НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про призначення відповідальних за облік, зберігання та ..."  № 218-р від 11.06.2024р. 
Документ №218-р від 11.06.2024р. Чинний
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів
Розпорядження міського голови  №368-р від 05.10.2023р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про внесення змін в розпорядження міського голови від 05.10.2023 № 368-р "Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток , штампів"
Розпорядження міського голови  №23-р від 06.02.2024р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

15.06.2024



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 11.06.2024р.  № 218-р
 



Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів


З метою забезпечення обліку, зберігання і використання печаток, штампів і бланків, відповідно до п. п. 69, 72 Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконкому від 23.07.2019 № 151, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами:

1. Затвердити список посадових осіб Коломийської міської ради, підписи яких скріплюються гербовою печаткою Коломийської міської ради (додається).

2. Встановити, що підписи посадових осіб Коломийської міської ради вказаних в пункті 1 даного розпорядження:

- на оригіналах рішень Коломийської міської ради скріплюються гербовою печаткою Коломийської міської ради;

- на оригіналах рішень виконавчого комітету Коломийської міської ради та розпорядженнях міського голови скріплюються гербовою печаткою виконавчого комітету Коломийської міської ради.

3. Затвердити Порядок обліку, зберігання та використання печаток і штампів Коломийської міської ради (додається).

4. Призначити відповідальними:

4.1 завідувача сектору «Служба міського голови» відділу документообігу управління персоналом та діловодства міської ради НІМЧУК Надію Володимирівну за зберігання і використання круглої печатки та круглої малої печатки із зображенням державного герба. Місце зберігання – приймальня міського голови.

4.2. начальника управління персоналом та діловодства міської ради ЖОЛОБ Ірину Любомирівну за зберігання і використання круглої печатки виконавчого комітету із зображенням державного герба, круглої печатки відділу документообігу (негербової) та штампів з повним найменуванням відділу, круглої печатки управління із зображенням державного герба та штампів управління. Місце зберігання – управління персоналом та діловодства міської ради;

4.3. начальника відділу кадрового забезпечення управління персоналом та діловодства міської ради ПОЛІЩУК Зореславу Богданівну за зберігання і використання круглої  печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ кадрового забезпечення управління персоналом та діловодства міської ради;

4.5. начальника управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради САВЧУКА Ярослава Володимировича за зберігання і використання круглої печатки управління із зображенням державного герба, штампів управління та  за зберігання і використання печатки (негербової) спостережної комісії міської ради. Місце зберігання – управління з питань цивільного захисту та військово-патріотичного виховання міської ради;   

4.6. головного спеціаліста - юрисконсульта відділу муніципальної інспекції міської ради ГРИЦИКА Ярослава Ігоровича за зберігання і використання печатки (негербової) адміністративної комісії міської ради. Місце зберігання – відділ муніципальної інспекції міської ради;

4.7. начальника відділу з питань запобігання та виявлення корупції управління організаційної роботи та контролю міської ради СЕНЮК Світлану Михайлівну за  зберігання і використання круглої печатки управління із зображенням державного герба, круглої печатки (негербової) управління  та штампів управління. Місце зберігання – управління організаційної роботи та контролю міської ради міської ради;

4.8. начальника відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради ДАНИЛЕЙЧУКА Петра Михайловича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням великого та малого державного герба, та штампів відділу. Місце зберігання – відділ ведення Державного реєстру виборців міської ради;

4.9. начальника відділу бухгалтерського обліку та закупівель – головного бухгалтера міської ради ЛАЗАРОВИЧ Марію Святославівну за зберігання і використання круглої печатки   відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання - відділ бухгалтерського обліку та закупівель  міської ради;

4.10. начальника архівного відділу міської ради АНДРІЯШКО Оксану Миколаївну за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба та штампів відділу. Місце зберігання – архівний відділ міської ради;

4.11. начальника управління містобудування міської ради ОЛІЙНИКА Андрія Ігоровича за зберігання і використання круглої печатки управління із зображенням державного герба та штампів управління. Місце зберігання – управління містобудування міської ради.

