НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про затвердження обгрунтування підстави для здійснення ..."  № 82-р від 22.02.2024р. 
Документ №82-р від 22.02.2024р. Чинний
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про внесення змін до складу Координаційної ради Центру допомоги учасникам антите-рористичної операції
Розпорядження міського голови  №28-р від 07.02.2017р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.02.2024



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 22.02.2024р.  № 82-р
 

Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі


Розглянувши обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:


1. Затвердити обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі по предмету закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги); код - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» на суму 58 270,03 грн. з ПДВ (додається).

2. Управлінню комунікації та інформаційних технологій (Любомир ЗУБИК) провести закупівлю послуги по предмету закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги); код - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» на суму 58 270,03 грн. з ПДВ.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Михайла КАЧАНСЬКОГО.



Міський голова                                                                     Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 22.02.2024 р. № 82-р


Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі по предмету закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги); код - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64, зі змінами, (далі – Указ №64) введено воєнний стан в Україні з 5:30 год. 24.02.2022 та продовжено  по 5:30 14.02.2024.

Відповідно до ст. 4 Указу №64 постановлено Кабінету Міністрів України невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Відповідно до ст. 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Як передбачено абзацом сьомим пункту 5 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

Відповідно до розпорядження Кабінет Міністрів України від 24.02.2022 №181-р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні» (зі змінами) (далі – План № 181-р):

- на військові адміністрації (у разі утворення) або ради оборони відповідного регіону місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування покладено визначення та виконання першочергових заходів підготовки території відповідних адміністративно-територіальних одиниць до оборони в особливий період (п. 21 Плану № 181-р);

- відповідно до пункту 21 Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022р. № 181-р та Розділу II «Заходи цивільного захисту в разі раптового нападу супротивника» «Плану цивільного захисту м. Коломиї Івано-Франківської області на особливий період» затверджено рішенням міської ради від 12.03.2022 №1897-30/2022 (зі змінами)  План першочергових заходів підготовки території Коломийської міської територіальної громади  до оборони в особливий період. Пунктом 9 Плану передбачена організація взаємодії між силами цивільного захисту, підрозділами Збройних  Сил України, іншими військовими формуваннями та органами, що залучаються до здійснення правового режиму воєнного стану із структурними підрозділами міської ради. 

Як передбачено пунктом 3 § 19 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 №950, за пропозиціями членів Кабінету Міністрів до порядку денного під час засідання Кабінету Міністрів можуть вноситися зміни, крім включення питань про розгляд проектів актів законодавства, за винятком тих, невідкладний розгляд яких пов'язаний із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідацією їх наслідків або вирішенням інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, а також вирішенням невідкладних питань, пов’язаних з проведенням операції Об’єднаних сил, забезпеченням обороноздатності держави, дією воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання даної норми Закону урядом була прийнята постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова).

З метою забезпечення міської ради телекомунікаційними послугами необхідно укласти  договір щодо оплати телекомунікаційних послуг по предмету закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги); код - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» на суму 58 270,03 грн. з ПДВ за КПКВК 0110150 КФКВК 0111 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад».

Разом з тим, відповідно до ст. 74 Закону України «Про електронні комунікації» від 01.01.2024 № 1089-IX (далі Закон) - первинний розподіл ресурсу нумерації здійснюється регуляторним органом на дозвільній основі з урахуванням вимог національного плану нумерації та цього Закону. Ресурс нумерації розподіляється суб’єктам господарювання, внесеним до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, а також іншим особам відповідно до цього Закону (користувач ресурсу нумерації) строком на п’ять років (якщо менший строк не зазначений заявником), а в разі його використання для надання послуг міжособистісних електронних комунікацій з використанням радіочастот - строком, не меншим ніж строк дії відповідної ліцензії на користування радіочастотним спектром (якщо менший строк не зазначений заявником). Згідно з ч. 5 ст. 74 Закону - користувач ресурсу нумерації здійснює вторинний розподіл ресурсу нумерації кінцевим користувачам електронних комунікаційних послуг. Номерний ресурс у діапазонах 332-2х-хх, 332-6х-хх, 332-4х-хх, 333-5х-хх, 333-6х-хх, 334-хх-хх, 335-0х-хх, 339-хх-хх, код зони 34 (яким користується Коломийська міська рада та її структурні підрозділи), було виділено Акціонерному товариству „Укртелеком“ на підставі рішення НКРЗІ № 625 від 24.12.2019 року, з терміном дії до 02.04.2026 року.

Таким чином, номери телефонів належать АТ «Укртелеком» і можуть, шляхом вторинного розподілу, надаватись АТ «Укртелеком» кінцевим користувачам електронних комунікаційних послуг на підставі договору. Жоден інший суб’єкт не може використовувати номери для надання телекомунікаційних послуг. Зважаючи на вище наведене, надавати телекомунікаційні послуги з задіянням нумерації може виключно АТ «Укртелеком». Наведена вище інформація офіційно підтверджена на сайті НКРЗІ та доступна за посиланням: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=212&language=uk, пункт 1 (Географічні номери місцевих телефонних мереж фіксованого зв’язку).

Зміна існуючого оператора АТ “Укртелеком”/Івано-Франківська філія АТ “Укртелеком” на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до:

  • зміни номерного поля та необхідності побудови нових каналів зв'язку, що в свою чергу призведе до тимчасового призупинення отримання послуг, а також до додаткових видатків і втрати бюджетних коштів, при цьому створення нових каналів не забезпечить зв'язок за призначенням в цілому;
  • зміни номерів телефонів, які внесені у довідкову та технічну документацію;
  • значних витрат бюджетних коштів при зміні оператора, в тому числі на видання нових телефонних довідників, бланків тощо;
  • втрати оперативного зв’язку з громадськістю, структурними підрозділами, органами державної влади, іншими державними установами і організаціями, що зашкодить нормальній роботі Коломийської міської ради, структурних підрозділів та створить незручності для громадян.

АТ “Укртелеком”/Івано-Франківська філія АТ "Укртелеком” працює із застосуванням граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, затверджених рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку в Україні, які мають застосовувати всі оператори телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги і розташовані в Україні. Надання послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг. Перехід до використання телекомунікаційних ресурсів інших операторів призведе до значних витрат на перебудову порядку отримання телекомунікаційного ресурсу. Дана ситуація спричинить негативні соціальні процеси та небажані наслідки, перешкоджатиме стабільній роботі місцевого самоврядування в Коломийській ТГ, що в свою чергу призведе до порушень у сфері чинного законодавства та обмеження конституційних прав громадян України.

Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, у разі відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Інформація про технічні та якісні характеристики послуг зазначена в Додатках та Замовленні Послуг до Договору для потреб Коломийської міської ради та її структурних підрозділів.

У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 151718 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього.

З урахуванням вищевикладеного, та враховуючи підстави підпункту 5 пункту 13 Постанови необхідно провести Закупівлю  шляхом  укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу із  оператором телекомунікацій АТ «Укртелеком».

Таким чином, з огляду на норми Постанови є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги  відповідно до підпункту 5  пункту 13 Постанови за наступним предметом закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги); код - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» на суму 58 270,03 грн. з ПДВ.



Начальник відділу інформаційних технологій управління комунікації та інформаційних технологій міської ради           



_____________

        підпис

   Сергій ЦУЦМАН




2011-2024 © Всі права застережено.