліковим споживанням, усього, з них: |
од. |
21 272 |
||
18 |
населення |
од. |
19 463 |
||
19 |
бюджетних установ |
од. |
126 |
||
20 |
інших |
од. |
1 660 |
||
21 |
Частка підключень з обліком, усього (рядок 17/рядок 10х100), з них: |
% |
96 |
||
22 |
населення (рядок 18/рядок 11х100) |
% |
96 |
||
23 |
бюджетних установ (рядок 19/рядок 12х100) |
% |
100 |
||
24 |
інших (рядок 20/рядок 13х100) |
% |
100 |
||
25 |
Загальна протяжність мереж водопроводу, з них: |
км |
112, 7 |
||
26 |
водоводів |
км |
21, 7 |
||
27 |
вуличної мережі |
км |
69, 7 |
||
28 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
21, 3 |
||
29 |
Щільність підключень до мережі водопостачання (рядок 10/рядок 25) |
од./км |
197 |
||
30 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж, з них: |
км |
34,4 |
||
31 |
водоводів |
км |
3 |
||
32 |
вуличної мережі |
км |
22 |
||
33 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
10 |
||
34 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 30/рядок 25х100), з них: |
% |
30 |
||
35 |
водоводів (рядок 31/рядок 26х100) |
% |
14 |
||
36 |
вуличної мережі (рядок 32/рядок 27х100) |
% |
32 |
||
37 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 33/рядок 28х100) |
% |
47 |
||
38 |
Кількість персоналу в підрозділах водопостачання за розкладом |
осіб |
103 |
||
39 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водопостачання |
осіб |
88 |
||
40 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 39/рядок 10х1000) |
ос./1000 од. |
0,4 |
||
41 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 39/рядок 25) |
осіб/1 км |
0,78 |
||
42 |
Обсяг піднятої води за рік |
тис.м3/рік |
2051,26 |
||
43 |
Середньодобовий підйом води насосними станціями І підйому |
тис.м3/добу |
5,60 |
||
44 |
Обсяг закупленої води зі сторони за рік |
тис.м3/рік |
0 |
||
45 |
Обсяг очищення води на очисних спорудах за рік |
тис.м3/рік |
2051,26 |
||
46 |
Середньодобове очищення води на очисних спорудах |
тис.м3/добу |
5,60 |
||
47 |
Обсяг поданої води у мережу за рік |
тис.м3/рік |
1977,17 |
||
48 |
Середньодобова подача води у мережу |
тис.м3/добу |
5, 41 |
||
49 |
Обсяг реалізованої води усім споживачам за рік , у тому числі: |
тис.м3/рік |
1409,27 |
||
50 |
населенню |
тис.м3/рік |
1099,55 |
||
51 |
Витрати на технологічні потреби (рядок 52+рядок 53), з них: |
тис.м3/рік |
116,35 |
||
52 |
витрати на технологічні потреби до мережі |
тис.м3/рік |
53,55 |
||
53 |
витрати на технологічні потреби у мережі |
тис.м3/рік |
62,80 |
||
54 |
Частка технологічних витрат (рядок 51/(рядок 42+рядок 44)х100) |
% |
5,7 |
||
55 |
Обсяг втрат води всього (рядок 56+рядок 57), з них: |
тис.м3/рік |
525,64 |
||
56 |
обсяг втрат води до мережі (рядок 42+рядок 44-рядок 47-рядок 52) |
тис.м3/рік |
20,54 |
||
57 |
обсяг втрат води у мережі (рядок 47-рядок 49-рядок 53) |
тис.м3/рік |
505,1 |
||
58 |
Частка втрат до поданої води у мережу (рядок 57/рядок 47х100) |
% |
26 |
||
59 |
Обсяг втрат води на 1 км мережі за рік (рядок 57/рядок 25) |
тис.м3/км |
4 |
||
60 |
Виробництво води на 1 особу (рядок 47/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
126 |
||
61 |
Водоспоживання 1 людиною в день (рядок 50/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
70 |
||
62 |
Кількість резервуарів чистої води, башт, колон |
од. |
2 |
||
63 |
Розрахунковий об’єм запасів питної води |
тис.м-3 |
7, 50 |
||
64 |
Наявний об’єм запасів питної води |
тис.м-3 |
7, 50 |
||
65 |
Забезпеченість спорудами запасів води (рядок 64/рядок 63х100) |
% |
100 |
||
