НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про організацію закупівельної діяльності
Рішення міської ради №1768-26/2022 від 27.01.2022р. Внесено зміни
Про внесення змін до рішення міської ради від 27.01.2022р. №1768-26/2022 "Про організацію закупівельної діяльності"
Рішення міської ради №1824-26/2022 від 03.02.2022р. Втратив чинність
Про внесення змін в рішення міської ради від 27.06.2024 року №3570-54/2024 "Про організацію закупівельної діяльності по замовнику Коломийська міська рада"
Рішення міської ради №3840-56/2024 від 24.10.2024р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.07.2024
Про організацію закупівельної діяльності по замовнику Коломийська міська рада |
З метою організації та проведення публічних закупівель по головному розпоряднику коштів – замовнику Коломийська міська рада, керуючись законами України “Про публічні закупівлі”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
вирішила:
1. Визначити уповноваженими особами з організації та проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини 7 статті 3 Закону, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»:
1.1. ЛАЗАРОВИЧ Марію Святославівну, начальника відділу бухгалтерського обліку та закупівель-головного бухгалтера міської ради за організацію та проведення процедур закупівель пов’язаних з утриманням апарату Коломийської міської ради, та за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є відділ бухгалтерського обліку та закупівель міської ради;
1.2. ЖОЛОБ Ірину Любомирівну, начальника управління персоналом та діловодства міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є управління персоналом та діловодства міської ради;
1.3. БУЧЕЛЮК Уляну Василівну, головного спеціаліста відділу архітектури та просторового планування управління містобудування міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є управління містобудування міської ради;
1.4. ГРАБ Марину Ярославівну, начальника відділу моніторингу та енергозбереження управління економіки міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є управління економіки міської ради;
1.5. ПНІВЧУК Віталію Петрівну, головного спеціаліста відділу інвестиційної політики міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є відділ інвестиційної політики міської ради;
1.6. ЦУЦМАНА Сергія Володимировича, начальника відділу інформаційних технологій управління комунікації та інформаційних технологій міської ради за організацію та проведення процедур закупівель щодо придбання комп’ютерної та офісної техніки; послуг щодо технічного обслуговування та ремонту офісної, та комп’ютерної техніки; послуг з адміністрування програмного забезпечення та придбання програмного забезпечення; послуг провайдерів та телекомунікаційних послуг; висвітлення роботи ради та за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є управління комунікації та інформаційних технологій міської ради;
1.7 КУРЯНСЬКУ Марту Йосипівну начальника відділу з питань цивільного захисту управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради за організацію та проведення процедур закупівель за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради;
1.8 ВИНОГРАДОВУ Вікторію Олегівну начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради за організацію та проведення процедур закупівель щодо забезпечення належного функціонування управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;
1.9 ГРИЦИКА Ярослава Ігоровича головного спеціаліста-юрисконсульта відділу муніципальної інспекції міської ради за організацію та проведення процедур закупівель щодо забезпечення належного функціонування відділу муніципальної інспекції міської ради та за заходами програм відповідальним виконавцем за якими є відділ муніципальної інспекції міської ради.
2. Вважати такими, що втратили чинність пункти 1, 2, 4 рішення Коломийської міської ради від 27.01.2022 року № 1768-26/2022 «Про організацію закупівельної діяльності».
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Коломийської міської ради від 03.02.2022 року № 1824-26/2022 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.01.2022р. № 1768-26/2022 «Про організацію закупівельної діяльності».
4. Організацію виконання рішення покласти на заступників міського голови і керуючого справами виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом функціональних повноважень.
5. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин (Ігор КОСТЮК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