НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Середа, 04 грудня 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.08.2024
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Коломийський клініко – діагностичний центр» Коломийської міської ради на 2025 рік |
З метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради, керуючись статутом підприємства, Господарським кодексом України, Законами України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради на 2025 рік (додається).
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану покласти на генерального директора комунального некомерційного підприємства «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради Віталія ГУРНИКА.
3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Зоряну МИХАЛУШКО.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоровґя, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку (Ростислав ПЕТРУНЯК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
ТАБЛИЦЯ
до фінансового плану КНП «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради на 2025 рік
Пункт програми |
Найменування заходу |
Зміст чинної програми |
1 |
Доходи |
9975,00 |
2 |
Доходи за Договором з Національною службою здоров'я України |
9100,00 |
3 |
Дохід з місцевого бюджету, в т.ч.: |
750,00 |
4 |
відшкодування вартості комунальних послуг по програмі "Протидія захворюванню та профілактика захворювань в Коломийській ТГ на 2024 рік" |
500,00 |
5 |
Інші доходи, у т.ч.: |
125,00 |
6 |
відсотки отримані (поточні рахунки і депозити) |
5,00 |
7 |
Видатки за Договорами НСЗУ |
9675,00 |
8 |
Заробітна плата |
6876,00 |
9 |
Нарахування на оплату праці |
1512,00 |
10 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
320,00 |
11 |
витратні матеріали, апаратура (маловартісна) |
80,00 |
12 |
господарські товари та інвентар |
80,00 |
13 |
паливно-мастильні матеріали, автозапчастини |
40,00 |
14 |
канцелярські товари, офісне приладдя та устаткування, бланки |
40,00 |
15 |
Компґютерне обладнання |
60,00 |
16 |
інше |
20,00 |
17 |
Медикаменти та перев'язувальні матеріали, медичне обладнання |
140,00 |
18 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
340,00 |
19 |
повірка, поточні ремонти обладнання, транспортних засобів |
126,00 |
20 |
поточний ремонт приміщень |
20,00 |
21 |
страхові послуги |
10,00 |
22 |
послуги пов’язані з програмним забезпеченням, консультаційні послуги |
20,00 |
23 |
Звґязок та інтернет |
12,00 |
24 |
Доступ до медичної інформаційної системи |
60,00 |
25 |
Юридичні та консультаційні послуги, нотаріальні послуги |
18,00 |
26 |
витрати на охорону праці та навчання працівників |
12,00 |
27 |
Обслуговування ліфтів, послуги охорони, встановлення пожежної сигналізації, відеомспостереження |
20,00 |
28 |
дератизаційні роботи |
4,00 |
29 |
поводження з медичними відходами |
10,00 |
30 |
інші |
28,00 |
31 |
Виплата пенсій і допомог |
322,00 |
32 |
Інші видатки |
65,00 |
33 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
100,00 |
34 |
Видатки з місцевого бюджету, в т.ч. інші програми: |
750,00 |
35 |
Інші програми та заходи у сфері охорони здоровґя |
250,00 |
36 |
Витрати на комунальних послуг та енергоносіїв, у т.ч.: |
500,00 |
37 |
витрати на електроенергію |
170,00 |
38 |
витрати на природній газ |
300,00 |
39 |
витрати на оплату інших енергоносіїв та інших комунальних послуг |
5,00 |
40 |
Витрати на водопостачання та водовідведення |
25,00 |
41 |
Капітальні видатки (місцевого бюджету) |
0 |
42 |
придбання основних засобів |
0 |
43 |
капітальний ремонт, реконструкція та реставрація |
0 |
44 |
Усього доходів |
9975,00 |
45 |
Усього видатків |
9675,00 |
46 |
Фінансовий результат |
300,00 |
Генеральний директор Віталій ГУРНИК
В.о.головного бухгалтера Уляна АНТОНЮК
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту фінансового плану на 2025 рік
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«КОЛОМИЙСЬКИЙ КЛІНІКО-ДІАГНОСТИЧНИЙ» ЦЕНТР
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ідентифікаційний код 31509861
Організаційно-правова форма – комунальне некомерційне підприємство
Форма власності: комунальна
Підпорядкування: Коломийська міська рада
Фінансування: місцевий бюджет, НСЗУ, власні кошти.
