НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про застосування кваліфікованого електронного підпису
Розпорядження міського голови №228-р від 26.06.2024р. Втратив чинність
Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.06.2024 року №228-р "Про застосування кваліфікованого електронного підпису"
Розпорядження міського голови №300-р від 23.08.2024р. Втратив чинність
Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.06.2024 року №228-р "Про застосування кваліфікованого електронного підпису"
Розпорядження міського голови №343-р від 26.09.2024р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
20.10.2024
Про застосування кваліфікованого електронного підпису |
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2023 № 798 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності (далі – Порядку)», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з кадровими змінами, зобов’язую:
- Надати право накладання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП):
- КЕП керівника установи – міському голові Станіславському Богдану Миколайовичу та заступникам міського голови Михалушко Зоряні Миронівні, Качанському Михайлу Юрійовичу, Тимків Юлії Йосипівні, Остяку Роману Адамовичу, керуючому справами виконавчого комітету Андрусяку Миколі Михайловичу.
- КЕП бухгалтера - начальнику відділу бухгалтерського обліку та закупівель - головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марії Святославівні, головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель міської Фенин Оксані Володимирівні, головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель міської ради Куриляк Вікторії Олександрівні та КЕП уповноваженої особи - завідувачу сектору з питань закупівель відділу бухгалтерського обліку та закупівель міської ради - Семчишин Олесі Василівні
- КЕП посадової особи міської ради:
Відділ бухгалтерського обліку та закупівель міської ради – начальнику відділу – головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марії Святославівні, головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Фенин Оксані Володимирівні та головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Куриляк Вікторії Олександрівні;
Управління організаційної роботи та контролю міської ради – начальнику управління Сенюк Світлані Михайлівні та головному спеціалісту відділу з питань запобігання та виявлення корупції Бойко Вікторії Сергіївні;
Юридичний відділ міської ради – начальнику відділу Максим’юк Владиславі Ярославівні та головному спеціалісту Гап’юк Вікторії Тарасівні;
Управління персоналом та діловодства міської ради – начальнику управління Жолоб Ірині Любомирівні, начальнику відділу кадрового забезпечення Поліщук Зореславі Богданівні, начальнику відділу документообігу Долішняк Сніжані Михайлівні та завідувачу сектору «Служба міського голови» відділу документообігу Кобі Надії Володимирівні;
Управління комунікації та інформаційних технологій міської ради – начальнику управління Зубику Любомиру Володимировичу, начальнику відділу інформаційних технологій Цуцману Сергію Володимировичу, завідувачу сектору "Контакт-центр" відділу комунікації та інформаційної політики Піц Сніжані Миколаївні;
Відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради – начальнику відділу Данилейчуку Петру Михайловичу та головному спеціалісту Бандурці Надії Миколаївні;
Управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради – начальнику управління Савчуку Ярославу Володимировичу та начальнику відділу з питань цивільного захисту Курянській Марті Йосипівні;
Архівний відділ міської ради – начальнику відділу Андріяшко Оксані Миколаївні та головному спеціалісту Чорнецькій Галині Гнатівні;
Управління містобудування міської ради – начальнику управління Олійнику Андрію Ігоровичу та начальнику відділу архітектури та просторового планування Лахнюку Володимиру Васильовичу;
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради - начальнику відділу Яворському Олегу Миколайовичу та головному спеціалісту– інспектору Аліксійчуку Віталію Валерійовичу;
Відділ інвестиційної політики міської ради – начальнику відділу Копильціву Дмитру Васильовичу та головному спеціалісту Пнівчук Віталії Петрівні;
Відділ муніципальної інспекції міської ради – начальнику відділу Мельничуку Дмитру Івановичу та заступнику начальника відділу-юрисконсульт Стефаку Андрію Ярославовичу;
Управління економіки міської ради – начальнику управління Ткачук Інні Михайлівні, начальнику відділу соціально-економічного розвитку Кузьменчук Ганні Миколаївні та начальнику відділу моніторингу та енергозбереження Граб Марині Ярославівні;
Управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради- начальнику управління Виноградовій Вікторії Олегівні, заступнику начальника управління Кінашу Сергію Васильовичу та завідувачу сектору видачі документів та контролю відділу інформаційної роботи та діловодства Волчинській Наталії Миколаївні;
Управління фінансів і внутрішнього аудиту міської ради – начальнику управління Гавдуник Ользі Василівні;
Управління соціальної політики міської ради – начальнику управління Яворському Віталію Ярославовичу;
Управління освіти міської ради – начальнику управління Козловській Марії Василівні;
Управління культури та туризму міської ради – начальнику управління Кодіній Мар’яні Іванівні;
Управління комунального господарства міської ради – начальнику управління Радовцю Андрію Петровичу;
Управління спорту міської ради – начальнику управління Колеснику Володимиру Любомировичу;
Управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради – заступнику начальнику управління Яворському Олександру Володимировичу.
- КЕП старости старостинського округу:
Воскресинцівський старостинський округ – старості Білейчуку Любомиру Юрійовичу;
Іванівецький старостинський округ – старості Мочернюку Василю Васильовичу;
Корницький старостинський округ – старості Федунику Роману Михайловичу;
Королівський старостинський округ – старості Гушулею Роману Васильовичу;
Раківчицький старостинський округ – старості Ключівському Петру Ярославовичу;
Товмачицький старостинський округ – старості Филипів Любові Дмитрівні;
Шепарівцівський старостинський округ – старості Муцак Ірині Мирославівні
- Надати право накладання кваліфікованої електронної печатки установи – міському голові Станіславському Богдану Миколайовичу та заступнику міського голови Михалушко Зоряні Миронівні.
- Керівникам структурних підрозділів міської ради з статусом окремої юридичної особи, керівникам комунальних підприємств та установ надати право накладання КЕП працівникам, які мають право підпису.
- Призначити відповідальними (уповноваженими) особами начальника відділу бухгалтерського обліку та закупівель – головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марію Святославівну та начальника управління комунікації та інформаційних технологій Зубика Любомира Володимировича за організацію використання кваліфікованих електронних довірчих послуг відповідно п.6 Порядку, а саме:
подання кваліфікованому надавачу заяв про скасування, блокування або поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів підписувачів — представників органу місцевого самоврядування в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису не пізніше ніж протягом 24 годин з моменту, коли йому стало відомо про настання умов, передбачених статтею 25 Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”;
ведення обліку підписувачів — представників органу місцевого самоврядування;
ведення обліку засобів кваліфікованого електронного підпису, що застосовуються підписувачами — представниками органу місцевого самоврядування;
здійснення контролю за використанням підписувачами — представниками органу місцевого самоврядування засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки та зберіганням ними особистих ключів.
- Порядок скасування, блокування та поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів визначається регламентом роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав відповідний сертифікат.
6. Облік користувачів та засобів кваліфікованого електронного підпису покласти на управління комунікації та інформаційних технологій міської ради.
7. Відповідальним особам, визначеним у п.1 цього розпорядження, у межах своїх службових обов’язків та наданих повноважень дотримуватись вимог чинного законодавства з питань захисту електронних документів.
8. Розпорядження міського голови від 26.06.2024р. № 228-р «Про застосування кваліфікованого електронного підпису», розпорядження міського голови від 23.08.2024 року № 300-р «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.06.2024 року №228-р «Про застосування кваліфікованого електронного підпису» та розпорядження міського голови від 26.09.2024 року № 343-р «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 26.06.2024 року №228-р «Про застосування кваліфікованого електронного підпису» вважати такими, що втратили чинність.
9. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