НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства "Коломийська центральна районна лікарня" Коломийської міської ради на 2024 рік
Рішення міської ради №3387-53/2024 від 27.02.2024р. Внесено зміни
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.07.2024
Про внесення змін до фінансового
плану комунального
некомерційного підприємства
«Коломийська центральна
районна лікарня» Коломийської
міської ради на 2024 рік
З метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи на 2024 рік комунального некомерційного підприємства «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради, керуючись статутом підприємства, Господарським кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», міська рада
вирішила:
1. Внести зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради на 2024 рік, затвердженого рішенням міської ради від 27.02.2024 року
№ 3387-53/2024 шляхом викладення в новій редакції (додається).
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану покласти на генерального директора комунального некомерційного підприємства «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради Андрія КОШКІНА.
3. Організацію виконання рішення покласти на міського голову Богдана СТАНІСЛАВСЬКОГО.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин (Ігор КОСТЮК) та постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту, охорони здоров’я, гендерної політики, депутатської діяльності, етики, регламенту, захисту прав людини та правопорядку (Ростислав ПЕТРУНЯК).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
___________________________________________________________________
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
ДО ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
на 2024 рік зі змінами
Зміни, що вносяться до фінансового плану на 2024 рік, а саме:
Розділу І ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ, колонка 7 (2 квартал)
ДОХОДИ ВІД ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- рядок 100 «Доходи від операційної діяльності, всього» + 5 638,9 тис. грн. у тому числі:
- рядок 102 «Дохід від реалізації послуг за програмою медичних гарантій»
+ 3 000,0 тис. грн. – дохід згідно договору з НСЗУ.
- рядок 103 «Дохід з місцевих бюджетів за цільовими програмами фінансової підтримки» - зменшити на суму (-395,4) тис. грн. – кошти відповідно до цільової програми фінансової підтримки підприємства, а саме:
- зменшено заплановані видатки по теплопостачанню у зв'язку з закінченням опалювального сезону з 01.04.2024 року на суму 1 054,1 тис. грн.
- збільшено заплановані видатки на електропостачання на суму 200,0 тис. грн.
- збільшено заплановані видатки на вивіз побутових відходів на суму 20,0 тис. грн.
- збільшено на суму 60,0 тис. грн. видатки по виготовленню проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації СП «Дитяча лікарня» КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР за адресою: м. Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 28»
- збільшено на суму 80,0 тис. грн. видатки по виготовленню проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт хірургічного
відділення СП «Дитяча лікарня» КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР за
адресою: м. Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 28»
- збільшено на суму 298,7 тис. грн. видатки по об'єкту: «Технічне
переоснащення існуючої мережі електропостачання для приєднання
електричних установок (магнітно-резонансний томограф) в СП
«Стаціонар» КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР за адресом: вул. Родини
Крушельницьких, 26, м. Коломия, Івано-Франківської обл.» з метою
підключення магнітно-резонансного томографа.
- рядок 108 «Дохід від реалізації платних послуг» + 40,0 тис. грн. – дохід від платних послуг, наданих відповідно до затвердженого переліку.
- рядок 111 «Інші доходи, у тому числі (деталізація)» + 2 994,3 тис. грн., у тому числі:
- рядок 113 «Надходження благодійної та гуманітарної допомоги» + 1 594,3 тис. грн. - у зв'язку з надходженням та використанням медикаментів, предметів та матеріалів, оплати послуг та інших видатків за рахунок благодійної допомоги в грошовій та натуральній формі.
- рядок 114 «Централізовані постачання» + 1 400,0 тис. грн. - у зв'язку з надходженням та використанням медикаментів, предметів та матеріалів за рахунок централізованих постачань в натуральній формі.
- рядок 125 «Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» + 5 638,9 тис. грн., (різниця між рядком 100 та 120).
ВИТРАТИ:
Елементи операційних витрат:
- рядок 130 «Витрати» всього + 6 100,2 тис. грн., у тому числі:
- рядок 140 «Витрати на оплату праці, усього» + 3 076,6 тис. грн., у тому числі:
- рядок 140.1 «Заробітна плата» + 2 776,6 тис. грн., з них:
2 748,3 тис. грн. – кошти НСЗУ, 13,8 тис. грн. – благодійні кошти (грант, БО «Карітас»), 14,5 тис. грн. – власні кошти.
- рядок 140.2 «Витрати на створення резерву відпусток» + 300,0 тис. грн.
- рядок 150 «Нарахування на оплату праці» + 807,0 тис. грн., з них:
800,0 тис. грн. – кошти НСЗУ, 5,5 тис. грн. – благодійні кошти (грант,БО «Карітас»), 1,5 тис. грн. – власні кошти.
- рядок 160 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» + 778,1 тис. грн., у тому числі:
- 10,6 тис. грн. – придбання галогенних ламп для централізованої клініко-
діагностичної лабораторії (кошти НСЗУ)
- 13,1 тис. грн. – придбання дезінфікуючих серветок для УЗД (кошти НСЗУ)
- 4,4 тис. грн. - придбання дезінфікуючих серветок для УЗД (кошти
благодійні)
- 100,0 тис. грн. – придбання господарських товарів, електротоварів (власні
кошти)
- 150,0 тис. грн. – використання предметів і матеріалів, отриманих у вигляді
благодійної натуральної допомоги
- 500,0 тис. грн. – використання предметів і матеріалів, отриманих у вигляді
централізованих постачань.
