НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 09 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про створення комунального підприємства "АДМІН-ТПВ КОЛО..."  № 3317-50/2023-50 від 22.12.2023р. 
Документ №3317-50/2023 від 22.12.2023р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.12.2023



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(50  сесія)
8  демократичного скликання
 
від 22.12.2023р.  № 3317-50/2023-50
 


Про створення комунального підприємства «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ» та визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами на території Коломийської міської територіальної громади

   

       З метою визначення правових, організаційних, економічних засад діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров'я людей та навколишнє природне середовище, керуючись ст.ст. 1, 26, 32, 33 Закону України «Про управління відходами», ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,   міська рада 

вирішила:

1. Створити комунальне підприємство «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ».

2. Затвердити Статут комунального підприємства «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ» (додається).

3. Призначити виконуючого обов'язків директора Федора ЧУЧМАНА та уповноважити його на вчинення реєстраційних дій.

4. Визначити адміністратором послуги з управління побутовими  відходами на території Коломийської міської територіальної громади «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ».

5. Організацію виконання цього рішення покласти на заступника міського голови Зоряну МИХАЛУШКО.

       6. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій та постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин.



Міський голова                                                                   Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ




ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням міської ради

від «22» 12.2023 р. №3317-50/2023


Міський голова ___________

Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ






СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ»




м. Коломия

2024 рік

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальне Підприємство «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ» (надалі - Підприємство) є комунальним підприємством заснованим на комунальній формі власності Коломийської міської територіальної громади.

1.2. Засновником Підприємства є Коломийська міська рада, код ЄДРПОУ 04054334, адреса: 78203, м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1, Івано-Франківської області (надалі - Засновник).

1.3. Органом управління Підприємства є управління комунального господарства Коломийської міської ради, код ЄДРПОУ 31692820, адреса: 78203, Україна, Івано-Франківська обл., Коломийський район, м. Коломия, площа Відродження, 1 (далі – Орган управління).

1.4. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законодавством України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Статутом.

1.5. Підприємство у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне Засновнику.


2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Форма власності Підприємства: комунальна.

2.2. Найменування Підприємства:

2.2.1. Повне: Комунальне підприємство «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ»

2.2.2. Скорочене: КП «АДМІН-ТПВ КОЛОМИЯ»

2.3. Місце знаходження Підприємства: 78203, Україна, Івано-Франківська обл., Коломийський район, м. Коломия, площа Відродження, 1.


3. МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Метою діяльності Підприємства є адміністрування послуги з управління побутовими відходами, надання послуг з управління побутовими відходами.


4. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА

4.1. Підприємство є юридичною особою згідно із чинним законодавством України, має печатку із своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ, штампи, бланки зі своїм найменуванням та інші атрибути. Права і обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

4.2. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, веде бухгалтерський оперативний облік та статистичну звітність.

4.3. Підприємство відповідає за своїми зобов’язаннями коштами та іншим майном, що є в його розпорядженні, крім основних фондів.

4.4. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна відповідно до законодавства. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника. Засновник не несе відповідальності за зобов’язаннями Підприємства.


5. МАЙНО І КОШТИ ПІДПРИЄМСТВА

5.1. Майно Підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.

5.2. Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання. Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.

5.3. Власністю Підприємства є прибутки, а також майно, придбане ним в результаті фінансово-господарської діяльності.

5.4. Джерелами формування майна, фінансування виробничої діяльності, утримання Підприємства є:

5.4.1. статутний капітал Підприємства встановлений Засновником у розмірі 500 000 (п’ятсот тисяч) гривень 00 коп. – у грошовому значенні;

5.4.2. інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

5.5. Збитки, завдані Підприємству в результаті порушення майнових прав юридичними чи фізичними особами і державними органами, відшкодовуються Підприємству за рішенням суду чи в іншому порядку, передбаченому чинним законодавством.


6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА

6.1. Права та обов’язки Підприємства:

6.1.1. забезпечує функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами;

6.1.2. укладає за дорученням органу місцевого самоврядування договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами;

6.1.3. укладає договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;

6.1.4. створює єдину інформаційну базу споживачів для здійснення нарахувань за надану послугу з управління побутовими відходами, обліку стану оплати та заборгованості;

6.1.5. проводить претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами;

6.1.6. проводить розрахунок середньозваженого тарифу і подає його у встановленому порядку до органу місцевого самоврядування. Порядок формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів встановлюється Кабінетом Міністрів України;

6.1.7. надає послуги з управління побутовими відходами.


7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

7.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до цього Статуту.

7.2. Управління Підприємством здійснює Директор.

7.3. Директор обирається на сесії Коломийської міської ради та призначається на посаду розпорядженням міського голови.

7.4. З Директором підприємства укладається контракт в якому визначаються права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.

7.5. Директор може бути звільнений з посади на підставах, передбачених у контракті та законодавстві України.

7.6. Умови контракту з Директором Підприємства передбачають:

- термін дії контракту;

- права та обов’язки сторін;

- відповідальність керівника перед Засновником;

- умови оплати праці та компенсації;

- умови звільнення з посади та гарантії.