4.12. начальника управління комунікації та інформаційних технологій міської ради ЗУБИКА Любомира Володимировича за зберігання і використання круглої печатки управління із зображенням державного герба та штампів управління. Місце зберігання – управління комунікації та інформаційних технологій міської ради;

4.13. начальника відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради ЯВОРСЬКОГО Олега Миколайовича за зберігання і використання круглої печатки відділу (негербової), іменної печатки  (негербової) та штампу відділу. Місце зберігання – відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради;

4.14. начальника управління економіки міської ради ТКАЧУК Інну Михайлівну за зберігання і використання круглої печатки управління із зображенням державного герба та штампів управління. Місце зберігання – управління економіки міської ради;

4.15. начальника відділу муніципальної інспекції міської ради МЕЛЬНИЧУКА Дмитра Івановича за зберігання і використання круглої печатки відділу із зображенням державного герба, круглої печатки відділу (негербової) та штампів відділу. Місце зберігання – відділ муніципальної інспекції міської ради;

4.16. завідувача сектору господарського забезпечення відділу бухгалтерського обліку та закупівель міської ради БАБІЇВА Василя Івановича за зберігання і використання круглої печатки служби (негербової). Місце зберігання – сектор господарського забезпечення відділу бухгалтерського обліку та закупівель міської ради міської ради;

4.17. старосту Шепарівцівського старостинського округу МУЦАК Ірину Мирославівну за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 1 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,108,  с. Шепарівці, Коломийський район;

4.18. старосту Товмачицького старостинського округу ФИЛИПІВ Любов Дмитрівну за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 2 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою:  вул. Шкільна, 34А с. Товмачик Коломийський район;

4.19. старосту Іванівецького старостинського округу МОЧЕРНЮКА Василя Васильовича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 3  із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Центральна, 8а, с. Іванівці, Коломийський район;

4.20. старосту Саджавського старостинського округу ХРИСТАНА Василя Васильовича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 4  із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Українська,68, с. Саджавка,  Надвірнянський район;

4.21. старосту Воскресинцівського старостинського округу БІЛЕЙЧУКА Любомира Юрійовича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 5 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,40а  с. Воскресинці Коломийський район;

4.22. старосту Корницького старостинського округу ФЕДУНИКА Романа Михайловича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 6 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Довженка, 2а, с. Корнич, Коломийський район;

4.23. старосту Ракічицького старостинського округу КЛЮЧІВСЬКОГО Петра Ярославовича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 7 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Лесі Українки,1, с. Раківчик, Коломийський район;

4.24. старосту Королівського старостинського округу ГУШУЛЕЯ Романа Васильовича за зберігання і використання круглої печатки Коломийської міської ради під № 8 із зображенням державного герба. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шкільна, 27, с. Королівка, Коломийський район;

4.25. начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ВИНОГРАДОВУ Вікторію Олегівну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.26. заступника начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КІНАША Сергія Васильовича за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.27. державного реєстратора відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ОХРИМА Віталія Ігоровича за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.28. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ТИМОШЕК Уляну Степанівну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.29. адміністратора  управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КАЛИН Іванну Миронівну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.30. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ТИМЧУК Надію Василівну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.31. начальника відділу ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради  ЛУКАЩУК Світлану Валеріївну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової), двох круглих гербових печаток, круглої печатки для довідок, штампи управління «Центр надання адміністративних послуг». Місце зберігання – управління центр надання адміністративних послуг міської ради;

       4.32. адміністратора відділу ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ГАВРИЛЮК Ірину Степанівну за зберігання і використання круглої гербової печатки, круглої печатки для довідок, штампу управління «Центр надання адміністративних послуг». Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.33. адміністратора відділу ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КОНДРУК Любов Миколаївну за зберігання і використання круглої гербової печатки, круглої печатки для довідок, штампу управління «Центр надання адміністративних послуг». Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.34. адміністратора відділу ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради МАЛКОВИЧ Іванну Василівну за зберігання і використання круглої гербової печатки, круглої печатки для довідок, штампу управління «Центр надання адміністративних послуг». Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.35. начальника відділу інформаційної роботи та діловодства управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради САВЧУК Уляну Миколаївну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.36. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ЛУКАЧИК Світлану Леонідівну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.37. адміністратора відділу оформлення біометричних документів та посвідчень водія управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради СЕМЕНЧУК Христину Миколаївну за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.38. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ШПИЛЬОВУ Лілію Володимирівну  за зберігання і використання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.39. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ВІЗНЮК Галину Романівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.40. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КРАМАРЕНКО Мирославу Андріївну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.41. адміністратора відділу оформлення біометричних документів та посвідчень водія управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КОЙЛЯК Лілію Федорівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.42. начальника відділу оформлення біометричних документів та посвідчень водія управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ГЛУШКОВУ Любов Миколаївну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової) та однієї круглої гербової печатки. Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.43. адміністратора відділу оформлення біометричних документів та посвідчень водія управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ФЕДОРУК Ірину Євгенівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.44. адміністратора відділу оформлення біометричних документів та посвідчень водія управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради МИЦИК Наталію Олександрівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової). Місце зберігання – управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.45. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КУЛЬКО Ольгу Василівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,108, с. Шепарівці, Коломийський район;