66 |
Кількість поверхневих водозаборів |
од. |
1 |
||
67 |
Кількість підземних водозаборів, з них: |
од. |
0 |
||
68 |
кількість свердловин |
од. |
0 |
||
69 |
Кількість окремих свердловин |
од. |
0 |
||
70 |
Кількість насосних станцій І підйому (рядок 66+рядок 67+рядок 69) |
од. |
1 |
||
71 |
Кількість насосних станцій ІІ, ІІІ і вище підйомів |
од. |
1 |
||
72 |
Витрати електричної енергії на підйом води |
тис. кВт/год |
346,566 |
||
73 |
Питомі витрати електричної енергії на підйом 1 м-3 води |
кВт*год/м3 |
0, 17 |
||
74 |
Кількість комплексів очисних споруд водопостачання |
од. |
1 |
||
75 |
Витрати електричної енергії на очищення води |
тис. кВт/год |
9, 22 |
||
76 |
Питомі витрати електричної енергії на очищення 1 м-3 води |
кВт*год/м-3 |
0 |
||
77 |
Кількість насосних станцій підкачування води |
од. |
18 |
||
78 |
Кількість встановлених насосних агрегатів насосних станцій водопостачання |
од. |
18 |
||
79 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
0 |
||
80 |
Витрати електричної енергії на перекачування води |
тис. кВт/год |
796,461 |
||
81 |
Питомі витрати електричної енергії на подачу 1 м-3 води у мережу |
кВт*год./м-3 |
0, 40 |
||
82 |
Кількість приладів технологічного обліку |
од. |
20 |
||
83 |
Кількість приладів технологічного обліку, які необхідно придбати |
од. |
0 |
||
84 |
Забезпеченість приладами технологічного обліку (рядок 83/рядок 82х100) |
% |
100 |
||
85 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
1 |
||
86 |
рідкого хлору |
од. |
0 |
||
87 |
гіпохлориту |
од. |
1 |
||
88 |
ультрафіолету |
од. |
0 |
||
89 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
0 |
||
90 |
Кількість лабораторій |
од. |
1 |
||
91 |
Кількість майстерень |
од. |
4 |
||
92 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
|||
93 |
Установлена виробнича потужність водопроводу |
тис.м-3/добу |
40 |
||
94 |
Установлена загальна потужність водозаборів |
тис.м-3/добу |
40 |
||
95 |
Установлена виробнича потужність очисних споруд |
тис.м-3/добу |
40 |
||
96 |
Використання потужності водопроводу (рядок 47/366/рядок 93х100) |
% |
14 |
||
97 |
Використання потужності водозаборів (рядок 42/366/рядок 94х100) |
% |
14 |
||
98 |
Використання потужності очисних споруд (рядок 45/366/рядок 95х100) |
% |
14 |
||
99 |
Кількість аварій на мережі водопостачання |
аварії |
83 |
||
100 |
Аварійність на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 99/рядок 25) |
аварії/км |
1 |
||
101 |
Витрати електричної енергії на водопостачання за рік |
тис. кВт/год |
1143,027 |
||
102 |
Витрати на електричну енергію на водопостачання за рік |
тис. грн |
6427,2 |
||
103 |
Питомі витрати електричної енергії на 1м-3 води (рядок 101/(рядок 42+рядок 44) |
кВт*год/м-3 |
0, 55 |
||
104 |
Витрати з операційної діяльності водопостачання за рік |
тис. грн |
33841,5 |
||
105 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 104/рядок 49) |
грн./м-3 |
24,01 |
||
106 |
Витрати на оплату праці за рік |
тис. грн |
14817,9 |
||
107 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 106/рядок 104х100) |
% |
44 |
||
108 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 102/рядок 104х100) |
% |
19 |
||
109 |
Витрати на перекидання води у маловодні регіони за рік |
тис. грн |
0 |
||
110 |
Співвідношення витрат на перекидання води (рядок 109/рядок 104х100) |
% |
0 |
||
111 |
Амортизаційні відрахування за рік |
тис. грн |
1509,15 |
||
112 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
1509,15 |
||