Комунальне некомерційне підприємство «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради є комунальним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної спеціалізованої медичної допомоги населенню Коломийського району та міста Коломиї, жителям інших районів. Підприємство, рішенням Коломийської міської ради № 4423-58/2020 від 25.01.2020 року,було реорганізоване і перейменоване в комунальне некомерційне підприємство «Коломийський фтизіопульмонологічний центр» Коломийської міської ради Івано-Франківської області». Згідно рішення сесії міської ради № 2711-44/2023 від 18.05.2023 року було змінено назву на комунальне некомерційне підприємство «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради.
Штатна чисельність працівників КНП «Коломийський клініко-діагностичний центр» Коломийської міської ради складає 46 штатні одиниці, в тому числі:
Лікарі – 17 шт.од.;
Середній медперсонал – 15 шт.од.;
Молодший медперсонал – 3 шт.од.;
Інший персонал – 11 шт.одиниць.
ДОХІДНА ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ
Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у 2025 році обсягів надходжень від надання медичних послуг населенню за програмою медичних гарантій, надходжень з місцевих бюджетів, платних послуг та інших доходів, а саме:
- рядок 2 «Доходи» становить – 9975,00 тис.грн.,
- рядок 4 «Дохід від реалізації послуг за програмою медичних гарантій» – 9100,00 тис.грн.
- рядок 5 «Дохід з місцевого бюджету» - 750,00 тис. грн., в тому числі:
- рядок 6 «Відшкодування вартості комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг» – 500,00 тис.грн.,
- рядок 13 «Інші доходи» -125,00 тис.грн., в тому числі:
- рядок 14 «Відсотки отримані (поточні рахунки і депозити)» - 5,00 тис.грн.
ВИТРАТНА ЧАСТИНА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ
- рядок 27 «Видатки за Договорами НСЗУ» - 9675,00 тис.грн.,
- з них:
- рядок 28 «Заробітна плата» - 6876,00 тис.грн.,
- рядок 30 «Нарахування на оплату праці» - 1512,00 тис.грн.
- рядок 31 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 320,00 тис. грн.,
- рядок 40 «Медикаменти та перевґязувальні матеріали» - 140,00 тис.грн.,
- рядок 41 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 340,00 тис.грн.:
- витрати на поточний ремонт приміщень – 20,00 тис. грн.,
- витрати на метрологію, повірку лічильників - 126,00 тис. грн.,
- витрати на обслуговування та ремонт медичного обладнання - 80,00тис. грн.,
- витрати на дератизацію - 4,00 тис. грн.,
- витрати на обслуговування автомобілів (в т.ч. страхування) - 40,00 тис. грн.,
- витрати та утилізацію медичних відходів - 10,00 тис. грн.,
- витрати на інтернет - звґязок -12,00 тис. грн.,
- витрати на пожежне спостереження– 20,00 тис. грн.,
- витрати на обслуговування програмного забезпечення - 20,00 тис. грн.,
- витрати на технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (в т.ч. заправка картриджів) - 8,00 тис. грн.,
- рядок 56 «Соціальне забезпечення» - 322,00 тис. грн., (витрати на пільгові пенсії). Витрати здійснюються на основі даних пенсійного фонду та можуть змінюватись на основі проведеного перерахунку.
рядок 75 « Інші програми та заходи у сфері охорони здоровґя»- 250,00 тис. грн.;
- рядок 81 «Оплата водопостачання та водовідведення» - 25,00 тис.грн.,
- рядок 82 «Оплата електроенергії» - 170,00 тис.грн.;
- рядок 83 «Оплата газопостачання» - 300,00 тис.грн.;
- рядок 84 «Витрати на вивіз побутових відходів» - 5,00 тис.грн.;
Рядок 90 «Усього доходів» - 9975,00 тис. грн.
Рядок 91 «Усього видатків» - 9675,00 тис. грн.
Рядок 92 «Фінансовий результат» - 300,00 тис. грн.