- рядок 170 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» - (-22,3) тис. грн., у тому числі:
- збільшити на 1 300,0 тис. грн. – використання медикментів, отриманих у
вигляді благодійної натуральної допомоги
- збільшити на 900,0 тис. грн. – використання медикаментів, отриманих у
вигляді централізованих постачань
- зменшити на 2 216,0 тис. грн. – використання медикаментів, отриманих
за кошти НСЗУ, з метою забезпечення інших видатків.
- зменшити на 6,3 тис. грн. – використання медикаментів, отриманих
за власні кошти, з метою забезпечення інших видатків.
- рядок 190 «Оплата послуг (крім комунальних)» + 394,9 тис. грн., у тому числі:
- 22,2 тис. грн. – послуги з визначення рівня вірусного навантаження пацієнтів, що знаходяться на обліку та кількості СD-лімфоцитів методом проточної та цитофлюорометрії для забезпечення вимог НСЗУ (кошти НСЗУ)
- 98,5 тис. грн. – послуги пов’язані з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності (кошти НСЗУ)
- 1,0 тис. грн. – послуги перекладу українською жестовою мовою відповідно до вимог НСЗУ (кошти НСЗУ)
- 43,4 тис. грн. – послуги з проведення рентгенівського випромінювання рентгенівськими установками (кошти НСЗУ)
- 3,6 тис. грн. – захоронення архівного матеріалу та плацент (власні кошти)
- 5,6 тис. грн. – послуги з підключення до мережі Інтернет (власні кошти)
- 100,0 тис. грн. – послуги пов’язані з підключенням генератора до електромережі в СП «Пологовий будинок» (власні кошти)
- 55,0 тис. грн. – послуги пов’язані з підключенням генератора до електромережі в СП «Пологовий будинок» (благодійні кошти)
- 1,0 тис. грн. послуги пов’язані з технічним обслуговуванням автомобіля (благодійні кошти – грант)
- 64,6 тис. грн. – послуги пов’язані зі страхуванням автомобіля КАСКО (благодійні кошти – грант)
- рядок 211 «Оплата теплопостачання» зменшити на суму (- 1 063,4) тис. грн., у тому числі:
- за кошти місцевих бюджетів -1 054,1 тис. грн., власні кошти – 9,3 тис. грн.
- рядок 213 «Оплата електроенергії» + 200,0 тис. грн.
- рядок 215 «Оплата інших енергоносіїв (викачка нечистот та вивіз побутових відходів)» + 20,0 тис. грн.
- рядок 220 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (навчання персоналу)» + 9,6 тис. грн., витрати пов`язані з необхідністю проведення навчання персоналу по охороні праці та цивільному захисту – власні кошти.
- рядок 230 «Соціальне забезпечення» + 30,7 тис. грн., витрати на пільгові пенсії. Витрати здійснюються на основі даних пенсійного фонду та змінюються на основі проведеного перерахунку – кошти НСЗУ.
- рядок 240 «Інші поточні видатки» + 969,0 тис. грн., з них:
- збільшити на суму 1 036,5 тис. грн. – погашення заборгованості за
теплопостачання перед ТзОВ «Інвестиційна компанія «Інвест Енерджі»
згідно рішення суду.
- зменшити на суму 67,5 тис. грн. – корегування суми земельного
податку.
- рядок 250 «Амортизація» + 900,0 тис. грн., амортизація основних засобів та нематеріальних активів.
Розділ ІІІ Інвестиційна діяльність, колонка 7 (2 квартал)
- рядок 400 «Доходи від інвестиційної діяльності» + 900,0 тис. грн. - неопераційний дохід, утворений від амортизації основних засобів та інших нематеріальних активів, отриманих як цільове фінансування та безоплатно.
- рядок 440 «Придбання (виготовлення) основних засобів» + 1 326,5 тис.
грн., у тому числі:
- Придбання за рахунок коштів НСЗУ + 333,5 тис. грн., у тому числі:
- 259,6 тис. грн. – двокамерний тимчасовий кардіостимулятор (1 шт.) – для СП «Стаціонар»
- 73,9 тис. грн. – електрокардіограф (1 шт.) – для СП «Дитяча лікарня»
- Отримано за рахунок благодійної допомоги в натуральному вигляді
+ 246,3 тис. грн., у тому числі:
- 131,2 тис. грн. – крісло колісне (4 шт.) - для СП «Стаціонар»
- 115,1 тис. грн. – автомобіль (швидка допомога) – для СП «Стаціонар»
- Отримано за рахунок централізованих постачань в натуральному вигляді + 746,7 тис. грн., у тому числі:
- 542,1 тис. грн. – автоматичний хімічний аналізатор для СП «Стаціонар»
- 135,4 тис. грн. – газоаналізатор в комплекті з мобільним термопринтером та кейсом для СП «Стаціонар»
- 69,2 тис. грн. – офісна техніка (ноутбуки - 2 шт., принтер – 1 шт.) – для СП «Поліклініка»
- рядок 450 «Придбання (виготовлення) інших необоротних активів»
+ 895,5 тис. грн., у тому числі:
- Придбання за рахунок власних коштів + 44,3 тис. грн., у тому числі:
- 41,3 тис. грн. - ліжечко новонародженого – (5 шт.) для СП «Пологовий
будинок»
- 3,0 тис. грн. – крісло офісне
- Придбання за рахунок коштів НСЗУ + 368,9 тис. грн., у тому числі:
- 188,0 тис. грн. – придбання рентген касет (3 шт.) для СП «Дитяча
лікарня»
- 100,0 тис. грн. – придбання м’якого інвентарю для операційних блоків
структурних підрозділів.