113 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 111/рядок 104х100) |
% |
4,46 |
||
№ з/п |
ІІ. Найменування та характеристика об'єктів водовідведення |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
||
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги |
од. |
1 |
||
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства |
осіб |
61 167 |
||
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
44 075 |
||
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
43 547 |
||
5 |
яке транспортує стічні води на очисні споруди з вигрібних ям, септиків |
осіб |
528 |
||
6 |
Кількість підключень до мережі водовідведення, усього, з них: |
од. |
22 449 |
||
7 |
населення |
од. |
20 562 |
||
8 |
бюджетних установ |
од. |
132 |
||
9 |
інших |
од. |
1 755 |
||
10 |
Частка охоплення послугами (рядок 3/рядок 2х100), з них: |
% |
72 |
||
11 |
з підключенням до мереж (рядок 4/рядок 3х100) |
% |
99 |
||
12 |
з використанням вигрібних ям, септиків (рядок 5/рядок 3х100) |
% |
1 |
||
13 |
Кількість підключень з первинним очищенням стічних вод |
од. |
0 |
||
14 |
Частка з первинним очищенням стічних вод (рядок 13/рядок 6х100) |
% |
0 |
||
15 |
Загальна протяжність мереж водовідведення, з них: |
км |
108,9 |
||
16 |
головних колекторів |
км |
26, 1 |
||
17 |
напірних трубопроводів |
км |
5, 9 |
||
18 |
вуличної мережі |
км |
64,4 |
||
19 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
12, 5 |
||
20 |
Щільність підключень до мережі водовідведення (рядок 6/рядок 15) |
од./км |
206 |
||
21 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж, з них: |
км |
13 |
||
22 |
головних колекторів |
км |
5 |
||
23 |
напірних трубопроводів |
км |
0 |
||
24 |
вуличної мережі |
км |
6 |
||
25 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
4 |
||
26 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 21/рядок 15х100), з них: |
% |
13 |
||
27 |
головних колекторів (рядок 22/рядок 16х100) |
% |
19 |
||
28 |
напірних трубопроводів (рядок 23/рядок 17х100) |
% |
0 |
||
29 |
вуличної мережі (рядок 24/рядок 18х100) |
% |
9 |
||
30 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 25/рядок 19х100) |
% |
32 |
||
31 |
Чисельність персоналу в підрозділах водовідведення за розкладом |
осіб |
64 |
||
32 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водовідведення |
осіб |
58 |
||
33 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 32/рядок 6х1000) |
ос./1000 од. |
0,26 |
||
34 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 32/рядок 15) |
осіб/1 км |
0,53 |
||
35 |
Обсяг відведених стічних вод за рік , усього, у тому числі: |
тис.м-3/рік |
6089,20 |
||
36 |
прийнято від інших систем водовідведення |
тис.м-3/рік |
0 |
||
37 |
Середньодобове перекачування стічних вод |
тис.м-3/добу |
16,6 |
||
38 |
Пропущено через очисні споруди за рік, усього, з них: |
тис.м-3/рік |
6089,20 |
||
39 |
з повним біологічним очищенням |
тис.м-3/рік |
6089,20 |
||
40 |
з доочищенням |
тис.м-3/рік |
0 |
||
41 |
Середньодобове очищення стічних вод на очисних спорудах |
тис.м-3/добу |
16,6 |
||
42 |
Обсяг скинутих стічних вод за рік без очищення (рядок 35-рядок 38) |
тис.м-3/рік |
0 |
||
43 |
Частка скинутих стічних вод без очищення (рядок 42/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
44 |
Обсяг недостатньо очищених скинутих стічних вод (рядок 35-рядок 39) |
тис.м-3/рік |
0 |
||
45 |
Частка недостатньо очищених стічних вод (рядок 44/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
46 |
Передано стічних вод іншим системам на очищення за рік |
тис.м-3/рік |
0 |
||
47 |
