НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
21.09.2024
Про утворення комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердження її складу |
У зв’язку з кадровими змінами та відповідно до законів України «Про приватизацію державного і комунального майна», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 2 вересня 2014 р. №879, Наказом Міністерства Фінансів України від 30 вересня 2003 р. № 561 (із змінами) «Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Утворити комісію по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради та затвердити її склад (додається).
2. Комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) міської ради проводити інвентаризацію, прийом-передачу, списання та переоцінку нежитлових приміщень комунальної власності, які підлягають приватизації або передачі в оренду у поточному році за рішенням міської ради, з метою приведення їх вартості у відповідність з їх справедливою вартістю, з відповідним оформленням документів згідно чинного законодавства.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 06.07.2023 року №265-р «Про утворення постійно діючої комісії по проведенню інвентаризації, прийому-передачі, списанню та переоцінці основних засобів (нежитлових приміщень) Коломийської міської ради та затвердження її складу».
4. Організацію виконання розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Миколу АНДРУСЯКА.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 17.09.2024 № 341-р
Склад комісії
по проведенню інвентаризації, прийому-передачі,
списанню та переоцінці основних засобів
(нежитлових приміщень) міської ради
АНДРУСЯК Микола Михайлович |
керуючий справами виконкому міської ради – голова комісії |
ЛАЗАРОВИЧ Марія Святославівна Члени комісії: |
начальник відділу бухгалтерського обліку та закупівель - головний бухгалтер міської ради – заступник голови комісії |
ВРУБЕЛЬ Ірина Василівна ГНАТЮК Ірина Володимирівна ДЖОГОЛИК Галина Володимирівна |
відповідальний бухгалтер КУ «Централізована бухгалтерія» (за згодою) головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради начальник відділу комунального майна управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради |
МОКЛЯК Галина Ярославівна ЯВОРСЬКИЙ Олександр Володимирович |
головний спеціаліст відділу комунального майна управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради заступник начальника управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради |
В.о. начальника управління земельних
відносин та майнових ресурсів
міської ради Олександр ЯВОРСЬКИЙ