НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 05 грудня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про організацію закупівельної діяльності по замовнику К..."  № 3570-54/2024-54 від 27.06.2024р. 
Документ №3570-54/2024 від 27.06.2024р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про організацію закупівельної діяльності
Рішення міської ради  №1768-26/2022 від 27.01.2022р. Внесено зміни
Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 27.01.2022р. №1768-26/2022 "Про організацію закупівельної діяльності"
Рішення міської ради  №1824-26/2022 від 03.02.2022р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про внесення змін в рішення міської ради від 27.06.2024 року №3570-54/2024 "Про організацію закупівельної діяльності по замовнику Коломийська міська рада"
Рішення міської ради  №3840-56/2024 від 24.10.2024р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

01.07.2024



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(54  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 27.06.2024р.  № 3570-54/2024-54
 

Про організацію закупівельної діяльності по замовнику Коломийська міська рада


З метою організації та проведення публічних закупівель   по головному розпоряднику коштів – замовнику Коломийська міська рада, керуючись законами України “Про публічні закупівлі”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

вирішила:


1. Визначити уповноваженими особами з організації та проведення  процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини 7 статті 3 Закону, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»:

1.1. ЛАЗАРОВИЧ Марію Святославівну, начальника відділу бухгалтерського обліку та закупівель-головного бухгалтера міської ради за організацію та проведення процедур закупівель пов’язаних з утриманням апарату Коломийської міської ради, та за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є відділ бухгалтерського обліку та закупівель міської ради;

1.2. ЖОЛОБ Ірину Любомирівну, начальника управління персоналом та діловодства міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  управління персоналом та діловодства міської ради;

1.3. БУЧЕЛЮК Уляну Василівну, головного спеціаліста відділу архітектури та просторового планування управління містобудування міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  управління містобудування міської ради;

1.4. ГРАБ Марину Ярославівну, начальника відділу моніторингу та енергозбереження управління економіки міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  управління економіки міської ради;

1.5. ПНІВЧУК Віталію Петрівну, головного спеціаліста відділу інвестиційної політики міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є відділ інвестиційної політики міської ради;

1.6. ЦУЦМАНА Сергія  Володимировича, начальника відділу інформаційних технологій управління комунікації та інформаційних технологій міської ради за організацію та проведення процедур закупівель щодо придбання комп’ютерної та офісної техніки; послуг щодо технічного обслуговування та ремонту офісної, та комп’ютерної техніки; послуг з адміністрування програмного забезпечення та придбання програмного забезпечення; послуг провайдерів та телекомунікаційних послуг; висвітлення роботи ради та за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  управління комунікації та інформаційних технологій міської ради;

1.7 КУРЯНСЬКУ Марту Йосипівну начальника відділу з питань цивільного захисту управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради;

1.8 ВИНОГРАДОВУ Вікторію Олегівну начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради  за організацію та проведення процедур закупівель щодо забезпечення належного функціонування управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

1.9 ГРИЦИКА Ярослава Ігоровича головного спеціаліста-юрисконсульта відділу муніципальної інспекції міської ради за організацію та проведення процедур закупівель щодо забезпечення належного функціонування відділу муніципальної інспекції міської ради та  за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є  відділ муніципальної інспекції міської ради.

2. Вважати такими, що втратили чинність пункти 1, 2, 4 рішення Коломийської міської ради від 27.01.2022 року № 1768-26/2022 «Про організацію закупівельної діяльності».

3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Коломийської міської ради від 03.02.2022 року № 1824-26/2022 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.01.2022р. № 1768-26/2022 «Про організацію закупівельної діяльності».

4. Організацію виконання  рішення покласти на заступників міського голови і керуючого справами виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

        5.  Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин (Ігор КОСТЮК).



Міський голова                                                                             Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



2011-2024 © Всі права застережено.