НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
02.11.2024
Звіт за результатами проведення
інформаційного аудиту у 2024 році
Відповідно до статті 42, частини восьмої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», від 30.11.2016 року № 867 «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних», розпорядження міського голови від 25.07.2024 року № 267-р «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», розпорядження міського голови від 09.10.2024 року » № 368-р «Про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році, зобов’язую:
1. Затвердити звіт за результатами проведення інформаційного аудиту наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у Коломийській міській раді, додається.
2. Відповідальним посадовим особам за оприлюднення та подальше оновлення наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних врахувати рекомендації, отримані за результатами проведення інформаційного аудиту та вжити відповідних заходів.
3. Управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради (Любомир ЗУБИК) оприлюднити затверджений звіт за результатами проведення інформаційного аудиту у 2024 році та набір даних «Результати інформаційного аудиту» на Порталі відкритих даних міста Коломия та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних протягом 3 днів із моменту завершення інформаційного аудиту.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Михайла КАЧАНСЬКОГО.
Заступник міського голови Зоряна МИХАЛУШКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження міського голови
29.10.2024р. № 374-р
ЗВІТ
за результатами проведення інформаційного аудиту наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у Коломийській міській раді
Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – постанова КМУ № 835), від 30.11.2016 року № 867 «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» (далі – постанова КМУ № 867), розпорядження міського голови від 09.10.2024 року № 368-р «Про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році», розпорядження міського голови від 25.07.2024 року № 267-р «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» з метою реалізації права громадян на доступ до публічної інформації, проведено інформаційний аудит.
За основу проведення інформаційного аудиту взяті рекомендації Міністерства цифрової трансформації України щодо проведення інформаційного аудиту.
До проведення інформаційного аудиту залучено управління комунікації та інформаційних технологій міської ради та управління персоналом та діловодства міської ради.
Інформаційний аудит проводився в структурних підрозділах Коломийської міської ради, відповідно до розпорядження міського голови.
Розпорядженням міського голови від 09.10.2024 № 368-р «Про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році» підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, за 2023 рік» управлінню комунікації та інформаційних технологій міської ради доручено:
- забезпечити в період з 10 по 25 жовтня 2024 року організацію проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, за 2023 рік (далі – інформаційний аудит) згідно графіку за участі комісії інформаційних аудиторів;
- підготувати за результатами проведеного інформаційного аудиту звіт про результати інформаційного аудиту даних та створити набір даних «Результати інформаційного аудиту» і оприлюднити їх на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних;
- керівникам структурних підрозділів Коломийської міської ради пройти анкетування інформаційного аудиту;
- забезпечити публікацію звіту про результати проведення інформаційного аудиту на офіційному Порталі відкритих даних міста Коломия.
Основними етапами інформаційного аудиту визначено:
- план проведення очного інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році з 10 по 25 жовтня;
- проведення віддаленого інформаційного аудиту з 09.10.2024 по 11.10.2024;
- підготовка звіту за результатами інформаційного аудиту - 25.10.2024;
- оприлюднення звіту на Порталі відкритих даних міста Коломия - 25.10.2024;
- оприлюднення набору даних на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (data.gov.ua) - 25.10.2024.
Протягом проведення інформаційного аудиту встановлено наступне.
Робота щодо відкритих даних в Коломийській міській раді проводиться відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови КМУ № 835 (зі змінами), постанови КМУ № 867 та розпорядження міського голови від 25.07.2024 року № 267-р «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Відповідно до розпорядження міського голови від 25.07.2024 року №267-р «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», в Коломийській міській раді оприлюднюється 112 наборів даних, зокрема:
1. Перелік об’єктів комунальної власності.
2. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств.
3. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою.
4. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності).
5. Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті.
6. Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо).
7. Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків.
8. Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
9. Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість).
10. Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту.
11. Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них.
12. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування.
13. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому.
14. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень.
15. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
16. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо.
17. Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду.
18. Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів.
19. Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування.
20. Адресний реєстр.
21. Дані про надані адміністративні послуги.
22. Дані про видані будівельні паспорти.
23. Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я.
24. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт.
25. Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади.
26. Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів.
27. Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані.
28. Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою.
29. Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік).
30. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями.
31. Надходження і використання благодійної допомоги.
32. Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів.
33. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
34. Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оренду державного та комунального майна»).
35. Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень).
36. Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу.
37. Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності.
38. Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень.
39. Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування.
40. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності.
41. Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення.
42. Реєстр містобудівних умов та обмежень.
43. Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування.
44. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм.
45. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
46. Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
47. Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини.
48. Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень.
49. Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин.
50. Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності.
51. Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів.
52. Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин.
53. Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності.
54. Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності.
55. Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту.
56. Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту.
57. Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження.
58. Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації.
59. Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації.
60. Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.
61. Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником.
62. Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації.
63. Адміністративні дані, в значенні Закону України «Про державну статистику», що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону, розпорядником інформації.
64. Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики.
65. Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки.
66. Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення.
67. Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального секторів економіки.
68. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення.
69. Інформація щодо отриманого майна (обладнання, програмного забезпечення) в рамках міжнародної технічної допомоги.
70. Дані про здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, у тому числі про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови).
71. Дані про надані містобудівні умови та обмеження / Надані містобудівні умови та обмеження.
72. Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій.
73. Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету.
74. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету.
75. Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті.
76. Перелік розпорядників бюджетних коштів.
77. Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них).
78. Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади.
79. Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів.
80. Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок.
81. Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови.
82. Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування.
83. Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації.
84. Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності.
85. Результати радіаційного контролю.
86. Дані про педагогічних працівників закладів освіти.
87. Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них.
88. Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я.
89. Перелік та місцезнаходження комунальних закладів охорони здоров’я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування.
90. Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі.
91. Розклад руху громадського транспорту.
92. Інформація із системи обліку публічної інформації.
93. Результати інформаційного аудиту.
94. Бюджетні запити по головному розпоряднику коштів Коломийській.
95. Договори по Коломийській міській раді (прямі договори).
96. Договори по Коломийській міській раді (публічні торги).
97. Додаток до річного плану закупівель.
98. Звіти про виконання паспорту бюджетної програми.
99. Оцінка ефективності бюджетних програм.
100. Паспорт бюджетних програм Коломийської міської ради.
101. Паспорт за КПКВК 0117691 КФКВК 0490.
102. Перелік (структура) всіх виконавчих органів, підпорядкованих міській раді комунальних підприємств, установ та організацій, які здійснюють закупівлі.
103. Перелік договорів за 2024 рік.
104. Перелік послуг Коломийської міської ради.
105. Перелік транзакцій де платником коштів є Коломийська міська рада.
106. Перелік транзакцій, де отримувачем коштів є Коломийська міська рада.
107. Перелік укладених договорів, укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них.
108. Перелік цільових програм по головному розпоряднику коштів - Коломийській міській раді.
109. Положення про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
110. Реєстр договорів Коломийська міська рада по предметах закупівлі.
111. Реєстр договорів головного розпорядника, Коломийської міської ради.
112. Річний план закупівель.
Згідно розпорядження міського голови від 09.10.2024 року № 368-р «Про проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2024 році» в Коломийській міській раді визначено відповідальну особу за проведення інформаційного аудиту начальника управління комунікації та інформаційних технологій міської ради Любомира Зубика.
За результатами опрацювання отриманих звітів, з структурних підрозділів Коломийської міської ради, пропозиції щодо розширення переліку наборів даних відсутні.
Усіма структурними підрозділами для створення наборів даних або іншої/додаткової інформації використовується програмне забезпечення «Microsoft Excel» шляхом створення електронних таблиць.
Враховуючи специфіку роботи окремих структурних підрозділів, набори даних ними розробляються, але не оприлюднюються в період дії режиму воєнного стану.
Висновки
За результатами проведення інформаційного аудиту можна зробити такі висновки:
- набори даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних, оновлюються згідно встановленої частоти не в повній мірі;
- оновлення наборів даних та відповідність фактичної частоти оновлення потребує покращення;
- структура наборів даних відповідає стандартам оприлюднення не в повній мірі;
- інформація, яка публікується у вигляді наборів даних знеособлюється, за необхідності;
- для розміщення публічної інформації Коломийської міської ради у формі відкритих даних, сформовано достатню систему нормативно-правової бази, проте вона потребує внесення змін та доповнень за результатами інформаційного аудиту.
- за результатами інформаційного аудиту від структурних підрозділів щодо розширення кількості наборів даних пропозицій не надходило.
На основі отриманих висновків рекомендовано:
- забезпечити публікацію звіту про результати проведення інформаційного аудиту на офіційному Порталі відкритих даних міста Коломия;
- створити набір даних «Результати інформаційного аудиту» («іnfoAudit») і оприлюднити його на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних;
- відповідальним особам структурних підрозділів Коломийської міської ради переглянути та актуалізувати роботу щодо наборів даних, які за ними закріпленні;
- внести необхідні зміни до розпорядження міського голови» від 25.07.2024 року №267-р. «Про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Начальник управління комунікації
та інформаційних технологій Любомир ЗУБИК