4.46. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради  МИЛИТЧУК Людмилу Іванівну -  за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шкільна, 34А с.Товмачик  Коломийський район;

4.47. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ГРИГОРЧУК Наталію Іванівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – – адміністративне приміщення за адресою: вул. Центральна, 8а, с. Іванівці, Коломийський район;

4.48. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради СОПИЛЮК Тетяну Василівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Українська,68, с.Саджавка, Надвірнянський район;

4.49. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради РУТКОВСЬКУ Оксану Миколаївну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Шевченка,40а  с. Воскресинці, Коломийський район;

4.50. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КОБРИНОВИЧ Галину Миронівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Довженка,2а, с. Корнич, Коломийський район;

4.51. адміністратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ПІДЛІСНУ Тамару Василівну за зберігання іменної печатки адміністратора (негербової), круглої печатки для довідок. Місце зберігання – адміністративне приміщення за адресою: вул. Лесі Українки,1, с. Раківчик, Коломийський район

4.52. начальника відділу державної реєстрації - державного реєстратора управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ВАЛЬТУ Романа Євгеновича за зберігання і використання круглих печаток державних реєстраторів під №№ 2, 3, 8  із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.53. заступника начальника відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КІЩУКА Мирослава Петровича за зберігання і використання круглої печатки № 7 державного реєстратора із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центру надання адміністративних послуг» міської ради;

4.54. державного реєстратора відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради БАЗЮКА Володимира Володимировича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 4 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.55. державного реєстратора відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ПІВТОРАКА Вадима Дмитровича за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 5 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради;

4.56. державного реєстратора відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради ГОДОВАНЕЦЬ Віту Йосипівну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 6 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради.

4.57. державного реєстратора відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради КОРЕЦЬКУ Віталію Віталіївну за зберігання і використання круглої печатки державного реєстратора під № 6 із зображенням державного герба. Місце зберігання – відділ державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг» міської ради.

5. Попередити керівників структурних підрозділів та посадових осіб міської ради про персональну відповідальність за дотримання Порядку обліку, зберігання та використання печаток і штампів Коломийської міської ради.

6. Керівникам структурних підрозділів з статусом юридичної особи визначити власним нормативним актом відповідальну особу за зберігання та використання печаток та штампів.

7. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від 05.10.2023 року  № 368-р «Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів»; від 06.02.2024 року                                             № 23-р «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 05.10.2023 №368-р «Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів».

8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.




Міський голова                                                                           Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 11.06.2024 р. № 218-р



Список посадових осіб Коломийської міської ради,

підписи яких скріплюються гербовою печаткою

Коломийської міської ради

СТАНІСЛАВСЬКИЙ

Богдан Миколайович

міський голова

ТОКАРЧУК

Олег Володимирович

перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

МИХАЛУШКО

Зоряна Миронівна

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

КАЧАНСЬКИЙ

Михайло Юрійович

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

ТИМКІВ

Юлія Йосипівна

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

ГРИГОРУК

Володимир Романович

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

ОСТЯК

Роман Адамович

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

АНДРУСЯК

Микола Михайлович

керуючий справами виконавчого комітету міської ради

ФИЛИПІВ

Любов Дмитрівна

староста у Товмачицькому старостинському окрузі, у випадку вчинення нею нотаріальних дій

МОЧЕРНЮК

Василь Васильович

староста в Іванівецькому старостинському окрузі,

у випадку вчинення ним нотаріальних дій

КЛЮЧІВСЬКИЙ

Петро Ярославович

староста у Раківчицькому старостинському окрузі, у випадку вчинення ним нотаріальних дій

