НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 16 вересня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про застосування кваліфікованого електронного підпису..."  № 228-р від 26.06.2024р. 
Документ №228-р від 26.06.2024р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.06.2024



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 26.06.2024р.  № 228-р
 




Про застосування кваліфікованого електронного підпису

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2023 № 798 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності (далі – Порядку)», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» зобов’язую:

  1. Надати право накладання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП):
    1. КЕП керівника установи – міському голові Станіславському Богдану Миколайовичу та заступникам міського голови Михалушко Зоряні Миронівні, Качанському Михайлу Юрійовичу, Тимків Юлії Йосипівні, Остяку Роману Адамовичу, керуючому справами виконавчого комітету Андрусяку Миколі Михайловичу.
    2. КЕП бухгалтера – начальнику відділу бухгалтерського обліку та закупівель – головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марії Святославівні, головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Фенин Оксані Володимирівні та головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Куриляк Вікторії Олександрівні.
    3. КЕП керівника структурного підрозділу міської ради:

Відділ бухгалтерського обліку та закупівель міської ради – начальнику  відділу – головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марії Святославівні, головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Фенин Оксані Володимирівні та головному спеціалісту – бухгалтеру відділу бухгалтерського обліку та закупівель Куриляк Вікторії Олександрівні;

Управління організаційної роботи та контролю міської ради – начальнику управління Сенюк Світлані Михайлівні та головному спеціалісту відділу з питань запобігання та виявлення корупції Бойко Вікторії Сергіївні;

Юридичний відділ міської ради – начальнику відділу Сончак Любов Богданівні та заступнику начальника відділу Максим’юк Владиславі Ярославівні;

Управління персоналом та діловодства міської ради – начальнику управління Жолоб Ірині Любомирівні, начальнику відділу кадрового забезпечення Поліщук Зореславі Богданівні, та завідувачу сектору добору, розвитку персоналу Долішняк Сніжані Михайлівні;

Управління комунікації та інформаційних технологій міської ради – начальнику управління Зубику Любомиру Володимировичу та начальнику відділу інформаційних технологій Цуцману Сергію Володимировичу;

Відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради – начальнику відділу Данилейчуку Петру Михайловичу та головному спеціалісту Бандурці Надії Миколаївні;

Управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради – начальнику управління Савчуку Ярославу Володимировичу та начальнику відділу з питань цивільного захисту Курянській Марті Йосипівні;

Архівний відділ міської ради – начальнику відділу Андріяшко Оксані Миколаївні та головному спеціалісту Чорнецькій Галині Гнатівні;

Управління містобудування міської ради – начальнику управління Олійнику Андрію Ігоровичу та начальнику відділу архітектури та просторового планування Лахнюку Володимиру Васильовичу;

Відділ інвестиційної політики міської ради – начальнику відділу Копильціву Дмитру Васильовичу та головному спеціалісту Пнівчук Віталії Петрівні;

Відділ муніципальної інспекції міської ради – начальнику відділу Мельничуку Дмитру Івановичу та головному спеціалісту-юристконсульту Грицику Ярославу Ігоровичу;

Управління економіки міської ради – начальнику управління Ткачук Інні Михайлівні та начальнику відділу соціально-економічного розвитку Кузьменчук Ганні Миколаївні;

Управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради- начальнику управління Виноградовій Вікторії Олегівні та заступнику начальника управління Кінашу Сергію Васильовичу;

Управління фінансів і внутрішнього аудиту міської ради – начальнику управління Гавдуник Ользі Василівні;

Управління соціальної політики міської ради – начальнику управління Яворському Віталію Ярославовичу;

Управління освіти міської ради – начальнику управління Козловській Марії Василівні;

Управління культури та туризму міської ради – начальнику управління Кодіній Мар’яні Іванівні;

Управління комунального господарства міської ради – начальнику управління Радовцю Андрію Петровичу;

Управління спорту міської ради – начальнику управління Колеснику Володимиру Любомировичу;

Управління земельних відносин та майнових ресурсів міської ради – начальнику управління – начальнику управління Яворському Олександру Володимировичу.

  1. Надати право накладання кваліфікованої електронної печатки установи – міському голові Станіславському Богдану Миколайовичу та заступнику міського голови Михалушко Зоряні Миронівні.
  2. Керівникам структурних підрозділів міської ради з статусом окремої юридичної особи, керівникам комунальних підприємств та установ надати право накладання КЕП працівникам, які мають право підпису.
  3. Призначити відповідальними (уповноваженими) особами начальника відділу бухгалтерського обліку та закупівель – головному бухгалтеру міської ради Лазарович Марію Святославівну та начальника управління комунікації та інформаційних технологій Зубика Любомира Володимировича за організацію використання кваліфікованих електронних довірчих послуг відповідно п.6 Порядку, а саме:

подання кваліфікованому надавачу заяв про скасування, блокування або поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів підписувачів — представників державної установи в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису не пізніше ніж протягом 24 годин з моменту, коли йому стало відомо про настання умов, передбачених статтею 25 Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”;

ведення обліку підписувачів — представників державної установи;

ведення обліку засобів кваліфікованого електронного підпису, що застосовуються підписувачами — представниками державної установи;

здійснення контролю за використанням підписувачами — представниками державної установи засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки та зберіганням ними особистих ключів.

  1. Порядок скасування, блокування та поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів визначається регламентом роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав відповідний сертифікат.

6.        Облік користувачів та засобів кваліфікованого електронного підпису покласти на управління комунікації та інформаційних технологій міської ради.

7.        Відповідальним особам, визначеним у п.1 цього розпорядження, у межах своїх службових обов’язків та наданих повноважень дотримуватись вимог чинного законодавства з питань захисту електронних документів.

8.        Розпорядження міського голови від 20.04.2023р. № 150-р «Про застосування кваліфікованого електронного підпису» вважати таким, що втратило чинність.

9.        Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.