Частка переданих стічних вод на очищення (рядок 46/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
48 |
Обсяг реалізованих послуг по водовідведенню усім споживачам за рік (6 місяців), у тому числі: |
тис.м-3/рік |
1514,98 |
||
49 |
населенню |
тис.м-3/рік |
1153,15 |
||
50 |
Кількість засмічень у мережі водовідведення за рік |
од. |
338 |
||
51 |
Засміченість на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 50/рядок 15) |
од./км |
3 |
||
52 |
Кількість аварій в мережі водовідведення за рік |
аварії/рік |
11 |
||
53 |
Аварійність на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 52/рядок 15) |
аварії/км |
0 |
||
54 |
Обсяг відведених стічних вод на 1 особу (рядок 35/рядок 3х1000000/366) |
л/добу |
377 |
||
55 |
Обсяг очищення стічних вод на 1 особу (рядок 39/рядок 3х1000000/366) |
л/добу |
377 |
||
56 |
Кількість насосних станцій перекачування стічних вод |
од. |
2 |
||
57 |
Кількість очисних споруд водовідведення |
од. |
1 |
||
58 |
Загальна кількість насосних агрегатів насосних станцій водовідведення |
од. |
5 |
||
59 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
3 |
||
60 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
1 |
||
61 |
рідкого хлору |
од. |
1 |
||
62 |
гіпохлориду |
од. |
0 |
||
63 |
ультрафіолету |
од. |
0 |
||
64 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
1 |
||
65 |
Кількість лабораторій |
од. |
1 |
||
66 |
Кількість майстерень |
од. |
1 |
||
67 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
4 |
||
68 |
Установлена потужність водовідведення |
тис.м-3/добу |
25, 00 |
||
69 |
Загальна установлена потужність насосних станцій водовідведення |
тис.м-3/добу |
25, 00 |
||
70 |
Установлена потужність очисних споруд водовідведення |
тис.м-3/добу |
15, 00 |
||
71 |
Частка використання водовідведення (рядок 35/366/рядок 68х100) |
% |
67 |
||
72 |
Частка використання очисних споруд (рядок 38/366/рядок 70х100) |
% |
111 |
||
73 |
Витрати електричної енергії на водовідведення за рік , з них: |
тис. кВт*год |
987,546 |
||
74 |
загальні витрати електричної енергії на очищення стічних вод |
тис. кВт*год |
838,762 |
||
75 |
питомі витрати електричної енергії на очищення 1 м-3 стічних вод (рядок 74/рядок 73х100) |
кВт*год/м-3 |
85 |
||
76 |
загальні витрати електричної енергії на перекачування води |
тис. кВт*год |
148,78 |
||
77 |
питомі витрати електричної енергії на перекачку 1 м-3 стічних вод (рядок 76/рядок 73х100) |
кВт*год/м-3 |
15 |
||
78 |
Витрати на електричну енергію за рік |
тис. грн |
5484,0 |
||
79 |
Питомі витрати електроенергії на 1м-3 стічних вод (рядок 73/рядок 35) |
кВт*год/м-3 |
0,16 |
||
80 |
Витрати з операційної діяльності водовідведення за рік |
тис. грн |
20194,10 |
||
81 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 80/рядок 48) |
грн./м-3 |
13,33 |
||
82 |
Витрати на оплату праці за рік |
тис. грн |
8758,60 |
||
83 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 82/рядок 80х100) |
% |
43 |
||
84 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 78/рядок 80х100) |
% |
27 |
||
85 |
Амортизаційні відрахування за рік |
тис. грн |
523,04 |
||
86 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
523,04 |
||
87 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 85/рядок 80х100) |
% |
2 |
||
Кількість багатоповерхових будинків |
од. 621 |
||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках (абоненти) |
од 16 899 |
||||
Кількість будівель індивідуальної забудови (абоненти) |
од. 3 173 |
||||