БІЛЕЙЧУК

Любомир Юрійович

староста у Воскресинцівському старостинському окрузі, у випадку вчинення ним нотаріальних дій

ХРИСТАН

Василь Васильович

староста у Саджавському старостинському окрузі, у випадку вчинення ним нотаріальних дій

МУЦАК

Ірина Мирославівна

староста у Шепарівцівському старостинському окрузі, у випадку вчинення нею нотаріальних дій

ФЕДУНИК

Роман Михайлович

староста у Корницькому старостинському окрузі, у випадку вчинення ним нотаріальних дій

ГУШУЛЕЙ

Роман Васильович

староста у Королівському старостинському окрузі, у випадку вчинення ним нотаріальних дій





Начальник управління персоналом

та діловодства міської ради                                                         Ірина ЖОЛОБ




ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 11.06.2024р. №  218-р



Порядок

обліку, зберігання та використання печаток і штампів

Коломийської міської ради


1. Порядок обліку, зберігання та використання печаток і штампів Коломийської міської ради (далі - Порядок) розроблений на підставі Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181, для забезпечення єдиного порядку обліку, зберігання та використання печаток і штампів.

2. Печатки і штампи виготовляються за дозволом керівництва міської ради.

Керівники структурних підрозділів готують доповідну записку на ім’я міського голови з обґрунтуванням необхідності виготовлення печатки, штампу.

Погоджена міським головою або особою, що його заміняє доповідна записка передається до служби господарського забезпечення для подальшого виготовлення печатки або штампу.

3. Виготовлені печатки, штампи передаються в управління персоналом та діловодства міської ради та видаються відповідальною особою, після обліку в журналі. Працівник,  який одержує печатки, штампи розписується  у журналі обліку та видачі печаток та штампів, у якому проставляються відбитки печаток, штампів.

Журнал обліку та видачі печаток і штампів включається до номенклатури справ, його аркуші нумеруються, прошиваються і засвідчуються печаткою управління персоналом та діловодства міської ради.

4. Гербова печатка Коломийської міської ради проставляється на оригіналах документів виключно на підписи посадових осіб, визначених розпорядженням міського голови. При потребі, на документах з грифом затвердження та грифом погодження на підписах керівництва міської ради дозволяється ставити гербову печатку Коломийської міської ради. На власноручному підписі (автографі) без назви посади та прізвища, ім’я, по батькові особи, що підписала документ, печатки проставляти не дозволяється.

Відбиток гербової печатки ставиться таким чином, щоб він охоплював останні кілька літер найменування посади особи, яка підписала документ, але не підпис посадової особи, або на окремо виділеному для цього місці з відміткою «М. П.».

5. Печатки і штампи повинні зберігатися у сейфах або металевих шафах. Особи, які персонально відповідають за облік і зберігання печаток і штампів, визначаються розпорядженням міського голови.

Передача стороннім особам, винесення печаток і штампів за межі адміністративного приміщення, де вони зберігаються без дозволу керівника, а також безоблікова передача іншим працівникам категорично забороняється.

6. Печатки і штампи в разі звільнення, переведення особи, визначеної відповідальною за їх зберігання та використання, передаються в управління персоналом та діловодства міської ради, про що робиться відповідна відмітка в журналі обліку печаток і штампів.

У разі втрати або викрадення печатки чи штампа особа, яка це виявила, негайно доповідає безпосередньому керівникові.

7. Особисті номерні металеві печатки, призначені для опечатування службових кабінетів, режимних приміщень, сейфів, металевих шаф та спеціальних сховищ, виготовляються на замовлення керівників структурних підрозділів.

Облік та видача особистих номерних печаток здійснюється в порядку, установленому пунктом 3 Порядку.

8. Печатки і штампи знищуються у разі:

зміни повноваження структурного підрозділу;

реорганізації чи ліквідації структурного підрозділу;

пошкодження або зношення.

Печатки і штампи знищуються комісією, яка утворюється розпорядженням міського голови. Комісія складає відповідний акт про знищення печаток і штампів. Печатки і штампи знищуються шляхом подрібнення кліше печатки або штампа.

Металеві печатки знищуються обпилюванням двома перехресними лініями.

9. Перевірка наявності печаток і штампів здійснюється щороку комісією, яка утворюється розпорядженням міського голови.





Начальник управління персоналом

та діловодства  міської ради                                                     Ірина ЖОЛОБ



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.