НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
22.10.2023
Про оплату видатків
З метою здійснення першої державної реєстрації легкового транспортного засобу RENAULT DUSTER 1.6, придбаного відповідно до Договору на закупівлю від 21.09.2023 року №427, укладеного між Приватною виробничо-комерційною фірмою «В.С.К» та Коломийською міською радою:
1. Управлінню бухгалтерського обліку та закупівель міської ради (Наталія ГЕНИК) провести оплату видатків за КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» на:
- збір на обов’язкове державне пенсійне страхування під час набуття права власності на легковий автомобіль у сумі 23966,67 (двадцять три тисячі дев’ятсот шістдесят шість гривень 67 копійок) за реквізитами: р/р UA978999980313080155000009616, одержувач: Головне управління казначейства в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 37951998, банк одержувача: Казначейство України, код бюджетної класифікації 24140300, МФО 899998;
- отримання адміністративної послуги щодо реєстрації, перереєстрації колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок транспортних засобів усіх категорій у сумі 883,22 (вісімсот вісімдесят три гривні 22 копійки), одержувач: Територіальний сервісний центр 2643 регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Івано-Франківській області (філія ГСЦ МВС), код ЄДРПОУ 43611802, банк одержувача: Державна казначейська служба України, МФО 820172.
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Зоряну МИХАЛУШКО.
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