Кількість багатоповерхових будинків з приладами обліку (загальнобудинкові) |
од. 117 |
||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках з приладами обліку (абоненти) |
од. 16 485 |
||||
Кількість будівель індивідуальної забудови з приладами обліку (абоненти) |
од. 3 050 |
*1 |
Назва населених пунктів, яким надаються послуги: |
||||
Назва населеного пункту Населення (чол.) |
|||||
1 … |
м. Коломия 61 167 __________________ |
||||
*2 |
Назва населених пунктів, яким надаються послуги |
||||
Назва населеного пункту Населення (чол.) |
|||||
1 |
м. Коломия 61 167 |
||||
________ |
Славомир ЗУМЕР |
||||
М.П. |
|||||
Головний бухгалтер |
________ |
Оксана Пульковська |
|||
Головний економіст |
________ |
Ольга Гаврилюк |
Опис заходів ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2025 рік. Техніко-економічне обгрунтування.
№ п/п |
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАХОДІВ |
ВОДОВІДВЕДЕННЯ |
|
2.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
Капітальний ремонт приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) в с. Королівка |
|
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинку №15 по вул. Яворницького в м. Коломия Івано-Франківської області» |
|
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинків №3,5,7 пр.Грушевського в м. Коломия Івано-Франківської області» |
|
ВОДОВІДВЕДЕННЯ
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт приймальної камери каналізаційних стоків головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) в с. Королівка»
Передумови. Головна каналізаційна насосна станція (ГКНС) – це структурна одиниця технологічного процесу системи централізованого водовідведення м. Коломия. Функціонально ГКНС призначена для приймання всіх каналізаційних стоків м. Коломия їх первинного очищення, вирівнювання об’ємів пропуску каналізаційних стоків та перекачування їх на каналізаційні очисні споруди. ГНКС комунального підприємства «Коломияводоканал» введена в експлуатацію в 1985 році.
Однією з функцій ГКНС є вирівнювання об’ємів пропуску каналізаційних стоків, що здійснюється шляхом їх накопичення у приймальній камері з наступним рівномірним перекачуванням на каналізаційні очисні споруди. За період експлуатації беручи до уваги, що каналізаційні стоки мають в собі механічні домішки різних фракцій (дрібне каміння, пісок, мул), тому в період їх перебування у приймальній камері відбувається процес їх осідання та акумулювання. В результаті чого станом на сьогодні, робочий об’єм приймальної камери зменшений на 40%.
Доцільність реалізації заходу. Зменшення об’єму робочої зони приймальної камери має пряме відображення, щодо можливості вирівнювання пікових навантажень по пропуску каналізаційних стоків і призводить до нерівномірного перекачування їх на каналізаційні очисні споруди та відповідно до якості їх очищення.
Також даний процес спричиняє зменшення інтервалу між включеннями насосного агрегату, збільшує частоту включень насосного агрегату, що в свою чергу спричинює швидкість фізичного зносу електричних, механічних та обертових елементів насоса, а також спричиняє збільшення використання електричної енергії (при запуску двигуна збільшуються пускові струми, відповідно збільшується електроспоживання).
Мета заходу
Проведення даного ремонту є досягнення технічних параметрів вирівнювання об’ємів пропуску каналізаційних стоків, зменшення зносу насосних агрегатів, збільшення періоду експлуатації насосних агрегатів, зменшення використання електроенергії, покращення проходження процесу очищення каналізаційних стоків.