- 80,9 тис. грн. – придбання оргтехніки для структурних підрозділів
- Придбання за рахунок благодійних коштів + 67,6 тис. грн., у тому числі:
- 57,7 тис. грн. - ліжечко новонародженого – (7 шт.) для СП «Пологовий
будинок»
- 9,9 тис. грн. – кондиціонер (1 шт.) для кардіологічного відділення СП
«Стаціонар»
- Отримано за рахунок благодійної допомоги в натуральному вигляді
+ 405,2 тис. грн., у тому числі:
- 34,0 тис. грн. - пояс для переміщення пацієнта АМ-П розмір М (4 шт.) для
СП «Стаціонар»
- 135,0 тис. грн. - медичні розкладні ліжка (15 шт.) для СП «Стаціонар»
- 3,2 тис. грн. - медичні ліжка (1 шт. ) для СП «Стаціонар»
- 8,0 тис. грн. - крісло каталка (2 шт.) для СП «Стаціонар»
- 9,2 тис. грн. - каталка (2 шт.) для СП «Стаціонар»
- 6,0 тис. грн. - підйомне крісло Райзер ( 1шт.) для СП «Стаціонар»
- 1,3 тис. грн. - утилізатор (1 шт. ) для СП «Стаціонар»
- 5,6 тис. грн. - крісло - унітаз (4 шт.) для СП «Стаціонар»
- 26,6 тис. грн. - ходунці (7 шт.) для СП «Стаціонар»
- 32,4 тис. грн. - вогнегасники (60 шт.) для СП «Стаціонар»
- 2,4 тис. грн. - приліжкові столи (8 шт.) для СП «Стаціонар»
- 8,4 тис. грн. - приліжкові тумби (7 шт.) для СП «Стаціонар»
- 2,2 тис. грн. - меблі для СП «Стаціонар», у тому числі тумба для взуття
(1 шт.), комод (1 шт.), табуретки (5 шт.), стінка меблева (1 шт.), стелажі
(4 шт.), тумба для сейфа (1 шт.), стелаж-тумба дерев’яний (1 шт.)
- 2,8 тис. грн. - ортез плечового поясу (2 шт.) СП «Стаціонар»
- 9,0 тис. грн. - підтримуючий ортез при падаючій стопі (2 шт.) для
СП «Стаціонар»
- 32,0 тис. грн. - медичні матраци до ліжок (16 шт.) для СП «Стаціонар»
- 11,3 тис. грн. – матраци (2 шт.) для СП «Пологовий будинок»
- 69,8 тис. грн. – твердий інвентар ( кондиціонер, холодильники, меблі,
медичний інвентар) для СП «Стаціонар»
- 6,0 тис. грн. - принтер (1 шт.) для СП «Поліклініка»
- Отримано за рахунок централізованих постачань в натуральному вигляді + 9,5 тис. грн., у тому числі:
- 9,5 тис. грн. – програмне забезпечення для СП «Поліклініка»
- рядок 470 «Модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів» + 298,7 тис. грн., у тому числі:
- 298,7 тис. грн. видатки по об'єкту: «Технічне переоснащення
існуючої мережі електропостачання для приєднання електричних
установок (магнітно-резонансний томограф) в СП «Стаціонар» КНП
«Коломийська ЦРЛ» КМР за адресом: вул. Родини Крушельницьких, 26,
м. Коломия, Івано-Франківської обл.» з метою підключення магнітно –
резонансного томографа.
- рядок 480 «Капітальний ремонт» + 140,0 тис. грн., у тому числі:
- 60,0 тис. грн. видатки по виготовленню проектно - кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації СП «Дитяча лікарня» КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР за адресою: м. Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 28»;
- 80,0 тис. грн. видатки по виготовленню проектно - кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт хірургічного відділення СП «Дитяча лікарня» КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР за адресою: м. Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 28».
- Рядок 600 «Усього доходів» + 6 538,9 тис. гривень.
- Рядок 700 «Усього витрат» + 6 538,9 тис. гривень.
- Рядок 820 «Первісна вартість основних засобів» - 226 683,8 тис. грн.
Генеральний директор
КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР Андрій КОШКІН
Головний бухгалтер
КНП «Коломийська ЦРЛ» КМР Лілія ФЕДІРКО