Директор Підприємства:

-несе повну відповідальність за стан та діяльність Підприємства;

  • діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його у всіх установах та організаціях;
  • видає накази і розпорядження, обов’язкові для виконання працівниками Підприємства;
  • надає у межах своєї компетенції накази та доручення, дає вказівки, обов’язкові для виконання всіма працівниками Підприємства, організовує та перевіряє їх виконання;
  • затверджує посадові інструкції, приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Підприємства;
  • укладає угоди і договори, інші правочини, відкриває в установах банків (Казначейства) рахунки;
  • затверджує структуру і штатний розпис Підприємства за погодженням із органом управління;
  • відповідно до діючих норм законодавства обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам розміри тарифних ставок, відрядних розцінок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат;
  • несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів.


Директор Підприємства зобов’язується:

- виконувати та забезпечувати виконання рішень Засновника щодо управління майном Коломийської міської територіальної громади;

- неухильно утримуватись вимог Статуту Підприємства та умов контракту;

- забезпечувати відповідність ухвалених Засновником рішень, чинному законодавству, Статуту Підприємства та рішенням Засновника, виконавчого комітету Коломийської міської ради та розпорядженням міського голови;

- матеріально та технічно забезпечувати діяльність Підприємства;

- забезпечувати Підприємство кваліфікованими кадрами;

- створювати безпечні та сприятливі умови для роботи колективу;

- забезпечувати своєчасне надання Підприємством звітності та інформації, передбаченої законодавством України;

- забезпечувати раціональне і ефективне використання обігових коштів Підприємства;

- звітувати про результати роботи за рік відповідно до п. 3 ст. 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- нести відповідальність за виконання Підприємством функцій, повноважень, завдань, що визначені цим Статутом, зокрема за виконання фінансових планів, дотримання фінансової дисципліни, дотримання норм охорони праці, ефективного використання та охорони майна та коштів, що закріплені за Підприємством, а також за дотримання Підприємством чинного законодавства України;

- забезпечувати дотримання на Підприємстві вимог чинного законодавства України про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил;

- самостійно вирішувати інші питання діяльності Підприємства та виконувати інші функції відповідно до чинного законодавства України, цього Статуту та укладеного контракту.


8. ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ МІЖ ЗАСНОВНИКОМ, ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ І ПІДПРИЄМСТВОМ

8.1. До виключної компетенції Засновника відноситься:

- затвердження Статуту Підприємства, внесення до нього змін та доповнень;

- прийняття рішень про ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання Підприємства;

- заслуховування звітів Директора про роботу Підприємства;

- визначення основних напрямків діяльності Підприємства;

8.1.2. До виключної компетенції Органу управління відноситься:

- погоджувати Статут Підприємства;

- затверджувати штатний розпис Підприємства;

- контролювати здійснення покладених Засновником на Підприємство завдань.

8.2. Засновник має право:

- отримувати повну інформацію щодо діяльності Підприємства;

- знайомитись з даними бухгалтерського обліку, звітності та іншими документами;

8.3. Засновник Підприємства може прийняти рішення про передачу частини його прав до компетенції Директора.

8.4. Засновник правомочний розглядати і вирішувати інші питання діяльності Підприємства, віднесені чинним законодавством України до його компетенції.


9. ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ

9.1. Підприємство здійснює управлінський, фінансовий та податковий облік результатів своє діяльності, формує та подає звітність, несе відповідальність за її достовірність.

9.2. Облік і звітність Підприємства здійснюється відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів.

9.3. Засновник може встановлювати форми організації та ведення бухгалтерського обліку та звітності.

9.4. Директор та головний бухгалтер Підприємства несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності.


10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

10.1. Припинення діяльності Підприємства відбувається шляхом його ліквідації або реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) за рішенням Засновника або за рішенням суду.

10.2. У випадку реорганізації Підприємства його права та обов’язки переходять правонаступникові.

10.3. Підприємство ліквідується у випадках:

-  прийняття відповідного рішення Засновника;

-  визнання його банкрутом;

- якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням термін не забезпечено дотримання цих умов або не змінено вид діяльності;

- якщо рішенням суду будуть визнані недійсними установчі документи Підприємства та/або рішення про створення Підприємства;

- на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.

10.4. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією. До складу ліквідаційної комісії входять представники Засновника та Підприємства. Порядок і терміни проведення ліквідації, а також термін для заяви претензій кредиторами визначаються Засновником.

10.5. З моменту затвердження ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Підприємства і подає його органу, який затвердив ліквідаційну комісію. Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Підприємством, яке ліквідується, повідомляються про його ліквідацію у письмовій формі.

10.6. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.


11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1. Якщо в наслідок змін у законодавстві України окремі положення цього Статуту суперечать діючому законодавству України, вони втрачають силу і до моменту внесення відповідних змін до цього Статуту Засновник і Підприємство керуються нормами законодавства України.

11.2. Якщо будь-яке положення цього Статуту стає недійсним або неможливим для виконання, то це не впливає на чинність та/або можливість інших положень цього Статуту.

11.3. Зміни та доповнення до Статуту затверджуються рішенням Засновника, набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.

11.4. У всьому, що не відображено в Статуті, Підприємство та Засновник керуються чинним законодавством України.




2011-2024 © Всі права застережено.