Результат заходу:
- покращення якісних показників очищення каналізаційних стоків;
- зменшення витрат на обслуговування чи ремонт насосних агрегатів;
- зменшення використання електричної енергії;
- зменшення витрат на оплату електричної енергії;
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Викачка мулових відкладень із замивкою |
120 т/мі |
2 |
Транспортна робота мулососа |
424 км |
3 |
Період виконання |
5 днів |
Очікувана вартість робіт складає 245,00 тис. грн. (згідно комерційної пропозиції). Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена підчас виконання остаточних замірів об’єму накопиченого осаду, перед укладенням договору.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2025 рік.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійна робота елементів системи централізованого водовідведення.
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинку №15 по вул. Яворницького в м. Коломия Івано-Франківської області»
Доцільність реалізації заходу. Каналізація Ш 200 мм по вул. Яворницького, працює із перевищенням експлуатаційного терміну та знаходиться в аварійному стані. Основним фактором необхідності проведення капітального ремонту є заростання внутрішньої поверхні, що впливає на продуктивність мережі. Також в процесі тривалої експлуатації та руху ґрунтових покривів утворилися контрнахил та пошкодження мережі. Як наслідок часто проводяться ремонтні роботи з усунення аварійних ситуацій та збільшується складність з їх ліквідації. Протягом 2023-2024 років здійснено 7 виїздів з усунення засмічення на даній каналізаційній мережі.
Мета заходу. Проведення капітального ремонту каналізаційної мережі по вул. Яворницького є заміна азбестових труб, в яких закінчився термін експлуатації внаслідок довготривалого використання та дії агресивного середовища каналізаційних стічних вод, на двошарові гофровані труби типу «КОРСИС».
Результат заходу:
- підвищення пропускної спроможності даної мережі;
- зменшення затрат на ліквідацію заторів,
- покращення екологічного та санітарного стану в районі вул. Яворницького.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність каналізаційної мережі |
70 метрів |
2 |
Матеріал каналізаційної мережі (існуючий/ проектний) |
Азбест/ труби типу «КОРСИС» |
3 |
Діаметр мережі (існуючий/ проектний) |
200/ 200 |
Очікувана вартість робіт складає 190,000 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2025 рік.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійне водовідведення стоків мешканців та уникнення аварійних ситуацій, що загрожують забрудненням навколишнього природнього середовища.
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинків №3,5,7 пр.Грушевського в м. Коломия Івано-Франківської області»
Доцільність реалізації заходу. Каналізація Ш 200 мм біля будинків №3,5,7 пр. Грушевського, працює із перевищенням експлуатаційного терміну та знаходиться в аварійному стані. Основним фактором необхідності проведення капітального ремонту є заростання внутрішньої поверхні, що впливає на продуктивність мережі. Як наслідок часто проводяться ремонтні роботи по ліквідації утворених засмічень. Протягом 2023-2024 років здійснено 4 виїзди з усунення засмічення на даній каналізаційній мережі.
Мета заходу
Проведення капітального ремонту каналізаційної мережі по вул. Грушевського є заміна азбестових труб, в яких закінчився термін експлуатації внаслідок довготривалого використання та дії агресивного середовища каналізаційних стічних вод, на двошарові гофровані труби типу «КОРСИС». Виконання робіт забезпечить можливість виведення з роботи септика, як необов’язкового елементу системи централізованого водовідведення.
Результат заходу:
- підвищення пропускної спроможності даної мережі;
- зменшення затрат на ліквідацію заторів;
- покращення екологічного та санітарного стану в районі центральній частині міста, яка є історичною спадщиною.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність каналізаційної мережі |
30 метрів |
2 |
Матеріал каналізаційної мережі (існуючий/ проектний) |
Азбест/ труби типу «КОРСИС» |
3 |
Діаметр вводу (існуючий/ проектний) |
200/ 200 |
Очікувана вартість робіт складає 88,040 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2025 рік.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійне водовідведення стоків мешканців та уникнення аварійних ситуацій, що загрожують забрудненням навколишнього природнього середовища, покращення санітарного стану в центральній частині міста.
Директор
КП «Коломияводоканал» Славомир ЗУМЕР